quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je doet de samenleving toch niks kwaad mee
"ICH BRAUCHE DAS WEB!"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te voorspellen, dus ik stel voor dat we @:derrabbit gaan opsluiten Beter voorkomen dan genezen
Je wil me nog verder isoleren dan mijn rukbunker/zolderkamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te voorspellen, dus ik stel voor dat we @:derrabbit gaan opsluiten Beter voorkomen dan genezen
CEO worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja true.
Ik heb geen puur psychopathische gedachten, maar in sommige situaties ben ik wel heel snel geneigd om resultaat boven menselijke gevoelens en mensen levens te plaatsen als ik eerlijk ben
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja true.
Ik heb geen puur psychopathische gedachten, maar in sommige situaties ben ik wel heel snel geneigd om resultaat boven menselijke gevoelens en mensen levens te plaatsen als ik eerlijk ben
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vindenquote:
Beetje voor de hobby toch, je moet ook kunnen ontspannen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vinden![]()
Ontspannen doe ik wel tijdens mijn lunch pauze bij je zusjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje voor de hobby toch, je moet ook kunnen ontspannen.
Ja!quote:
Exactlyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja!![]()
CEO's blijken idd nogal, eh, hoog te scoren op psychopatische/sociopatische kenmerken.
Of je de volgende keer weer eens een goed abrikozenvlaai mee kon nemen vroeg ze nog!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ontspannen doe ik wel tijdens mijn lunch pauze bij je zusje
Somehow I feel you are not completely joking...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij begreep dat ik als reptiel achtige, kinderbloed drinkende nieuwe wereldorde lid zo'n pauper positie te laag gegrepen zou vinden![]()
ja ook weer eens wat anders dan een Bolkevlaaiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, zin in abrikozenvlaai nu ineens.....
DM me nog eens je adres, ben net in de auto gesprongen om naar mijn huis dealer vlaai te gaan halen. Dan drop ik er wel eentje bij jou af voor een vrienden prijsjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, zin in abrikozenvlaai nu ineens.....
Onze DerRabbit heerst nou eenmaal over de Hemelse Heuvels van zijn geboortegrond in het Zuiden van Limburg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Somehow I feel you are not completely joking...
Vooral de geur is andersquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ook weer eens wat anders dan een Bolkevlaai
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM me nog eens je adres, ben net in de auto gesprongen om naar mijn huis dealer vlaai te gaan halen. Dan drop ik er wel eentje bij jou af voor een vrienden prijsje
Je weet in welke branche ik werk en welke risico's die branch heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Somehow I feel you are not completely joking...
Oké oké, omdat jij het bent regel ik nog wel een rijstevlaai sampel voor jequote:
Daar zal m'n ouwe blij mee zijn. Die's van de rijstevlaaiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, omdat jij het bent regel ik nog wel een rijstevlaai sampel voor je
Ik mag je ouwe welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zal m'n ouwe blij mee zijn. Die's van de rijstevlaai![]()
Oma:"Rieste Jan?"
Ons pa (Jan):"Rieste!"
Kleine Grrrrrrrr:"Abrikozen!"
Okok, zo klinkt het wel erg goed ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag je ouwe wel![]()
Rieste met suikerloze slagroom en choco vlokken, de wereld word niet beter dan dat!![]()
![]()
Truequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in welke branche ik werk en welke risico's die branch heeft
Waarin zit meer kindness?quote:
Je hebt je panda punten weer gerest?quote:
-1quote:
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoeldequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarin zit meer kindness?
Een of twee personen laten lijden en daarmee duizenden mensen langer en gelukkiger laten leven of een of twee levens sparen en duizenden mensen korter laten leven?
*tschhh!quote:
Is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:03 schreef Rob het volgende:
wat jij wil
Het is een nieuwe dag. Die van gisteren tellen niet meer mee
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat dat totaal niet is wat je net zei of bedoelde
nijne fachtquote:
Drink alsof het je laatste slok isquote:
Ik ben komende week nog een halve dag in Limbabwe, dus als je bestellingen hebt kun je ze via DM of discord nog doorgevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goffer, zin om naar Zuid-Limburg te gaan nu
Surequote:Op zondag 28 januari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die in de branche zit waarin ik werk kun je onderverdelen in 2 groepen. Of ze snappen de gevolgen of ze zijn naïef. In beide gevallen heb ik totaal geen medelijden, enkel begrip voor hun keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |