Ik wil er gewoon zelf ff zijn. Beetje in het zonnetje op een terras van een gare buurtkroeg zitten waar de stamgasten zich afvragen wat die dikke Brabander met Limburgs uitziende onderkin die ze nog nooit gezien hebben nou zo intens zit te genieten van zijn vlaaiquote:Op zondag 28 januari 2024 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben komende week nog een halve dag in Limbabwe, dus als je bestellingen hebt kun je ze via DM of discord nog doorgeven
quote:
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je besluit militair te worden je ook snapt dat je uitgezonden kan worden naar een oorlogsgebied en dat er een grote kans is dat je daar gewond/gedood kunt worden?quote:
Naar bed, naar bed danquote:Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Mooo!"
:"Bwahaha, dat kan ik beamen! TJILP!"
Je bent geen militairquote:Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je besluit militair te worden je ook snapt dat je uitgezonden kan worden naar een oorlogsgebied en dat er een grote kans is dat je daar gewond/gedood kunt worden?
Amen to that bolk broeder. Amen!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon zelf ff zijn. Beetje in het zonnetje op een terras van een gare buurtkroeg zitten waar de stamgasten zich afvragen wat die dikke Brabander met Limburgs uitziende onderkin die ze nog nooit gezien hebben nou zo intens zit te genieten van zijn vlaai
Nee, maar de risico's zijn vooraf heel duidelijk en heel realistisch. Het kan gebeuren en iedereen doet er alles aan om het niet te laten gebeuren, maar uitsluiten kun je het niet.quote:
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.quote:
Is nog steeds geen valide argument voor je eerdere opmerking.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar de risico's zijn vooraf heel duidelijk en heel realistisch. Het kan gebeuren en iedereen doet er alles aan om het niet te laten gebeuren, maar uitsluiten kun je het niet.
Hier zijn we allemaal hardcore strijders van de Bolkquote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.
Al-le-maal. Geen uitzonderingen.
Rangen en standen ook?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, misschien zijn we hier dan geen officiële militairen maar we zijn hier in DTS toch wel allemaal Krijgers van de Bolk hoor.
Al-le-maal. Geen uitzonderingen.
Die worden berekend door @Monitorquote:
Zekers!quote:
Ook jij bent Krijger van de Bolk zuster!quote:
Automagisch..quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die worden berekend door @:Monitor
Een soort van dts GOD...quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers!
Grrrrrrr is de officiële huisdichter en majoor sergeant in de Bolk orde!
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook jij bent Krijger van de Bolk zuster!
Hoogstens een apostel..... Hoogstens!quote:
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezegend zij @:Monitor , de immer tellende![]()
Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!quote:
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der Boilkquote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.
En degene die het spel mogelijk maakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der Boilk
Tijd voor een eerbetoonquote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En degene die het spel mogelijk maakt.![]()
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @Monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.quote:
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets jaquote:Op zondag 28 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we hebben best wel wat kletsmajoren
De oppergod van DTS!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondage
@bondage creëerde @Monitorquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondage
Nou ja, dat zou dan weer @Pg_up zijn, die heeft de hele ellende bedacht blijkbaar. Maar dat was ver voor mijn tijd.quote:
quote:
kletsen he, niet ketsenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets ja
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.quote:
Oh ?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.
een enkele tochquote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |