Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!quote:
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der Boilkquote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.
En degene die het spel mogelijk maakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is wel de meest trouwe van het stel hier.
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie bolkt, strijdt. Wie strijdt, is een Krijger van de Bolk!
quote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nimmer aflatende, immer plicht getrouwe teller der Boilk
Tijd voor een eerbetoonquote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En degene die het spel mogelijk maakt.![]()
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @Monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.quote:
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets jaquote:Op zondag 28 januari 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we hebben best wel wat kletsmajoren
De oppergod van DTS!quote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondage
@bondage creëerde @Monitorquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh, je hebt gelijk. Maar door de seizoenen heen hebben we geloof ik al zo veel aan @:monitor verering gedaan dat het moeilijk gaat worden om daar nog over heen te gaan.
Misschien moeten we eens iets leuks doen voor zijn creator: @:bondage
Nou ja, dat zou dan weer @Pg_up zijn, die heeft de hele ellende bedacht blijkbaar. Maar dat was ver voor mijn tijd.quote:
quote:
kletsen he, niet ketsenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens de bolk meetings word er behoorlijk wat geklets ja
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.quote:
Oh ?quote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.
een enkele tochquote:Op zondag 28 januari 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn toch al best wat DTS-paartjes ontstaan door de tijd heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |