Had het tegen Maz en dat is niet zo raar dat ik dat weet, pagina's vol staan er over drankje dit drankje datquote:
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het tegen Maz en dat is niet zo raar dat ik dat weet, pagina's vol staan er over drankje dit drankje dat
Maz heeft vakansieeeeeee en neemt h et er goed van![]()
![]()
Ik was even vergeten dat jij door je genetische opbouw slechts een menselijke burger bent en niet zoals mij een elitaire reptiel overlord die in kelders van pizzeria's kinderbloed drinkt en onderdeel is van de nieuwe wereld ordequote:
Groot gelijk neem het er lekker vanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenik heb vandaag lekker paters weg getikt op de Efteling
Moet jij nu niet ergens in een kroeg staan te hossen en te zuipen tussen allemaal tieners die een tussenjaar hebben genomen en papa's geld aan het verbrassen zijn daar op dat eiland?quote:
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit jaar opnieuw leren vakantie te vieren
Acclimatiseren kun je lerenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit jaar opnieuw leren vakantie te vieren
Via keukenland en woonkamerrijk naar balkonniaquote:
Londen of Berlijn.quote:
Ja dat kan ik al, vakantie houden nog nietquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Londen of Berlijn.
[..]
Ja dat kan ik al, vakantie houden nog niet
Dat was afgelopen 12 jaar zo'n beetjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Via keukenland en woonkamerrijk naar balkonnia
Foutquote:
Leuk,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Londen of Berlijn.
[..]
Ja dat kan ik al, vakantie houden nog niet
Inquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij hoor je daar niks negatiefs over zeggenik heb vandaag lekker paters weg getikt op de Efteling
Avondquote:
Ik vermaak me kostelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben met je eens dat het een goede avond is
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:21 schreef bondage het volgende:
[..]
MooiIk ook. Al begin ik nu wel beetje in te kakken
Ja zeker! Super romantisch en zo, samen met de Fokstok!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
@:harrie en @:Mickytjuh
Ook nog in de droomvlucht geweest?
Met de lichtsnelheid gaan reizen? Althans, dan zou jouw klok stoppen. Helaas is het niet mogelijk volgens e = mc2quote:
Ik ben sinds 2022 jaarlijks vaker in het buitenland geweest dan in alle jaren daarvoor, maar ik heb vakantie altijd in eigen land doorgebracht (als je familie die net over de grens woont niet mee telt)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dat was afgelopen 12 jaar zo'n beetje
Ben je nu alweer gezakt voor je zwaaikundequote:
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Met de lichtsnelheid gaan reizen? Althans, dan zou jouw klok stoppen. Helaas is het niet mogelijk volgens e = mc2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |