Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
groentjes vooralquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je ieder geval een lange tijd geen trek meer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
The way you move is like a full on rainstormTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Iedereen is zich natuurlijk helemaal kapot aan het trainen op trainingskamp om zo goed als mogelijk voorbereid carnaval in te gaan want dan moet er natuurlijk gezopen worden zoals er nog nooit gezopen is!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kom uit het noorden, ik kan mij hier niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich natuurlijk helemaal kapot aan het trainen op trainingskamp om zo goed als mogelijk voorbereid carnaval in te gaan want dan moet er natuurlijk gezopen worden zoals er nog nooit gezopen is!~FEYENOORD~
Lekker hoorquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Owja, jij bent een genetisch gehandicapte noorderlingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, ik kan mij hier niets bij voorstellen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij bent een genetisch gehandicapte noorderling
~FEYENOORD~
![]()
BIjna lees ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vrije dagen genot of nietquote:
Maar...................... de paaseitjes zijn er al weer!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en vanaf augustus alweer pepernotenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar...................... de paaseitjes zijn er al weer!
~FEYENOORD~
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog even en het ligt standaard in de winkelsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, en vanaf augustus alweer pepernotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die slaan we gewoon over johquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst de lange zwoele zonnige dagen
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en het ligt standaard in de winkels
~FEYENOORD~
Hou jij van die hete dagen en zwoele nachten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet per se, maar wel van laat donker en aangename temperaturenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou jij van die hete dagen en zwoele nachten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zwoele nachten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koele nachten zijn prima, maar het overdag mag het wel iets warmerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja plak nachten is niks nee"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per se, maar wel van laat donker en aangename temperaturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel fijn ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is prima~FEYENOORD~
Vroeg licht wel, zeker met wat zon.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
~FEYENOORD~
Doe je kaarsjes aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 21:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6638 / +94 / +143 / 6538 / 8095
2. Harrie / 2542 / +62 / +19 / 1952 / 2951
3. Mickytjuh / 1374 / +78 / +10 / 1260 / 1733
4. _UserName_ / 1175 / +103 / +7 / 554 / 792
5. KillemWieft / 1082 / +54 / +43 / 418 / 800
6. devzero / 978 / +74 / +67 / 707 / 1127
7. mario390 / 787 / +73 / +38 / 527 / 966
8. hemarookworst / 749 / +29 / +59 / 928 / 1402
9. KoningWouter / 697 / +32 / +26 / 848 / 1251
10. Dr.Mikey / 657 / +24 / +33 / 495 / 811
11. ToT / 551 / +13 / +29 / 1085 / 1480
12. DerRabbit / 537 / +16 / +16 / 905 / 1162
13. kree / 482 / +27 / +83 / 633 / 940
14. RedShoe / 360 / +55 / +57 / 537 / 730
15. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
16. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 247
17. DJMO / 297 / +4 / +5 / 408 / 615
18. ieniminimuis / 281 / +20 / +8 / 560 / 756
19. M_0_0_N / 256 / +17 / +8 / 592 / 790
20. Paul / 249 / +7 / +0 / 756 / 974SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gij romanticusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles wegEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Kan ik er ergens voor tekenenquote:
Dat vind ik maar een gevaarlijke ondernemingquote:
~FEYENOORD~
JI bent toch het lichtje in huis schatjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Valt wel mee anders nep kaarsenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een gevaarlijke onderneming
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JI bent toch het lichtje in huis schatje
~FEYENOORD~
Daar is mijn partner veel te nuchter voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheen
~FEYENOORD~
Biertje erin danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar is mijn partner veel te nuchter voor
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zoquote:~FEYENOORD~
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drankquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drank~FEYENOORD~
Hey zoepert
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: