Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per se, maar wel van laat donker en aangename temperaturen
Dat is wel fijn ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat donker en vroeg licht hou ik ook van, en zo graad of 23 is prima
Doe je kaarsjes aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 21:31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gij romanticusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Donker is ook saai, vooral na de feestdagen, geen lichtjes meer, geen sfeer meer alles weg
Kan ik er ergens voor tekenenquote:
Dat vind ik maar een gevaarlijke ondernemingquote:
JI bent toch het lichtje in huis schatjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Valt wel mee anders nep kaarsenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een gevaarlijke onderneming
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheenquote:
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JI bent toch het lichtje in huis schatje
Daar is mijn partner veel te nuchter voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk jij ligt wel op het tijgervelletje met de kaarsjes eromheen
Biertje erin danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar is mijn partner veel te nuchter voor
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zoquote:
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drankquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze drinkt niet, toen ze dat nog wel deed vond ik haar alleen maar vervelend dus ik vind het wel prima zo
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets zo irritant een vervelend iemand door de drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |