Hoe laat kwam ie op?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Was vroeg op maar heb wel hele mooie fotos kunnen maken van de zonsopkomst
Gisteren nog dicht tegen je zusje aan bewogen, daar was niks theoretisch aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.
ja had je verteldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2022 jaarlijks vaker in het buitenland geweest dan in alle jaren daarvoor, maar ik heb vakantie altijd in eigen land doorgebracht (als je familie die net over de grens woont niet mee telt)![]()
Ofja, tussen 2009 en 2015 ben ik ook redelijk veel in het buitenland geweest voor werk, maar naar mijn gevoel minder dan de afgelopen 2 jaar.
Ah, je hebt haar geholpen met studeren voor haar praktische examen biologiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog dicht tegen je zusje aan bewogen, daar was niks theoretisch aan.
Eventjes de hele anatomie nog ff goed doorgenomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt haar geholpen met studeren voor haar praktische examen biologie![]()
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaamquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan theoretisch de tijd wel heel erg vertragen door er heel dicht tegen aan te bewegen.
Heb je wel nog extra aandacht besteed aan de gebieden die ze nog niet helemaal goed begreep?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eventjes de hele anatomie nog ff goed doorgenomen.
Ze bleek heel wat ervaring te hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog extra aandacht besteed aan de gebieden die ze nog niet helemaal goed begreep?
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaam
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van de wereld gaat wel gewoon door; relatief gezien verstrijkt de tijd daar dan veel sneller ten opzichte van dat van jou. Wat voor jou een dag is, is dan voor de rest een eeuwigheid en vanuit hun perspectief beweeg jij heel langzaam
Als vanuit jouw beleving de tijd stil staat en je bevind je in een omgeving waaruit niks kan ontsnappen, kun je dan nog een observatie maken van de materie buiten het zwarte gat?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?
Edit: ik bedoel hier niet het zwarte gat van mijn of wie dan ook z'n zusje, voor de duidelijkheid....
In ieder geval zo goed als... Als je er iets in ziet vallen zou het zo goed als oneindig lang duren voordat het het daadwerkelijke "gat" bereikt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer binnen de waarnemingshorizon van een zwart gat? Dan zou de tijd voor jou de facto stil staan toch?
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.
Conclusie was dat volgens de theorie tijd langzamer gaat en afstanden kleiner worden naarmate de snelheid toeneemt. Dus kan er geconcludeerd worden dat jochies die overal altijd asociaal snel rijden tijdens die ritten een net iets kleiner geslachtsdeel hebben![]()
Komt dat gedrag sowieso niet vaak voor bij petjes die iets te compenseren hebben? Blijft er niet veel over.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan een grap uit een heel algemene show over de uitleg van de relativiteit theorie.
Conclusie was dat volgens de theorie tijd langzamer gaat en afstanden kleiner worden naarmate de snelheid toeneemt. Dus kan er geconcludeerd worden dat jochies die overal altijd asociaal snel rijden tijdens die ritten een net iets kleiner geslachtsdeel hebben![]()
Relatief gezien valt alles mee als je eenmaal gewend bent om met een vrouw samen te wonenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheid
Ik denk dat het wel een vrij grote overload aan prikkels zou zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als vanuit jouw beleving de tijd stil staat en je bevind je in een omgeving waaruit niks kan ontsnappen, kun je dan nog een observatie maken van de materie buiten het zwarte gat?
Was de nanometer origineel niet uitgevonden om de geslachtsdelen van dat soort petjes te benoemen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt dat gedrag sowieso niet vaak voor bij petjes die iets te compenseren hebben? Blijft er niet veel over.
Zoals we in Tilburg zeggen:"Dressoir....."quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Relatief gezien valt alles mee als je eenmaal gewend bent om met een vrouw samen te wonen
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al bijna niet te bevatten dat 'snelheid' dus altijd relatief is. Je kan alleen spreken over snelheid tov iets anders. In absolute zin bestaat er niet zoiets als snelheid
Jij hebt bij de eindejaarsborrel een maand geleden behoorlijk wat zwarte gaten overladen met prikkelsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een vrij grote overload aan prikkels zou zijn.
Hou op hoor.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat.
Ik vind astronomie enorm interessant om over te lezen en leren, maar iedere keer als ik dat probeer voel ik me na een half uur weer oerdom omdat ik dan het idee heb dat er nog minder van begrijp dan toen ik begonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Licht is ook zo'n dingetje. Dat zal altijd met dezelfde snelheid gaan (vanuit jouw perspectief), ongeacht hoe snel je zelf gaat.
Zie em dan eerst maar te vinden...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de nanometer origineel niet uitgevonden om de geslachtsdelen van dat soort petjes te benoemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |