2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PSV heeft verloren, nu ben je echt de mijne!
Zonder gekheid zie jij het nog steeds compleet verkeerd. Er zijn kinderen, tieners opgesloten die een compleet normale tijd die wij gehad hebben gemist hebben voor een virus wat voor hun compleet ongevaarlijk is was. En dan kan jij wel blijven roepen van "tijdelijk ongemak" Dat is voor opgroeiende tieners en kinderen juist de belangrijkste fase. Neem je daar 2 jaar van weg die krijgen ze nooit meer terug in de ontwikkeling die jij en ik gehad hebben.... Dat is best een ding. En het was compleet onnodig.
Ow, dat de GGZ nu overspoeld is met jongeren met gedragsproblemen was maar cannon fodder? De agressie op de straat na de lockdowns.. Ah joh, tijdsgeest....
Jij mist echt een paar punten wat misschien voor anderen ook belangrijk kan zijn.
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.
Niemand heeft 2 jaar lang binnen gezeten, de lockdowns etc waren er met golven.
Dan heeft de jeugd van nu echt geen ruggegraat meer.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...quote:Wat ik het hele kutte vind, dat de 'hele wereld' dacht dat het leven na Covid weer een stuk zorgelozer zou worden. Daar stak een megalomane Rus een stokje voor
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik dus ook.
[..]
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...
Nou dat vind ik niet met alles. Ieder mag hier zijn eigen mening /visie kwijt. En sommige mensen hebben overal een mening over.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee jij probeert steeds voor anderen te bepalen wat ze moeten vinden.
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ook al is Covid voor velen van ons voorbij, toch lijkt er een vraag te zijn naar een BNW topic over Covid. Deze mogelijkheid moet er dan ook zijn om te praten over hoe wij de afgelopen jaren ervaren hebben.
Lockdowns, afstand houden, mondkapjes, vaccinaties. En schijnbaar is Covid nog niet weg aangezien er weer varianten opduiken die mensen ziek maken.
Laten we dit topic hiervoor gebruiken, en laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties. Maar laten we het hebben over Covid de afgelopen jaren en Covid nu![]()
Dus Covid23 is hier in dit topic
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.quote:Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?![]()
"The vaccine was not brought in for COVID. COVID was brought in for the vaccine.
Once you realize that, everything else makes sense." (Reiner Fuellmich)
Maar goed. Succes
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.
Kun je dat verder uitleggen?
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?
Long COVID kan ook door climate change komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Long Covid moet onderzocht worden.
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt. En dat laatste 👌dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten.
Aldus: Dr. Pierre Capel Emiritus hoogleraar experimentele immunologie
Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Long Covid moet onderzocht worden.
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt.
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Leuk verhaal…. 👆quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.
Waarom een pandemie opzetten met een virus dat voor 98% van de bevolking geen schadelijk effect heeft, om met gevaccineerd te krijgen?
En dan het vaccineren ook nog vrijblijvend te maken?
Sure, er werd flink op aangedrongen, maar niet iedereen is gevaccineerd.
En juist degenen die tegen de massa in gaan en je dus alla Schwab wilt knechten zijn niet gevaccineerd.
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraagquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden en op mezelf heb vertrouwd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.quote:Niemand heeft 2 jaar lang binnen gezeten, de lockdowns etc waren er met golven.
We can hack humans.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Leuk verhaal…. 👆
Maar wat heeft dat te maken met hetgeen ik plaats. En waarom quote je het (ook nog in z’n geheel) als-of je er antwoord op geeft? 😏
[..]
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraag
[..]
OK, dan zaten we op de verkeerde golflengtequote:Op donderdag 25 januari 2024 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.
Niet op mensen die uit eigen beweging 2 jaar lang onafgebroken binnen zaten.
Gewoon in het drinkwater!quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
We can hack humans.
Jij had het erover dat de pandemie er was omwille het vaccin en niet andersom.
Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.
Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.quote:Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben?![]()
Dit staat er:quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.
We mogen het er wel over hebben.quote:laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties
Weer doe je hetzelfde. 🤷♂quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
We can hack humans.
Jij had het erover dat de pandemie er was omwille het vaccin en niet andersom.
Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weer doe je hetzelfde. 🤷♂
Het is toch wel bijzonder hoor. Ik stelde je 1 vraag
[..]
Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De long covid promotors zijn ineens erg stil.
Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.
Tijdelijk slotje dan maar?quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
Sorry wat ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.
Ik antwoord daarop:quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.
Kun je dat verder uitleggen?
Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wilquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is.
Lockdown?quote:
Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De long covid promotors zijn ineens erg stil.
Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.
Waar wordt dit gezegd?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.
Maar volgens sommige hier bestond long covid helemaal niet en stelden die mensen zich aan of zat het slechts in hun hoofd en nu je mogelijk long covid achtige verschijnselen kan krijgen van vaccinaties bestaat het volgens diezelfde users ineens wel en is het verschrikkelijk ofzo.
In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.quote:
Over 10 jaar praten we er niet meer over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.
Gelukkig maar in dat geval, want long covid is wel degelijk een ernstige aandoening.
Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:25 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?
Verhoudingsgewijs en ten opzichte van elkaar bedoel ik dan he?
Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?
Of is de tijd nog steeds niet rijp voor (echt) onafhankelijk onderzoek?
Uhuquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.
Wat het effect van lockdowns hebben gehad op de maatschappij vonden ze ook niet de moeite om te onderzoeken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?
Of is de tijd nog steeds niet rijp voor (echt) onafhankelijk onderzoek?
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Sorry wat ?![]()
Je hebt er geen idee van he? Het is allemaal nieuw voor jou. Je kunt de zooi niet overzien. Je blijft de vraag ook nu weer op alle mogelijke manieren ontwijken met vreemde antwoorden en daarmee laat je hier meerder keren achter elkaar zien dat je dus geen flauw idee hebt waarover ze het in godsnaam hebben of hoe je de woorden van Yuval en Klaus moet opvatten of verbinden moet aan de hele "Corona periode". Je hebt het allemaal nooit gevolgd. In al die jaren niet. Je hebt er niet eens een mening over.
Hoeveel berichten zijn we inmiddels verder met jouw ontwijken?
Jij vroeg mij:
[..]
Ik antwoord daarop:
[..]
Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wil
Snap je waar het over gaat?
Hoe kun je dat nou weten? Pas na een diepgaand onderzoek kun je dergelijke vergelijkingen maken die jij nu stelt. En onderzoeken werden en worden steeds in de weg gelopen en omzeilt. En je hebt het nu alleen nog over meldingen bij Lareb die er zijn gedaan he? Bovendien: Velen gevaccineerden hebben net als ongevaccineerden ook Covid opgelopen. En deze besmetten elkaar nog meer daar ze veilig als men zich waande door vaccinatie geen rekening meer hielden met elkaar en lekker gingen stappen en feesten. Ik zou zelfs zeggen dat iedereen inmiddels wel Covid heeft gekregen in al die jaren in min of meerdere mate van hoe ziek men ervan was of lichte verschijnselen had. Bovendien komen de vragen nu pas echt los en het onderzoek loopt dus gewoon nog. De vaccinaties deden absoluut niet wat ze beloofden. Dus in die zin is er geen enkel verschil. Maar oh wee als straks eens mocht blijken dat de vaccinaties een nog grotere rol spelen dan het virus zelf.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.
Wat betreft long covid 'achtige klachten' na vaccinatie, zijn er veel minder meldingen geweest bij Lareb en het is nog lang niet zeker dat die komen vanwege vaccinatie. ook als iedere klacht achteraf veroorzaakt zou zijn door vaccinatie dan is het nog steeds slechts een fractie van de long covid patienten die het opgelopen hebben door besmetting met het virus.
Dan weet ik voldoende. Dankquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover isquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Over 10 jaar praten we er niet meer over.
Disease X is the new hot item.
Zijn geloof ik al bezig met een vaccin voor een ziekte die we nog niet weten.
Ik vind het knap hoor.
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Over 10 jaar praten we er niet meer over.
Disease X is the new hot item.
Zijn geloof ik al bezig met een vaccin voor een ziekte die we nog niet weten.
Ik vind het knap hoor.
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover is
Dat zeg ik ook regelmatig. Log eens uit op FOK en ga eens wat rondkijken. Maar als je al een onderhuids contract hebt getekend gaat dat kennelijk wat moeilijker.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen.
AIquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:
Wat was nou het echte doel van die prikjes?
Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.
Onderbuikgevoelens inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.
Niet nadenken, geloof je overheid en alles zal goed komen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.
Gokje, depopulatie?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:
Wat was nou het echte doel van die prikjes?
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.quote:Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.quote:
self assembly in nanotechnologyquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
AI![]()
Geen idee hoor, maar die flapdrol van een Harari ziet daar zeker wel wat in toch?
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:32 schreef Monomeism het volgende:
[..]
self assembly in nanotechnology
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.
Maar misschien hebben een hoop mensen dat gevoel niet meer, dat kan. Maar dan nog steeds hoef jij het niet te downplayen hoe een ander zich erbij voelt.
Nee, 1 prikje is genoeg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.
Je kan het ook soms laten gaan en niet op iedere post te reageren als je toch al weet wat de uitkomst van jouw post gaat zijn aangaande reacties.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
Ben vergeten bier te kopenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.
Dan kijken, lezen, luisteren, etc.etc.
It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities (Klaus Schwab)
At the Chicago Council on Global Affairs
The internet of bodiesquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben vergeten bier te kopen![]()
Maar had er wel al veel over gelezen in verleden dat ze je een soort van humanbot (is dat een woord?) Willen maken, maar dat is weer vooral die Harari.
Ik ken ze maat, maar voor anderen wel nuttig dat je ze plaatstquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:
[..]
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Injectable brain reading nano sensors
Dat zijn enkele zoek-tags die je moet hebben.
Schiet niet echt op he.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:53 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.
Wat het extra vreemd maakt is dat je een ondersterfte verwacht na een periode van oversterfte maar die blijft uit.
[ afbeelding ]
Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schiet niet echt op he.
Overigens is oversterfte in jaren na een pandemie niet ongebruikelijk.
Laten we hopen dat het niet op schiet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schiet niet echt op he.![]()
Overigens is oversterfte in jaren na een pandemie niet ongebruikelijk.
Klopt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet op schiet.
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.quote:
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uitquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uit
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.
Ik begrijp niet waar jij het dan vandaan haalt dat de sterfte minder dan normaal was.
Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.
Niet met mij of met anderen hier.
En onderstaande is dan ook echt geen grap of conspiracy.
Leg me uit of het dat wel is anders.
WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."
Ik wacht af.
Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?
Is er kans op een "agree to disagree"?
Niet geschoten is altijd mis, niets veranderlijker dan een mens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.
Ja hoor. Ik "agree to disagree"quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?
Het siert je dat je zoveel moeite in de discussie stopt en dat wordt door mij als Mod zeker gewaardeerdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik "agree to disagree"Het kan mij niet zoveel schelen hoe hij er tegenaan kijkt maar ik probeer ten minste nog een onderbouwing te geven voor het grotere plaatje en daarbij een bron te geven als aanzet voor hem om verder te kijken. En wanneer ik hem quote dan probeer ik ook gewoon een antwoord te geven dat past als een sleutel op die quote. Andersom blijkt dat wat moeilijker te zijn. Een heel bericht in 1 keer quoten en dan een oneliner te geven, of iets geheel anders te zeggen dan de quote bedoeld te benoemen in de context is dus niet mijn ding. Daarnaast zijn er meelezers die de context van mijn bericht wel begrijpen en die hopelijk wel interessant vinden.
Tenslotte: Hij mag mij dus ook negeren zonder mij daarbij te quoten alsof hij werkelijk reageert op wat ik bedoel te zeggen.
Ik dacht al, het wordt rustiger op straat, leegstand in de wijken, er is gewoon een depopulatie gaande.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.
De grafiek waarop ik reageer in deze discussie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.
Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Je weet zelf ook niet wat er speelt, maar doet daar aannames over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.
Niet met mij of met anderen hier.
En onderstaande is dan ook echt geen grap of conspiracy.
Leg me uit of het dat wel is anders.
WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."
Ik wacht af.
Negeren een optie?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.
Ja, want iedereen is welkom op FOK. Als een user je ergert is negeren de beste optie, beter dan een vruchteloos welles/nietes discussie waaruit geheid nog meer ergernis ontstaat.quote:Maar hij plaatst ontieglijk veel dus ok voor Fok
Toenemende vergrijzing?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:38 schreef Black_Baron het volgende:
Wat is de verklaring eigenlijk dat de sterfte sinds 2020 toegenomen is?
Pandemie en aftermath daarvan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:38 schreef Black_Baron het volgende:
Wat is de verklaring eigenlijk dat de sterfte sinds 2020 toegenomen is?
quote:
Oh doe ik hoor....al lang.quote:
In combi met de uitgestelde zorg tijdens corona waardoor diagnoses niet tijdig konden worden gemaakt zal dat zeker aan de orde zijn. Er wordt niet voor niets op gehamerd dat we de komende jaren meer arbeidsmigranten nodig zullen hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat nu elk jaar de oversterfte zal toenemen?
Het is een complot om de massa immigratie te bevroderen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
In combi met de uitgestelde zorg tijdens corona waardoor diagnoses niet tijdig konden worden gemaakt zal dat zeker aan de orde zijn. Er wordt niet voor niets op gehamerd dat we de komende jaren meer arbeidsmigranten nodig zullen hebben.
Nope, een praktische oplossing. bijvoorbeeld wie al die vergrijsde billen gaat wassen als ze dat niet meer zelf kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Het is een complot om de massa immigratie te bevroderen.
Zo'n dooddoener ditquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nope, een praktische oplossing. bijvoorbeeld wie al die vergrijsde billen gaat wassen als ze dat niet meer zelf kunnen doen.
Denk dat het jou wel lukt om ook de quotes te negeren?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh doe ik hoor....al lang.
Wijze raad van een andere mod.
Hij/haar/het blijft mij echter continu quoten.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat het jou wel lukt om ook de quotes te negeren?
Ik weet niet wat je bedoelt, maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen een arbeidsmigrant en een asielzoeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:00 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit
De meeste arbeidsmigranten werken niet in de zorg.
De meeste asielzoekers werken uberhaupt niet.
Doei.
En toch heeft hij net zoveel recht om hier te posten als een ander.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar het typeert de user, gewoon op alles tegendraads ingaan. Lijkt wel een bot.
Is gewoon niet bevorderlijk voor het topic.
De wijze van communiceren doet er niet toe? En je hebt ook nog zoiets als stacking he.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
En toch heeft hij net zoveel recht om hier te posten als een ander.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
En toch heeft hij net zoveel recht om hier te posten als een ander.
Stacking?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De wijze van communiceren doet er niet toe? En je hebt ook nog zoiets als stacking he.
Ik ga gewoon bij mijn man op schoot zitten danquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als ik ooit zin heb om te rollebollen ga ik mijn zelfde rechten ook es in ander subforum uitspelen.
Maar niet vandaag
Fake news !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij mijn man op schoot zitten dan
Op een ander forum waar ik regelmatig kom is dit een serieus vergrijp waarvoor je een ban kunt krijgen. Het komt er op neer dat iemand continue - netjes binnen de marges van het toelaatbare - zit te trollen en te zuigen. Dus letterlijk het opstapelen van niet wenselijk gedrag. Vergelijk het met een emmer die langzaam voldruppelt, op een gegeven moment stroomt ie over.quote:
Op zo'n manier. Die maatregel kennen we op FOK! ook wel. Maar het is best lastig om 'niet wenselijk gedrag'te classificeren. Want niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren, kennis, taalvaardigheid, empathie etc. Ieder mens is uniek en zal voor zijn eigen parochie preken. En zolang men niet op de persoon gaat spelen, lopen sneren of in elke post scheldwoorden post vind ik iets niet echt storend.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:00 schreef Bananenbennie het volgende: Op zo'n manier. Dat kan ook op FOK! verzocht worden, maar dan moet er wel echt sprake van fors storend gedrag en niet een afwijkende mening die men als storend ervaart in een discussie.
[..]
Op een ander forum waar ik regelmatig kom is dit een serieus vergrijp waarvoor je een ban kunt krijgen. Het komt er op neer dat iemand continue - netjes binnen de marges van het toelaatbare - zit te trollen en te zuigen. Dus letterlijk het opstapelen van niet wenselijk gedrag. Vergelijk het met een emmer die langzaam voldruppelt, op een gegeven moment stroomt ie over.
Lijkt me logisch. Alleen hier word je nog steeds uitgescholden voor wappie als je erover praat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Bananenbennie het volgende:
Mensen met covidvaccinatieschade komen in Japan inmiddels in aanmerking voor een vergoeding door de overheid. Mooie ontwikkelingen.
https://artsencollectief.(...)an-vaccinatieschade/
Ja we lopen hier nog wat achter. Ook in de landen om ons heen Duitsland, Engeland zijn nu veel meer kritische geluiden te horen. Voor steeds meer mensen wordt het duidelijk dat we zwaar misleid zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Alleen hier word je nog steeds uitgescholden voor wappie als je erover praat.
Zou je het cht misleid willen noemen? Verkeerd genformeerd zijn we zeker, maar of dat met opzet is gebeurd?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja we lopen hier nog wat achter. Ook in de landen om ons heen Duitsland, Engeland zijn nu veel meer kritische geluiden te horen. Voor steeds meer mensen wordt het duidelijk dat we zwaar misleid zijn.
Dan moet je het dus eindelijk afzetten tegen de vergrijzing en de leeftijdsopbouw. Wil je er berhaupt iets over kunnen zeggen.quote:
Ervaar je dat nog steeds als vervelend?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Alleen hier word je nog steeds uitgescholden voor wappie als je erover praat.
Ja. Kan me ook voorstellen dat een paar jaar geen griep (door maatregelen ) wel boomerangt als die maatregelen voorbij zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pandemie en aftermath daarvan.
Daarnaast neemt de bevolking toe, vergrijzing, etc.
Het was ook maar een gok, heb er niets op nageslagen om dit te antwoorden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dan moet je het dus eindelijk afzetten tegen de vergrijzing en de leeftijdsopbouw. Wil je er berhaupt iets over kunnen zeggen.
Dus een sterftecijfer an sich zegt niet zoveel. Denk je ook?
Het lijkt me voor slachtoffers heel vervelend. Ik ben het inmiddels wel gewend maar het blijft raar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ervaar je dat nog steeds als vervelend?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was ook maar een gok, heb er niets op nageslagen om dit te antwoorden.
https://newsdig.tbs.co.jp/articles/cbc/950421?display=1quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Bananenbennie het volgende:
Mensen met covidvaccinatieschade komen in Japan inmiddels in aanmerking voor een vergoeding door de overheid. Mooie ontwikkelingen.
https://artsencollectief.(...)an-vaccinatieschade/
Als ik zie hoe ze hebben lopen goochelen met cijfers om vooral de ongevaccineerden te kunnen demoniseren zou ik het echt wel misleiding durven noemen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je het cht misleid willen noemen? Verkeerd genformeerd zijn we zeker, maar of dat met opzet is gebeurd?
Ja niet door iedereen hoor. Veel artsen, wetenschappers, politici, journalisten etc hebben met de beste bedoelingen gehandeld. Omdat zij ook misleid zijn. Zij zijn de usefull idiots zeg maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je het cht misleid willen noemen? Verkeerd genformeerd zijn we zeker, maar of dat met opzet is gebeurd?
quote:Oversterfte gedraagt zich anders sinds april 2021 in vergelijking met het eerste corona jaar. Tot april 2021 is het verloop volledig identiek aan een klassieke influenza-epidemie. Wel kwam de Tweede Golf veel eerder in het seizoen dan gebruikelijk bij influenza.
Daarna is er een voortdurend verhoogde sterfte, die slechts voor een klein deel te verklaren is door een besmetting met het SARS-CoV-2 virus. De resterende oversterfte (inmiddels rond de 40.000) vertoont een grote gelijkloop met het vaccinatieschema.
Beetje raar om te verwachten dat een Covid pandemie hetzelfde verloop heeft als een influenza pandemie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.maurice.nl/2024/01/26/oversterfte-als-pandemie/
[..]
Even resumeren, we hadden te maken met een nieuwe ziekteverwekker, waarbij er beslissingen moesten worden genomen ter bestrijding ervan, waarbij meerdere malen is aangegeven dat die beslissingen gebaseerd zijn op te weinig informatie..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:56 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja niet door iedereen hoor. Veel artsen, wetenschappers, politici, journalisten etc hebben met de beste bedoelingen gehandeld. Omdat zij ook misleid zijn. Zij zijn de usefull idiots zeg maar.
Maar er is topdown zo ontzettend gemanipuleerd, er was (is..) zo'n ontzettende propaganda machine gaande, en vooral het saboteren van cht goed onderzoek is gewoon niet recht te praten. Dat is niet te verklaren met alleen maar incompetentie. Daarvoor zit het te geraffineerd in elkaar.
Misschien het stukkie tekst dat je quote ook even lezen? Je bent nu weer alleen maar aan het reageren om het reageren. Maar speciaal voor jou komt ie nog een keer:quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar zit dan precies de misleiding?
Voor meer info spit even de oude BNW Covidtopics door.quote:[...] er is topdown zo ontzettend gemanipuleerd, er was (is..) zo'n ontzettende propaganda machine gaande, en vooral het saboteren van cht goed onderzoek is gewoon niet recht te praten. Dat is niet te verklaren met alleen maar incompetentie. Daarvoor zit het te geraffineerd in elkaar.
Een nieuw watte? Coronavirussen zijn niet nieuw he?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even resumeren, we hadden te maken met een nieuwe ziekteverwekker, waarbij er beslissingen moesten worden genomen ter bestrijding ervan, waarbij meerdere malen is aangegeven dat die beslissingen gebaseerd zijn op te weinig informatie..
Waar zit dan precies de misleiding?
Van wanneer is Covid?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een nieuw watte? Coronavirussen zijn niet nieuw he?
Je hebt het over misleiding.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:32 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Misschien het stukkie tekst dat je quote ook even lezen? Je bent nu weer alleen maar aan het reageren om het reageren. Maar speciaal voor jou komt ie nog een keer:
[..]
Voor meer info spit even de oude BNW Covidtopics door.
Dus in feite is dit een eeuwenoud virus, dat gewoon een nieuwe naam heeft gekregen, zodat het kon worden gebruikt om de hele wereld onder het mom van een pandemie te misleiden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze een verkoudheidsvirus zo genoemd hebben.
Niet te misleiden, maar ze erin te krijgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in feite is dit een eeuwenoud virus, dat gewoon een nieuwe naam heeft gekregen, zodat het kon worden gebruikt om de hele wereld onder het mom van een pandemie te misleiden?
Inderdaad. Wat begrijp je niet aan propaganda? Wat begrijp je niet aan sabotage van goede onderzoeken? Wat is daar niet misleidend aan?quote:
In feite ja, het is een Corona virus... Dat ze het ineens "the new corona virus" noemen doet niks af aan het feit dat het een Corona virus is...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in feite is dit een eeuwenoud virus, dat gewoon een nieuwe naam heeft gekregen, zodat het kon worden gebruikt om de hele wereld onder het mom van een pandemie te misleiden?
Dus eigenlijk was er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In feite ja, het is een Corona virus... Dat ze het ineens "the new corona virus" noemen doet niks af aan het feit dat het een Corona virus is...
Weer zo'n uit de tent lok reactiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was er niets aan de hand.
Long Covid is dan ook niet echt, de IC heeft niet volgelegen met Covid patinten, het is dus niet zo dat niemand weerstand had tegen dit virus, etc...
Ik wil wel nog even toevoegen de leeftijd van de mensen die ermee op de IC kwamen. Kut? ja tuurlijk, maar dat is een ander Corona virus ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was er niets aan de hand.
Long Covid is dan ook niet echt, de IC heeft niet volgelegen met Covid patinten, het is dus niet zo dat niemand weerstand had tegen dit virus, etc...
Tja, jij begint erover dat Covid niet nieuw isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weer zo'n uit de tent lok reactie
De naam wel, het virus niet zo zeer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij begint erover dat Covid niet nieuw is
Het is dus niet zo dat we in 2020 te maken hebben gekregen met een nieuw virus, dat ofwel uit een lan komt, danwel afkomstig is van een diersoort en de overstap naar de mens heeft genomen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De naam wel, het virus niet zo zeer.
Laten we Diederik Gommers nog maar weer eens citeren: "Het is een verkoudheidsvirus."quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat we in 2020 te maken hebben gekregen met een nieuw virus, dat ofwel uit een lan komt, danwel afkomstig is van een diersoort en de overstap naar de mens heeft genomen?
Dat dit virus tot een bepaalde familie hoort is logisch vanuit de evolutie bekeken.
Geen idee wat er uit een lan komt, dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat we in 2020 te maken hebben gekregen met een nieuw virus, dat ofwel uit een lan komt, danwel afkomstig is van een diersoort en de overstap naar de mens heeft genomen?
Dat dit virus tot een bepaalde familie hoort is logisch vanuit de evolutie bekeken.
Van een LAN kon je wel degelijk een virus oplopen !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat er uit een lan komt, dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.
Misschien heeft ie daar de kortsluiting opgelopen? You tell me?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van een LAN kon je wel degelijk een virus oplopen !
Om mijn part is het een lalaland virus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Laten we Diederik Gommers nog maar weer eens citeren: "Het is een verkoudheidsvirus."
Lab.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee wat er uit een lan komt,
Toch is de oversterfte nog steeds een hot item.quote:dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.
Nog steeds, als je LAN niet goed is beveiligd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van een LAN kon je wel degelijk een virus oplopen !
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat serieus wel jammer is dat Wantie zich niet laat zien als BNW'ers zich verzamelen en op hem reageren. Hij is er wel als eerste bij om anderen bij te staan die tegen BNW'ers ingaan... Jammer wel.
Ik vindt het niet van 'luchtigheid' getuigen als ik het ene moment het verwijt krijg te vaak te reageren, en het andere moment het verwijt dat ik niet snel genoeg reageer.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Plaatste ik gewoon omdat het kanEn Final Fantasy 8 was zoveel beter dan 7...
Lekker luchtig houden dus, kunnen we allemaal en ook ik het topic levend mee houdenIk laat me ook teveel meeslepen soms.
Joh gappie, ik geef toch zelf ook al aan me soms teveel mee te laten slepen. Zand erover wat mij betreftquote:Op zondag 28 januari 2024 07:03 schreef Wantie het volgende:
Ik vindt het niet van 'luchtigheid' getuigen als ik het ene moment het verwijt krijg te vaak te reageren, en het andere moment het verwijt dat ik niet snel genoeg reageer.
Gewoon deze terugposten als je wappie wordt genoemd!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het lijkt me voor slachtoffers heel vervelend. Ik ben het inmiddels wel gewend maar het blijft raar.
Dat verandert niets aan de kwalificatie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:06 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Gewoon deze terugposten als je wappie wordt genoemd!
[ afbeelding ]
-Ga dan iig de discussie aan, je hebt je punt al gemaakt met je plaatje. Dadelijk staat het hele topic vol met "tik tak" en zit niemand op te wachten-quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan de kwalificatie.
Ik heb geen plaatje gepost.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
-Ga dan iig de discussie aan, je hebt je punt al gemaakt met je plaatje. Dadelijk staat het hele topic vol met "tik tak" en zit niemand op te wachten-
Neehee, jij niet! ik greep in op de reactie die hij gaf op jouw opmerkingquote:
Gentherapie klinkt eng, daarom noemen antivaxers het zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad Maarten![]()
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2020-18941.pdf
[ afbeelding ]
Gentherapie is eng, en de Nederlandse Staat noemde het zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gentherapie klinkt eng, daarom noemen antivaxers het zo.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gentherapie is eng, en de Nederlandse Staat noemde het zo.
Preciesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gentherapie is eng, en de Nederlandse Staat noemde het zo.
Waarom zou YouTube Schwab censureren?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Slechts 1 enkele invoering van een paar woorden hierover, en ik vind direct al iets.
Gewoon op YouTube nota bene
Ze zijn de laatste tijd verdacht milder geworden met censuur.
Waarom begin je over antivaxxers als ik een staatsdocument deel waarin per direct een besluit is ingegaan over (en ik citeer):quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Daarom noemen antivaxers het vaccin gentherapie.
Iets wat je vaker doet. Je citeert iemand maar geeft "antwoord" op een hele andere vraag.quote:spoedmaatregelen met betrekking tot gentherapie ter bestrijding van COVID-19
Helaas was de werking niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
In plaats van dat ze naar de werking van het vaccin kijken en benoemen wat daar bezwaarlijk aan is.
Want uiteindelijk gaat het om wat het vaccin doet, niet welke benaming je er aan plakt
Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen. Totaal niet nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
In plaats van dat ze naar de werking van het vaccin kijken en benoemen wat daar bezwaarlijk aan is.
Want uiteindelijk gaat het om wat het vaccin doet, niet welke benaming je er aan plakt
De uploaders daar gaat het eigenlijk om. Die worden gecensureerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou YouTube Schwab censureren?
Iets als myocarditis onder jongeren blijft toch wel een dingetje hoor. Hoorde je voor de prikken veel minder over.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen.
Mwah dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Iets als myocarditis onder jongeren blijft toch wel een dingetje hoor. Hoorde je voor de prikken veel minder over.
Logisch dat de meesten dat niet weten vanwege de on-voor-stel-bare laffe censuur, wit wasserij, verdraaiingen en zwartmakerij van zeer vele integere experts die uit angst "het zwijgen moeten worden opgelegd", tot on-machtig bot kinderlijk wappie-gescheld. Gelukkig is het internet niet dichtgespijkerd door Frau Ursula en staan er velen in de bres met de middelen die tot hun beschikking staan en kun je het allemaal gewoon te weten komen.quote:
Ik blijf bij het punt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom begin je over antivaxxers als ik een staatsdocument deel waarin per direct een besluit is ingegaan over (en ik citeer):
[..]
Iets wat je vaker doet. Je citeert iemand maar geeft "antwoord" op een hele andere vraag.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik blijf bij het punt.
Het punt is dat antivaxers het vaccin gentherapie noemen omdat dat eng klinkt..
Jajajaja, niet met modder gaan gooien ok? Het is al laat.quote:
Topper! Das liev!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:27 schreef Monomeism het volgende:
Je hebt gelijk.
Hier lieverds
[ afbeelding ]
Nee mensen (niet specifiek antivaxers) noemen het zo omdat dat gewoon is wat het is. Dit is de term die onze overheid bij wet- en regelgeving hanteert. Waarom blijf je daar aan voorbij gaan? Waarom ben je een een antivaxer als je het jargon van onze overheid gebruikt?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik blijf bij het punt.
Het punt is dat antivaxers het vaccin gentherapie noemen omdat dat eng klinkt..
quote:Regeling van de Minister van Infrastructuur en Waterstaat van 27 oktober 2020, nr. IENW/BSK-2020/143803 houdende het tijdelijk deels buiten toepassing verklaren van het Besluit genetisch gemodificeerde organismen milieubeheer 2013 en het intrekken van de Tijdelijke regeling afwijkende behandeling vergunningaanvragen gentherapie in verband met bestrijding COVID-19 ter uitvoering van verordening (EU) 2020/1043 van het Europees Parlement en de Raad betreffende de uitvoering van klinische proeven met geneesmiddelen voor menselijk gebruik die geheel of gedeeltelijk uit genetisch gemodificeerde organismen bestaan en die bestemd zijn voor de behandeling of de voorkoming van de coronavirusziekte, alsmede de levering van die geneesmiddelen (PbEU 2020, L 231)
Je citeert dit alleen maar omdat het eng klinktquote:Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Monomeism het volgende:
Er staat ook hier toch heel duidelijk:
[..]
Lijkt me een heel goed idee. Ik zie mezelf ook niet als antivaxer, heb genoeg prikjes gehaald in mijn leven. Dat hele gebeuren rondom de mRNA spuitjes is echt een ander verhaal. Dat er een speciale gentherapiespoedwet nodig was voor een stevige griep geeft eigenlijk al aan hoe enorm we geflest werden.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trouwens wel eens met de weerstand tegen de term antivaxxers.. Heb ik ook al vaker gezegd, dat we dit prikje niet willen wil niet zeggen dat we antivaxxer zijn.. Zou daarom ook wel fijn zijn dat anders te benoemen.
Men gebruikt antivaxer als kleinerend dis-woord omdat het lekker anti-wappie klinkt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed idee. Ik zie mezelf ook niet als antivaxer, heb genoeg prikjes gehaald in mijn leven. Dat hele gebeuren rondom de mRNA spuitjes is echt een ander verhaal. Dat er een speciale gentherapiespoedwet nodig was voor een stevige griep geeft eigenlijk al aan hoe enorm we geflest werden.
Op welke regel staat het woord vaccin?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Monomeism het volgende:
Er staat ook hier toch heel duidelijk:
[..]
Nee, dat is de draai die je er aan geeft.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed idee. Ik zie mezelf ook niet als antivaxer, heb genoeg prikjes gehaald in mijn leven. Dat hele gebeuren rondom de mRNA spuitjes is echt een ander verhaal. Dat er een speciale gentherapiespoedwet nodig was voor een stevige griep geeft eigenlijk al aan hoe enorm we geflest werden.
Dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen. Totaal niet nodig.
Heb ik al uitgelegd, het wordt gebruikt om het vaccin eng te laten klinken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee mensen (niet specifiek antivaxers) noemen het zo omdat dat gewoon is wat het is. Dit is de term die onze overheid bij wet- en regelgeving hanteert. Waarom blijf je daar aan voorbij gaan? Waarom ben je een een antivaxer als je het jargon van onze overheid gebruikt?
Ik denk ook aan zombies ineens. Ik weet niet waaromquote:Op zondag 4 februari 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu verder met laatste afleveringen van fear the walking dead. Heb de kruisboog ook alweer uit de kelderkast gehaald
Welke draai? Nogmaals, de melding on de staatscourant was om de goedkeuringsprocedures van gentherapie te verkorten. Daarmee werden de lange beslistermijnen ingekort.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is de draai die je er aan geeft.
Hoezo zijn we geflest?
Uit bovenstaande blijkt niet dat we geflest zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Welke draai? Nogmaals, de melding on de staatscourant was om de goedkeuringsprocedures van gentherapie te verkorten. Daarmee werden de lange beslistermijnen ingekort.
Daarnaast is definitie van vaccin zodanig aangepast dat het nu voldoende is als er weerstand wordt opgebouwd. Voorheen was dat immuniteit. Een wezenlijk verschil. De covid gentherapie valt daarmee onder vaccin omdat deze weerstand zou opbouwen (gn immuniteit).
En zo kan ik nog wel even doorgaan, over bijv. de aanpassing van de definitie van een pandemie. Of het ridiculiseren en censureren van elk kritisch geluid. Het kapot maken van artsen die niet meegingen in het narratief. Etc.. het is allemaal al zo vaak voorbij gekomen hier.
En ding is duidelijk, ja we zijn geflest.
Nee, mensen noemen het gewoon een vaccin, antivaxers noemen het gentherapie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee mensen (niet specifiek antivaxers) noemen het zo omdat dat gewoon is wat het is. Dit is de term die onze overheid bij wet- en regelgeving hanteert. Waarom blijf je daar aan voorbij gaan? Waarom ben je een een antivaxer als je het jargon van onze overheid gebruikt?
quote:Head of Pharma at Bayer admits that the mRNA vaccines are gene therapy
Stefan Oelrich, head of Bayer's pharma department delivers a speech during the Opening Ceremony of the World Health Summit 2021.
Several things he said are significant here:
1. he lays out in simple terms that mRNA vaccines are, indeed cell and/or gene therapy. (whether this can be read to be an admission they are specifically gene therapy is debatable as he uses the two terms as a compound category)
2. he’s thrilled that people accepted it. “if we had surveyed 2 years ago if people were willing to take gene or cell therapy and inject it into your body we would have probably had a 95% refusal rate.”
3. he sees this as the big future thrust for Bayer.
4. and he sees the pandemic as “having opened eyes about innovation.”
Quite a lot to unpack there.
Foremost, I wonder very much about his impression about people being accepting of cell and gene therapy going forward. this would imply that they knew it was happening last time. I think very few do. this was assiduously denied all along. they were pushed as “vaccines” because “vaccines are safe and you can trust them.”
calling them “experimental gene or cell therapies never before used in humans that have no track record of efficacy or safety” got you banned from public discourse and social media. apparently, it still does. those of a somewhat cynical bent might have some pointed questions here about just why that is…
whether they were, in fact, vaccines at all can be semantically debated, but one thing is certain: they were not tested like vaccines. that takes 5-10 years. they were not held to the standards to which vaccines are generally held that have made them so incredibly safe.
every safety was ripped out in the rush. boosters were approved without even doing any clinical outcomes work. it was done on biomarkers alone. it was so egregious that the top people at FDA vaccine division quit over it.
perhaps great short term marketing, but long term, this has done massive harm to faith in regulators. and this is going to matter. https://rumble.com/vwg9b5(...)re-gene-therapy.html
We kunnen ook spreken van dansleraren, uit die hoek komt dit.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trouwens wel eens met de weerstand tegen de term antivaxxers.. Heb ik ook al vaker gezegd, dat we dit prikje niet willen wil niet zeggen dat we antivaxxer zijn.. Zou daarom ook wel fijn zijn dat anders te benoemen.
De een noemt het zus en de ander noemt het zo. Boeien.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, mensen noemen het gewoon een vaccin, antivaxers noemen het gentherapie.
En het gebruik van die term maakt niet dat iemand antivaxer is.
Tja, daarmee bevestig je mijn punt.quote:
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:
quote:De vaccins die nu worden uitgerold zijn volgens Engel gentherapie. “We worden verplicht mee te werken aan een gen-therapeutisch experiment.” Het gaat volgens hem om een vorm van transhumanisme. “Ze sleutelen aan de genetische code van de mens. Ze zijn de mens aan het verbouwen.” De pandemie, zegt Engel, wordt misbruikt om alle ethische discussie buitenspel te zetten. “Hier zit een heel enge ideologie achter, zoals achter elk megalomaan project. Pol Pot, China, de Sovjet-Unie, Nazi-Duitsland – achter al deze regimes zit een ideologie die de mensheid als een eenvormig geheel definieert. Alles wat daarbij buiten valt, is verboden.”
Welles Nietes, omdat je niet in gaat op de inhoud, maar meteen de bron diskwalificeert.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wij van WC eend adviseren WC eend.
Je linkt naar een gezellig verkoop verhaal van big pharma gigant Pfizer zelf. Die hebben uiteraard geen kritiek op zichzelf.
Zo wordt het inderdaad een heel lang welles nietes spelletje.
Uiteraard. De bron is Pfizer zelf.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welles Nietes, omdat je niet in gaat op de inhoud, maar meteen de bron diskwalificeert.
Wel het klopt toch ook gewoon voor de volle 100% dat genetische modificatie al vele jaren een van de grote doelen is van het WEF d.m.v. onderhuidse surveillance gelinkt aan A.I. en een "cloud"?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Wantie het volgende:
https://podcastluisteren.(...)m-Engel-oordeel-zelf.
-- De vaccins die nu worden uitgerold zijn volgens Engel gentherapie. “We worden verplicht mee te werken aan een gen-therapeutisch experiment.” Het gaat volgens hem om een vorm van transhumanisme. “Ze sleutelen aan de genetische code van de mens. Ze zijn de mens aan het verbouwen.” De pandemie, zegt Engel, wordt misbruikt om alle ethische discussie buitenspel te zetten. “Hier zit een heel enge ideologie achter, zoals achter elk megalomaan project. Pol Pot, China, de Sovjet-Unie, Nazi-Duitsland – achter al deze regimes zit een ideologie die de mensheid als een eenvormig geheel definieert. Alles wat daarbij buiten valt, is verboden.”
Maar je kunt niet aangeven wat er niet klopt aan de inhoud...quote:Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Uiteraard. De bron is Pfizer zelf.
Tja, daarmee bevestig je mijn punt.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je kunt niet aangeven wat er niet klopt aan de inhoud...
Dat zegt genoeg.
Ja, dat is precies het punt.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wel het klopt toch ook gewoon voor de volle 100% dat genetische modificatie al vele jaren een van de grote doelen is van het WEF d.m.v. onderhuidse surveillance gelinkt aan A.I. en een "cloud"?
Een andere uitspraak van Klaus Schwab is:
"It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities"
(Klaus Schwab at the Chicago Council on Global Affairs)
Tags hieronder die je kunt gebruiken
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Injectable brain reading nano sensors.
Als dit geen genetische manipulatie 5.0 is.....
Dat jij bovenstaande "tags" keer op keer maar blijft negeren terwijl jij het met die podcast die je noemt, dit onderwerp nu nota bene zelf omhoog blaast alsof je er voor het allereerst van hoort is toch echt voor jouw eigen rekening.
Wat je eventueel van de ontwikkeling zelf vind (a fusion of our physical, our digital, and our biological identities) is weer een heel andere discussie. Ik verwacht zelf trouwens, terwijl ik dagelijks om me heen kijk, ook niet dat dit ooit nog te stoppen is. Het is namelijk een A.I. wedloop tussen grootmachten en niemand wil achter blijven.
Ondertussen zijn we allemaal "lab-rats"
Ik wacht nog steeds op de link met mRNA Covid vaccins.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:21 schreef Monomeism het volgende:
Je lijkt een beetje wakker te worden Wantie
Duidelijk
Dat zegt Yuval Noah Harari jou in de compilatie video die ik al tig keer heb geplaatst.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de link met mRNA Covid vaccins.
En, ben jij overtuigd geraakt van de noodzaak?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat zegt Yuval Noah Harari jou in de compilatie video die ik al tig keer heb geplaatst.
"COVID Is Critical Because This Is What Convinces People to Accept Total Biometric Surveillance."
Dat komt omdat de plannen niet zo voorspoedig gaan als ze hadden gewild.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
En, ben jij overtuigd geraakt van de noodzaak?
Staat iedereen nu onder totaal biometrisch toezicht?
Nope.
Vraag een gemiddeld persoon op straat of hij het noodzakelijk vindt dat we onder totale biometrische toezicht staan..
Om nog even terug te komen op onze weldoeners bij Pfizerquote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je kunt niet aangeven wat er niet klopt aan de inhoud...
Dat zegt genoeg.
85% is geprikt toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 14:30 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat komt omdat de plannen niet zo voorspoedig gaan als ze hadden gewild.
Dat kun je zien bij de boeren protesten, mislukte oorlogs plannen, Een lastige Putin die niet mee werkt. Een Trump die zich weer meld. De grote hoeveelheden wappies zoals jij ze graag noemt. etc. etc.
We zijn niet allemaal in de rij gaan staan voor een spuitje.etc. etc.
Veel mensen willen geen spuitjes meer en vertrouwen het niet meer.
Allemaal lastig dus....
Het geeft aan dat een kunstmatige pandemie met als doel iedereen te vaccineren met een gentherapie die voor totaal biometrisch toezicht zorgt in feite onzin is.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op onze weldoeners bij Pfizer
Albert Bourla zegt niets en weet op Davos niet waar hij het zoeken moet.![]()
Zijn gezicht spreekt boekdelen
Wel eens van de tig verschillende batches gehoord? Oh nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
85% is geprikt toch?
Diegenen hebben nu een herprogrammeerde DNA die biometrisch toezicht mogelijk maakt?
Het gaat allemaal niet om jouw of mijn gezondheid.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een kunstmatige pandemie met als doel iedereen te vaccineren met een gentherapie die voor totaal biometrisch toezicht zorgt in feite onzin is.
Sowieso is dat hele verhaal raar.
Het gaat immers om een pandemie die alleen voor ouderen en kwetsbaren echt gevaarlijk is, en waarbij juist de groep die je onder toezicht wilt hebben er niet voor gaat kiezen zich te laten vaccineren.
Bovendien is niet iedereen gevaccineerd met mRNA vaccins.
In Azi bijvoorbeeld vooral met inactief virus vaccins.
Daarmee ben ik de laatste keer ook gevaccineerd.
Dat sluit ook niet echt aan op het gentherapie verhaal.
Bovendien: waarom zou je vertellen dat het een mRNA vaccin is, een techniek die nooit eerder is toegepast, als je doel is om mensen stiekem met gentherapie te bestoken?
Het is een interessante hypothese, maar hij rammelt gewoon aan alle kanten.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wel eens van de tig verschillende batches gehoord? Oh nee tuurlijk niet.
Jij komt natuurlijk nooit buiten de "voor jou bepaalde" voorgeschreven lijntjes.
Je geeft opnieuw geen antwoord.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het gaat allemaal niet om jouw of mijn gezondheid.
Uit ervaring weet ik dat dat geen enkele zin heeft wanneer jij totaal niet luisteren wil of zelf eens uit jouw luie stoel komt om zelf eens de bronnen te onderzoeken die geweerd worden in de mainstream media die jij daarom in navolging in groot geloof dan ook steevast af-wijst.quote:
Eensquote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef ems. het volgende:
Zelf onderzoeken is andermans youtubefilmpjes kijken en dat allemaal geloven? Lastig, lastig. Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
Yup.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef ems. het volgende:
Zelf onderzoeken is andermans youtubefilmpjes kijken en dat allemaal geloven? Lastig, lastig.
Klopt, en meer dan dat is het niet.quote:Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
Ze maken een prima argument toch? Lang verhaal kort, het DNA van de mens wordt niet aangepast, dus voor de mens is het geen gentherapie. Alleen op de virussen die als vector worden gebruikt zou je het zo kunnen noemen.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wij van WC eend adviseren WC eend.
Je linkt naar een gezellig verkoop verhaal van big pharma gigant Pfizer zelf. Die hebben uiteraard geen kritiek op zichzelf.
Zo wordt het inderdaad een heel lang welles nietes spelletje.
Laten we het erop houden dat de beloofde claims en argumenten aangaande de betrouwbaarheid van de producten, vermeende gain of function technieken, en de handel en wandel van Pfizer (ook in het verleden) aan alle kanten al jaren stevig worden betwist en bestreden. Daarin zou je je kunnen inlezen. Of niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze maken een prima argument toch? Lang verhaal kort, het DNA van de mens wordt niet aangepast, dus voor de mens is het geen gentherapie. Alleen op de virussen die als vector worden gebruikt zou je het zo kunnen noemen.
En dat uit jouw mond. Waarvan acte.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Klopt, en meer dan dat is het niet
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de beloofde claims en argumenten aangaande de betrouwbaarheid van de producten, vermeende gain of function technieken, en de handel en wandel van Pfizer (ook in het verleden) aan alle kanten al jaren stevig worden betwist en bestreden. Daarin zou je je kunnen inlezen. Of niet.
Had je niet verwacht dat ik het vaccin als dna veranderende gentherapie zou afdoen als speculatie.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond. Waarvan acte.
Nee. Niet speculatief. Hou jij je nu bewust zo naef meneer strohalm?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup.
[..]
En achteraf gezien blijft het speculatief dat deze pandemie opgezet was om middels gentherapie de wereldbevolking onder controle te krijgen.
Dat is niet wat ik zegquote:Op zondag 4 februari 2024 16:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ik het vaccin als dna veranderende gentherapie zou afdoen als speculatie.
Dat zou ik kunnen doen ja. Wieweet heb ik dat ook al gedaan. Wat heeft dat met de inhoud van dat stuk tekst te maken? Dat gaat het argument wat ze maken niet veranderen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de beloofde claims en argumenten aangaande de betrouwbaarheid van de producten, vermeende gain of function technieken, en de handel en wandel van Pfizer (ook in het verleden) aan alle kanten al jaren stevig worden betwist en bestreden. Daarin zou je je kunnen inlezen. Of niet.
Wederomquote:Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het gaat om de hypothese dat het vaccin een gentherapie is, bedoeld om je dna te herprogrammeren.
En dat blijkt nergens uit.
Moeilijk voor jouquote:zElf oNderZoEken hEefT weL dEgeLiJk zIn.
Doe dat dan ook eens ipv dat jij verwacht/ er op staat/ dat iedereen jou aan het handje neemt.
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat gaat het argument wat ze maken niet veranderen.
Je geeft er weer een rare draai aan.quote:
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.quote:
Context:quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je geeft er weer een rare draai aan.
quote:Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
quote:Klopt, en meer dan dat is het niet.
En achteraf gezien blijft het speculatief dat deze pandemie opgezet was om middels gentherapie de wereldbevolking onder controle te krijgen.
quote:En dat uit jouw mond. Waarvan acte.![]()
Jij bent degene die zich aan allerlei strohalmen probeert te klampen...quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee. Niet speculatief. Hou jij je nu bewust zo naef meneer strohalm?![]()
Een heel pakket.quote:En ook niet alleen maar via gen-therapie.
Of ‘open-ended biometric mass surveillance’
Technocratie
CBDC
15 minute city's
Boeren van het land schoppen
Vissers verzuipen
Sociologische eenheid en weerstand breken door massale immigratie
Bijna geen persoonlijk vervoer
Foodhubs
Massaal land afhandig maken o.a. (Bill Gates, Blackrock, Vanguard, Monsanto etc.)
Tri State city
het slopen van de middenstand wereldwijd
Neo communisme
Politieke weerstand breken
De samenleving ontregelen
Ze hebben het vooral gemunt op de perceptie van kinderen
Want die hebben de toekomst
etc. etc. etc.
Zelfredzaamheid elimineren
Afhankelijk van A.I.
Dus geen verkiezingen meer nodig
Men heeft zelfs het idee dat "de meeste mensen" totaal nutteloos zijn in de nieuwe wereld dus mogen er veel minder nutteloze mensen geboren worden
Het gaat om zo-veel meer.
Het is een heel NWO pakket. Ja het is net als in een film. Haast niet te geloven.
Maar je speelt zelf een rol daarin.
Ga anders eens wat zeLf oNdeRzOekeN
Maar het is kennelijk tegen dovenmans oren gericht.
Het zij zo.
Waarom werkt die rechtbank niet mee aan de NWO?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.
Waar ze wel vaker zijn verschenen overigens.
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Ik hoef niets aan te tonen. Het is gewoon een feit dat zij hier over spreken. Openlijk. Jij legt mij en anderen hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.quote:
Het gaat om het vaccin als gentherapie.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Jij legt hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.
Je, je komt met de ene strohalm na de andere.quote:Ik heb je de zeer duidelijke uitspraken van Klaus en Yuval gegeven.
Het grotere plaatje. Ze leggen het allebei aan jou uit.
Ja ok. Ik heb slechts mijn speculaties. Dat klopt.
Maar je gaat niet af op wat zij zelf zeggen.
Namelijk:
https://rumble.com/v2c323c-great-reset-covid-is-critical-because-this-is-what-convinces-people.html
En:
"COVID Is Critical Because This Is What Convinces People to Accept Total Biometric Surveillance."
https://www.biometricupdate.com/202107/europe-heading-for-open-ended-biometric-mass-surveillance-report
Biometric mass surveillance under the skin
Hoe krijg je IETS "under the skin"
Ja ik speculeer op dit soort rare uitspraken van Yuval
Jij niet dan?
"We are now hackable animals". Aldus Yuval Noah Harrari van het WEF
It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities
(Klaus SchwabAt the Chicago Council on Global Affairs)
Het zijn hun uitspraken en niet de mijne. Don't shoot the messenger.
Te vinden onder:
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Ga daarover maar eens lekker speculeren meneer strohalm.
Waarom moet hij het hard maken?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.
Wat heeft je eigen onderzoek dan voor zin gehad als dat niets heeft opgeleverd, en je toch blijft volharden dat je hypothese klopt.
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om het vaccin als gentherapie.
Eh... nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:
Je zult eerst de eikels stuk voor stuk moeten bekijken voordat je het complete plaatje kunt maken.
En het strandt al bij de eerste eikel.
quote:Biometric mass surveillance under the skin
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.
Waar ze wel vaker zijn verschenen overigens.
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar?
Dan is het dus een mening.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom moet hij het hard maken?
Je kan toch prima een mening vormen op basis van achtergrondinformatie.
We doen hier niet anders.
Okay, laten we van mening zijn dat het vaccin een flop is, het heeft zijn claims niet waar kunnen maken, veel te veel bijwerkingen, dikke oversterfte, etc...quote:Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.
Pfizer heeft een jarenlange dubieuze geschiedenis met rechtzaken en hebben vele schadeclaims aan hun broek dus ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Ze hebben een product te verkopen en moeten zichzelf constant verdedigen.
Dus voor mij is dat wel duidelijk. Uiteraard ga je jezelf niet de glazen ingooien. Inhoudelijk moet je vooral niet op FOK van users waterdichte waarheden gaan verwachten. Hooguit kan ik je aanraden wat verder te kijken naar betrouwbare bericht geving. Mijn tip: Log wat vaker uit hier op FOK.
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee.
It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)
Of het moet slechts de mening van Klaus zijn.
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:41 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.
Ik heb het over de uitspraken van Yuval en Klaus.
Klopt, want het blijft bij beweringen.quote:En jij kan daar niets mee. Je hebt daar geen antwoord op.
Het gaat jou duidelijk boven de pet.quote:Dat gaat allemaal boven jouw pet.
Meneer strohalm.
[..]
Ja, fijn.quote:Eh... nee.![]()
"It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity" (Klaus Schwab)
En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.quote:Nogmaals:
[..]
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patint. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bovendien is het slechts 1 uit een reeks vaccins die tegen Covid zijn ontwikkeld.
Je hebt bijvoorbeeld ook Valneva. Gebaseerd op een inactief covid virus.
Die bleek niet effectiever te zijn dan het mRNA vaccin.
Dan moet je bij een andere fokker zijn die vindt dat bijna alles slechts een mening is en we niet moeten geloven in wat iemand zegt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee.
It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)
Of het moet slechts de mening van Klaus zijn.
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check"quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?
[..]
Klopt, want het blijft bij beweringen.
En daar kun je verder niets mee.
[..]
Het gaat jou duidelijk boven de pet.
En je hebt geeneens strohalmen om je aan vast te klampen.
Daarom projecteer je dat op mij.
[..]
Ja, fijn.
Heb je daar een concreet voorbeeld van?
Nope.
Het blijft bij woorden van Schwab, die blijkbaar opgewonden wordt van dat idee.
En daar kun je van alles van vinden, zeker aangezien het gaat om iemand die aan tafel zit bij regeringsleiders.
[..]
En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.
In feite geldt dat voor elk medicijn, elk vaccin, etc. Het is niet exclusief voor het mRNA vaccin.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patint. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.
Hier hebben we het al veel vaker over gehad
Dan hebben we nog de mogelijkheid dat er andere stoffen in zitten. Die we niet kennen. Bewust of per ongeluk daar laat ik mij niet over uit.
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.quote:Maar over dit .....
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
---- soort van termen ga IK me wel het een en ander ernstig afvragen
Ik ga niet in details omdat ik vanaf hier dingen ga zeggen die je beter van anderen kunt horen die daar voor hebben geleerd. Voor ik het weet moet ik hier weer van alles aan-tonen dat je zelf gewoon met een paar muisklikken kunt opzoeken.
En ga je weer heel rare antwoorden geven en hele berichten volledig quoten en afsluiten met een welbekende "Wantie-one-liner"
Tja, dan lees je niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check"
Wie breekt hier nu in dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
quote:Biometric mass surveillance under the skin
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?
Past prima hier!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:15 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wie breekt hier nu in dan?Ga je dat OOK nog bepalen?
Nogmaals:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.
Had je dat los gedaan, dan had je dat wellicht een hele hoop tijd gescheeld.
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?quote:
Lees het eens terugquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?
Het geeft sowieso niet, iedereen mag zijn/haar/they mening hebben. Daar is ook niks mis mee, maar gezien het verleden over wat er wel en niet waar was over Covid en de Vaccinaties mag ook Monomeism zijn mening over ventileren. En het is dan niet aan jou aangezien het verleden van C19/vaccinaties in BNW hem dan naar andere topics te wijzen. Dat is puur het punt want ik wil maken. En verder mogen jullie prima lekker verder in discussie gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren.
Geeft verder niet natuurlijk.
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.quote:
Jup, dat is wel de gedachte.. En ook dat mag, daarom past dat prima hier.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Tja, dat vind ik geen aftermath meer.
Als de user het zelf heeft over speculeren kan je daar wel vanuit gaan toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.
Ja en nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren
Misschien als er meer duidelijkheid ontstaat hierover.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.
Zijn er nogal wat hoor.quote:
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn er nogal wat hoor.
Ik heb het niet over het forum maar ik zag/zie veel mensen helemaal in angst.
Corona/klimaat/Russen.
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afquote:Op zondag 4 februari 2024 19:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.
En velen die in de politiek zitten lopen hen achterna tot in Davos. Waar ze landen met prive Jets. Ik heb ook al geen microscoop om grafeen oxide of eventuele nano-bots te traceren. Ook heb ik geen immunologie of virologie gestudeerd. Ik probeer dat wel een beetje te begrijpen.
Reverse transcription. Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afGenoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Tja daar is ook zat info over beschikbaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.
Corona zelf was nooit zo spannend. Is het nu al helemaal niet meer.
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.
Reverse transcription dusquote:Op zondag 4 februari 2024 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.
Klopt, en als dat niet helpt, dan gooien we er reverse transcription in...quote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afGenoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |