abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212159631
Ook al is Covid voor velen van ons voorbij, toch lijkt er een vraag te zijn naar een BNW topic over Covid. Deze mogelijkheid moet er dan ook zijn om te praten over hoe wij de afgelopen jaren ervaren hebben.

Lockdowns, afstand houden, mondkapjes, vaccinaties. En schijnbaar is Covid nog niet weg aangezien er weer varianten opduiken die mensen ziek maken.

Laten we dit topic hiervoor gebruiken, en laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties. Maar laten we het hebben over Covid de afgelopen jaren en Covid nu :)

Dus Covid23 is hier in dit topic :)
Lach met een schone bips
pi_212159707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
PSV heeft verloren, nu ben je echt de mijne!

Zonder gekheid zie jij het nog steeds compleet verkeerd. Er zijn kinderen, tieners opgesloten die een compleet normale tijd die wij gehad hebben gemist hebben voor een virus wat voor hun compleet ongevaarlijk is was. En dan kan jij wel blijven roepen van "tijdelijk ongemak" Dat is voor opgroeiende tieners en kinderen juist de belangrijkste fase. Neem je daar 2 jaar van weg die krijgen ze nooit meer terug in de ontwikkeling die jij en ik gehad hebben.... Dat is best een ding. En het was compleet onnodig.

Ow, dat de GGZ nu overspoeld is met jongeren met gedragsproblemen was maar cannon fodder? De agressie op de straat na de lockdowns.. Ah joh, tijdsgeest....

Jij mist echt een paar punten wat misschien voor anderen ook belangrijk kan zijn.
2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.

Niemand heeft 2 jaar lang binnen gezeten, de lockdowns etc waren er met golven.

Dan heeft de jeugd van nu echt geen ruggegraat meer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212159810
En nu ff pizza halen :9
Lach met een schone bips
pi_212159840
zonder QR code
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 22:41:41 #5
485843 crew  Jippie
pi_212159936
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
2 jaar is overdreven, en die 2 jaar zien als de belangrijkste tijd van je leven ook.

Dan heeft de jeugd van nu echt geen ruggegraat meer.
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?

Wat ik het hele kutte vind, dat de 'hele wereld' dacht dat het leven na Covid weer een stuk zorgelozer zou worden. Daar stak een megalomane Rus een stokje voor
pi_212159996
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken?
Ik dus ook.

quote:
Wat ik het hele kutte vind, dat de 'hele wereld' dacht dat het leven na Covid weer een stuk zorgelozer zou worden. Daar stak een megalomane Rus een stokje voor
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...
pi_212160166
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik dus ook.

Nee jij probeert steeds voor anderen te bepalen wat ze moeten vinden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 22:57:53 #8
485843 crew  Jippie
pi_212160222
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik dus ook.
[..]
Ja, maar dat is onze schuld begreep ik...
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 23:00:39 #9
485843 crew  Jippie
pi_212160251
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:54 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee jij probeert steeds voor anderen te bepalen wat ze moeten vinden.
Nou dat vind ik niet met alles. Ieder mag hier zijn eigen mening /visie kwijt. En sommige mensen hebben overal een mening over.
pi_212161111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ook al is Covid voor velen van ons voorbij, toch lijkt er een vraag te zijn naar een BNW topic over Covid. Deze mogelijkheid moet er dan ook zijn om te praten over hoe wij de afgelopen jaren ervaren hebben.

Lockdowns, afstand houden, mondkapjes, vaccinaties. En schijnbaar is Covid nog niet weg aangezien er weer varianten opduiken die mensen ziek maken.

Laten we dit topic hiervoor gebruiken, en laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties. Maar laten we het hebben over Covid de afgelopen jaren en Covid nu :)

Dus Covid23 is hier in dit topic :)
Covid topic zonder het over de zogenaamde 'vaccines' te hebben? :')

"The vaccine was not brought in for COVID. COVID was brought in for the vaccine.
Once you realize that, everything else makes sense."
(Reiner Fuellmich)

Maar goed. Succes
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212161155
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:57 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hoe weet jij of mensen niet twee jaar binnen hebben gezeten tijdens corona? Dat is wel erg stellig beweerd.
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?
pi_212161162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]

"The vaccine was not brought in for COVID. COVID was brought in for the vaccine.
Once you realize that, everything else makes sense."
(Reiner Fuellmich)

Maar goed. Succes
Dus jij denkt dat Covid er gekomen is voor het vaccin.

Kun je dat verder uitleggen?
pi_212161212
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212161516
twitter

Het zal toch niet waar zijn? Dit had niemand verwacht!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 09:18:28 #15
485843 crew  Jippie
pi_212161955
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 06:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke groep moest verplicht 2 jaar binnen zitten?
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 09:21:14 #16
485843 crew  Jippie
pi_212161984
Jongens laten we het niet te persoonlijk maken. Ieder volgde zijn/haar eigen pad tijdens de coronapandemie.
pi_212162105
Long Covid moet onderzocht worden.
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt. En dat laatste 👌dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten.

Aldus: Dr. Pierre Capel Emiritus hoogleraar experimentele immunologie

[ Bericht 9% gewijzigd door Monomeism op 25-01-2024 09:42:54 ]
― Thomas Sowell
pi_212162146
M’n worstvingers doen lastig op m’n mobiel 😂
― Thomas Sowell
pi_212162497
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt. En dat laatste 👌dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten.

Aldus: Dr. Pierre Capel Emiritus hoogleraar experimentele immunologie
Long COVID kan ook door climate change komen.
pi_212162596
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Maar wat er nu boven komt drijven, in de NRC in afgezwakte mate is compleet oud nieuws daar tal van gecensureerde immunologen en artsen wereldwijd hier al lang en breed over spraken. Ook in Nederland. Die werden echter steeds belachelijk gemaakt.

Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212163627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 07:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is. Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.
Waarom een pandemie opzetten met een virus dat voor 98% van de bevolking geen schadelijk effect heeft, om met gevaccineerd te krijgen?
En dan het vaccineren ook nog vrijblijvend te maken?
Sure, er werd flink op aangedrongen, maar niet iedereen is gevaccineerd.
En juist degenen die tegen de massa in gaan en je dus alla Schwab wilt knechten zijn niet gevaccineerd.
pi_212163887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie de logica niet, de vaccinatiegraad bij babies en kinderen ligt veel hoger dan bij covid.
Waarom een pandemie opzetten met een virus dat voor 98% van de bevolking geen schadelijk effect heeft, om met gevaccineerd te krijgen?
En dan het vaccineren ook nog vrijblijvend te maken?
Sure, er werd flink op aangedrongen, maar niet iedereen is gevaccineerd.
En juist degenen die tegen de massa in gaan en je dus alla Schwab wilt knechten zijn niet gevaccineerd.
Leuk verhaal…. 👆

Maar wat heeft dat te maken met hetgeen ik plaats. En waarom quote je het (ook nog in z’n geheel) als-of je er antwoord op geeft? 😏

quote:

[..]
Mijn vraag: Waar denk JIJ waar ze het in deze video over hebben?
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraag

[ Bericht 19% gewijzigd door Monomeism op 25-01-2024 17:47:18 ]
― Thomas Sowell
pi_212164174
Hij heeft een update nodig denk
  donderdag 25 januari 2024 @ 13:05:31 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_212164178
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 10:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jaja je moest blindelings vertrouwen op de wetenschappers, maar enkel de "wetenschappers" die het narratief verkondigden.
Blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden en op mezelf heb vertrouwd. :D

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_212164628
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2024 09:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar haal je ineens 'verplicht' vandaan?
quote:
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.

Niet op mensen die uit eigen beweging 2 jaar lang onafgebroken binnen zaten.
pi_212164662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Leuk verhaal…. 👆

Maar wat heeft dat te maken met hetgeen ik plaats. En waarom quote je het (ook nog in z’n geheel) als-of je er antwoord op geeft? 😏
[..]
Want weer quote je een heel bericht en reageert niet inhoudelijk op wat ik daar zeg/vraag
[..]

We can hack humans.

Jij had het erover dat de pandemie er was omwille het vaccin en niet andersom.

Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 14:16:04 #27
485843 crew  Jippie
pi_212164847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Ik doel dus op de lockdowns, avondklok en dat soort zaken, waarbij we verplicht binnen moesten zitten.

Niet op mensen die uit eigen beweging 2 jaar lang onafgebroken binnen zaten.
OK, dan zaten we op de verkeerde golflengte ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 14:16:50 #28
485843 crew  Jippie
pi_212164854
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
We can hack humans.

Ik geef aan dat als je mensen met iets wilt inspuiten, het veel effectiever is om dat via het huidige vaccinatieprogramma te doen, ipv een opgezette pandemie, waarbij juist degenen die je in het gareel moet krijgen het vaccin niet gaan halen.
Gewoon in het drinkwater!
pi_212165336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 05:59 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.
pi_212166297
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2024 14:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Gewoon in het drinkwater!
Dat hebben ze geprobeerd, maar dat mag niet meer :o
pi_212166304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:09 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja lijkt me ook lastig. En al helemaal op BNW. Bijzonder beleid hier.
Dit staat er:

quote:
laten we elkaar niet de tent uitvechten over de vaccinaties
We mogen het er wel over hebben.
pi_212166390
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 13:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
We can hack humans.

Weer doe je hetzelfde. 🤷♂

Het is toch wel bijzonder hoor. Ik stelde je 1 vraag

quote:

[..]
― Thomas Sowell
pi_212166410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Weer doe je hetzelfde. 🤷♂

Het is toch wel bijzonder hoor. Ik stelde je 1 vraag
[..]

Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.
pi_212166426
De long covid promotors zijn ineens erg stil.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 17:24:55 #35
485843 crew  Jippie
pi_212166439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?
pi_212166699
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Hoe kan je een ziekzijn nu promoten?
Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 25 januari 2024 @ 18:09:11 #37
485843 crew  Jippie
pi_212166754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Het was heel erg toen het door COVID kwam. Nu er een mogelijkheid is dat het door de vaccins komt hoor je er minder over.
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
pi_212166814
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Van wat ik begreep zijn klachten na vaccinatie Long Covid achtig, maar wordt het niet als Long Covid bestempeld. Het zou namelijk ook kunnen dat mensen een ongemerkte Covid-besmetting hebben doorgemaakt los van hun vaccinatie.Over 10 jaar zullen we hopelijk weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
Tijdelijk slotje dan maar?
pi_212166838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, de video was dus geen onderdeel van ons gesprek, maar een totaal andere vraag.
Sorry wat ? :')

Je hebt er geen idee van he? Het is allemaal nieuw voor jou. Je kunt de zooi niet overzien. Je blijft de vraag ook nu weer op alle mogelijke manieren ontwijken met vreemde antwoorden en daarmee laat je hier meerder keren achter elkaar zien dat je dus geen flauw idee hebt waarover ze het in godsnaam hebben of hoe je de woorden van Yuval en Klaus moet opvatten of verbinden moet aan de hele "Corona periode". Je hebt het allemaal nooit gevolgd. In al die jaren niet. Je hebt er niet eens een mening over.

Hoeveel berichten zijn we inmiddels verder met jouw ontwijken?

Jij vroeg mij:

quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik antwoord daarop:

quote:

[..]
Ja zeer zeker kan ik dat maar ik heb ook nog een hele werkweek en vijf avonden per week om een beetje van mijn werkdagen uit te rusten. Het is allemaal veel te veel werk om het “eventjes” allemaal uit te gaan leggen, maar ik raad je heel veel zogenaamd “nep-nieuws” aan. Dus ja, ik kan het uitleggen maar daarvoor zou ik de hele dag bezig moeten zijn om jou aan het handje te nemen om voor drie jaren van informatie te voorzien. Om vervolgens met volledig gequote hele berichten van mij waarvoor ik dan mijn best heb gedaan een enkele oneliner van jou te moeten beargumenteren zoals jij altijd weer doet. Waarom heb je zelf geen behoefte om dit helemaal zelfstandig te gaan bekijken? Dat vraag ik me al een hele tijd af. Ik zou je 1 video kunnen geven die elk normaal mens zou doen besluiten er ZELF meer over te willen onderzoeken. Maar dat is voor jou niet voldoende.Ik zou je wel willen vragen op mijn beurt wat jij van de video vind die ik nu plaats. Die je er hopelijk toe aanzet je eens op je hoofd te krabben en je af te vragen wat er hier aan de hand is.

Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wil
Snap je waar het over gaat?
― Thomas Sowell
pi_212166916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tijdelijk slotje dan maar?
Lockdown? :')
― Thomas Sowell
pi_212166945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Lockdown? :')
Niet nodig, zolang je je handen maar stuk wast all is good :P
Lach met een schone bips
pi_212167382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.

Maar volgens sommige hier bestond long covid helemaal niet en stelden die mensen zich aan of zat het slechts in hun hoofd en nu je mogelijk long covid achtige verschijnselen kan krijgen van vaccinaties bestaat het volgens diezelfde users ineens wel en is het verschrikkelijk ofzo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212167591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.
Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?
Verhoudingsgewijs en ten opzichte van elkaar bedoel ik dan he?
― Thomas Sowell
pi_212167663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat moeten we zeggen dan? De kans dat je long covid krijgt als je ongevaccineerd covid krijgt is nog altijd vele malen groter dan dat je het van een vaccinatie zal krijgen. Als dat al mogelijk is.

Maar volgens sommige hier bestond long covid helemaal niet en stelden die mensen zich aan of zat het slechts in hun hoofd en nu je mogelijk long covid achtige verschijnselen kan krijgen van vaccinaties bestaat het volgens diezelfde users ineens wel en is het verschrikkelijk ofzo.
Waar wordt dit gezegd?
pi_212167916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waar wordt dit gezegd?
In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.

Gelukkig maar in dat geval, want long covid is wel degelijk een ernstige aandoening.
pi_212167920
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Over 10 jaar praten we er niet meer over.
Disease X is the new hot item.
Zijn geloof ik al bezig met een vaccin voor een ziekte die we nog niet weten.
Ik vind het knap hoor.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212167969
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In dit subforum o.a. Als jij je niet aangesproken voelt dan is de kans groot dat jij niet een van diegene bent.

Gelukkig maar in dat geval, want long covid is wel degelijk een ernstige aandoening.
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?
Of is de tijd nog steeds niet rijp voor (echt) onafhankelijk onderzoek?
pi_212167983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Interessant. Waarom is die kans vele malen groter, en hoe verloopt dat proces, en in jouw optiek?
Verhoudingsgewijs en ten opzichte van elkaar bedoel ik dan he?
Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.

Wat betreft long covid 'achtige klachten' na vaccinatie, zijn er veel minder meldingen geweest bij Lareb en het is nog lang niet zeker dat die komen vanwege vaccinatie. ook als iedere klacht achteraf veroorzaakt zou zijn door vaccinatie dan is het nog steeds slechts een fractie van de long covid patienten die het opgelopen hebben door besmetting met het virus.
pi_212167999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.
pi_212168040
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jazeker, maar ik heb geen cijfers daarvan. Ook gevaccineerden kunnen long covid oplopen door besmetting met het virus, maar dat kwam percentueel veel minder vaak voor.
Uhu
Geen cijfers maar toch procentueel minder.
pi_212168279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat het effect van lockdowns hebben gehad op de maatschappij vonden ze ook niet de moeite om te onderzoeken.
pi_212168599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Sorry wat ? :')

Je hebt er geen idee van he? Het is allemaal nieuw voor jou. Je kunt de zooi niet overzien. Je blijft de vraag ook nu weer op alle mogelijke manieren ontwijken met vreemde antwoorden en daarmee laat je hier meerder keren achter elkaar zien dat je dus geen flauw idee hebt waarover ze het in godsnaam hebben of hoe je de woorden van Yuval en Klaus moet opvatten of verbinden moet aan de hele "Corona periode". Je hebt het allemaal nooit gevolgd. In al die jaren niet. Je hebt er niet eens een mening over.

Hoeveel berichten zijn we inmiddels verder met jouw ontwijken?

Jij vroeg mij:
[..]
Ik antwoord daarop:
[..]
Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wil
Snap je waar het over gaat?
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.
pi_212168697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.

Wat betreft long covid 'achtige klachten' na vaccinatie, zijn er veel minder meldingen geweest bij Lareb en het is nog lang niet zeker dat die komen vanwege vaccinatie. ook als iedere klacht achteraf veroorzaakt zou zijn door vaccinatie dan is het nog steeds slechts een fractie van de long covid patienten die het opgelopen hebben door besmetting met het virus.
Hoe kun je dat nou weten? Pas na een diepgaand onderzoek kun je dergelijke vergelijkingen maken die jij nu stelt. En onderzoeken werden en worden steeds in de weg gelopen en omzeilt. En je hebt het nu alleen nog over meldingen bij Lareb die er zijn gedaan he? Bovendien: Velen gevaccineerden hebben net als ongevaccineerden ook Covid opgelopen. En deze besmetten elkaar nog meer daar ze veilig als men zich waande door vaccinatie geen rekening meer hielden met elkaar en lekker gingen stappen en feesten. Ik zou zelfs zeggen dat iedereen inmiddels wel Covid heeft gekregen in al die jaren in min of meerdere mate van hoe ziek men ervan was of lichte verschijnselen had. Bovendien komen de vragen nu pas echt los en het onderzoek loopt dus gewoon nog. De vaccinaties deden absoluut niet wat ze beloofden. Dus in die zin is er geen enkel verschil. Maar oh wee als straks eens mocht blijken dat de vaccinaties een nog grotere rol spelen dan het virus zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 25-01-2024 20:30:33 ]
― Thomas Sowell
pi_212168715
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.
Dan weet ik voldoende. Dank
― Thomas Sowell
  donderdag 25 januari 2024 @ 20:33:31 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_212168864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik vind het knap hoor.
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover is :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_212168894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik vind het knap hoor.
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.
pi_212169079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover is :{w
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.
pi_212169537
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:

Wat was nou het echte doel van die prikjes?

Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
pi_212169631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen.
Dat zeg ik ook regelmatig. Log eens uit op FOK en ga eens wat rondkijken. Maar als je al een onderhuids contract hebt getekend gaat dat kennelijk wat moeilijker.
― Thomas Sowell
pi_212169742
quote:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:

Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
AI :)

Geen idee hoor, maar die flapdrol van een Harari ziet daar zeker wel wat in toch?
Lach met een schone bips
pi_212169768
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.
Lach met een schone bips
pi_212169807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.
Onderbuikgevoelens inderdaad.
pi_212169812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.
Niet nadenken, geloof je overheid en alles zal goed komen.

Right. Noted.
Lach met een schone bips
pi_212169837
quote:

Gokje, depopulatie?

quote:
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.
pi_212169841
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onderbuikgevoelens inderdaad.
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.

Maar misschien hebben een hoop mensen dat gevoel niet meer, dat kan. Maar dan nog steeds hoef jij het niet te downplayen hoe een ander zich erbij voelt.
Lach met een schone bips
pi_212169874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
AI :)

Geen idee hoor, maar die flapdrol van een Harari ziet daar zeker wel wat in toch?
self assembly in nanotechnology
― Thomas Sowell
pi_212169948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:32 schreef Monomeism het volgende:

[..]
self assembly in nanotechnology
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
Lach met een schone bips
pi_212170160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.

Maar misschien hebben een hoop mensen dat gevoel niet meer, dat kan. Maar dan nog steeds hoef jij het niet te downplayen hoe een ander zich erbij voelt.
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.
pi_212170170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
Nee, 1 prikje is genoeg.
pi_212170291
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.

Wat het extra vreemd maakt is dat je een ondersterfte verwacht na een periode van oversterfte maar die blijft uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bananenbennie op 25-01-2024 21:58:48 ]
pi_212170296
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.
Je kan het ook soms laten gaan en niet op iedere post te reageren als je toch al weet wat de uitkomst van jouw post gaat zijn aangaande reacties.

Maar goed schijnbaar hou jij wel van reacties op je posts wetende in welk sub forum je post. Als dat jouw ding is dan prima. Ik ben open minded en zal fetishes ook niet tegenhouden :)
Lach met een schone bips
pi_212170301
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, 1 prikje is genoeg.
Heb je daar bewijs voor?
Lach met een schone bips
pi_212170352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.
Dan kijken, lezen, luisteren, etc.etc.

It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities (Klaus Schwab)
At the Chicago Council on Global Affairs
― Thomas Sowell
pi_212170396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.
Dan kijken, lezen, luisteren, etc.etc.

It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities (Klaus Schwab)
At the Chicago Council on Global Affairs
Ben vergeten bier te kopen :(

Maar had er wel al veel over gelezen in verleden dat ze je een soort van humanbot (is dat een woord?) Willen maken, maar dat is weer vooral die Harari.
Lach met een schone bips
pi_212170685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben vergeten bier te kopen :(

Maar had er wel al veel over gelezen in verleden dat ze je een soort van humanbot (is dat een woord?) Willen maken, maar dat is weer vooral die Harari.
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Injectable brain reading nano sensors

Dat zijn enkele zoek-tags die je moet hebben.
― Thomas Sowell
pi_212170701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Dat zijn enkele zoek-tags die je moet hebben.
Ik ken ze maat, maar voor anderen wel nuttig dat je ze plaatst ^O^
Lach met een schone bips
pi_212170761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:53 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.

Wat het extra vreemd maakt is dat je een ondersterfte verwacht na een periode van oversterfte maar die blijft uit.
[ afbeelding ]
Schiet niet echt op he.

Overigens is oversterfte in jaren na een pandemie niet ongebruikelijk.
pi_212170835
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Schiet niet echt op he.

Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?
Lach met een schone bips
pi_212170862
quote:

[..]
Schiet niet echt op he. ~O>

Laten we hopen dat het niet op schiet.
― Thomas Sowell
pi_212170971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?
Klopt.
pi_212170984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
Enlighten me....
Lach met een schone bips
pi_212170997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het niet op schiet.
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
pi_212171005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Enlighten me....
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.
pi_212171043
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uit
Lach met een schone bips
pi_212171171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uit
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.
Ik begrijp niet waar jij het dan vandaan haalt dat de sterfte minder dan normaal was.
pi_212171181
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.
Niet met mij of met anderen hier.

En onderstaande is dan ook echt geen grap of conspiracy.
Leg me uit of het dat wel is anders.

WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."

Ik wacht af.
― Thomas Sowell
pi_212171186
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.
Ik begrijp niet waar jij het dan vandaan haalt dat de sterfte minder dan normaal was.
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.
Lach met een schone bips
pi_212171212
quote:

[..]
Schiet niet echt op he.

Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 00:25:52 #89
485843 crew  Jippie
pi_212171790
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.

WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."

Ik wacht af.
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?

Is er kans op een "agree to disagree"?
pi_212171836
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?

Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 00:35:38 #91
485843 crew  Jippie
pi_212171845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.
Niet geschoten is altijd mis, niets veranderlijker dan een mens.
pi_212171866
quote:

[..]
[..]

Ja hoor. Ik "agree to disagree" ^O^ Het kan mij niet zoveel schelen hoe hij er tegenaan kijkt maar ik probeer ten minste nog een onderbouwing te geven voor het grotere plaatje en daarbij een bron te geven als aanzet voor hem om verder te kijken. En wanneer ik hem quote dan probeer ik ook gewoon een antwoord te geven dat past als een sleutel op die quote. Andersom blijkt dat wat moeilijker te zijn. Een heel bericht in 1 keer quoten en dan een oneliner te geven, of iets geheel anders te zeggen dan de quote bedoeld te benoemen in de context is dus niet mijn ding. Daarnaast zijn er meelezers die de context van mijn bericht wel begrijpen en die hopelijk wel interessant vinden.

Tenslotte: Hij mag mij dus ook negeren zonder mij daarbij te quoten alsof hij werkelijk reageert op wat ik bedoel te zeggen.
― Thomas Sowell
pi_212171887
twitter

De Duitse omroep WDR heeft vorige week donderdag een zorgwekkend item uitgezonden over DNA-verontreiniging in coronavaccins. In iedere dosis blijken miljarden DNA-fragmenten te zitten die er absoluut niet in thuishoren. Het heeft de mogelijkheid om menselijk DNA binnen te dringen. De langetermijneffecten hiervan zijn niet bekend.

[ Bericht 28% gewijzigd door Bananenbennie op 26-01-2024 01:00:58 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 01:00:37 #94
485843 crew  Jippie
pi_212171951
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja hoor. Ik "agree to disagree" ^O^ Het kan mij niet zoveel schelen hoe hij er tegenaan kijkt maar ik probeer ten minste nog een onderbouwing te geven voor het grotere plaatje en daarbij een bron te geven als aanzet voor hem om verder te kijken. En wanneer ik hem quote dan probeer ik ook gewoon een antwoord te geven dat past als een sleutel op die quote. Andersom blijkt dat wat moeilijker te zijn. Een heel bericht in 1 keer quoten en dan een oneliner te geven, of iets geheel anders te zeggen dan de quote bedoeld te benoemen in de context is dus niet mijn ding. Daarnaast zijn er meelezers die de context van mijn bericht wel begrijpen en die hopelijk wel interessant vinden.

Tenslotte: Hij mag mij dus ook negeren zonder mij daarbij te quoten alsof hij werkelijk reageert op wat ik bedoel te zeggen.
Het siert je dat je zoveel moeite in de discussie stopt en dat wordt door mij als Mod zeker gewaardeerd O+

Niet iedereen besteedt even veel tijd aan zijn/haar posts. De een is kort van stof en de ander vindt dat als ze iets beweren ze dat ook goed moeten onderbouwen van zichzelf. Maar beiden (en alles er tussenin) is gewoon OK.
pi_212172255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:09 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.
Ik dacht al, het wordt rustiger op straat, leegstand in de wijken, er is gewoon een depopulatie gaande.
pi_212172263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.
De grafiek waarop ik reageer in deze discussie.
Die laat opeens een steiging zien van het absolute aantal doden, en dat neemt niet af.
pi_212172268
quote:

[..]
[..]

Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.
Maar hij plaatst ontieglijk veel dus ok voor Fok
pi_212172295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik wacht af.
Je weet zelf ook niet wat er speelt, maar doet daar aannames over.
Ik reageer erop in de context van deze discussie.
Het ging om je opmerking dat de pandemie er was vanwege het vaccin.

Een pandemie starten met een virus dat voor een heel grote groep geen gevaar vormt en bovendien na 2 jaar uitdooft om een vaccin op te dringen aan de bevolking die een andere bedoeling heeft dan het virus verdrijven is onnodig omslachtig.
En die pakt juist niet het deel van de bevolking die je wilt herprogrammeren.
Dan kun je beter gebruik maken van bestaande vaccinatieprogramma's. Die hebben een grotere dekking en veel minder wantrouwen, daarnaast is degene dan al gevaccineerd voordat hij daar iets van kan vinden.

En wat de discussie betreft: jij plaatst een video over herprogrammeren van dna, en in plaats van te zeggen wat je daarmee bedoelt vraag je mij om die video te duiden.
Als ik dat vervolgens doe, dan verwijt je mij dat ik die video op een andere manier interpreteer dan jij doet.

Op mij komt dat over als evangeliseren, dat je mij in een bepaalde richting probeert te drukken.
Ik weet dat dat op bnw wordt geaccepteerd zolang dat in de gewenste richting is, maar ik ga daar niet in mee.
pi_212173836
Wat is de verklaring eigenlijk dat de sterfte sinds 2020 toegenomen is?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 12:21:41 #100
485843 crew  Jippie
pi_212174934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.
Negeren een optie?

quote:
Maar hij plaatst ontieglijk veel dus ok voor Fok
Ja, want iedereen is welkom op FOK. Als een user je ergert is negeren de beste optie, beter dan een vruchteloos welles/nietes discussie waaruit geheid nog meer ergernis ontstaat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 12:25:29 #101
485843 crew  Jippie
pi_212174954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:38 schreef Black_Baron het volgende:
Toenemende vergrijzing?
pi_212174965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:38 schreef Black_Baron het volgende:
Pandemie en aftermath daarvan.

Daarnaast neemt de bevolking toe, vergrijzing, etc.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 12:47:21 #103
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_212175164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dan weet ik voldoende. Dank
:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_212175260
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:21 schreef Jippie het volgende:
Negeren een optie?

Oh doe ik hoor....al lang. :)
Wijze raad van een andere mod.

Hij/haar/het blijft mij echter continu quoten. :')
pi_212175576
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Toenemende vergrijzing?
Dat zou betekenen dat nu elk jaar de oversterfte zal toenemen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 13:51:32 #106
485843 crew  Jippie
pi_212175780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat zou betekenen dat nu elk jaar de oversterfte zal toenemen?
In combi met de uitgestelde zorg tijdens corona waardoor diagnoses niet tijdig konden worden gemaakt zal dat zeker aan de orde zijn. Er wordt niet voor niets op gehamerd dat we de komende jaren meer arbeidsmigranten nodig zullen hebben.
pi_212175827
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
In combi met de uitgestelde zorg tijdens corona waardoor diagnoses niet tijdig konden worden gemaakt zal dat zeker aan de orde zijn. Er wordt niet voor niets op gehamerd dat we de komende jaren meer arbeidsmigranten nodig zullen hebben.
Het is een complot om de massa immigratie te bevroderen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 13:59:13 #108
485843 crew  Jippie
pi_212175870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Het is een complot om de massa immigratie te bevroderen.
Nope, een praktische oplossing. bijvoorbeeld wie al die vergrijsde billen gaat wassen als ze dat niet meer zelf kunnen doen.
pi_212175888
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nope, een praktische oplossing. bijvoorbeeld wie al die vergrijsde billen gaat wassen als ze dat niet meer zelf kunnen doen.
Zo'n dooddoener dit :')
De meeste arbeidsmigranten werken niet in de zorg.
De meeste asielzoekers werken uberhaupt niet.

Doei.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 14:01:33 #110
485843 crew  Jippie
pi_212175908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oh doe ik hoor....al lang. :)
Wijze raad van een andere mod.

Hij/haar/het blijft mij echter continu quoten. :')
Denk dat het jou wel lukt om ook de quotes te negeren?
pi_212176732
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Denk dat het jou wel lukt om ook de quotes te negeren?
Tuurlijk
Maar het typeert de user, gewoon op alles tegendraads ingaan. Lijkt wel een bot.
Is gewoon niet bevorderlijk voor het topic.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 15:26:27 #112
485843 crew  Jippie
pi_212176762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:00 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Zo'n dooddoener dit :')
De meeste arbeidsmigranten werken niet in de zorg.
De meeste asielzoekers werken uberhaupt niet.

Doei.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen een arbeidsmigrant en een asielzoeker.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 15:27:33 #113
485843 crew  Jippie
pi_212176778
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk
Maar het typeert de user, gewoon op alles tegendraads ingaan. Lijkt wel een bot.
Is gewoon niet bevorderlijk voor het topic.
En toch heeft hij net zoveel recht om hier te posten als een ander.
pi_212176950
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
De wijze van communiceren doet er niet toe? En je hebt ook nog zoiets als stacking he.
pi_212176951
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Tuurlijk
Als ik ooit zin heb om te rollebollen ga ik mijn zelfde rechten ook es in ander subforum uitspelen.
Maar niet vandaag
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 16:30:30 #116
485843 crew  Jippie
pi_212177304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De wijze van communiceren doet er niet toe? En je hebt ook nog zoiets als stacking he.
Stacking?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 16:31:09 #117
485843 crew  Jippie
pi_212177307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk
Als ik ooit zin heb om te rollebollen ga ik mijn zelfde rechten ook es in ander subforum uitspelen.
Maar niet vandaag
Ik ga gewoon bij mijn man op schoot zitten dan :@
pi_212177350
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ga gewoon bij mijn man op schoot zitten dan :@
Fake news !
pi_212177574
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Stacking?
Op een ander forum waar ik regelmatig kom is dit een serieus vergrijp waarvoor je een ban kunt krijgen. Het komt er op neer dat iemand continue - netjes binnen de marges van het toelaatbare - zit te trollen en te zuigen. Dus letterlijk het opstapelen van niet wenselijk gedrag. Vergelijk het met een emmer die langzaam voldruppelt, op een gegeven moment stroomt ie over.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 17:36:30 #120
485843 crew  Jippie
pi_212177871
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:00 schreef Bananenbennie het volgende: Op zo'n manier. Dat kan ook op FOK! verzocht worden, maar dan moet er wel echt sprake van fors storend gedrag en niet een afwijkende mening die men als storend ervaart in een discussie.

[..]
Op een ander forum waar ik regelmatig kom is dit een serieus vergrijp waarvoor je een ban kunt krijgen. Het komt er op neer dat iemand continue - netjes binnen de marges van het toelaatbare - zit te trollen en te zuigen. Dus letterlijk het opstapelen van niet wenselijk gedrag. Vergelijk het met een emmer die langzaam voldruppelt, op een gegeven moment stroomt ie over.
Op zo'n manier. Die maatregel kennen we op FOK! ook wel. Maar het is best lastig om 'niet wenselijk gedrag'te classificeren. Want niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren, kennis, taalvaardigheid, empathie etc. Ieder mens is uniek en zal voor zijn eigen parochie preken. En zolang men niet op de persoon gaat spelen, lopen sneren of in elke post scheldwoorden post vind ik iets niet echt storend.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 19:18:32 #121
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212179143
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 16:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Fake news !
You just made me chuckle _O-
Lach met een schone bips
pi_212179412
Mensen met covidvaccinatieschade komen in Japan inmiddels in aanmerking voor een vergoeding door de overheid. Mooie ontwikkelingen.

https://artsencollectief.(...)an-vaccinatieschade/
pi_212180334
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Bananenbennie het volgende:
Mensen met covidvaccinatieschade komen in Japan inmiddels in aanmerking voor een vergoeding door de overheid. Mooie ontwikkelingen.

Lijkt me logisch. Alleen hier word je nog steeds uitgescholden voor wappie als je erover praat.
pi_212180666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Lijkt me logisch. Alleen hier word je nog steeds uitgescholden voor wappie als je erover praat.
Ja we lopen hier nog wat achter. Ook in de landen om ons heen Duitsland, Engeland zijn nu veel meer kritische geluiden te horen. Voor steeds meer mensen wordt het duidelijk dat we zwaar misleid zijn. ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 21:23:45 #125
485843 crew  Jippie
pi_212181150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja we lopen hier nog wat achter. Ook in de landen om ons heen Duitsland, Engeland zijn nu veel meer kritische geluiden te horen. Voor steeds meer mensen wordt het duidelijk dat we zwaar misleid zijn. ^O^
Zou je het cht misleid willen noemen? Verkeerd genformeerd zijn we zeker, maar of dat met opzet is gebeurd?
pi_212181156
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Toenemende vergrijzing?
Dan moet je het dus eindelijk afzetten tegen de vergrijzing en de leeftijdsopbouw. Wil je er berhaupt iets over kunnen zeggen.
Dus een sterftecijfer an sich zegt niet zoveel. Denk je ook?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 21:25:22 #127
485843 crew  Jippie
pi_212181198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 20:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ervaar je dat nog steeds als vervelend?
pi_212181207
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pandemie en aftermath daarvan.

Daarnaast neemt de bevolking toe, vergrijzing, etc.
Ja. Kan me ook voorstellen dat een paar jaar geen griep (door maatregelen ) wel boomerangt als die maatregelen voorbij zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 21:26:18 #129
485843 crew  Jippie
pi_212181215
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dan moet je het dus eindelijk afzetten tegen de vergrijzing en de leeftijdsopbouw. Wil je er berhaupt iets over kunnen zeggen.
Dus een sterftecijfer an sich zegt niet zoveel. Denk je ook?
Het was ook maar een gok, heb er niets op nageslagen om dit te antwoorden.
pi_212181238
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ervaar je dat nog steeds als vervelend?
Het lijkt me voor slachtoffers heel vervelend. Ik ben het inmiddels wel gewend maar het blijft raar.
pi_212181241
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het was ook maar een gok, heb er niets op nageslagen om dit te antwoorden.
Ik ook niet.

Maar meer ouderen, betekent onherroepelijk meer doden, uiteindelijk...op een gegeven moment.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 21:38:37 #132
485843 crew  Jippie
pi_212181376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 19:37 schreef Bananenbennie het volgende:

https://newsdig.tbs.co.jp/articles/cbc/950421?display=1

Is met Google translate te lezen, het systeem lijkt wel bewerkelijk zo te lezen
pi_212181636
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zou je het cht misleid willen noemen? Verkeerd genformeerd zijn we zeker, maar of dat met opzet is gebeurd?
Als ik zie hoe ze hebben lopen goochelen met cijfers om vooral de ongevaccineerden te kunnen demoniseren zou ik het echt wel misleiding durven noemen.
pi_212182664
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja niet door iedereen hoor. Veel artsen, wetenschappers, politici, journalisten etc hebben met de beste bedoelingen gehandeld. Omdat zij ook misleid zijn. Zij zijn de usefull idiots zeg maar.

Maar er is topdown zo ontzettend gemanipuleerd, er was (is..) zo'n ontzettende propaganda machine gaande, en vooral het saboteren van cht goed onderzoek is gewoon niet recht te praten. Dat is niet te verklaren met alleen maar incompetentie. Daarvoor zit het te geraffineerd in elkaar.
pi_212192586
https://www.maurice.nl/2024/01/26/oversterfte-als-pandemie/

quote:
Oversterfte gedraagt zich anders sinds april 2021 in vergelijking met het eerste corona jaar. Tot april 2021 is het verloop volledig identiek aan een klassieke influenza-epidemie. Wel kwam de Tweede Golf veel eerder in het seizoen dan gebruikelijk bij influenza.

Daarna is er een voortdurend verhoogde sterfte, die slechts voor een klein deel te verklaren is door een besmetting met het SARS-CoV-2 virus. De resterende oversterfte (inmiddels rond de 40.000) vertoont een grote gelijkloop met het vaccinatieschema.
pi_212193084
quote:
Beetje raar om te verwachten dat een Covid pandemie hetzelfde verloop heeft als een influenza pandemie.
Alsof je verschillende ziektes 1 op 2 op elkaar kunt afstemmen.
pi_212193155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 22:56 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja niet door iedereen hoor. Veel artsen, wetenschappers, politici, journalisten etc hebben met de beste bedoelingen gehandeld. Omdat zij ook misleid zijn. Zij zijn de usefull idiots zeg maar.

Maar er is topdown zo ontzettend gemanipuleerd, er was (is..) zo'n ontzettende propaganda machine gaande, en vooral het saboteren van cht goed onderzoek is gewoon niet recht te praten. Dat is niet te verklaren met alleen maar incompetentie. Daarvoor zit het te geraffineerd in elkaar.
Even resumeren, we hadden te maken met een nieuwe ziekteverwekker, waarbij er beslissingen moesten worden genomen ter bestrijding ervan, waarbij meerdere malen is aangegeven dat die beslissingen gebaseerd zijn op te weinig informatie..

Waar zit dan precies de misleiding?
pi_212193563
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Misschien het stukkie tekst dat je quote ook even lezen? Je bent nu weer alleen maar aan het reageren om het reageren. Maar speciaal voor jou komt ie nog een keer:

quote:
[...] er is topdown zo ontzettend gemanipuleerd, er was (is..) zo'n ontzettende propaganda machine gaande, en vooral het saboteren van cht goed onderzoek is gewoon niet recht te praten. Dat is niet te verklaren met alleen maar incompetentie. Daarvoor zit het te geraffineerd in elkaar.
Voor meer info spit even de oude BNW Covidtopics door. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 27-01-2024 21:50:21 ]
pi_212195330
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Even resumeren, we hadden te maken met een nieuwe ziekteverwekker, waarbij er beslissingen moesten worden genomen ter bestrijding ervan, waarbij meerdere malen is aangegeven dat die beslissingen gebaseerd zijn op te weinig informatie..

Een nieuw watte? Coronavirussen zijn niet nieuw he?
Lach met een schone bips
pi_212195401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Een nieuw watte? Coronavirussen zijn niet nieuw he?
Van wanneer is Covid?
pi_212195422
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 21:32 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Misschien het stukkie tekst dat je quote ook even lezen? Je bent nu weer alleen maar aan het reageren om het reageren. Maar speciaal voor jou komt ie nog een keer:
[..]
Voor meer info spit even de oude BNW Covidtopics door. ^O^
Je hebt het over misleiding.
pi_212195426
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Van wanneer is Covid?
Vanaf het moment dat ze een verkoudheidsvirus zo genoemd hebben.
Lach met een schone bips
pi_212195456
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vanaf het moment dat ze een verkoudheidsvirus zo genoemd hebben.
Dus in feite is dit een eeuwenoud virus, dat gewoon een nieuwe naam heeft gekregen, zodat het kon worden gebruikt om de hele wereld onder het mom van een pandemie te misleiden?
pi_212195468
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus in feite is dit een eeuwenoud virus, dat gewoon een nieuwe naam heeft gekregen, zodat het kon worden gebruikt om de hele wereld onder het mom van een pandemie te misleiden?
Niet te misleiden, maar ze erin te krijgen.
Lach met een schone bips
pi_212195529
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt het over misleiding.
Inderdaad. Wat begrijp je niet aan propaganda? Wat begrijp je niet aan sabotage van goede onderzoeken? Wat is daar niet misleidend aan?
pi_212195686
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
In feite ja, het is een Corona virus... Dat ze het ineens "the new corona virus" noemen doet niks af aan het feit dat het een Corona virus is...
Lach met een schone bips
pi_212195840
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In feite ja, het is een Corona virus... Dat ze het ineens "the new corona virus" noemen doet niks af aan het feit dat het een Corona virus is...
Dus eigenlijk was er niets aan de hand.
Long Covid is dan ook niet echt, de IC heeft niet volgelegen met Covid patinten, het is dus niet zo dat niemand weerstand had tegen dit virus, etc...
pi_212195854
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Long Covid is dan ook niet echt, de IC heeft niet volgelegen met Covid patinten, het is dus niet zo dat niemand weerstand had tegen dit virus, etc...
Weer zo'n uit de tent lok reactie :)
Lach met een schone bips
pi_212195888
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik wil wel nog even toevoegen de leeftijd van de mensen die ermee op de IC kwamen. Kut? ja tuurlijk, maar dat is een ander Corona virus ook.
Lach met een schone bips
pi_212195898
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weer zo'n uit de tent lok reactie :)
Tja, jij begint erover dat Covid niet nieuw is
pi_212195904
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, jij begint erover dat Covid niet nieuw is
De naam wel, het virus niet zo zeer.
Lach met een schone bips
pi_212195965
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De naam wel, het virus niet zo zeer.
Het is dus niet zo dat we in 2020 te maken hebben gekregen met een nieuw virus, dat ofwel uit een lan komt, danwel afkomstig is van een diersoort en de overstap naar de mens heeft genomen?
Dat dit virus tot een bepaalde familie hoort is logisch vanuit de evolutie bekeken.
pi_212196011
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is dus niet zo dat we in 2020 te maken hebben gekregen met een nieuw virus, dat ofwel uit een lan komt, danwel afkomstig is van een diersoort en de overstap naar de mens heeft genomen?
Dat dit virus tot een bepaalde familie hoort is logisch vanuit de evolutie bekeken.
Laten we Diederik Gommers nog maar weer eens citeren: "Het is een verkoudheidsvirus."
pi_212196031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen idee wat er uit een lan komt, dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.
Lach met een schone bips
pi_212196141
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee wat er uit een lan komt, dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.
Van een LAN kon je wel degelijk een virus oplopen !
pi_212196209
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Misschien heeft ie daar de kortsluiting opgelopen? You tell me?
Lach met een schone bips
pi_212196282
Wat serieus wel jammer is dat Wantie zich niet laat zien als BNW'ers zich verzamelen en op hem reageren. Hij is er wel als eerste bij om anderen bij te staan die tegen BNW'ers ingaan... Jammer wel.
Lach met een schone bips
pi_212196540
Het Lab verhaal door Pierre Capel.
― Thomas Sowell
  zondag 28 januari 2024 @ 00:07:49 #159
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212196627
Heerlijk nummertje wel :)
Lach met een schone bips
  zondag 28 januari 2024 @ 00:10:20 #160
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212196659
Plaatste ik gewoon omdat het kan :) En Final Fantasy 8 was zoveel beter dan 7...

Lekker luchtig houden dus, kunnen we allemaal en ook ik het topic levend mee houden :D Ik laat me ook teveel meeslepen soms.
Lach met een schone bips
  zondag 28 januari 2024 @ 00:16:03 #161
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212196744
en nog 1 omdat het kan, we hoeven elkaar de tent niet uit te vechten.
Lach met een schone bips
pi_212197321
twitter
pi_212197638
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Laten we Diederik Gommers nog maar weer eens citeren: "Het is een verkoudheidsvirus."
Om mijn part is het een lalaland virus.
Dat verandert niets aan het feit dat dit een voor de mens nieuw virus is, waarvoor er nog geen weerstand onder de bevolking is.

En dan kun je verschillende dingen doen.
Je kunt bijvoorbeeld afwachten om te kijken of Covid zich net zo gedraagt als Sars en Mers...
Je kunt ook ervoor kiezen om dat voor te zijn en maatregelen te nemen.
Beide zijn geen ideale oplossingen en je weet pas naderhand wat de juiste keuze geweest was.

Uitgaande dat de verkeerde keuzes zijn genomen: waarom zou dat op basis van misleiding zijn geweest.
Misleiding suggereert dat men vantevoren wist wat dit virus zou doen.
pi_212197665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee wat er uit een lan komt,
Lab.

Autocorrect plaagt me.

quote:
dat mag jij me uitleggen. Dat corona virussen tot onze virussen horen is niks nieuws. Daar moeten we me dealen. En daarbij blijft gezien het sterftepercentage met deze nieuwe corona shit naam het nog steeds niet echt indrukwekkend.
Toch is de oversterfte nog steeds een hot item.

Wat covid zou doen was op voorhand niet bekend.
Dat Covid zelf niet zo dodelijk was als bijvoorbeeld Sars was snel bekend, maar daar tegenover stond dat de veel snellere verspreiding van het virus tot een zorginfarct zou leiden een maatschappij ontwrichtende werking zou hebben.

We hebben een user genaamd Flattenthecurve.
De betekenis daarvan lijkt te zijn vergeten.
Het doel destijds was om de piek in de besmetting af te vlakken, zodat het beter behapbaar was.
En de manier waarop dat gebeurt is, daar kun je van alles van vinden, en achteraf zullen er maatregelen zijn geweest die niet hadden gehoeven, of meer schade aangericht hebben dan de pandemie zelf.
Daar moet kritisch naar gekeken worden.
Maar dat wil niet zeggen dat er misleiding is geweest.

In Nederland was het eerste plan om gewoon de gezonde bevolking te laten besmetten, terwijl de kwetsbaren werden afgezonderd.
Een paar maatregelen, zoals geen handen schudden, 15 meter afstand, thuis blijven bij klachten en goed handen wassen.
Dat bleek binnen 2 weken geen haalbaar scenario, gezien de sterke stijging in de ziekenhuisopnames en ic bezetting.
En toen gingen we de eerste lockdown in.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog steeds, als je LAN niet goed is beveiligd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat serieus wel jammer is dat Wantie zich niet laat zien als BNW'ers zich verzamelen en op hem reageren. Hij is er wel als eerste bij om anderen bij te staan die tegen BNW'ers ingaan... Jammer wel.
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Plaatste ik gewoon omdat het kan :) En Final Fantasy 8 was zoveel beter dan 7...

Lekker luchtig houden dus, kunnen we allemaal en ook ik het topic levend mee houden :D Ik laat me ook teveel meeslepen soms.
Ik vindt het niet van 'luchtigheid' getuigen als ik het ene moment het verwijt krijg te vaak te reageren, en het andere moment het verwijt dat ik niet snel genoeg reageer.
  zondag 28 januari 2024 @ 17:55:45 #165
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212204086
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 07:03 schreef Wantie het volgende:
Ik vindt het niet van 'luchtigheid' getuigen als ik het ene moment het verwijt krijg te vaak te reageren, en het andere moment het verwijt dat ik niet snel genoeg reageer.
Joh gappie, ik geef toch zelf ook al aan me soms teveel mee te laten slepen. Zand erover wat mij betreft :)
Lach met een schone bips
pi_212211562
Plaats hier uw advertentie
pi_212227459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Het lijkt me voor slachtoffers heel vervelend. Ik ben het inmiddels wel gewend maar het blijft raar.
Gewoon deze terugposten als je wappie wordt genoemd!

pi_212227752
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:06 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
Gewoon deze terugposten als je wappie wordt genoemd!

[ afbeelding ]
Dat verandert niets aan de kwalificatie.
pi_212228198
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat verandert niets aan de kwalificatie.
-Ga dan iig de discussie aan, je hebt je punt al gemaakt met je plaatje. Dadelijk staat het hele topic vol met "tik tak" en zit niemand op te wachten-

[ Bericht 13% gewijzigd door loveyoulongtime op 30-01-2024 19:44:49 ]
pi_212229154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
-Ga dan iig de discussie aan, je hebt je punt al gemaakt met je plaatje. Dadelijk staat het hele topic vol met "tik tak" en zit niemand op te wachten-
Ik heb geen plaatje gepost.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 20:43:47 #171
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212229374
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb geen plaatje gepost.
Neehee, jij niet! ik greep in op de reactie die hij gaf op jouw opmerking :) Hij had net boven jou het plaatje gepost en reageerde op jouw opmerking. En die was onnodig.
Lach met een schone bips
pi_212249203
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212280149
quote:
Gentherapie klinkt eng, daarom noemen antivaxers het zo.
pi_212280303
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gentherapie klinkt eng, daarom noemen antivaxers het zo.
Gentherapie is eng, en de Nederlandse Staat noemde het zo.
pi_212280804
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Daarom noemen antivaxers het vaccin gentherapie.
In plaats van dat ze naar de werking van het vaccin kijken en benoemen wat daar bezwaarlijk aan is.

Want uiteindelijk gaat het om wat het vaccin doet, niet welke benaming je er aan plakt
pi_212280822
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Precies
Slechts 1 enkele invoering van een paar woorden hierover, en ik vind direct al iets.

Gewoon op YouTube nota bene
Ze zijn de laatste tijd verdacht milder geworden met censuur.
― Thomas Sowell
pi_212280853
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Slechts 1 enkele invoering van een paar woorden hierover, en ik vind direct al iets.

Gewoon op YouTube nota bene
Ze zijn de laatste tijd verdacht milder geworden met censuur.
Waarom zou YouTube Schwab censureren?
pi_212281160
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Waarom begin je over antivaxxers als ik een staatsdocument deel waarin per direct een besluit is ingegaan over (en ik citeer):
quote:
spoedmaatregelen met betrekking tot gentherapie ter bestrijding van COVID-19
Iets wat je vaker doet. Je citeert iemand maar geeft "antwoord" op een hele andere vraag.
pi_212281239
quote:

[..]
Ja, precies.
In plaats van dat ze naar de werking van het vaccin kijken en benoemen wat daar bezwaarlijk aan is.

Want uiteindelijk gaat het om wat het vaccin doet, niet welke benaming je er aan plakt
Helaas was de werking niet helemaal duidelijk.

twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_212281333
quote:

[..]
Ja, precies.

Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen. Totaal niet nodig.
pi_212281452
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom zou YouTube Schwab censureren?
De uploaders daar gaat het eigenlijk om. Die worden gecensureerd.
Het gaat niet om Schwab zelf. Die heeft het gewoon doodleuk over genetische modificatie.
En iedereen met het verstand van een doperwt kijkt daar gewoonlijk over heen.

Een andere uitspraak van hem is:

"It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities"
(Klaus Schwab at the Chicago Council on Global Affairs)

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Injectable brain reading nano sensors.

Ook iets wat eerst bij de NOS moet komen voor er een lampje gaat branden.
Een psychologisch fenomeen op zichzelf. Massa-vorming.
Onmachtig om zelf te kunnen denken word er voor jou gedacht.
Daar zijn ze bij jou wel in geslaagd.
― Thomas Sowell
pi_212281841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen.
Iets als myocarditis onder jongeren blijft toch wel een dingetje hoor. Hoorde je voor de prikken veel minder over.
pi_212283166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Iets als myocarditis onder jongeren blijft toch wel een dingetje hoor. Hoorde je voor de prikken veel minder over.
Mwah dat weet ik niet.

Maar puur voor de gezondheid en het bestrijden van de pandemie was het niet nodig. Die paar weken verhoogde bescherming die het zou bieden was voor het overgrote deel van de bevolking helemaal niet nodig. En zelfs in die weken kon je het gewoon nog krijgen en verspreiden en er even goed ziek van worden.
pi_212283447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Mwah dat weet ik niet.

Zijn gewoon wetenschappelijke onderzoeken over gepubliceerd. En die heb ik hier ook gedeeld.
pi_212284205
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Mwah dat weet ik niet.
Logisch dat de meesten dat niet weten vanwege de on-voor-stel-bare laffe censuur, wit wasserij, verdraaiingen en zwartmakerij van zeer vele integere experts die uit angst "het zwijgen moeten worden opgelegd", tot on-machtig bot kinderlijk wappie-gescheld. Gelukkig is het internet niet dichtgespijkerd door Frau Ursula en staan er velen in de bres met de middelen die tot hun beschikking staan en kun je het allemaal gewoon te weten komen.
― Thomas Sowell
pi_212284491
Ah, verzonnen censuur en een vervolgingsfetish. Mijn favoriete wombo-combo.
Conscience do cost.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 februari 2024 @ 22:17:10 #188
485843 crew  Jippie
pi_212285076
Graag niet op elke slak zout leggen, andere meningen zijn toegestaan. Negeren is een optie.
pi_212285097

Het ontmaskeren van allerlei verzinsels is een makkie.
― Thomas Sowell
pi_212286259
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:20 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom begin je over antivaxxers als ik een staatsdocument deel waarin per direct een besluit is ingegaan over (en ik citeer):
[..]
Iets wat je vaker doet. Je citeert iemand maar geeft "antwoord" op een hele andere vraag.
Ik blijf bij het punt.
Het punt is dat antivaxers het vaccin gentherapie noemen omdat dat eng klinkt..
pi_212286333
quote:
― Thomas Sowell
pi_212286617
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik blijf bij het punt.
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Jajajaja, niet met modder gaan gooien ok? Het is al laat.
Lach met een schone bips
pi_212286751
Je hebt gelijk.

Hier lieverds

― Thomas Sowell
pi_212286857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:27 schreef Monomeism het volgende:
Je hebt gelijk.

Hier lieverds

[ afbeelding ]

Topper! Das liev! O+
Lach met een schone bips
pi_212287451
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik blijf bij het punt.
Nee mensen (niet specifiek antivaxers) noemen het zo omdat dat gewoon is wat het is. Dit is de term die onze overheid bij wet- en regelgeving hanteert. Waarom blijf je daar aan voorbij gaan? Waarom ben je een een antivaxer als je het jargon van onze overheid gebruikt?
pi_212287779
Er staat ook hier toch heel duidelijk:

quote:
Regeling van de Minister van Infrastructuur en Waterstaat van 27 oktober 2020, nr. IENW/BSK-2020/143803 houdende het tijdelijk deels buiten toepassing verklaren van het Besluit genetisch gemodificeerde organismen milieubeheer 2013 en het intrekken van de Tijdelijke regeling afwijkende behandeling vergunningaanvragen gentherapie in verband met bestrijding COVID-19 ter uitvoering van verordening (EU) 2020/1043 van het Europees Parlement en de Raad betreffende de uitvoering van klinische proeven met geneesmiddelen voor menselijk gebruik die geheel of gedeeltelijk uit genetisch gemodificeerde organismen bestaan en die bestemd zijn voor de behandeling of de voorkoming van de coronavirusziekte, alsmede de levering van die geneesmiddelen (PbEU 2020, L 231)
― Thomas Sowell
pi_212287911
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Je citeert dit alleen maar omdat het eng klinkt :+ :')
  zondag 4 februari 2024 @ 00:26:58 #198
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212287914
Trouwens wel eens met de weerstand tegen de term antivaxxers.. Heb ik ook al vaker gezegd, dat we dit prikje niet willen wil niet zeggen dat we antivaxxer zijn.. Zou daarom ook wel fijn zijn dat anders te benoemen.
Lach met een schone bips
  zondag 4 februari 2024 @ 00:32:19 #199
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212287997
En nu verder met laatste afleveringen van fear the walking dead. Heb de kruisboog ook alweer uit de kelderkast gehaald ^O^
Lach met een schone bips
pi_212288051
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Trouwens wel eens met de weerstand tegen de term antivaxxers.. Heb ik ook al vaker gezegd, dat we dit prikje niet willen wil niet zeggen dat we antivaxxer zijn.. Zou daarom ook wel fijn zijn dat anders te benoemen.
Lijkt me een heel goed idee. Ik zie mezelf ook niet als antivaxer, heb genoeg prikjes gehaald in mijn leven. Dat hele gebeuren rondom de mRNA spuitjes is echt een ander verhaal. Dat er een speciale gentherapiespoedwet nodig was voor een stevige griep geeft eigenlijk al aan hoe enorm we geflest werden.
pi_212288109
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Lijkt me een heel goed idee. Ik zie mezelf ook niet als antivaxer, heb genoeg prikjes gehaald in mijn leven. Dat hele gebeuren rondom de mRNA spuitjes is echt een ander verhaal. Dat er een speciale gentherapiespoedwet nodig was voor een stevige griep geeft eigenlijk al aan hoe enorm we geflest werden.
Men gebruikt antivaxer als kleinerend dis-woord omdat het lekker anti-wappie klinkt.

:O
― Thomas Sowell
pi_212288158
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Op welke regel staat het woord vaccin?
pi_212288172
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee, dat is de draai die je er aan geeft.
Hoezo zijn we geflest?
pi_212288179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:26 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Het vaccin deed vrij weinig voor jong volwassenen. Totaal niet nodig.
Dat is een andere discussie.
pi_212288186
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee mensen (niet specifiek antivaxers) noemen het zo omdat dat gewoon is wat het is. Dit is de term die onze overheid bij wet- en regelgeving hanteert. Waarom blijf je daar aan voorbij gaan? Waarom ben je een een antivaxer als je het jargon van onze overheid gebruikt?
Heb ik al uitgelegd, het wordt gebruikt om het vaccin eng te laten klinken.
pi_212288189
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu verder met laatste afleveringen van fear the walking dead. Heb de kruisboog ook alweer uit de kelderkast gehaald ^O^
Ik denk ook aan zombies ineens. Ik weet niet waarom
Inderdaad een beter idee.

― Thomas Sowell
pi_212288225
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is de draai die je er aan geeft.
Hoezo zijn we geflest?
Welke draai? Nogmaals, de melding on de staatscourant was om de goedkeuringsprocedures van gentherapie te verkorten. Daarmee werden de lange beslistermijnen ingekort.

Daarnaast is definitie van vaccin zodanig aangepast dat het nu voldoende is als er weerstand wordt opgebouwd. Voorheen was dat immuniteit. Een wezenlijk verschil. De covid gentherapie valt daarmee onder vaccin omdat deze weerstand zou opbouwen (gn immuniteit).

En zo kan ik nog wel even doorgaan, over bijv. de aanpassing van de definitie van een pandemie. Of het ridiculiseren en censureren van elk kritisch geluid. Het kapot maken van artsen die niet meegingen in het narratief. Etc.. het is allemaal al zo vaak voorbij gekomen hier.

En ding is duidelijk, ja we zijn geflest.
pi_212288438
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Welke draai? Nogmaals, de melding on de staatscourant was om de goedkeuringsprocedures van gentherapie te verkorten. Daarmee werden de lange beslistermijnen ingekort.

Daarnaast is definitie van vaccin zodanig aangepast dat het nu voldoende is als er weerstand wordt opgebouwd. Voorheen was dat immuniteit. Een wezenlijk verschil. De covid gentherapie valt daarmee onder vaccin omdat deze weerstand zou opbouwen (gn immuniteit).

En zo kan ik nog wel even doorgaan, over bijv. de aanpassing van de definitie van een pandemie. Of het ridiculiseren en censureren van elk kritisch geluid. Het kapot maken van artsen die niet meegingen in het narratief. Etc.. het is allemaal al zo vaak voorbij gekomen hier.

En ding is duidelijk, ja we zijn geflest.
Uit bovenstaande blijkt niet dat we geflest zijn.
pi_212288491
220729_1_funsat116_14.jpg
― Thomas Sowell
pi_212288540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:58 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee, mensen noemen het gewoon een vaccin, antivaxers noemen het gentherapie.

En het gebruik van die term maakt niet dat iemand antivaxer is.
pi_212288589
:Z

quote:
Head of Pharma at Bayer admits that the mRNA vaccines are gene therapy

Stefan Oelrich, head of Bayer's pharma department delivers a speech during the Opening Ceremony of the World Health Summit 2021.

Several things he said are significant here:

1. he lays out in simple terms that mRNA vaccines are, indeed cell and/or gene therapy. (whether this can be read to be an admission they are specifically gene therapy is debatable as he uses the two terms as a compound category)

2. he’s thrilled that people accepted it. “if we had surveyed 2 years ago if people were willing to take gene or cell therapy and inject it into your body we would have probably had a 95% refusal rate.”

3. he sees this as the big future thrust for Bayer.

4. and he sees the pandemic as “having opened eyes about innovation.”

Quite a lot to unpack there.

Foremost, I wonder very much about his impression about people being accepting of cell and gene therapy going forward. this would imply that they knew it was happening last time. I think very few do. this was assiduously denied all along. they were pushed as “vaccines” because “vaccines are safe and you can trust them.”

calling them “experimental gene or cell therapies never before used in humans that have no track record of efficacy or safety” got you banned from public discourse and social media. apparently, it still does. those of a somewhat cynical bent might have some pointed questions here about just why that is…

whether they were, in fact, vaccines at all can be semantically debated, but one thing is certain: they were not tested like vaccines. that takes 5-10 years. they were not held to the standards to which vaccines are generally held that have made them so incredibly safe.

every safety was ripped out in the rush. boosters were approved without even doing any clinical outcomes work. it was done on biomarkers alone. it was so egregious that the top people at FDA vaccine division quit over it.

perhaps great short term marketing, but long term, this has done massive harm to faith in regulators. and this is going to matter. https://rumble.com/vwg9b5(...)re-gene-therapy.html
― Thomas Sowell
pi_212288642
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
We kunnen ook spreken van dansleraren, uit die hoek komt dit.
  zondag 4 februari 2024 @ 03:16:34 #213
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212288695
Ik ga hier in dit topic heel verstandig even op mijn handen zitten voor ik dingen zeg of doe die niet handig zijn ;) @Jippie of @Lavenderr hier even mee om te gaan :)
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 4 februari 2024 @ 03:26:11 #214
485843 crew  Jippie
pi_212288720
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 02:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, mensen noemen het gewoon een vaccin, antivaxers noemen het gentherapie.

En het gebruik van die term maakt niet dat iemand antivaxer is.
De een noemt het zus en de ander noemt het zo. Boeien.

Onderhand is dit een welles/nietes spelletje aan het worden wat niets meer bijdraagt aan de discussie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 4 februari 2024 @ 03:34:05 #215
485843 crew  Jippie
pi_212288741
Van Pfizer https://www.pfizer.nl/gen(...)20kan%20uitschakelen.

Gentherapie versus mRNA-vaccins
De afgelopen paar jaar ging het tijdens de coronapandemie in het nieuws vaak over mRNA-vaccins. Bij mRNA-vaccins wordt (kunstmatig) erfelijk materiaal, mRNA gebruikt. Zijn die vaccins dan ook niet een soort gentherapie?8

Daarover kunnen we kort zijn. Nee, mRNA-vaccins zijn geen gentherapie. Met behulp van een mRNA-vaccin wordt er een beetje mRNA het lichaam ingebracht om het immuunsysteem te activeren. Zodat het immuunsysteem het coronavirus leert herkennen en kan uitschakelen. Het mRNA is slechts een korte tijd in je lichaam aanwezig voordat het weer snel wordt afgebroken.8

Dit in tegenstelling tot gentherapie waarbij je erfelijk materiaal in iemands lichaam inbrengt met als doel om het DNA daadwerkelijk te veranderen. Om zo de oorzaak van de erfelijke, genetische aandoening aan te pakken.

Van https://dpa-factchecking.com/netherlands/210602-99-833370/

Vectorvaccins

De twee andere coronavaccins die zijn goedgekeurd voor de Nederlandse markt, van AstraZeneca en Johnson & Johnson, berusten op de zogenaamde vectortechniek. Deze vaccins maken gebruik van een ongevaarlijke variant van het adenovirus, die als een soort koerier een stukje genetische code met zich meedraagt en aflevert in je lichaam. Dit bootst een infectie na, waardoor je immuunsysteem antistoffen aanmaakt.

Bij deze techniek wordt wel degelijk gebruik gemaakt van genetische modificatie. Het gebruikte adenovirus wordt namelijk eerst gestript van het gen dat alle andere genen van het virus activeert. Ook de virusgenen die zorgen voor replicatie, de verdubbeling van het DNA, zijn daardoor niet actief. Daarna worden de COVID-19 spike eiwitten toegevoegd, zodat je lichaam hier antistoffen op kan aanmaken.

Dit bevestigt ook de Commissie voor Genetische Modificatie (COGM) in een email aan dpa: "Alle klinische studies bij mensen waarbij genetische genetisch gemodificeerde organismen (ggo’s) worden gebruikt, vallen onder de beleids-juridische term ‘gentherapie’," schrijft de COGM. Zij verwijzen hierbij ook naar de definitie van het Loket Gentherapie. "Maar dit is iets anders dan de wetenschappelijke term gentherapie, waarbij meestal bedoeld wordt een gen of DNA sequentie in de cellen van mensen in te bouwen. Bij tal van toepassingen die onder de beleids-juridische term gentherapie vallen, is daar geen sprake van. Zoals bijvoorbeeld bij gg-vaccins."

Feit blijft dus: Ja, er wordt bij deze vectorvaccins gebruik gemaakt van genetische modificatie. Dit is geen modificatie van het DNA van jouw eigen cellen, maar van die van het virus. Over het gebruik van deze genetische modificatie wordt niet geheimzinnig gedaan door gezondheidsinstanties of fabrikanten. En ook dit type vaccin kan niet integreren in het menselijke DNA.

Wat betekent de regeling in de Staatscourant?

In veel online berichten over gentherapie en de coronavaccins duikt een regeling van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat op die op 30 maart 2020 in de Staatscourant verscheen. Deze regeling ging over het feit dat er voor de vergunningen rondom de ontwikkeling van coronavaccins een aantal uitzonderingen werden gemaakt, om het proces snel te kunnen laten verlopen.

Het gebruik van ggo’s (genetisch gemodificeerde organismen) in studies is strikt gereguleerd. Je moet er diverse vergunningen voor aanvragen. En daarvan is een milieuvergunning. "Bij deze tijdelijke regeling kon voor coronagerelateerde vaccins en medicijnen deze vergunningaanvraag bij kleinschalige studies op mensen achterwege worden gelaten," legt professor Hoeben uit. "Maar om het vaccin daarna goedgekeurd te krijgen voor de markt, is de vergunning wel weer nodig." Ieder vaccin wat nu op de Nederlandse markt is, heeft dus alle nodige vergunningen alsnog moeten aanvragen. Voor bepaalde fases in het proces werden zij echter tijdelijk uitgezonderd, om het proces sneller te kunnen laten verlopen.

De regeling gaat over ‘toepassingen van gentherapie’ bij het bestrijden van het coronavirus. Dit betekent dus niet automatisch dat de vaccins die uiteindelijk op de markt kwamen hiermee direct als gentherapie kunnen worden gelabeld. Het gebruik van genetisch gemodificeerde organismen is nu eenmaal een methode die in gentherapie wordt toegepast. Ook hier weer ligt het eraan welke definitie je gebruikt. Daarbij was in maart 2020 nog niet te voorspellen hoe de ontwikkeling van medicijnen en vaccins tegen COVID-19 zou uitpakken. Deze regeling gaat dus ook niet over de specifieke vaccins die uiteindelijk de eindstreep haalden, maar over de mogelijkheid om deze technieken in te zetten in zijn algemeenheid.

Maar ook als je naar aanleiding van de definitie van het Loket Gentherapie de vaccins wel deze naam wil geven, betekent dit zeker niet dat het daarmee gelijk geen vaccins zijn. Een vaccin stimuleert een immuunrespons, zodat het lichaam een specifieke ziekte herinnert, zonder die ziekte daadwerkelijk op te lopen. Dat is wat al deze vaccins ook doen. De benaming ‘vaccin’ is daarmee gegrond.

Definitie gentherapie niet eenduidig, maar vaccins veranderen DNA niet

Het is lastig om een eenduidig antwoord te geven op de vraag of de coronavaccins gentherapie zijn. Volgens de meeste definities, waaronder die van het RIVM of de FDA, valt het hier niet onder. mRNA-vaccins dringen namelijk niet binnen tot de celkern en de mRNA-vaccins en adenovirale vectorvaccins van AstraZeneca en Pfizer zijn niet voor het genezen of behandelen van een ziekte, maar ter preventie.

Het feit dat vaccins tegen besmettelijke ziekten preventief zijn, maakt dat ze volgens diverse definities niet onder de geneesmiddelen voor gentherapie vallen. Bijvoorbeeld bij het Belgische Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten (fagg). Maar in de Nederlandse wet voor medisch-wetenschappelijk onderzoek met mensen staat geen wettelijke definitie voor gentherapie.

Laat duidelijk zijn: Definitie gentherapie niet eenduidig, maar vaccins veranderen DNA niet.
pi_212288757
quote:
Tja, daarmee bevestig je mijn punt.
pi_212291061
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2024 03:34 schreef Jippie het volgende:
Van Pfizer
Wij van WC eend adviseren WC eend.
Je linkt naar een gezellig verkoop verhaal van big pharma gigant Pfizer zelf. Die hebben uiteraard geen kritiek op zichzelf.
Zo wordt het inderdaad een heel lang welles nietes spelletje. :s)
― Thomas Sowell
pi_212291067
https://podcastluisteren.(...)m-Engel-oordeel-zelf

quote:
De vaccins die nu worden uitgerold zijn volgens Engel gentherapie. “We worden verplicht mee te werken aan een gen-therapeutisch experiment.” Het gaat volgens hem om een vorm van transhumanisme. “Ze sleutelen aan de genetische code van de mens. Ze zijn de mens aan het verbouwen.” De pandemie, zegt Engel, wordt misbruikt om alle ethische discussie buitenspel te zetten. “Hier zit een heel enge ideologie achter, zoals achter elk megalomaan project. Pol Pot, China, de Sovjet-Unie, Nazi-Duitsland – achter al deze regimes zit een ideologie die de mensheid als een eenvormig geheel definieert. Alles wat daarbij buiten valt, is verboden.”
pi_212291465
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je linkt naar een gezellig verkoop verhaal van big pharma gigant Pfizer zelf. Die hebben uiteraard geen kritiek op zichzelf.
Welles Nietes, omdat je niet in gaat op de inhoud, maar meteen de bron diskwalificeert.
pi_212291632
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welles Nietes, omdat je niet in gaat op de inhoud, maar meteen de bron diskwalificeert.
Uiteraard. De bron is Pfizer zelf.
― Thomas Sowell
pi_212292346
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Wantie het volgende:
https://podcastluisteren.(...)m-Engel-oordeel-zelf.
-- De vaccins die nu worden uitgerold zijn volgens Engel gentherapie. “We worden verplicht mee te werken aan een gen-therapeutisch experiment.” Het gaat volgens hem om een vorm van transhumanisme. “Ze sleutelen aan de genetische code van de mens. Ze zijn de mens aan het verbouwen.” De pandemie, zegt Engel, wordt misbruikt om alle ethische discussie buitenspel te zetten. “Hier zit een heel enge ideologie achter, zoals achter elk megalomaan project. Pol Pot, China, de Sovjet-Unie, Nazi-Duitsland – achter al deze regimes zit een ideologie die de mensheid als een eenvormig geheel definieert. Alles wat daarbij buiten valt, is verboden.”
Wel het klopt toch ook gewoon voor de volle 100% dat genetische modificatie al vele jaren een van de grote doelen is van het WEF d.m.v. onderhuidse surveillance gelinkt aan A.I. en een "cloud"?

Een andere uitspraak van Klaus Schwab is:

Tags hieronder die je kunt gebruiken

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Als dit geen genetische manipulatie 5.0 is.....

Dat jij bovenstaande "tags" keer op keer maar blijft negeren terwijl jij het met die podcast die je noemt, dit onderwerp nu nota bene zelf omhoog blaast alsof je er voor het allereerst van hoort is toch echt voor jouw eigen rekening.
Wat je eventueel van de ontwikkeling zelf vind (a fusion of our physical, our digital, and our biological identities) is weer een heel andere discussie. Ik verwacht zelf trouwens, terwijl ik dagelijks om me heen kijk, ook niet dat dit ooit nog te stoppen is. Het is namelijk een A.I. wedloop tussen grootmachten en niemand wil achter blijven.
Ondertussen zijn we allemaal "lab-rats"
― Thomas Sowell
pi_212292357
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 12:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Uiteraard. De bron is Pfizer zelf.
Maar je kunt niet aangeven wat er niet klopt aan de inhoud...

Dat zegt genoeg.
pi_212292388
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg.
Tja, daarmee bevestig je mijn punt.

Ga hier nu maar lezen eigenwijs
― Thomas Sowell
pi_212292496
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wel het klopt toch ook gewoon voor de volle 100% dat genetische modificatie al vele jaren een van de grote doelen is van het WEF d.m.v. onderhuidse surveillance gelinkt aan A.I. en een "cloud"?

Een andere uitspraak van Klaus Schwab is:

Tags hieronder die je kunt gebruiken

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Als dit geen genetische manipulatie 5.0 is.....

Dat jij bovenstaande "tags" keer op keer maar blijft negeren terwijl jij het met die podcast die je noemt, dit onderwerp nu nota bene zelf omhoog blaast alsof je er voor het allereerst van hoort is toch echt voor jouw eigen rekening.
Wat je eventueel van de ontwikkeling zelf vind (a fusion of our physical, our digital, and our biological identities) is weer een heel andere discussie. Ik verwacht zelf trouwens, terwijl ik dagelijks om me heen kijk, ook niet dat dit ooit nog te stoppen is. Het is namelijk een A.I. wedloop tussen grootmachten en niemand wil achter blijven.
Ondertussen zijn we allemaal "lab-rats"
Ja, dat is precies het punt.
Het vaccin moet kostte wat het kost worden gezien als een therapie die je DNA herprogrammeert, zoals Schwab jaren geleden heeft uitgelegd...

En omdat er geen enkele echte link te vinden is tussen mRNA technologie en herprogrammeren van je DNA is het van levensbelang dat het vaccin 'gentherapie' genoemd kan worden.
Want dan is verdere uitleg niet meer nodig.
Schwab wil mensen herprogrammeren met gentherapie, het vaccin is gentherapie, connect the dots, 1+1=2...

En daarbij meteen roepen dat we geflest worden, om te vertroebelen dat degenen die het vaccin gentherapie noemen de boel aan het flessen zijn.
pi_212292513
Je lijkt een beetje wakker te worden Wantie

Duidelijk
― Thomas Sowell
pi_212292806
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:21 schreef Monomeism het volgende:
Je lijkt een beetje wakker te worden Wantie

Duidelijk
Ik wacht nog steeds op de link met mRNA Covid vaccins.
pi_212292965
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op de link met mRNA Covid vaccins.
Dat zegt Yuval Noah Harari jou in de compilatie video die ik al tig keer heb geplaatst.

"COVID Is Critical Because This Is What Convinces People to Accept Total Biometric Surveillance."
― Thomas Sowell
pi_212293203
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat zegt Yuval Noah Harari jou in de compilatie video die ik al tig keer heb geplaatst.

"COVID Is Critical Because This Is What Convinces People to Accept Total Biometric Surveillance."
En, ben jij overtuigd geraakt van de noodzaak?

Staat iedereen nu onder totaal biometrisch toezicht?

Nope.

Vraag een gemiddeld persoon op straat of hij het noodzakelijk vindt dat we onder totale biometrische toezicht staan..
pi_212293428
We kunnen ...Althans .....sommigen onder ons helaas. zelfs ... nog wat leren van een oude film uit 1956 waar techniek nog maar slechts een kleine rol speelde in de verbeelding van de schrijver.

Verfilming van het (luister) boek 1984 van George Orwell

Wie denkt dat dit hier off-topic is die heeft het grotere plaatje (nog) niet (helemaal) begrepen
― Thomas Sowell
pi_212293468
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 14:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
En, ben jij overtuigd geraakt van de noodzaak?

Staat iedereen nu onder totaal biometrisch toezicht?

Nope.

Vraag een gemiddeld persoon op straat of hij het noodzakelijk vindt dat we onder totale biometrische toezicht staan..
Dat komt omdat de plannen niet zo voorspoedig gaan als ze hadden gewild.
Dat kun je zien bij de boeren protesten, mislukte oorlogs plannen, Een lastige Putin die niet mee werkt. Een Trump die zich weer meld. De grote hoeveelheden wappies zoals jij ze graag noemt. etc. etc.
We zijn niet allemaal in de rij gaan staan voor een spuitje.etc. etc.
Veel mensen willen geen spuitjes meer en vertrouwen het niet meer.
Allemaal lastig dus....
― Thomas Sowell
pi_212293965
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg.
Om nog even terug te komen op onze weldoeners bij Pfizer
Albert Bourla zegt niets en weet op Davos niet waar hij het zoeken moet. :')
Zijn gezicht spreekt boekdelen

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 04-02-2024 15:04:07 ]
― Thomas Sowell
pi_212294034
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 14:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat komt omdat de plannen niet zo voorspoedig gaan als ze hadden gewild.
Dat kun je zien bij de boeren protesten, mislukte oorlogs plannen, Een lastige Putin die niet mee werkt. Een Trump die zich weer meld. De grote hoeveelheden wappies zoals jij ze graag noemt. etc. etc.
We zijn niet allemaal in de rij gaan staan voor een spuitje.etc. etc.
Veel mensen willen geen spuitjes meer en vertrouwen het niet meer.
Allemaal lastig dus....
85% is geprikt toch?
Diegenen hebben nu een herprogrammeerde DNA die biometrisch toezicht mogelijk maakt?
pi_212294139
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 14:55 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Om nog even terug te komen op onze weldoeners bij Pfizer
Albert Bourla zegt niets en weet op Davos niet waar hij het zoeken moet. :')
Zijn gezicht spreekt boekdelen

Het geeft aan dat een kunstmatige pandemie met als doel iedereen te vaccineren met een gentherapie die voor totaal biometrisch toezicht zorgt in feite onzin is.

Sowieso is dat hele verhaal raar.
Het gaat immers om een pandemie die alleen voor ouderen en kwetsbaren echt gevaarlijk is, en waarbij juist de groep die je onder toezicht wilt hebben er niet voor gaat kiezen zich te laten vaccineren.
Bovendien is niet iedereen gevaccineerd met mRNA vaccins.
In Azi bijvoorbeeld vooral met inactief virus vaccins.
Daarmee ben ik de laatste keer ook gevaccineerd.
Dat sluit ook niet echt aan op het gentherapie verhaal.
Bovendien: waarom zou je vertellen dat het een mRNA vaccin is, een techniek die nooit eerder is toegepast, als je doel is om mensen stiekem met gentherapie te bestoken?

Het is een interessante hypothese, maar hij rammelt gewoon aan alle kanten.
pi_212294280
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 14:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
85% is geprikt toch?
Diegenen hebben nu een herprogrammeerde DNA die biometrisch toezicht mogelijk maakt?
Wel eens van de tig verschillende batches gehoord? Oh nee tuurlijk niet.
Jij komt natuurlijk nooit buiten de "voor jou bepaalde" voorgeschreven lijntjes.
― Thomas Sowell
pi_212294309
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het geeft aan dat een kunstmatige pandemie met als doel iedereen te vaccineren met een gentherapie die voor totaal biometrisch toezicht zorgt in feite onzin is.

Sowieso is dat hele verhaal raar.
Het gaat immers om een pandemie die alleen voor ouderen en kwetsbaren echt gevaarlijk is, en waarbij juist de groep die je onder toezicht wilt hebben er niet voor gaat kiezen zich te laten vaccineren.
Bovendien is niet iedereen gevaccineerd met mRNA vaccins.
In Azi bijvoorbeeld vooral met inactief virus vaccins.
Daarmee ben ik de laatste keer ook gevaccineerd.
Dat sluit ook niet echt aan op het gentherapie verhaal.
Bovendien: waarom zou je vertellen dat het een mRNA vaccin is, een techniek die nooit eerder is toegepast, als je doel is om mensen stiekem met gentherapie te bestoken?

Het is een interessante hypothese, maar hij rammelt gewoon aan alle kanten.
Het gaat allemaal niet om jouw of mijn gezondheid. :')
― Thomas Sowell
pi_212294646
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wel eens van de tig verschillende batches gehoord? Oh nee tuurlijk niet.
Jij komt natuurlijk nooit buiten de "voor jou bepaalde" voorgeschreven lijntjes.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Weet je eigenlijk wat een batch precies inhoudt en waarom er verschillende zijn?
pi_212294653
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het gaat allemaal niet om jouw of mijn gezondheid. :')
Je geeft opnieuw geen antwoord.
pi_212294813
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uit ervaring weet ik dat dat geen enkele zin heeft wanneer jij totaal niet luisteren wil of zelf eens uit jouw luie stoel komt om zelf eens de bronnen te onderzoeken die geweerd worden in de mainstream media die jij daarom in navolging in groot geloof dan ook steevast af-wijst.

Je ontneemt mij daarmee ook nog eens mijn tijd.

zElf oNderZoEken hEefT weL dEgeLiJk zIn.

Doe dat dan ook eens ipv dat jij verwacht/ er op staat/ dat iedereen jou aan het handje neemt.

Tijd voor een geurend bakkie koffie. :)
― Thomas Sowell
pi_212294965
Zelf onderzoeken is andermans youtubefilmpjes kijken en dat allemaal geloven? Lastig, lastig. Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
Conscience do cost.
pi_212295067
quote:
8s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef ems. het volgende:
Zelf onderzoeken is andermans youtubefilmpjes kijken en dat allemaal geloven? Lastig, lastig. Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
Eens
― Thomas Sowell
pi_212295412
quote:
8s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:47 schreef ems. het volgende:
Zelf onderzoeken is andermans youtubefilmpjes kijken en dat allemaal geloven? Lastig, lastig.
Yup.

quote:
Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
Klopt, en meer dan dat is het niet.
En achteraf gezien blijft het speculatief dat deze pandemie opgezet was om middels gentherapie de wereldbevolking onder controle te krijgen.

Sowieso is het dan raar dat meer dan de helft van de gevaccineerden een inactief virus vaccin krijgt toegediend.
  zondag 4 februari 2024 @ 16:06:07 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212295446
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ze maken een prima argument toch? Lang verhaal kort, het DNA van de mens wordt niet aangepast, dus voor de mens is het geen gentherapie. Alleen op de virussen die als vector worden gebruikt zou je het zo kunnen noemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_212295489
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alsof je in een spiegel kijkt h
pi_212295869
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ze maken een prima argument toch? Lang verhaal kort, het DNA van de mens wordt niet aangepast, dus voor de mens is het geen gentherapie. Alleen op de virussen die als vector worden gebruikt zou je het zo kunnen noemen.
Laten we het erop houden dat de beloofde claims en argumenten aangaande de betrouwbaarheid van de producten, vermeende gain of function technieken, en de handel en wandel van Pfizer (ook in het verleden) aan alle kanten al jaren stevig worden betwist en bestreden. Daarin zou je je kunnen inlezen. Of niet.
― Thomas Sowell
pi_212295907
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup.
[..]
Klopt, en meer dan dat is het niet
En dat uit jouw mond. Waarvan acte. ;)
― Thomas Sowell
pi_212296108
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat de beloofde claims en argumenten aangaande de betrouwbaarheid van de producten, vermeende gain of function technieken, en de handel en wandel van Pfizer (ook in het verleden) aan alle kanten al jaren stevig worden betwist en bestreden. Daarin zou je je kunnen inlezen. Of niet.
Ongetwijfeld.

Maar het gaat om de hypothese dat het vaccin een gentherapie is, bedoeld om je dna te herprogrammeren.
En dat blijkt nergens uit.
pi_212296144
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Had je niet verwacht dat ik het vaccin als dna veranderende gentherapie zou afdoen als speculatie.
pi_212296244
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup.
[..]

En achteraf gezien blijft het speculatief dat deze pandemie opgezet was om middels gentherapie de wereldbevolking onder controle te krijgen.
Nee. Niet speculatief. Hou jij je nu bewust zo naef meneer strohalm? :)

En ook niet alleen maar via gen-therapie.
Of ‘open-ended biometric mass surveillance
Technocratie
CBDC
15 minute city's
Boeren van het land schoppen
Vissers verzuipen
Sociologische eenheid en weerstand breken door massale immigratie
Bijna geen persoonlijk vervoer
Foodhubs
Massaal land afhandig maken o.a. (Bill Gates, Blackrock, Vanguard, Monsanto etc.)
Tri State city
het slopen van de middenstand wereldwijd
Neo communisme
Politieke weerstand breken
De samenleving ontregelen
Ze hebben het vooral gemunt op de perceptie van kinderen
Want die hebben de toekomst

etc. etc. etc.

Zelfredzaamheid elimineren
Afhankelijk van A.I.
Dus geen verkiezingen meer nodig
Men heeft zelfs het idee dat "de meeste mensen" totaal nutteloos zijn in de nieuwe wereld dus mogen er veel minder nutteloze mensen geboren worden
Het gaat om zo-veel meer.

Het is een heel NWO pakket. Ja het is net als in een film. Haast niet te geloven.
Maar je speelt zelf een rol daarin.
Ga anders eens wat zeLf oNdeRzOekeN
Maar het is kennelijk tegen dovenmans oren gericht.
Het zij zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 04-02-2024 16:53:20 ]
― Thomas Sowell
pi_212296323
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Had je niet verwacht dat ik het vaccin als dna veranderende gentherapie zou afdoen als speculatie.
Dat is niet wat ik zeg
― Thomas Sowell
  zondag 4 februari 2024 @ 16:55:40 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212296329
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat zou ik kunnen doen ja. Wieweet heb ik dat ook al gedaan. Wat heeft dat met de inhoud van dat stuk tekst te maken? Dat gaat het argument wat ze maken niet veranderen.
Onikaan ni ov dovah
pi_212296347
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ongetwijfeld.

Maar het gaat om de hypothese dat het vaccin een gentherapie is, bedoeld om je dna te herprogrammeren.
En dat blijkt nergens uit.
Wederom

quote:
zElf oNderZoEken hEefT weL dEgeLiJk zIn.

Doe dat dan ook eens ipv dat jij verwacht/ er op staat/ dat iedereen jou aan het handje neemt.
Moeilijk voor jou
― Thomas Sowell
pi_212296372
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat gaat het argument wat ze maken niet veranderen.
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.
Waar ze wel vaker zijn verschenen overigens.
;)
― Thomas Sowell
pi_212296522
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:55 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg
Dat is de context
pi_212296526
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is de context
Je geeft er weer een rare draai aan.
― Thomas Sowell
pi_212296538
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wederom
[..]
Moeilijk voor jou
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.
Ondanks je eigen onderzoek.
Ik heb daarvoor ook geen enkele aanwijzing kunnen vinden.
Als ons dat beiden niet lukt is op dit moment de conclusie dat het slechts speculatie is.
pi_212296626
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je geeft er weer een rare draai aan.
Context:

quote:
Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
quote:
Klopt, en meer dan dat is het niet.
quote:
pi_212296672
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nee. Niet speculatief. Hou jij je nu bewust zo naef meneer strohalm? :)
Jij bent degene die zich aan allerlei strohalmen probeert te klampen...

quote:
En ook niet alleen maar via gen-therapie.
Of ‘open-ended biometric mass surveillance
Technocratie
CBDC
15 minute city's
Boeren van het land schoppen
Vissers verzuipen
Sociologische eenheid en weerstand breken door massale immigratie
Bijna geen persoonlijk vervoer
Foodhubs
Massaal land afhandig maken o.a. (Bill Gates, Blackrock, Vanguard, Monsanto etc.)
Tri State city
het slopen van de middenstand wereldwijd
Neo communisme
Politieke weerstand breken
De samenleving ontregelen
Ze hebben het vooral gemunt op de perceptie van kinderen
Want die hebben de toekomst

etc. etc. etc.

Zelfredzaamheid elimineren
Afhankelijk van A.I.
Dus geen verkiezingen meer nodig
Men heeft zelfs het idee dat "de meeste mensen" totaal nutteloos zijn in de nieuwe wereld dus mogen er veel minder nutteloze mensen geboren worden
Het gaat om zo-veel meer.

Het is een heel NWO pakket. Ja het is net als in een film. Haast niet te geloven.
Maar je speelt zelf een rol daarin.
Ga anders eens wat zeLf oNdeRzOekeN
Maar het is kennelijk tegen dovenmans oren gericht.
Het zij zo.
Een heel pakket.
Maar we behandelen 1 item daaruit, en daarin slaag je niet om die uit de status hypothese/speculatie te krijgen.

Wat zegt dat over de rest van de lijst?
pi_212296682
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:

[..]
;)
Waarom werkt die rechtbank niet mee aan de NWO?
pi_212296692
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Ik hoef niets aan te tonen. Het is gewoon een feit dat zij hier over spreken. Openlijk. Jij legt mij en anderen hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.
Ik heb je de zeer duidelijke uitspraken van Klaus en Yuval gegeven.
Het grotere plaatje. Ze leggen het allebei aan jou uit.
Ja ok. Ik heb slechts mijn speculaties. Dat klopt.
Maar je gaat niet af op wat zij zelf zeggen.
Namelijk:

https://rumble.com/v2c323c-great-reset-covid-is-critical-because-this-is-what-convinces-people.html

Pittige uitspraken

https://www.biometricupdate.com/202107/europe-heading-for-open-ended-biometric-mass-surveillance-report

Biometric mass surveillance under the skin

Hoe krijg je IETS "under the skin"

Ja ik speculeer op dit soort rare uitspraken van Yuval
Jij niet dan?

"We are now hackable animals". Aldus Yuval Noah Harrari van het WEF

It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities
(Klaus SchwabAt the Chicago Council on Global Affairs)

Het zijn hun uitspraken en niet de mijne. Don't shoot the messenger.
Te vinden onder:

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Ga daarover maar eens lekker speculeren meneer strohalm. ;)
― Thomas Sowell
pi_212296702
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wederom
[..]
Moeilijk voor jou
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.

Wat heeft je eigen onderzoek dan voor zin gehad als dat niets heeft opgeleverd, en je toch blijft volharden dat je hypothese klopt.
pi_212296730
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Jij legt hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.
Het gaat om het vaccin als gentherapie.

Als daar niet mee bedoeld wordt dat je dna wordt gewijzigd, wat precies dan wel?
Wees daar dan eens duidelijk in.

quote:
Ik heb je de zeer duidelijke uitspraken van Klaus en Yuval gegeven.
Het grotere plaatje. Ze leggen het allebei aan jou uit.
Ja ok. Ik heb slechts mijn speculaties. Dat klopt.
Maar je gaat niet af op wat zij zelf zeggen.
Namelijk:

https://rumble.com/v2c323c-great-reset-covid-is-critical-because-this-is-what-convinces-people.html

En:

https://www.biometricupdate.com/202107/europe-heading-for-open-ended-biometric-mass-surveillance-report

Ja ik speculeer op dit soort rare uitspraken van Yuval
Jij niet dan?

"We are now hackable animals". Aldus Yuval Noah Harrari van het WEF

Het zijn hun uitspraken en niet de mijne. Don't shoot the messenger.
Te vinden onder:

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Ga daarover maar eens lekker speculeren meneer strohalm. ;)
Je, je komt met de ene strohalm na de andere.

Je zult eerst de eikels stuk voor stuk moeten bekijken voordat je het complete plaatje kunt maken.
En het strandt al bij de eerste eikel.
pi_212296796
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.

Wat heeft je eigen onderzoek dan voor zin gehad als dat niets heeft opgeleverd, en je toch blijft volharden dat je hypothese klopt.
Waarom moet hij het hard maken?
Je kan toch prima een mening vormen op basis van achtergrondinformatie.
We doen hier niet anders.
pi_212296821
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het gaat om het vaccin als gentherapie.
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.
Ik heb het over de uitspraken van Yuval en Klaus.
En jij kan daar niets mee. Je hebt daar geen antwoord op.
Dat gaat allemaal boven jouw pet.
Meneer strohalm.

quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:

Je zult eerst de eikels stuk voor stuk moeten bekijken voordat je het complete plaatje kunt maken.
En het strandt al bij de eerste eikel.
Eh... nee. :)

"It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity" (Klaus Schwab)

Nogmaals:
quote:

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 04-02-2024 18:22:02 ]
― Thomas Sowell
  zondag 4 februari 2024 @ 17:54:19 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212296932
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:

[..]
;)
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar? :)
Onikaan ni ov dovah
pi_212297022
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar? :)
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.
Pfizer heeft een jarenlange dubieuze geschiedenis met rechtzaken en hebben vele schadeclaims aan hun broek dus ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Ze hebben een product te verkopen en moeten zichzelf constant verdedigen.
Dus voor mij is dat wel duidelijk. Uiteraard ga je jezelf niet de glazen ingooien. Inhoudelijk moet je vooral niet op FOK van users waterdichte waarheden gaan verwachten. Hooguit kan ik je aanraden wat verder te kijken naar betrouwbare bericht geving. Mijn tip: Log wat vaker uit hier op FOK. :)
― Thomas Sowell
pi_212297390
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom moet hij het hard maken?
Je kan toch prima een mening vormen op basis van achtergrondinformatie.
We doen hier niet anders.
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
pi_212297426
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.
Pfizer heeft een jarenlange dubieuze geschiedenis met rechtzaken en hebben vele schadeclaims aan hun broek dus ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Ze hebben een product te verkopen en moeten zichzelf constant verdedigen.
Dus voor mij is dat wel duidelijk. Uiteraard ga je jezelf niet de glazen ingooien. Inhoudelijk moet je vooral niet op FOK van users waterdichte waarheden gaan verwachten. Hooguit kan ik je aanraden wat verder te kijken naar betrouwbare bericht geving. Mijn tip: Log wat vaker uit hier op FOK. :)
Okay, laten we van mening zijn dat het vaccin een flop is, het heeft zijn claims niet waar kunnen maken, veel te veel bijwerkingen, dikke oversterfte, etc...

Maar dan nog wil dat niet zeggen dat het vaccin gentherapie is.

Bovendien is het slechts 1 uit een reeks vaccins die tegen Covid zijn ontwikkeld.
Je hebt bijvoorbeeld ook Valneva. Gebaseerd op een inactief covid virus.
Die bleek niet effectiever te zijn dan het mRNA vaccin.
pi_212297528
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
Nee.

It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)

Of het moet slechts de mening van Klaus zijn.

;)
― Thomas Sowell
  zondag 4 februari 2024 @ 18:59:14 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212297897
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nee.

It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)

;)
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?
Onikaan ni ov dovah
pi_212297939
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.
Ik heb het over de uitspraken van Yuval en Klaus.
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?

quote:
En jij kan daar niets mee. Je hebt daar geen antwoord op.
Klopt, want het blijft bij beweringen.
En daar kun je verder niets mee.

quote:
Dat gaat allemaal boven jouw pet.
Meneer strohalm.
[..]
Het gaat jou duidelijk boven de pet.
En je hebt geeneens strohalmen om je aan vast te klampen.
Daarom projecteer je dat op mij.

quote:
Eh... nee. :)

"It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity" (Klaus Schwab)
Ja, fijn.

Heb je daar een concreet voorbeeld van?
Nope.
Het blijft bij woorden van Schwab, die blijkbaar opgewonden wordt van dat idee.

En daar kun je van alles van vinden, zeker aangezien het gaat om iemand die aan tafel zit bij regeringsleiders.

quote:
Nogmaals:
[..]

En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.
pi_212297956
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bovendien is het slechts 1 uit een reeks vaccins die tegen Covid zijn ontwikkeld.
Je hebt bijvoorbeeld ook Valneva. Gebaseerd op een inactief covid virus.
Die bleek niet effectiever te zijn dan het mRNA vaccin.
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patint. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.

Hier hebben we het al veel vaker over gehad

Dan hebben we nog de mogelijkheid dat er andere stoffen in zitten. Die we niet kennen. Bewust of per ongeluk daar laat ik mij niet over uit.

Maar over dit .....

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

---- soort van termen ga IK me wel het een en ander ernstig afvragen

Ik ga niet in details omdat ik vanaf hier dingen ga zeggen die je beter van anderen kunt horen die daar voor hebben geleerd. Voor ik het weet moet ik hier weer van alles aan-tonen dat je zelf gewoon met een paar muisklikken kunt opzoeken.
En ga je weer heel rare antwoorden geven en hele berichten volledig quoten en afsluiten met een welbekende "Wantie-one-liner"
― Thomas Sowell
pi_212297984
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nee.

;)
Dan moet je bij een andere fokker zijn die vindt dat bijna alles slechts een mening is en we niet moeten geloven in wat iemand zegt.

Die kan dat wellicht beter uitleggen.

Mijn kant is dat ik geen concrete voorbeelden zie van genetische modificatie bij de mens die identiteit verandert, en ik kan ook geen link met Covid ontdekken.
Covid is voorbij, alle maatregelen zijn weg, en als Covid iets heeft opgeleverd, dan is het dat de bevolking wantrouwender is richting overheid, NGO en big Pharma.
pi_212298042
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?
[..]
Klopt, want het blijft bij beweringen.
En daar kun je verder niets mee.
[..]
Het gaat jou duidelijk boven de pet.
En je hebt geeneens strohalmen om je aan vast te klampen.
Daarom projecteer je dat op mij.
[..]
Ja, fijn.

Heb je daar een concreet voorbeeld van?
Nope.
Het blijft bij woorden van Schwab, die blijkbaar opgewonden wordt van dat idee.

En daar kun je van alles van vinden, zeker aangezien het gaat om iemand die aan tafel zit bij regeringsleiders.
[..]
En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check" :')

En ik "breek niet in". Dit topic is Free Roaming voor zover ik weet. Meer Meta heb je ze niet
― Thomas Sowell
pi_212298043
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patint. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.

Hier hebben we het al veel vaker over gehad

Dan hebben we nog de mogelijkheid dat er andere stoffen in zitten. Die we niet kennen. Bewust of per ongeluk daar laat ik mij niet over uit.
In feite geldt dat voor elk medicijn, elk vaccin, etc. Het is niet exclusief voor het mRNA vaccin.
Wat ik al eerder aangaf, er zijn verschillende Covid vaccins, en qua effectiviteit verschillen die niet zoveel en qua bijwerkingen ook niet.

quote:
Maar over dit .....

The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

---- soort van termen ga IK me wel het een en ander ernstig afvragen

Ik ga niet in details omdat ik vanaf hier dingen ga zeggen die je beter van anderen kunt horen die daar voor hebben geleerd. Voor ik het weet moet ik hier weer van alles aan-tonen dat je zelf gewoon met een paar muisklikken kunt opzoeken.
En ga je weer heel rare antwoorden geven en hele berichten volledig quoten en afsluiten met een welbekende "Wantie-one-liner"
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
pi_212298054
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check" :')
Tja, dan lees je niet.
Dat moet jij verder weten.
pi_212298074
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wie breekt hier nu in dan? :') Ga je dat OOK nog bepalen?

Nogmaals:
quote:

― Thomas Sowell
pi_212298305
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.
En velen die in de politiek zitten lopen hen achterna tot in Davos. Waar ze landen met prive Jets. Ik heb ook al geen microscoop om grafeen oxide of eventuele nano-bots te traceren. Ook heb ik geen immunologie of virologie gestudeerd. Ik probeer dat wel een beetje te begrijpen. ;)
― Thomas Sowell
  zondag 4 februari 2024 @ 19:49:12 #278
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212298457
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
Past prima hier!
Lach met een schone bips
pi_212299017
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:15 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wie breekt hier nu in dan? :') Ga je dat OOK nog bepalen?

Nogmaals:
[..]

Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.
Had je dat los gedaan, dan had je dat wellicht een hele hoop tijd gescheeld.
  zondag 4 februari 2024 @ 20:26:46 #280
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212299032
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.
Had je dat los gedaan, dan had je dat wellicht een hele hoop tijd gescheeld.
Ik zie de verwarring niet, care to explain?
Lach met een schone bips
pi_212299036
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Past prima hier!
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?
  zondag 4 februari 2024 @ 20:27:35 #282
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212299047
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?
Lees het eens terug
Lach met een schone bips
pi_212299074
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren.
Geeft verder niet natuurlijk.
  zondag 4 februari 2024 @ 20:34:33 #284
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212299134
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren.
Geeft verder niet natuurlijk.
Het geeft sowieso niet, iedereen mag zijn/haar/they mening hebben. Daar is ook niks mis mee, maar gezien het verleden over wat er wel en niet waar was over Covid en de Vaccinaties mag ook Monomeism zijn mening over ventileren. En het is dan niet aan jou aangezien het verleden van C19/vaccinaties in BNW hem dan naar andere topics te wijzen. Dat is puur het punt want ik wil maken. En verder mogen jullie prima lekker verder in discussie gaan :)
Lach met een schone bips
pi_212299139
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lees het eens terug
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Tja, dat vind ik geen aftermath meer ;).
  zondag 4 februari 2024 @ 20:35:38 #286
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212299149
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Tja, dat vind ik geen aftermath meer ;).
Jup, dat is wel de gedachte.. En ook dat mag, daarom past dat prima hier.
Lach met een schone bips
pi_212299582
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als de user het zelf heeft over speculeren kan je daar wel vanuit gaan toch?
pi_212299630
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.
― Thomas Sowell
pi_212299729
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.
Wellicht trekt dat ook meer belangstelling, aangezien velen klaar zijn met Covid en daardoor niet in dit topic komen.
Maar dat is verder aan jou, de moderator vindt het hier ook prima passen.
pi_212299992
Never let a good crisis go to waste.
Zeker dat ze het corona virus gebruikt hebben om angst te zaaien en hun plannen door te drukken.
Bange mensen luisteren beter.
pi_212300082
Wie is er bang dan?
Conscience do cost.
pi_212300122
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren
Ja en nee.

Ja, omdat je de 2 kennelijk niet kan of wil koppelen (hoe je dat precies voor elkaar krijgt begrijp ik oprecht niet)
terwijl het allemaal zeer duidelijk wordt geuit in die korte film en soundbites.

Nee, want er is geen "andere context" omdat uit de video's en de bizarre uitspraken van de 2 heren duidelijk blijkt dat de 2 onlosmakelijk met elkaar blijken verbonden te zijn. Althans in hun beweringen. Het zijn daarnaast maar korte weergaven die veel meer diepgang voor jou zouden krijgen wanneer je ze in zijn geheel en in de context zou bekijken alsook welke ernstige bezwaren er in die jaren zijn geuit door tegenstanders die lijnrecht tegen deze natte droom in gaan. En de plannen van al de 'nobel' klinkende zogenaamde "sustainable development goals" dagelijks aan het "uitvlooien" zijn. Daar hoort o.a. ook de decennia lang voorbereidde "Population Control" bij.

Wat me nog het meest stoort is het gezeur aan mijn hoofd om van alles en nog wat te moeten bewijzen door hier van alles in mijn berichten te moeten uitleggen terwijl gvd iedereen gewoon met een paar klote muisklikken zijn of haar begrip zelfstandig kan uit breiden. En zelfs DAN hoef je het nog niet eens te zijn met mijn tips om ergens een of andere video te gaan bekijken. Serieus man. Zeg dan gewoon dat het je totaal niet interesseert. Ook goed.

Maar val mij niet lastig met rare overbodige (tegen) vragen of bewijzen. Ik geef alleen wat aanwijzingen en aansporingen. Meer mag je van mij niet verwachten. Je mankeert toch niets aan je muis arm? Ga zelf op zoek. :') Volgens mij doet elk normaal denkend mens dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 04-02-2024 21:46:20 ]
― Thomas Sowell
pi_212300172
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.
Misschien als er meer duidelijkheid ontstaat hierover.
Men wil maar niet naar Rumble of Bitchute he?
Want van YouTube wordt veel aan accounts en video's verwijderd.
Daarom post men ze daar.
― Thomas Sowell
pi_212300183
quote:
8s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:38 schreef ems. het volgende:
Wie is er bang dan?
Zijn er nogal wat hoor.
Ik heb het niet over het forum maar ik zag/zie veel mensen helemaal in angst.
Corona/klimaat/Russen.
pi_212300196
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zijn er nogal wat hoor.
Ik heb het niet over het forum maar ik zag/zie veel mensen helemaal in angst.
Corona/klimaat/Russen.
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal. :D

Corona zelf was nooit zo spannend. Is het nu al helemaal niet meer.
Conscience do cost.
  zondag 4 februari 2024 @ 21:54:05 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212300298
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:37 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.
En velen die in de politiek zitten lopen hen achterna tot in Davos. Waar ze landen met prive Jets. Ik heb ook al geen microscoop om grafeen oxide of eventuele nano-bots te traceren. Ook heb ik geen immunologie of virologie gestudeerd. Ik probeer dat wel een beetje te begrijpen. ;)
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje af ;) Genoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Onikaan ni ov dovah
pi_212300314
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje af ;) Genoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Reverse transcription. Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies. ;)
― Thomas Sowell
pi_212300332
quote:
8s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:45 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal. :D

Corona zelf was nooit zo spannend. Is het nu al helemaal niet meer.
Tja daar is ook zat info over beschikbaar natuurlijk.
Kan me voorstellen dat mensen weinig vertrouwen hebben in figuren zoals jij noemt.
Ze doen ook wel zeer verontrustende uitspraken/dingen.
Niet zo zeer angst maar wel wantrouwen.
  zondag 4 februari 2024 @ 21:58:11 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212300344
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies. ;)
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.
Onikaan ni ov dovah
pi_212300378
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.
Reverse transcription dus
― Thomas Sowell
pi_212302669
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Klopt, en als dat niet helpt, dan gooien we er reverse transcription in...

Maar daarmee willen we tegelijkertijd niet zeggen dat het Covid vaccin bedoeld was om je dna te herprogrammeren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')