Wederomquote:Op zondag 4 februari 2024 16:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het gaat om de hypothese dat het vaccin een gentherapie is, bedoeld om je dna te herprogrammeren.
En dat blijkt nergens uit.
Moeilijk voor jouquote:zElf oNderZoEken hEefT weL dEgeLiJk zIn.
Doe dat dan ook eens ipv dat jij verwacht/ er op staat/ dat iedereen jou aan het handje neemt.
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat gaat het argument wat ze maken niet veranderen.
Je geeft er weer een rare draai aan.quote:
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.quote:
Context:quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je geeft er weer een rare draai aan.
quote:Uiteindelijk kunnen we voornamelijk speculeren.
quote:Klopt, en meer dan dat is het niet.
En achteraf gezien blijft het speculatief dat deze pandemie opgezet was om middels gentherapie de wereldbevolking onder controle te krijgen.
quote:En dat uit jouw mond. Waarvan acte.![]()
Jij bent degene die zich aan allerlei strohalmen probeert te klampen...quote:Op zondag 4 februari 2024 16:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee. Niet speculatief. Hou jij je nu bewust zo naïef meneer strohalm?![]()
Een heel pakket.quote:En ook niet alleen maar via gen-therapie.
Of ‘open-ended biometric mass surveillance’
Technocratie
CBDC
15 minute city's
Boeren van het land schoppen
Vissers verzuipen
Sociologische eenheid en weerstand breken door massale immigratie
Bijna geen persoonlijk vervoer
Foodhubs
Massaal land afhandig maken o.a. (Bill Gates, Blackrock, Vanguard, Monsanto etc.)
Tri State city
het slopen van de middenstand wereldwijd
Neo communisme
Politieke weerstand breken
De samenleving ontregelen
Ze hebben het vooral gemunt op de perceptie van kinderen
Want die hebben de toekomst
etc. etc. etc.
Zelfredzaamheid elimineren
Afhankelijk van A.I.
Dus geen verkiezingen meer nodig
Men heeft zelfs het idee dat "de meeste mensen" totaal nutteloos zijn in de nieuwe wereld dus mogen er veel minder nutteloze mensen geboren worden
Het gaat om zo-veel meer.
Het is een heel NWO pakket. Ja het is net als in een film. Haast niet te geloven.
Maar je speelt zelf een rol daarin.
Ga anders eens wat zeLf oNdeRzOekeN
Maar het is kennelijk tegen dovenmans oren gericht.
Het zij zo.
Waarom werkt die rechtbank niet mee aan de NWO?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.
Waar ze wel vaker zijn verschenen overigens.
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Ik hoef niets aan te tonen. Het is gewoon een feit dat zij hier over spreken. Openlijk. Jij legt mij en anderen hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, moeilijk voor jou, want ondanks je kennelijke overtuiging dat het vaccin bedoeld is om mensen te herprogrammeren heb je dat op geen enkele manier aangetoond.
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.quote:
Het gaat om het vaccin als gentherapie.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Jij legt hier constant woorden in de mond en doet aan semantische spelletjes in bijna al jouw 'antwoorden' Maar jij ziet de eikels in het bos. Je moet het hele bos bekijken.
Je, je komt met de ene strohalm na de andere.quote:Ik heb je de zeer duidelijke uitspraken van Klaus en Yuval gegeven.
Het grotere plaatje. Ze leggen het allebei aan jou uit.
Ja ok. Ik heb slechts mijn speculaties. Dat klopt.
Maar je gaat niet af op wat zij zelf zeggen.
Namelijk:
https://rumble.com/v2c323c-great-reset-covid-is-critical-because-this-is-what-convinces-people.html
En:
"COVID Is Critical Because This Is What Convinces People to Accept Total Biometric Surveillance."
https://www.biometricupdate.com/202107/europe-heading-for-open-ended-biometric-mass-surveillance-report
Biometric mass surveillance under the skin
Hoe krijg je IETS "under the skin"
Ja ik speculeer op dit soort rare uitspraken van Yuval
Jij niet dan?
"We are now hackable animals". Aldus Yuval Noah Harrari van het WEF
It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities
(Klaus SchwabAt the Chicago Council on Global Affairs)
Het zijn hun uitspraken en niet de mijne. Don't shoot the messenger.
Te vinden onder:
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Injectable brain reading nano sensors
Ga daarover maar eens lekker speculeren meneer strohalm.
Waarom moet hij het hard maken?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, voor jou, want ondanks je eigen onderzoek weet je het niet hard te maken.
Wat heeft je eigen onderzoek dan voor zin gehad als dat niets heeft opgeleverd, en je toch blijft volharden dat je hypothese klopt.
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat om het vaccin als gentherapie.
Eh... nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef Wantie het volgende:
Je zult eerst de eikels stuk voor stuk moeten bekijken voordat je het complete plaatje kunt maken.
En het strandt al bij de eerste eikel.
quote:Biometric mass surveillance under the skin
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar?quote:Op zondag 4 februari 2024 16:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze niet hun eigen glazen in gooien tot aan een rechtbank.
Waar ze wel vaker zijn verschenen overigens.
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar kan je bedenken wat er dan inhoudelijk fout is aan het argument daar?
Dan is het dus een mening.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom moet hij het hard maken?
Je kan toch prima een mening vormen op basis van achtergrondinformatie.
We doen hier niet anders.
Okay, laten we van mening zijn dat het vaccin een flop is, het heeft zijn claims niet waar kunnen maken, veel te veel bijwerkingen, dikke oversterfte, etc...quote:Op zondag 4 februari 2024 18:01 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ze gaan regelmatig in de fout met hun claims. Eerst was het 'vaccin' 100% effectief en dat zakte steeds verder af.
Pfizer heeft een jarenlange dubieuze geschiedenis met rechtzaken en hebben vele schadeclaims aan hun broek dus ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Ze hebben een product te verkopen en moeten zichzelf constant verdedigen.
Dus voor mij is dat wel duidelijk. Uiteraard ga je jezelf niet de glazen ingooien. Inhoudelijk moet je vooral niet op FOK van users waterdichte waarheden gaan verwachten. Hooguit kan ik je aanraden wat verder te kijken naar betrouwbare bericht geving. Mijn tip: Log wat vaker uit hier op FOK.
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee.
It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)
Of het moet slechts de mening van Klaus zijn.
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:41 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja daar wil jij het graag over hebben maar daar heb ik het niet over.
Ik heb het over de uitspraken van Yuval en Klaus.
Klopt, want het blijft bij beweringen.quote:En jij kan daar niets mee. Je hebt daar geen antwoord op.
Het gaat jou duidelijk boven de pet.quote:Dat gaat allemaal boven jouw pet.
Meneer strohalm.
[..]
Ja, fijn.quote:Eh... nee.![]()
"It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity" (Klaus Schwab)
En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.quote:Nogmaals:
[..]
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patiënt. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bovendien is het slechts 1 uit een reeks vaccins die tegen Covid zijn ontwikkeld.
Je hebt bijvoorbeeld ook Valneva. Gebaseerd op een inactief covid virus.
Die bleek niet effectiever te zijn dan het mRNA vaccin.
Dan moet je bij een andere fokker zijn die vindt dat bijna alles slechts een mening is en we niet moeten geloven in wat iemand zegt.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee.
It changes you if you take a genetic editing just as an example. It’s you who are changed, and of course this has a big impact on your identity (Klaus Schwab)
Of het moet slechts de mening van Klaus zijn.
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check"quote:Op zondag 4 februari 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, waarom breek je dan in op een discussie over het vaccin als gentherapie?
[..]
Klopt, want het blijft bij beweringen.
En daar kun je verder niets mee.
[..]
Het gaat jou duidelijk boven de pet.
En je hebt geeneens strohalmen om je aan vast te klampen.
Daarom projecteer je dat op mij.
[..]
Ja, fijn.
Heb je daar een concreet voorbeeld van?
Nope.
Het blijft bij woorden van Schwab, die blijkbaar opgewonden wordt van dat idee.
En daar kun je van alles van vinden, zeker aangezien het gaat om iemand die aan tafel zit bij regeringsleiders.
[..]
En leg nou eens uit wat de link is met Covid, als dat niet het mRNA vaccin is.
In feite geldt dat voor elk medicijn, elk vaccin, etc. Het is niet exclusief voor het mRNA vaccin.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De mRNA tecniek an-sich en dus op zichzelf genomen is niet eens "slecht" en zelfs geniaal maar de vraag is waar het voor codeert en hoe het werkzaam is en vooral voor hoe lang en wat het precies aan richt in het lichaam. De techniek kan zelfs levensreddend zijn naar gelang de klachten van een zwaar zieke patiënt. Maar als het waar is dat de mRNA inderdaad overal in het lichaam terecht is gekomen bij volkomen gezonde mensen wat door verschillende experts wort aangevoerd (dus niet door mij) en overal langduriger dan aangenomen, of geclaimd "spike eiwit" aan blijft maken dan heb je een dijk van een probleem. Als het zich versmelt met celweefsels waar je het niet hebben wil. De hersenen, hart, de testis, baarmoeder, noem maar op. De bedoeling is dat het in de armspier blijft zitten. Kort durend. Geclaimd wordt (niet door mij) dat dit NIET het geval is.
Hier hebben we het al veel vaker over gehad
Dan hebben we nog de mogelijkheid dat er andere stoffen in zitten. Die we niet kennen. Bewust of per ongeluk daar laat ik mij niet over uit.
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.quote:Maar over dit .....
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms
Injectable brain reading nano sensors
---- soort van termen ga IK me wel het een en ander ernstig afvragen
Ik ga niet in details omdat ik vanaf hier dingen ga zeggen die je beter van anderen kunt horen die daar voor hebben geleerd. Voor ik het weet moet ik hier weer van alles aan-tonen dat je zelf gewoon met een paar muisklikken kunt opzoeken.
En ga je weer heel rare antwoorden geven en hele berichten volledig quoten en afsluiten met een welbekende "Wantie-one-liner"
Tja, dan lees je niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op ingaan op dit gebrabbel? Jij hecht geen waarde aan wat Klaus zegt. Dat terwijl alle belangrijke regeringsleiders vanuit heel de wereld gedwee achter deze man aan strompelen? Jij denkt zeker dat het een "praatclubje" is? Dat heb je vast uit een "fact-check"
Wie breekt hier nu in dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
quote:Biometric mass surveillance under the skin
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?
Past prima hier!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:15 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wie breekt hier nu in dan?Ga je dat OOK nog bepalen?
Nogmaals:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.
Had je dat los gedaan, dan had je dat wellicht een hele hoop tijd gescheeld.
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?quote:
Lees het eens terugquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?
Het geeft sowieso niet, iedereen mag zijn/haar/they mening hebben. Daar is ook niks mis mee, maar gezien het verleden over wat er wel en niet waar was over Covid en de Vaccinaties mag ook Monomeism zijn mening over ventileren. En het is dan niet aan jou aangezien het verleden van C19/vaccinaties in BNW hem dan naar andere topics te wijzen. Dat is puur het punt want ik wil maken. En verder mogen jullie prima lekker verder in discussie gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren.
Geeft verder niet natuurlijk.
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.quote:
Jup, dat is wel de gedachte.. En ook dat mag, daarom past dat prima hier.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Tja, dat vind ik geen aftermath meer.
Als de user het zelf heeft over speculeren kan je daar wel vanuit gaan toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.
Ja en nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren
Misschien als er meer duidelijkheid ontstaat hierover.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.
Zijn er nogal wat hoor.quote:
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn er nogal wat hoor.
Ik heb het niet over het forum maar ik zag/zie veel mensen helemaal in angst.
Corona/klimaat/Russen.
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afquote:Op zondag 4 februari 2024 19:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.
En velen die in de politiek zitten lopen hen achterna tot in Davos. Waar ze landen met prive Jets. Ik heb ook al geen microscoop om grafeen oxide of eventuele nano-bots te traceren. Ook heb ik geen immunologie of virologie gestudeerd. Ik probeer dat wel een beetje te begrijpen.
Reverse transcription. Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afGenoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Tja daar is ook zat info over beschikbaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.
Corona zelf was nooit zo spannend. Is het nu al helemaal niet meer.
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.
Reverse transcription dusquote:Op zondag 4 februari 2024 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |