Wie breekt hier nu in dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
quote:Biometric mass surveillance under the skin
Hoe krijg je IETS "under the skin"
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
hoe gebeurde dat met deze vaccins dan in de mens?
Past prima hier!quote:Op zondag 4 februari 2024 19:12 schreef Wantie het volgende:
Dat past allemaal beter in een ander of apart topic.
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:15 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wie breekt hier nu in dan?Ga je dat OOK nog bepalen?
Nogmaals:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je schept zelf verwarring door in een thread over het vaccin over iets anders te beginnen.
Had je dat los gedaan, dan had je dat wellicht een hele hoop tijd gescheeld.
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?quote:
Lees het eens terugquote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hebben biometrische implantaten met de covid aftermath van doen bijvoorbeeld?
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie de verwarring niet, care to explain?
Het geeft sowieso niet, iedereen mag zijn/haar/they mening hebben. Daar is ook niks mis mee, maar gezien het verleden over wat er wel en niet waar was over Covid en de Vaccinaties mag ook Monomeism zijn mening over ventileren. En het is dan niet aan jou aangezien het verleden van C19/vaccinaties in BNW hem dan naar andere topics te wijzen. Dat is puur het punt want ik wil maken. En verder mogen jullie prima lekker verder in discussie gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel, ik spreek met iemand over het vaccin als gentherapie, en Monomeism citeert een reactie van mij uit dat gesprek en gaat daar op in.
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren.
Geeft verder niet natuurlijk.
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.quote:
Jup, dat is wel de gedachte.. En ook dat mag, daarom past dat prima hier.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Tja, dat vind ik geen aftermath meer.
Als de user het zelf heeft over speculeren kan je daar wel vanuit gaan toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het dus een mening.
De een vindt het vaccin een dna veranderend goedje dat je biometrisch gaat monitoren, de ander vindt dat het sinaasappelsap is, en een derde vindt dat het vaccin alleen helpt tegen hoofdpijn.
Zolang we het er met elkaar over eens zijn dat dit slechts meningen zijn is er verder niets aan de hand.
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ik het teruglezen begrepen heb wordt Covid gezien als een klein radertje in een heel groot geheel waarmee er naar een NWO wordt gedirigeerd.
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je begint ten-minste de premisse te vatten al ben je het er niet mee eens ... ofzoiets.
Ja en nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Althans dat dacht ik, want nu blijkt dat hij het over iets heel anders had.
Tja, dan krijg je een nieuw gesprek dat langs elkaar heen loopt, omdat we beide vanuit een andere context reageren
Misschien als er meer duidelijkheid ontstaat hierover.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het onderwerp wel boeiend, daarom zou ik daar het liefst een apart podium voor zien op BNW, aangezien het veel breder is dan covid.
Zijn er nogal wat hoor.quote:
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn er nogal wat hoor.
Ik heb het niet over het forum maar ik zag/zie veel mensen helemaal in angst.
Corona/klimaat/Russen.
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afquote:Op zondag 4 februari 2024 19:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hoe? En dat vraag je aan mij? Dat weet ik niet. Je hebt niet de persoonlijke behoefte om dat zelf eens te gaan bekijken? Ik plaats hier alleen de bron waar al dat soort van die beweringen, die niet door mij gedaan worden maar door hen, vandaan komen. Zij spreken daar uren lang over. En ik weet dus ook niet hoe of met welk spuitje ze dat van plan zijn, of dat van plan waren. Of ze aan het liegen zijn of de waarheid spreken dat weet ik ook al niet. Maar erover praten doen ze.
En velen die in de politiek zitten lopen hen achterna tot in Davos. Waar ze landen met prive Jets. Ik heb ook al geen microscoop om grafeen oxide of eventuele nano-bots te traceren. Ook heb ik geen immunologie of virologie gestudeerd. Ik probeer dat wel een beetje te begrijpen.
Reverse transcription. Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van biologie weet ik dan wel weer een beetje afGenoeg om te weten dat je RNA niet in DNA kan bouwen. Daarom klinken die beschuldigingen ook zo onwaarschijnlijk. Het klinkt eerder alsof iemand het gentherapie wil noemen om het lekker eng te laten klinken.
Tja daar is ook zat info over beschikbaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk mensen die denken dat iedereen het op ze voorzien heeft. De overheid. Swab. Gates. Angstplasjes overal.
Corona zelf was nooit zo spannend. Is het nu al helemaal niet meer.
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:55 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat je zelf gelooft toch? En vooral waarom precies.
Reverse transcription dusquote:Op zondag 4 februari 2024 21:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat hele geloven wat goed voor je voelt, en de feiten daarbij compleet negeren lijkt me niet een kant waar we met zn allen heen willen. Een stukje educatie lijkt mij hier ook erg belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |