abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212168279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is er geen onderzoek naar aantal gevallen bij niet en wel gevaccineerden?
Of is de tijd nog steeds niet rijp voor (echt) onafhankelijk onderzoek?
Wat het effect van lockdowns hebben gehad op de maatschappij vonden ze ook niet de moeite om te onderzoeken.
pi_212168599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 18:18 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Sorry wat ? :')

Je hebt er geen idee van he? Het is allemaal nieuw voor jou. Je kunt de zooi niet overzien. Je blijft de vraag ook nu weer op alle mogelijke manieren ontwijken met vreemde antwoorden en daarmee laat je hier meerder keren achter elkaar zien dat je dus geen flauw idee hebt waarover ze het in godsnaam hebben of hoe je de woorden van Yuval en Klaus moet opvatten of verbinden moet aan de hele "Corona periode". Je hebt het allemaal nooit gevolgd. In al die jaren niet. Je hebt er niet eens een mening over.

Hoeveel berichten zijn we inmiddels verder met jouw ontwijken?

Jij vroeg mij:
[..]
Ik antwoord daarop:
[..]
Los van mijn vraag aan jou, die je niet beantwoorden wil
Snap je waar het over gaat?
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212168697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Omdat er in Nederland alleen al vele tienduizenden long covid slachtoffers zijn. Bij zo goed als iedereen daarvan zijn de klachten begonnen nadat ze covid hebben opgelopen en daarvan geneesden.

Wat betreft long covid 'achtige klachten' na vaccinatie, zijn er veel minder meldingen geweest bij Lareb en het is nog lang niet zeker dat die komen vanwege vaccinatie. ook als iedere klacht achteraf veroorzaakt zou zijn door vaccinatie dan is het nog steeds slechts een fractie van de long covid patienten die het opgelopen hebben door besmetting met het virus.
Hoe kun je dat nou weten? Pas na een diepgaand onderzoek kun je dergelijke vergelijkingen maken die jij nu stelt. En onderzoeken werden en worden steeds in de weg gelopen en omzeilt. En je hebt het nu alleen nog over meldingen bij Lareb die er zijn gedaan he? Bovendien: Velen gevaccineerden hebben net als ongevaccineerden ook Covid opgelopen. En deze besmetten elkaar nog meer daar ze veilig als men zich waande door vaccinatie geen rekening meer hielden met elkaar en lekker gingen stappen en feesten. Ik zou zelfs zeggen dat iedereen inmiddels wel Covid heeft gekregen in al die jaren in min of meerdere mate van hoe ziek men ervan was of lichte verschijnselen had. Bovendien komen de vragen nu pas echt los en het onderzoek loopt dus gewoon nog. De vaccinaties deden absoluut niet wat ze beloofden. Dus in die zin is er geen enkel verschil. Maar oh wee als straks eens mocht blijken dat de vaccinaties een nog grotere rol spelen dan het virus zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 25-01-2024 20:30:33 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212168715
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, totaal niet, ik vraag of covid er gekomen is voor het vaccin, jij komt met een reactie en een video om dat te beantwoorden, ik geef aan dat daar geen logica in zit, als het WEF via vaccins stiekem de controle over de bevolking wil krijgen kan dat veel beter via bestaande vaccinatieprogramma's, en dan word jij boos.
Dan weet ik voldoende. Dank
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  donderdag 25 januari 2024 @ 20:33:31 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_212168864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Over 10 jaar praten we er niet meer over.
Disease X is the new hot item.
Zijn geloof ik al bezig met een vaccin voor een ziekte die we nog niet weten.
Ik vind het knap hoor.
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover is :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_212168894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 19:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Over 10 jaar praten we er niet meer over.
Disease X is the new hot item.
Zijn geloof ik al bezig met een vaccin voor een ziekte die we nog niet weten.
Ik vind het knap hoor.
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.
pi_212169079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Eerst nog een rondje mazelen voor het zover is :{w
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.
pi_212169537
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:

Wat was nou het echte doel van die prikjes?

Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
pi_212169631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen.
Dat zeg ik ook regelmatig. Log eens uit op FOK en ga eens wat rondkijken. Maar als je al een onderhuids contract hebt getekend gaat dat kennelijk wat moeilijker.
― Thomas Sowell
pi_212169742
quote:
Weten jullie wat zo jammer is? Door al deze stomme wellusnietus spelletjes zullen we nooit tot de kern van het vraagstuk komen. En die luidt:

Niet alleen depopulatie als je het mij vraagt. Er wordt duidelijk met het menselijk DNA gerommeld, why? Wie heeft daar belang bij, welk doel dient dat?
AI :)

Geen idee hoor, maar die flapdrol van een Harari ziet daar zeker wel wat in toch?
Lach met een schone bips
pi_212169768
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het wel knap hoe mensen dat weten te interpreteren.
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.
Lach met een schone bips
pi_212169807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vind het wel knap hoe sommige mensen onderbuikgevoelens van anderen weten te downplayen en als raar proberen weg te zetten.
Onderbuikgevoelens inderdaad.
pi_212169812
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, er is genoeg om bang voor te zijn, voor degenen die dat nodig hebben.
Niet nadenken, geloof je overheid en alles zal goed komen.

Right. Noted.
Lach met een schone bips
pi_212169837
quote:

Gokje, depopulatie?

quote:
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.
pi_212169841
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onderbuikgevoelens inderdaad.
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.

Maar misschien hebben een hoop mensen dat gevoel niet meer, dat kan. Maar dan nog steeds hoef jij het niet te downplayen hoe een ander zich erbij voelt.
Lach met een schone bips
pi_212169874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
AI :)

Geen idee hoor, maar die flapdrol van een Harari ziet daar zeker wel wat in toch?
self assembly in nanotechnology
― Thomas Sowell
pi_212169948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:32 schreef Monomeism het volgende:

[..]
self assembly in nanotechnology
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
Lach met een schone bips
pi_212170160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En je weet ook wat er in het verleden gebeurde met onderbuikgevoelens? Die lieten mensen overleven. Omdat het een mechanisme in het lichaam is die ervoor zorgt dat je iets voelt aankomen.

Maar misschien hebben een hoop mensen dat gevoel niet meer, dat kan. Maar dan nog steeds hoef jij het niet te downplayen hoe een ander zich erbij voelt.
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.
pi_212170170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, ze zeggen al dat we als mens te hacken zijn. Vraag me dan daarbij wel af wie.. Daarvoor zou je nogal wat zooi in je lichaam moeten hebben toch?
Nee, 1 prikje is genoeg.
pi_212170291
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:30 schreef Wantie het volgende:
Nou, die depopulatie schiet niet echt op.
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.

Wat het extra vreemd maakt is dat je een ondersterfte verwacht na een periode van oversterfte maar die blijft uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bananenbennie op 25-01-2024 21:58:48 ]
pi_212170296
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet heel goed dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld.
Je kan het ook soms laten gaan en niet op iedere post te reageren als je toch al weet wat de uitkomst van jouw post gaat zijn aangaande reacties.

Maar goed schijnbaar hou jij wel van reacties op je posts wetende in welk sub forum je post. Als dat jouw ding is dan prima. Ik ben open minded en zal fetishes ook niet tegenhouden :)
Lach met een schone bips
pi_212170301
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, 1 prikje is genoeg.
Heb je daar bewijs voor?
Lach met een schone bips
pi_212170352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.
Dan kijken, lezen, luisteren, etc.etc.

It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities (Klaus Schwab)
At the Chicago Council on Global Affairs
― Thomas Sowell
pi_212170396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Alles is te vinden op een armlengte naast je biertje en je muis. Je hoeft alleen maar te klikken.
Dan kijken, lezen, luisteren, etc.etc.

It’s a fusion of our physical, our digital, and our biological identities (Klaus Schwab)
At the Chicago Council on Global Affairs
Ben vergeten bier te kopen :(

Maar had er wel al veel over gelezen in verleden dat ze je een soort van humanbot (is dat een woord?) Willen maken, maar dat is weer vooral die Harari.
Lach met een schone bips
pi_212170685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben vergeten bier te kopen :(

Maar had er wel al veel over gelezen in verleden dat ze je een soort van humanbot (is dat een woord?) Willen maken, maar dat is weer vooral die Harari.
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Injectable brain reading nano sensors

Dat zijn enkele zoek-tags die je moet hebben.
― Thomas Sowell
pi_212170701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
The internet of bodies
The internet of things
NeuroSWARM3
nano swarms

Injectable brain reading nano sensors

Dat zijn enkele zoek-tags die je moet hebben.
Ik ken ze maat, maar voor anderen wel nuttig dat je ze plaatst ^O^
Lach met een schone bips
pi_212170761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:53 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
In NL stierven er voor 2020 stierven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per jaar. Sinds 2020 zijn dat er zo'n 170.000. Dat is best een flinke stijging. 30.000 extra doden per jaar, dat komt neer op dagelijks bijna 100 doden meer dan je zou verwachten. Dat laatste zijn momenteel iig de dagelijkse oversterftecijfers begreep ik. Anyway, onderstaande grafiek spreekt voor zich, gemaakt door Maurice de Hond op basis van CBS cijfers.

Wat het extra vreemd maakt is dat je een ondersterfte verwacht na een periode van oversterfte maar die blijft uit.
[ afbeelding ]
Schiet niet echt op he.

Overigens is oversterfte in jaren na een pandemie niet ongebruikelijk.
pi_212170835
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Schiet niet echt op he.

Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?
Lach met een schone bips
pi_212170862
quote:

[..]
Schiet niet echt op he. ~O>

Laten we hopen dat het niet op schiet.
― Thomas Sowell
pi_212170971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ondersterfte tijdens een pandemie is wel normaal?
Klopt.
pi_212170984
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
Enlighten me....
Lach met een schone bips
pi_212170997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het niet op schiet.
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
pi_212171005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Enlighten me....
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.
pi_212171043
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfde reden als waarom sommigen nu een ondersterfte na de pandemie verwachten.
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uit
Lach met een schone bips
pi_212171171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm call me stupid, maar tijdens de spaanse griep verloren juist meer mensen hun leven. Nu tijdens corona minder sterfte dan normaal. Was deze pandemie dan niet zo dodelijk? Leg eens uit
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.
Ik begrijp niet waar jij het dan vandaan haalt dat de sterfte minder dan normaal was.
pi_212171181
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik neem aan dat jij niet gevaccineerd bent, dus dan ben jij een van de uitverkorenen die straks leeft in de nieuwe wereld.
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.
Niet met mij of met anderen hier.

En onderstaande is dan ook echt geen grap of conspiracy.
Leg me uit of het dat wel is anders.

WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."

Ik wacht af.
― Thomas Sowell
pi_212171186
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
De grafiek laat een sterke stijging zien vanaf 2020.
Ik begrijp niet waar jij het dan vandaan haalt dat de sterfte minder dan normaal was.
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.
Lach met een schone bips
pi_212171212
quote:

[..]
Schiet niet echt op he.

Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 00:25:52 #89
485843 crew  Jippie
pi_212171790
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je reageert zo bizar. Maar je weet gewoon echt niet wat er allemaal speelt. Je zoekt er niet naar.
Je zet je steeds af tegen elk tegengeluid. Je bent feitelijk de hele dag hier op FOK met jezelf in gevecht.

WEF Agenda Contributor Jane Goodall "If I Just Had This Magic Power, I Would Like to Without Causing Any Pain or Suffering Reduce the Number of People On the Planet."

Ik wacht af.
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?

Is er kans op een "agree to disagree"?
pi_212171836
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Heeft een discussie voeren waarin jullie het nooit met elkaar eens zullen worden omdat je vanuit een heel andere mindset naar de coronapandemie kijkt nog wel zin?

Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 00:35:38 #91
485843 crew  Jippie
pi_212171845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die gaat er nooit komen, hoewel ik daar stiekem ook op zou hopen.
Niet geschoten is altijd mis, niets veranderlijker dan een mens.
pi_212171866
quote:

[..]
[..]

Ja hoor. Ik "agree to disagree" ^O^ Het kan mij niet zoveel schelen hoe hij er tegenaan kijkt maar ik probeer ten minste nog een onderbouwing te geven voor het grotere plaatje en daarbij een bron te geven als aanzet voor hem om verder te kijken. En wanneer ik hem quote dan probeer ik ook gewoon een antwoord te geven dat past als een sleutel op die quote. Andersom blijkt dat wat moeilijker te zijn. Een heel bericht in 1 keer quoten en dan een oneliner te geven, of iets geheel anders te zeggen dan de quote bedoeld te benoemen in de context is dus niet mijn ding. Daarnaast zijn er meelezers die de context van mijn bericht wel begrijpen en die hopelijk wel interessant vinden.

Tenslotte: Hij mag mij dus ook negeren zonder mij daarbij te quoten alsof hij werkelijk reageert op wat ik bedoel te zeggen.
― Thomas Sowell
pi_212171887
twitter

De Duitse omroep WDR heeft vorige week donderdag een zorgwekkend item uitgezonden over DNA-verontreiniging in coronavaccins. In iedere dosis blijken miljarden DNA-fragmenten te zitten die er absoluut niet in thuishoren. Het heeft de mogelijkheid om menselijk DNA binnen te dringen. De langetermijneffecten hiervan zijn niet bekend.

[ Bericht 28% gewijzigd door Bananenbennie op 26-01-2024 01:00:58 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 01:00:37 #94
485843 crew  Jippie
pi_212171951
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja hoor. Ik "agree to disagree" ^O^ Het kan mij niet zoveel schelen hoe hij er tegenaan kijkt maar ik probeer ten minste nog een onderbouwing te geven voor het grotere plaatje en daarbij een bron te geven als aanzet voor hem om verder te kijken. En wanneer ik hem quote dan probeer ik ook gewoon een antwoord te geven dat past als een sleutel op die quote. Andersom blijkt dat wat moeilijker te zijn. Een heel bericht in 1 keer quoten en dan een oneliner te geven, of iets geheel anders te zeggen dan de quote bedoeld te benoemen in de context is dus niet mijn ding. Daarnaast zijn er meelezers die de context van mijn bericht wel begrijpen en die hopelijk wel interessant vinden.

Tenslotte: Hij mag mij dus ook negeren zonder mij daarbij te quoten alsof hij werkelijk reageert op wat ik bedoel te zeggen.
Het siert je dat je zoveel moeite in de discussie stopt en dat wordt door mij als Mod zeker gewaardeerd O+

Niet iedereen besteedt even veel tijd aan zijn/haar posts. De een is kort van stof en de ander vindt dat als ze iets beweren ze dat ook goed moeten onderbouwen van zichzelf. Maar beiden (en alles er tussenin) is gewoon OK.
pi_212172255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:09 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Komt neer op iets van 20% meer sterfte. Dag in dag uit sinds 2020. Dat is significant en het wordt bepaald niet minder. Dus klopt niet wat je zegt. En verder is het ook uitermate respectloos richting de slachtoffers om zo te praten. Echt een rare kwast ben je.
Ik dacht al, het wordt rustiger op straat, leegstand in de wijken, er is gewoon een depopulatie gaande.
pi_212172263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Welke grafiek? Want in de media werd wel sterfte door/met covid gemeld... Maar vergeleken met de jaren ervoor was er juist ondersterfte.
De grafiek waarop ik reageer in deze discussie.
Die laat opeens een steiging zien van het absolute aantal doden, en dat neemt niet af.
pi_212172268
quote:

[..]
[..]

Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.
Maar hij plaatst ontieglijk veel dus ok voor Fok
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212172295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 23:04 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik wacht af.
Je weet zelf ook niet wat er speelt, maar doet daar aannames over.
Ik reageer erop in de context van deze discussie.
Het ging om je opmerking dat de pandemie er was vanwege het vaccin.

Een pandemie starten met een virus dat voor een heel grote groep geen gevaar vormt en bovendien na 2 jaar uitdooft om een vaccin op te dringen aan de bevolking die een andere bedoeling heeft dan het virus verdrijven is onnodig omslachtig.
En die pakt juist niet het deel van de bevolking die je wilt herprogrammeren.
Dan kun je beter gebruik maken van bestaande vaccinatieprogramma's. Die hebben een grotere dekking en veel minder wantrouwen, daarnaast is degene dan al gevaccineerd voordat hij daar iets van kan vinden.

En wat de discussie betreft: jij plaatst een video over herprogrammeren van dna, en in plaats van te zeggen wat je daarmee bedoelt vraag je mij om die video te duiden.
Als ik dat vervolgens doe, dan verwijt je mij dat ik die video op een andere manier interpreteer dan jij doet.

Op mij komt dat over als evangeliseren, dat je mij in een bepaalde richting probeert te drukken.
Ik weet dat dat op bnw wordt geaccepteerd zolang dat in de gewenste richting is, maar ik ga daar niet in mee.
pi_212173836
Wat is de verklaring eigenlijk dat de sterfte sinds 2020 toegenomen is?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 januari 2024 @ 12:21:41 #100
485843 crew  Jippie
pi_212174934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 07:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een user met onweerstaanbare dwangmatige drang om op elke post tegendraads te reageren en daarmee topics kaapt en andere mogelijke gesprekken doet ontsporen, maakt het er ook niet beter op.
Negeren een optie?

quote:
Maar hij plaatst ontieglijk veel dus ok voor Fok
Ja, want iedereen is welkom op FOK. Als een user je ergert is negeren de beste optie, beter dan een vruchteloos welles/nietes discussie waaruit geheid nog meer ergernis ontstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')