SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Captivating the King - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Te midden van een koninklijke en politieke machtsstrijd leert een koning een intrigerende vrouw kennen, wiens verborgen verlangen naar wraak onbedoeld verandert in liefde.
How to Build a Girl - VK 2020 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Drama
De nerdy Johanna verhuist naar Londen, maar dat loopt grondig fout als ze zich daar ontpopt tot een grofgebekte muziekcriticus om haar straatarme familie te redden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik moest gewoon een beetje huilen. Wat een drama voor Denise en Aaronquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
Die wil ik nog gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.
Waar zoek jij op?
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fitness, Exercise en je kan ook heel goed zoeken op Nike.
https://www.netflix.com/tudum/articles/nike-training-club incl alle soorten.
Dat verklaart een hoop. Ik gebruikte dezelfde zoektermen en ik kreeg gewoon niks.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.
Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.
[..]
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
Ik gebruik Windscribe en dat werkt prima. Heb maandelijks 30Gb gratis data daarmee, maar gebruik het eigenlijk nauwelijks. Windscribe werkte prima tot nu toe, als ik het gebruikte. Kan dr zo mee wisselen van locatie.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
waar zoek je op want ik zie ze ook nietquote:Op zondag 21 januari 2024 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waar zoek je op want ik zie ze ook niet
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
waar zoek je op want ik zie ze ook niet
Rustig maar, is gewone interesse en van een probleem is al helemaal geen sprakequote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
thanks, wellicht moet ik het op de televisie proberen maar op de app op de telefoon krijg ik dit niet.quote:
Nou, ik zie 'm echt niet. Niet via mn android tv niet, niet via mn gsm. Met geen van mn drie netflix-accounts terwijl ik toch echt in Nederland zit.quote:
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.
Ik zie ook niets, zowel op iPad, Apple TV als browser kan ik niets vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.
Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
Misschien moeten we het eerst ontgrendelen en verdienen. Ik kijk horror en true crime, dat lukt me nooit.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.
Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
Maar ik ben dikquote:Op zondag 21 januari 2024 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijg je het alleen te zien als je sportief bent. Of juist veel te dik en wil het je aansporen sportief te gaan zijn. Who knows
Dit is het. Ik heb nu ook Nike content.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:21 schreef Mike het volgende:
Ik weet niet of dit al genoemd is:
Als je de taal van het Netflix-menu op Nederlands hebt staan, krijg je alleen programma's te zien die Nederlands ondertiteld zijn. Die Nike-dingen zijn niet Nederlands ondertiteld. Ik heb Netflix op Engels staan voor de menu's en dan heb je wat meer content.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:21 schreef Mike het volgende:
Als je de taal van het Netflix-menu op Nederlands hebt staan, krijg je alleen programma's te zien die Nederlands ondertiteld zijn. Die Nike-dingen zijn niet Nederlands ondertiteld. Ik heb Netflix op Engels staan voor de menu's en dan heb je wat meer content.
oh! Ik heb alles, ook de ondertiteling op Engels staan! Je bent duidelijk iets op het spoor!quote:Op zondag 21 januari 2024 21:21 schreef Mike het volgende:
Ik ook nietquote:
Volgens mij is het een kwestie van in je account (kun je ook even op je telefoon of tablet aanpassen) de taal van de site op Engels zetten.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef Inbox het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig geworden. Maar hoe kan ik die instellingen veranderen op mn tv,zodat ik dit ook kan bekijken zonder VPN aan te slingeren?
Serieus? Is dat hetquote:Op zondag 21 januari 2024 21:21 schreef Mike het volgende:
Ik heb het gevonden.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kwestie van in je account (kun je ook even op je telefoon of tablet aanpassen) de taal van de site op Engels zetten.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Favourite - VK 2018 12 2:00 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Terwijl een zieke koningin Anne haar greep op een koninkrijk in oorlog verliest, raakt haar vertrouwelinge in de clinch met een sluwe jonge rivaal voor de genegenheid van de heerser.
Jacqueline Novak: Get on Your Knees - VS 2024 AL 1:34 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De veelgeprezen off-Broadway-show van comedian Jacqueline Novak biedt een intellectuele en intieme kijk op de geschiedenis van fellatio.
Love Deadline - Japan S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
Vrouwen ontmoeten potentiële echtgenoten en reizen naar prachtige locaties. Het addertje onder het gras? Alleen vrouwen kunnen een aanzoek doen, en mannen hebben een deadline.
Net geen Narwal - VS S02 2023 AL - Netflix Original | Boek, Kinderserie
De nieuwsgierige kleine Kelp denkt al zijn hele leven dat hij een narwal is, totdat hij erachter komt dat hij eigenlijk een eenhoorn is. Nu heeft hij twee werelden om te ontdekken!When the student is ready, the teacher will appear.
Wat een terugkerende tunnelvisie weer idd. Eerste 2 afleveringen gezien. Derde morgen maar kijken want heb me al te boos gemaakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een terugkerende tunnelvisie weer idd. Eerste 2 afleveringen gezien. Derde morgen maar kijken want heb me al te boos gemaakt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queer Eye - VS S08 2023 12 - Netflix Original | Reality
Leg de zakdoekjes maar klaar! Deze gloednieuwe 'Fab Five' komen met hippe tips, emotioneel geladen make-overs en oprechte ontboezemingen die allerlei gevoelens losmaken.
Six Nations: Full Contact - VK S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
De beste rugbyteams van Europa strijden om de beker in het Guinness Zeslandentoernooi van 2023, ronde na ronde, wedstrijd na wedstrijd.
La sociedad de la nieve: Wie waren we op de berg? - Spanje 2024 14 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
Kijk hoe het creatieve proces achter 'Society of the Snow' tot stand is gekomen, met cast, crew, regisseur J.A. Bayona en zelfs echte overlevenden.When the student is ready, the teacher will appear.
Wel een mooi einde. Wel een aanrader om dan iig het einde te checkenquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.
Heb je straks een midseason finale met een weekje tot het vervolgquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
De eerste 5 afleveringen van Young Royals komen op 11 maart op Netflix te staan. De laatste aflevering 18 maart. Nu heb ik toch geen tijd om de serie te bingen, maar voor degene die dat wel kunnen is het wel vrij matigIk gok dat aflevering 5 een vette cliffhanger heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
De eerste 5 afleveringen van Young Royals komen op 11 maart op Netflix te staan. De laatste aflevering 18 maart. Nu heb ik toch geen tijd om de serie te bingen, maar voor degene die dat wel kunnen is het wel vrij matigIk gok dat aflevering 5 een vette cliffhanger heeft.
[ afbeelding ]
Zag na het bekijken van de trailer het commentaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet herinneren dat Netflix dit vaker zo gedaan heeft? Of gebeurt dit vaker?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je straks een midseason finale met een weekje tot het vervolg
Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:29 schreef golfer het volgende:
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zag na het bekijken van de trailer het commentaar
"Finally a teen show where the teenagers look like teenagers"
Jep, puisterige pubers, alles behalve Eye Candy
LOL
Behalve zo te zien de twee modellen op de coverquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.
Een van die 'modellen' heeft puistjes en een beetje ruwe huid, wat niet te zien is op de foto. De ander heeft dat niet, maar is geen model volgens mij. En de rest van de cast is ook gewoontjes wat betreft looks.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve zo te zien de twee modellen op de cover
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.
Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia.When the student is ready, the teacher will appear.
Inderdaad iemand die wel gewoon verbanden kon bedenken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mij goed voorstellen dat zowel Denise als Aaron nu nog steeds last hebben van wat er in 2015 is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-01-2024 11:41:27 (typo) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the power of grayskull!SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Is dat goed of slecht?quote:
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:41 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?Staat op m'n kijklijst vanwege Travis Fimmel
Ik bingede Love on the Spectrum er door heen, wat heerlijk ongegeneerd en ongemakkelijk allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.Geweld ben ik wel gewend van Travis FimmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt!This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Vanavond was er bij Op1 ook een heel item erover.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:16 schreef golfer het volgende:
Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badland Hunters - Zuid-Korea 2024 16 1:48 uur - Netflix Original | Actie
Na een dodelijke aardbeving geldt in Seoul het recht van de sterkste en komt een onverschrokken jager in actie om een tiener te redden die door een krankzinnige dokter is ontvoerd.
Dinner Time Live With David Chang - VS S01E01 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
Chef David Chang hosts an unfiltered dining experience as he cooks for celebrity guests and shares culinary secrets. (Live event in English.)
Sit Down with Stand Up Udom Taephanich - Thailand 2024 AL 2:04 uur - Netflix Original | Talkshow
De bekende Thaise stand-upcomedian Udom Taephanich deelt zijn unieke verhalen en perspectieven in dit baanbrekende interview met Yuthana Boonorm.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik kijk nu naar aflevering 2 en amuseer mij vooral om de herkenbaarheid van de inrichtingen, de auto's en vooral de kapsels en de kleding.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:51 schreef Felixa het volgende:
Griselda gekeken maar op een of andere manier greep het me niet, ik kwam niet in het verhaal. Het kabbelde maar een beetje voort maar werd nergens echt pakkend. Acteerwerk vond ik ook middelmatig met weinig charismatische/aansprekende acteurs. Jammer, had er wel meer van verwacht.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Slump - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Twee briljante artsen, ooit rivalen op school, komen bij toeval weer bij elkaar. Ze hebben elk te maken met de ergste inzinking in hun leven en vinden onverwacht troost bij elkaar.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.Maily!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Maily!Wat jammer dat je het vond tegenvallen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik![]()
Ik vertrouw jou niet meerquote:Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jammer dat je het vond tegenvallen ....
Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik![]()
Intussen helemaal afgekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat ik nooit van haar gehoord had, terwijl ik al die andere beruchte narcos wel van naam kende in die tijd.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:48 schreef TLC het volgende:
Griselda bingt wel lekker weg, ik vind het tot zover goed (ben nu bij aflevering 3), en n beetje Scarface achtige muziek maakt het helemaal af
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deep Fear - VK 2023 16 1:25 uur | Thriller
Een vrouw wordt geconfronteerd met gevaren boven en onder het oppervlak van de oceaan wanneer haar solo-zeiltocht in het Caribisch gebied een gevecht om te overleven wordt.
The Greatest Night in Pop - VS 2024 12 1:37 uur - Netflix Original | Documentaire
In januari 1985 kwamen de beroemdste muzieksterren op een avond samen om 'We Are the World' op te nemen. Deze documentaire blikt achter de schermen van een historische gebeurtenis.
Kleine Bheem: Speeltijd - India S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Bheem, een vrolijke, oersterke peuter, gaat naar school. Ga mee op avontuur in zijn klas, waar hij vriendjes krijgt en kattenkwaad uithaalt!When the student is ready, the teacher will appear.
Dat gevoel heb ik wel vaker bij Netflix. Soms gebruik ik de zoekfunctie en dan zie ik zoveel meer interessante series/films dan wanneer ik gewoon door de catalogus ga.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijg je het alleen te zien als je sportief bent. Of juist veel te dik en wil het je aansporen sportief te gaan zijn. Who knows
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack Whitehall: Settle Down - VK 2024 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Jack Whitehall staat op het podium in de O2 Arena in Londen en praat over honden, drinken, alleen uit eten gaan en uiteindelijk besluiten om zich te settelen en vader te worden.
NASCAR: Full Speed - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Gedreven door passie en de roem van de NASCAR Cup strijden coureurs en hun teams om het kampioenschap en de kans om geschiedenis te schrijven in deze sportdocumentaire.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de echte Griselda Blanco
[ Bericht 17% gewijzigd door TLC op 30-01-2024 23:01:43 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexander: The Making of a God - VK S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Interviews met experts en aangrijpende reconstructies onthullen het buitengewone leven van Alexander de Grote en zijn brandende verlangen om de wereld te veroveren.
Baby Bandito - Chili S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Waargebeurd
Zijn naam is Kevin Tapia. Maar in Europa staat hij bekend als 'Baby Bandito'. Dit is het verhaal van de skater die in Chili de overval van de eeuw pleegde.
Love Never Lies: Poland - Polen S02 2023 14 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie testen zes koppels hun vertrouwen in elkaar via een leugendetector met oogscan. Bedrog kost geld, maar de waarheid wordt beloond.
The Lucky One - VS 2012 12 1:40 uur | Boek, Drama, Romantisch
Een marinier denkt dat zijn geluksamulet (een foto van een onbekende vrouw) hem heeft gered. Eenmaal thuis gaat hij op zoek naar de dame die zijn leven heeft veranderd.
The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
Wanneer een doemprofetie zich begint te voltrekken in het vredige land Britannia, onderneemt een jongen met een gouden hart een reis vol ontdekkingen en wraak.
WIL - België 2024 16 1:54 uur | Boek, Drama, Duister
Twee jonge politieagenten worden verscheurd door de keuze tussen collaboreren of het verzet helpen in het door nazi's bezette Antwerpen tijdens de Tweede Wereldoorlog.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call Me by Your Name - Italië 2017 12 2:12 uur | Drama, Romantisch
In de zomer van 1983 bouwt de 17-jarige Elio op het Italiaanse platteland een levensveranderende band op met Oliver, de charismatische onderzoeksassistent van zijn vader.
Despicable Me - VS 2010 6 1:34 uur | Comedy, Familiefilm
Een crimineel meesterbrein bedenkt een plan om de maan te stelen. Maar als drie weeskinderen zijn hart veroveren, loopt alles anders dan verwacht.
Despicable Me 2 - VS 2013 6 1:37 uur | Comedy, Familiefilm
Meer gadgets, Minions en chaos! Gru is slechterik af en wil alleen nog voor zijn meisjes zorgen. Maar een geheime organisatie rekruteert hem om het kwade te bestrijden.
Despicable Me 3 - VS 2017 6 1:29 uur | Comedy, Familiefilm
Gru verliest zijn baan als hij een jaren 80-kindsterretje, nu superschurk, niet weet te pakken, maar krijgt er familie bij als hij ontdekt een tweelingbroer te hebben.
House, M.D. - VS S01-S08 2011 12 | Drama, Duister
Hugh Laurie in de hoofdrol als de nukkige dr. Gregory House, een arts die minachtend met zijn patiënten omgaat maar ze wel van de meest mysterieuze ziekten geneest.
Minions - VS 2015 6 1:30 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
De banaangele brabbelende handlangers van ‘Verschrikkelijke ikke’ zijn de sterren in deze prequel die het verhaal vertelt van hun aanbidding van een superschurk.
Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir - VS S03 2019 6 | Kinderserie
Wanneer Parijs in gevaar is, verandert Marinette in Ladybug. Maar ze weet niet dat Adrien, op wie ze verliefd is, als de superheld Cat Noir ook steden redt.
November Criminals - VS 2017 12 1:26 uur | Boek, Drama, Thriller
Een tiener onderzoekt met zijn beste vriendin de moord op een klasgenoot omdat ze vinden dat de politie niet snel genoeg werkt. Ze ontdekken een duistere, pijnlijke waarheid.
The Peacemaker - VS 1997 12 2:04 uur | Actie, Spionage
Nadat terroristen een voorraad kernkoppen hebben gestolen, werkt een wetenschapper samen met een onbezonnen geheim agent om ze op te sporen en een aanval te voorkomen.
RedLife - Thailand 2023 16 2:01 uur | Drama, Duister, Romantisch
Een crimineel en een studente dromen van een leven vol liefde en saamhorigheid en proberen te ontsnappen aan de sloppenwijken van Bangkok.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben aan Yellowstone begonnen, een serie waar eigenlijk niemand deugd en op de een of andere manier onsympathiek is.
Doet het dat in NL niet? Hier in D wel. Is kut als dat per land verschillend is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:12 schreef avotar het volgende:
[..]was even blij met je dode mus. Dacht dat ie op netlfix stond.
Ik kan dit soort series gewoon niet kijken. Ik moet tenminste iemand sympathiek vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben aan Yellowstone begonnen, een serie waar eigenlijk niemand deugd en op de een of andere manier onsympathiek is.
Had je dat ook bij AbFab?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan dit soort series gewoon niet kijken. Ik moet tenminste iemand sympathiek vinden.
Ik vond het ook tamelijk tegenvallen. Ik had het realistischer verwacht of zo. Dit is meer een soort rare gewelddadige Hollywoodfantasie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan dit soort series gewoon niet kijken. Ik moet tenminste iemand sympathiek vinden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farang | Mayhem! - Frankrijk 2023 16 1:39 uur | Actie, Drama, Misdaad
Een ex-gevangene maakt een nieuwe start, maar raakt opnieuw in zijn oude wereldje verzeild. Zijn nieuwe familie loopt nu gevaar en hij zint op wraak.
Jesus Revolution - VS 2023 12 2:00 uur | Boek, Drama
Een hippie-straatpredikant, een ongelukkige tiener en een puriteinse Californische dominee besluiten in de jaren 70 een nieuw soort kerk te beginnen.
Let's Talk About CHU - Taiwan S01 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Parttimevlogger Chu Ai praat via haar kanaal openhartig over seks. Maar in het dagelijkse leven heeft ze meer moeite met dit onderwerp.
Orion en het Donker - VS 2024 6 1:32 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Een jongen met een levendige fantasie overwint zijn angsten op een onvergetelijke reis door de nacht met zijn nieuwe vriend: het reusachtige, lachende wezen Donker.
Prisoner's Daughter - VS 2022 16 1:40 uur | Drama
Als een geharde man met terminale kanker uit de gevangenis wordt vrijgelaten, verzoent hij zich met zijn dochter. Maar dan wordt hij geconfronteerd met een crisis in haar gezin.When the student is ready, the teacher will appear.
Oeh, dan moet ik die kijken. Ik vond PLL fantastischquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:32 schreef maily het volgende:
Barracuda Queens![]()
![]()
Lijkt een beetje op Pretty Little Liars.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:43 schreef TLC het volgende:
Ik ben niet zo van de crime docu's maar
Till murder do us part
Soering vs. Haysom
![]()
![]()
Aanrader hoor
en een reden waarom bioscopen videobewaking zouden moeten hebben
Dat is wel een ding tegenwoordig. Zit je een serie te kijken, komt er geen vervolg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:25 schreef Danny het volgende:
https://www.cbr.com/obliterated-netflix-canceled/
Obliterated gaat geen tweede seizoen krijgen helaas.
Jammer, want die serie was echt genieten...
Ik heb dit drie keer moeten lezen, maar ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat je mij niet riepquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel een ding tegenwoordig. Zit je een serie te kijken, komt er geen vervolg.
Of het vervolg duurt maanden tot zelf meer dan een jaar.
Ik bedoel een Shadow and Bones (gecancelled) Sandman....?
Kloptquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb dit drie keer moeten lezen, maar ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat je mij niet riep.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel een ding tegenwoordig. Zit je een serie te kijken, komt er geen vervolg.
Of het vervolg duurt maanden tot zelf meer dan een jaar.
Ik bedoel een Shadow and Bones (gecancelled) Sandman....?
Ik herken dat eigenlijk niet zo. Vooral Corona en de schrijversstaking zijn er de reden van dat er meer dan een jaar tussen seizoen zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:21 schreef Danny het volgende:
Linear tv had gewoon elk jaar een seizoen en zat er hooguit een paar maanden tussen het einde van seizoen A en het begin van seizoen B, maar bij streamingdiensten zit er gewoon een paar jaar tussen seizoenen.
Nog een teaser van S03:quote:
Ik ook! Ik blijf erbij dat Young Royals slaat op Wilhelm en Simon en dus dat ze end game zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:40 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Nog een teaser van S03:
Ben benieuwd...
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik blijf erbij dat Young Royals slaat op Wilhelm en Simon en dus dat ze end game zijn
Dat zou helemaal fantastisch zijn. Ik zag bij de foto's die vrijgegeven zijn eentje van Wille en Simon met op de achtergrond een blij kijkende koningin, dus ik heb wel goede hoop dat dit een mooi seizoen gaat worden (maar uiteraard wel met wat dramaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:58 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Dat dus.
En, misschien een beetje farfetched, dat ze ook(terug) worden erkend in het Zweedse Koningshuis...
Barsten of buigen denk ik of hoop ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het nu gaat aflopen met August, want dat is wel het cliffhangertje.
Als je het LGBTQ genre leuk vindt dan is Heartstopper misschien ook wel wat voor jouquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:12 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Barsten of buigen denk ik of hoop ik...
Ja, ken ik. Ook mooie story hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je het LGBTQ genre leuk vindt dan is Heartstopper misschien ook wel wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stranger Things vind ik wel een goed voorbeeld. Andere streamer: the Last of Us.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik herken dat eigenlijk niet zo. Vooral Corona en de schrijversstaking zijn er de reden van dat er meer dan een jaar tussen seizoen zat.
Vijfde seizoen staat op primequote:Op zondag 4 februari 2024 07:16 schreef Felixa het volgende:
Ik vind ‘m ook erg leuk. Ik dacht dat het om vier seizoenen ging dus hoopte op een knallende laatste aflevering. Maar er zat geen echt eind aan. Zag ik op Wikipedia dat er allang een vijfde seizoen is en er nog een zesde seizoen aankomt. 🙄
Vijfde staat op Videoland.quote:Op zondag 4 februari 2024 07:16 schreef Felixa het volgende:
Ik vind ‘m ook erg leuk. Ik dacht dat het om vier seizoenen ging dus hoopte op een knallende laatste aflevering. Maar er zat geen echt eind aan. Zag ik op Wikipedia dat er allang een vijfde seizoen is en er nog een zesde seizoen aankomt. 🙄
Is niet alleen iets van tegenwoordig. Volgens mij worden nog steeds mensen boos als je ‘Firefly’ zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus jeuk van hèquote:Op zondag 4 februari 2024 08:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Vijfde staat op Videoland.
https://v2.videoland.com/the-rookie-p_399
Ja ik kan er ook niet goed tegen. Ik heb alleen Netflix en HBO Max en daar ga ik het ook bij houden. Dan maar niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus jeuk van hèdat een serie uitgesmeerd is over meerdere diensten. Is met Fargo ook volgens mij.
Firefly kreeg tenminste nog een afsluitende filmquote:Op zondag 4 februari 2024 08:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is niet alleen iets van tegenwoordig. Volgens mij worden nog steeds mensen boos als je ‘Firefly’ zegtZelf had ik dat met Freaks and Geeks, Studio 60, Veronica Mars en zo zijn er vast nog veel meer voorbeelden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Guilt Trip - VS 2012 6 1:36 uur | Comedy, Feelgood
Andy en zijn moeder Joyce nemen allebei emotionele bagage mee op hun geïmproviseerde reis door het hele land. Het goede nieuws is dat ze ook elkaar hebben.
Southern All Stars Chigasaki Live 2023 - Japan 2023 12 2:26 uur | Concert
Vijfenveertig jaar na hun debuut geeft de populaire rockband Southern All Stars een vierdaags concert in Chigasaki, de geboorteplaats van zanger Keisuke Kuwata.When the student is ready, the teacher will appear.
Wat was dit aangenaam om te kijkenquote:
Ik vond het, als medeoudje, ook erg leuk! Meer respect gekregen voor Lionel Richiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was dit aangenaam om te kijken(misschien niet voor jonge mensen, maar dit is mijn jeugd, al die grote namen
)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee en vriendjes in Oz - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Dee komt via een mysterieuze sleutel terecht in het land van Oz, waarna ze op een muzikale reis gaat om magie te redden en de held van het verhaal te worden.
The Devil Wears Prada - VS 2006 9 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Een afgestudeerde ontdekt haar eigen kracht - en stijl - terwijl ze moet lijden om succes te boeken als assistente van de tirannieke redacteur van een modetijdschrift.
Luz - Brazilië S01 2024 9 - Netflix Original | Drama
Het avontuurlijke schoolmeisje Luz wordt opgevoed door een vriendelijke Kaingang-familie. Samen met haar vuurvliegje gaat ze op zoek naar de waarheid over haar afkomst.
Raël: Le prophète des extraterrestres | Raël: The Last Prophet - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie onderzoekt hoe een door ufo's geïnspireerde religie in een controversiële sekte kon veranderen. Bevat interviews met volgers, critici en Raël zelf.
Regular Show - VS S01-S03 2011 12 | Comedy
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.When the student is ready, the teacher will appear.
Ook eerst 'even' de American Music Awards presenteren en dan nog tot diep in de nacht (eh, ochtend) doorgaan met de leiding hebben bij het opnemen van een song waar ze dus maar een paar uur voor hebben. Woah.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik vond het, als medeoudje, ook erg leuk! Meer respect gekregen voor Lionel Richie
quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:54 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Devil wears Prada heb ik wel tig keer gekekenSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee en vriendjes in Oz - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Dee komt via een mysterieuze sleutel terecht in het land van Oz, waarna ze op een muzikale reis gaat om magie te redden en de held van het verhaal te worden.
The Devil Wears Prada - VS 2006 9 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Een afgestudeerde ontdekt haar eigen kracht - en stijl - terwijl ze moet lijden om succes te boeken als assistente van de tirannieke redacteur van een modetijdschrift.
Luz - Brazilië S01 2024 9 - Netflix Original | Drama
Het avontuurlijke schoolmeisje Luz wordt opgevoed door een vriendelijke Kaingang-familie. Samen met haar vuurvliegje gaat ze op zoek naar de waarheid over haar afkomst.
Raël: Le prophète des extraterrestres | Raël: The Last Prophet - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie onderzoekt hoe een door ufo's geïnspireerde religie in een controversiële sekte kon veranderen. Bevat interviews met volgers, critici en Raël zelf.
Regular Show - VS S01-S03 2011 12 | Comedy
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik kan m niet vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:43 schreef TLC het volgende:
Ik ben niet zo van de crime docu's maar
Till murder do us part
Soering vs. Haysom
![]()
![]()
Aanrader hoor
en een reden waarom bioscopen videobewaking zouden moeten hebben
Doet het niet zodra ik ingelogd bentquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/81445995
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staanquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Doet het niet zodra ik ingelogd bent
Niet op de gsm, niet als ik zoek op de tv zelfterwijl ik er zeker van ben dat ik m eerder wel voorbij heb zien komen.
Benieuwd waarom bioscopen dus videobewaking nodig zouden hebben.
Ik ben er al achter. Het was een leeftijdsrestrictie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staan
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik blijf erbij dat Young Royals slaat op Wilhelm en Simon en dus dat ze end game zijn
Ja, ik vind van welquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duplex - VS 2003 6 1:29 uur | Comedy
Een echtpaar wil graag dat hun buurvrouw vertrekt, zodat ze haar appartement met huursubsidie kunnen overnemen. Misschien moeten ze haar een handje helpen.
Jigarthanda DoubleX - India 2023 16 2:50 uur | Actie, Drama
In de jaren 70 besluit een bijzondere filmmaker om samen te werken met een beruchte gangster die een passie heeft voor Hollywood-westerns en ervan droomt om beroemd te worden.
One Day - VK Miniserie 2024 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Nadat Emma en Dexter samen naar het afstudeerfeest zijn geweest, scheiden hun wegen, maar hun levens blijven met elkaar verweven. Gebaseerd op de roman van David Nicholls.
Rikkie de Ooievaar 2 - Duitsland 2023 6 1:24 uur | Familiefilm, Feelgood
Wanneer de dappere mus Rikkie zijn ooievaarsadoptiegezin verlaat, gaat hij samen met een groep mussen op pad om een boosaardige pauw te slim af te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
Vond 'm best leuk destijds!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben met een nieuwe (oude) serie begonnen, Between uit 2015. In een stadje gaat iedereen dood, BEHALVE iedereen onder de 22. Eerste aflevering bevalt prima.
Zag hem vandaag ook.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are You There God? It's Me, Margaret - VS 2023 12 1:46 uur | Boek, Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
De elfjarige Margaret worstelt in de jaren 70 met nieuwe vriendschappen, het gezinsleven, geloofsvragen en het lange wachten tot de puberteit eindelijk aanbreekt.
Bhakshak - India 2024 12 2:14 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een worstelende lokale journalist bijt zich vast in een onderzoek naar afschrikwekkende misbruikzaken die worden verdoezeld in een opvangtehuis voor jonge meisjes.
An Incurable Case of Love - Japan S01 2020 9 | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Nanase werd vijf jaar geleden verliefd op dokter Tendo. Nu ze verpleegkundige is, ontmoet ze hem weer, maar hij lijkt totaal niet op de aardige man die ze vroeger kende.
A Killer Paradox - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Offbeat, Thriller
Als een gewone jongeman per ongeluk iemand vermoordt, volgen er meer moorden en raakt hij verstrikt in een eindeloos kat-en-muisspel met een sluwe rechercheur.
Kül | Ashes - Turkije 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Romantisch
Van een betoverende fantasie tot een gevaarlijke affaire, het leven van een rijke getrouwde vrouw raakt tijdens het lezen van een ongepubliceerd boek volkomen van de rails.
Lover, Stalker, Killer - VS 2024 12 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende documentaire probeert een monteur voor het eerst online te daten. Hij ontmoet een vrouw die haar romantische obsessie tot het uiterste drijft.
Machos alfa - Spanje S02 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Lover Stalker Killer
![]()
Er op gezet, nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een hele nacht doorhalen, leek het op de klok. Lionel Richie was geweldig, maar meer artiesten in die documentaire. Michael Jackson ook, wat een perfectionist toen. Ook Stevie Wonder met dat helpen van die ene zanger. Boeiende documentaire.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook eerst 'even' de American Music Awards presenteren en dan nog tot diep in de nacht (eh, ochtend) doorgaan met de leiding hebben bij het opnemen van een song waar ze dus maar een paar uur voor hebben. Woah.
[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 10-02-2024 21:55:36 ]
Dank voor je tip!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben met een nieuwe (oude) serie begonnen, Between uit 2015. In een stadje gaat iedereen dood, BEHALVE iedereen onder de 22. Eerste aflevering bevalt prima.
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Goed, nog een paar afleveringen en dan zijn we alweer door The Good Place heen
Erg jammer, want het is geweldig bevallen. Maar dan rest natuurlijk de vraag: wat hierna? The Good Place werd de opvolger van Brooklyn Nine-Nine, dus we zoeken nu weer een leuke comedy met 20-25 minuten durende afleveringen. Community vind ik nog altijd ruk, The Office heeft zij weinig zin in, dus die vallen sowieso af. Ik wil graag Modern Family kijken, maar dat staat volgens mij op Disney+ en dat heb ik niet.
Die vond ik heerlijk om te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.
Oh ja, Atypical hebben we volgens mij al helemaal gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.
Als je geen kinderen hebt is het ook erg leuk (vond ik althans, geen kinderen hier).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zit nog in S1; weet niet of ik het helemaal uit ga kijken ....quote:Op zondag 11 februari 2024 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij seizoen 2 en het wordt best wel bruut!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allied - VS 2016 12 2:05 uur | Spionage, Thriller
De geallieerde agent Max Vatan valt voor een Franse spion tijdens de Tweede Wereldoorlog. Wanneer hij hoort dat ze mogelijk een dubbelagent is, wil hij haar onschuld bewijzen.
Cut Throat City - VS 2020 16 2:03 uur | Drama, Misdaad, Provocerend
Een jongeman en zijn beste vrienden belanden in de nasleep van orkaan Katrina in een uitzichtloze positie en kiezen voor het slechte pad in de 9th Ward van New Orleans.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunderland 'Til I Die - VK S03 2020 12 - Netflix Original | Reality
Deze docuserie volgt de Engelse voetbalclub Sunderland in het seizoen 2017-18, waarin de spelers proberen terug te komen na hun degradatie uit de Premier League.
Taylor Tomlinson: Have It All - VS 2024 AL 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Taylor Tomlinson praat over droombanen, een ideale partner en omgaan met angst, waarbij de eeuwige vraag luidt "Is het mogelijk om alles te hebben?"
Zabij mnie, kochanie | Kill Me If You Dare - Polen 2024 12 1:34 uur - Netflix Original | Comedy
Een winnend lot heeft grote gevolgen voor een getrouwd stel: ze bedenken allebei een plan om elkaar te vermoorden voor het prijzengeld.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben klaar! Helaas komt s03 pas volgend jaar. Al is er wel iets voor te zeggen dat het nu ook klaar zou kunnen zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zit nog in S1; weet niet of ik het helemaal uit ga kijken ....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bom Dia, Verônica | Good Morning, Verônica - Brazilië S03 2022 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een ondergewaardeerde agente zit achter een datingsite-crimineel aan. Ze ontdekt een man en vrouw met een afschuwelijk geheim dat schuilgaat achter een samenzwering.
Die Liebeskümmerer | The Heartbreak Agency - Duitsland 2024 14 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Wanneer een sceptische journalist met tegenzin deelneemt aan liefdesverdriettherapie voor een artikel, opent hij uiteindelijk zijn hart voor zijn charmante therapeut.
Love Is Blind - VS S06 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.
The Photograph - VS 2020 AL 1:46 uur | Drama, Romantisch
Als een journalist een vrouw helpt familiegeheimen te ontsluieren na de dood van haar moeder, waar ze geen contact mee had, ontvouwt zich een liefdesverhaal in verleden en heden.
Players - VS 2024 16 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een New Yorkse sportjournaliste heeft een draaiboek vol versiertrucs, maar valt onverwachts voor een fling. Kan ze alleen op de korte baan spelen of houdt ze het nu langer vol?
A Soweto Love Story - Zuid-Afrika 2024 9 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een moeder die haar drie alleenstaande zonen graag ziet trouwen, belooft haar huis aan de eerste die in het huwelijksbootje stapt. Het leidt tot een race naar het altaar.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb deze gezien prima docu.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:29 schreef THEFXR het volgende:
bbbrrrrr, eng hoor
https://www.netflix.com/title/81611991
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlRawabi School for Girls - Jordanië S02 2021 12 - Netflix Original | Drama
De gepeste buitenbeentjes op de chique meisjesschool AlRawabi plannen een reeks riskante wraakacties om hun pesters terug te pakken.
Below Deck Sailing Yacht - VS S02 2020 AL | Reality
Het superjacht Parsifal III kiest het ruime sop met een kleurrijke nieuwe bemanning. Op zee krijgen ze te maken met harde wind, romantiek en meer in deze spin-off van de hitserie.
Crossroads - VS 2002 6 1:33 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als jeugdvriendinnen Lucy, Mimi en Kit op een roadtrip gaan, krijgen ze de kans weer naar elkaar toe te groeien, verliefd te worden en zichzelf te ontdekken.
Dragon Sakura S2 - Japan S01 2021 12 | Drama, Manga, Underdog
Met de hulp van een oud-leerling die hij jaren geleden heeft geholpen, gaat een advocaat als leraar op een school in problemen werken om leerlingen op een topuniversiteit te krijgen.
House of Ninjas - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Duister, Thriller
Een disfunctioneel gezin dat ooit een geducht ninjabestaan leidde, moet jaren later opnieuw schimmige missies ondernemen om een reeks dreigingen af te wenden.
Law & Order: Special Victims Unit - VS S06-S11 1999 12 | Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Deze scherpe politieserie met focus op de procedures, volgt de Special Victims Unit die zich bezighoudt met seksuele misdrijven als verkrachting, incest en pedofilie.
Love, Simon - VS 2018 12 1:51 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
De middelbarescholier Simon is gay, maar wil nog niet uit de kast komen. Hij probeert achter de identiteit te komen van de persoon op wie hij online verliefd is geworden.
NCIS - VS S10-S14 2003 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Volg de eigenzinnige agenten van de NCIS - de Naval Criminal Investigative Service - die terroristen en andere opvallende criminelen opsporen.
(P)Ícaro: El pequeño Nicolás | Little Nicholas: Life of a Scoundrel - Spanje Miniserie 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Als tiener bewoog Kleine Nicolás zich tussen politici, miljonairs en zelfs leden van de koninklijke familie. Deze docu bevat opnieuw cruciale getuigenissen over deze zaak.
Ready, Set, Love - Thailand S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
In een wereld waar de mannelijke bevolking afneemt, besluit een vrouw deel te nemen aan een door de overheid gesponsorde datingwedstrijd.
The Vince Staples Show - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Provocerend
De rapper en acteur Vince Staples, die enigszins beroemd en rijk is, staat voor de uitdagingen en verrassingen van het dagelijks leven in zijn woonplaats The Beach.
De Vuurlinie - Nederland 2023 16 1:55 uur | Drama
Een veteraan met hoge onderscheidingen voor zijn missies in Afghanistan brengt de oorlog naar huis als een onrechtmatige aanklacht zijn grootste geheim dreigt te onthullen.
Young Guns II - VS 1990 12 1:44 uur | Actie, Western
Billy the Kid en zijn bende zoeken hun toevlucht in Mexico nu Billy een prijs op zijn hoofd heeft staan. Maar zijn voormalige partner Pat Garrett zit hem op de hielen.When the student is ready, the teacher will appear.
Vond ik eerst ook, hoor, toch blijven uitkijken. Het einde is ontroerend.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:57 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 5 van 14 afleveringen van One Day gezien. Kijkt lekker weg, korte afleveringen dus dat wil wel. Maar er moet wel wat gebeuren want het kabbelt nog een beetje voort.
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Daar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avgrunden | The Abyss - Zweden 2023 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Als de Zweedse stad Kiruna langzaam wegzinkt, moet Frigga kiezen tussen haar familie en haar baan als hoofd beveiliging bij 's werelds grootste ondergrondse mijn.
Einstein and the Bomb - VK 2024 12 1:16 uur - Netflix Original | Documentaire
Wat gebeurde er nadat Einstein was gevlucht uit nazi-Duitsland? Dit docudrama duikt aan de hand van archiefbeelden en Einsteins eigen woorden in het brein van een gekweld genie.
Komedi Kacau - Indonesië S01 2024 9 - Netflix Original | Comedy
Een onfortuinlijke man wordt bij zijn eigen bedrijf ontslagen en moet zijn broze huwelijk en zijn slecht lopende comedyclub zien te redden.
Warrior - VS S01-S03 2019 16 - Max Original | Actie, Boek, Drama, Duister, Kungfu, Misdaad
Een Chinese vechtkunstenaar komt aan in het San Francisco van de 19e eeuw. Hij wordt lid van een machtige misdaadfamilie en neemt het op tegen rivaliserende bendes in Chinatown.When the student is ready, the teacher will appear.
Afgelopen nacht een docu gezien waarbij de politie het wel helemaal goed deedquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
Vond het wel heel voorspelbaar, na een paar minuten had je al door wat er gebeurd isquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb deze gezien prima docu.
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:
Ik ga er ook nog aan beginnen ..... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
Het is denk ik meer een vrouwending. Ik keek het 10 minuten en ik was hookedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Adult - VS 2011 12 1:34 uur | Comedy, Drama, Duister
Als een gescheiden schrijfster via een brief van een ex-vriend te horen krijgt dat zijn vrouw bevallen is, keert ze terug naar huis om weer dichter bij hem te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetchedquote:Op zondag 18 februari 2024 00:33 schreef golfer het volgende:
Met een jaar vertraging aan het kijken naar Fauda serie 4. Angstwekkend actueel soms met de huidige situatie tussen Israël en Hamas.
Misschien heeft Hamas het idee wel opgedaan door deze serie?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:21 schreef Aether het volgende:
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetched
When Middle East analyst and ‘Fauda’ writer Avi Issacharoff was pitched a script of a cross-border invasion, he scoffed at the idea
Staat op mijn lijst; ben benieuwd!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
One day in 3 dagen af gekeken. Vooral bij de laatste aflevering aardig wat tranen gelaten. Prachtige serie en zo goed geacteerd. Een serie die ik zeker weer nog eens ga bekijken.
Ik ben vandaag begonnen nadat ik vanochtend "fool me once" afkeek.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
One day in 3 dagen af gekeken. Vooral bij de laatste aflevering aardig wat tranen gelaten. Prachtige serie en zo goed geacteerd. Een serie die ik zeker weer nog eens ga bekijken.
Ik heb geen idee, ik heb fool me once nog niet gekeken. Het kan langdradig zijn ja, ik heb dat meer gelezen. Zelf had ik dat niet zo. Afleveringen zijn wat mij betreft precies de goede tijdsduur.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:20 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen nadat ik vanochtend "fool me once" afkeek.
Vind het wat langdradig tot nu toe maar miss moet ik doorzetten of ia t verschil tussen die 2 series te groot.
Ik ook, zeker nadat ik dit lasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Vond het wel heel voorspelbaar, na een paar minuten had je al door wat er gebeurd is
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuova Scena | Rhythm + Flow Italia - Italië S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
In deze muziekwedstrijd gaan Fabri Fibra, Geolier en Rose Villain de straten van Rome, Napels en Milaan in om de volgende Italiaanse rap-superster te vinden.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Animal - India 2023 16 3:21 uur | Misdaad
De geharde zoon van een machtige industrieel keert na jaren terug naar huis en zweert een bloederige wraak op hen die het leven van zijn vader bedreigen.
Footloose - VS 1984 12 1:47 uur | Drama, Musical, Romantisch
In een plattelandsstadje waar dansen verboden is, komt een tiener uit de grote stad in opstand en hoopt zo zijn nieuwe vrienden te inspireren wat vrijer te leven.
Last Breath - VK 2019 AL 1:25 uur | Documentaire
Een beroepsduiker zit vast op de bodem van de oceaan met beperkte zuurstof en weinig kans op tijdige hulp, dus probeert hij zichzelf te redden.
Mike Epps: Ready to Sell Out - VS 2024 12 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial is Mike Epps heel open over zijn slechte persoonlijke hygiëne, zijn mislukte ontrouw en zijn oorlog tegen werkende echtgenoten.
The Pursuit of Happyness - VS 2006 6 1:57 uur | Drama, Feelgood
Een sinds kort alleenstaande vader is vastbesloten om samen met zijn zoon aan de armoede te ontsnappen en werkt zich omhoog bij een beursvennootschap.
Risqué Business: The Netherlands and Germany - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Talkshow
Shin Dong-youp en Sung Si-kyung verkennen op gedurfde wijze de sekscultuur in Nederland en Duitsland door praktijkervaringen te combineren met onthullende interviews.
Seven Years in Tibet - VS 1997 12 2:16 uur | Drama
Een Oostenrijkse bergbeklimmer ontsnapt tijdens WO II uit een krijgsgevangenenkamp en belandt in Tibet, waar hij een transformerende vriendschap opbouwt met de jonge Dalai Lama.
Silverado - VS 1985 12 2:12 uur | Actie, Western
Als een bont stel brutale cowboys uit het Wilde Westen in een klein stadje aankomt om geluk te zoeken, stuit de groep op corrupte leiders en vijanden van vroeger.When the student is ready, the teacher will appear.
Als ik in dit topic "After Life" zie, adviseer ik altijd "Derek" van dezelfde meneer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd niks kunnen vinden na The Good Place, dus dan maar eens After Life geprobeerd, wat me niet echt trok. Aflevering één gekeken, die kwam wel gelijk binnen zeg, combinatie van grappig en hartverscheurend
Ook gelijk zin om verder te kijken vanavond, dat is een goed teken
Persoonlijk vond ik Derek alleen de eerste paar afleveringen wel leuk. Daarna ging het gauw bergafwaarts.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik in dit topic "After Life" zie, adviseer ik altijd "Derek" van dezelfde meneer.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can I Tell You A Secret? - VK Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Het leven van drie vrouwen verandert voorgoed wanneer een stalker hun socialmedia-accounts hackt. En zij zijn slechts een fractie van zijn vele slachtoffers.
The Silencing - Canada 2020 16 1:34 uur | Duister, Misdaad, Thriller
Als een voormalige jager een moordenaar probeert te vangen die wellicht zijn dochter jaren geleden heeft ontvoerd, raakt hij verwikkeld in een dodelijk kat-en-muisspel.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben hem alweer overnieuw aan het kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Fascination het volgende:
Vond One Day uiteindelijk toch wel geslaagd. Paar mooie scenes en heb wel een traantje gelaten.
After Lifequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd niks kunnen vinden na The Good Place, dus dan maar eens After Life geprobeerd, wat me niet echt trok. Aflevering één gekeken, die kwam wel gelijk binnen zeg, combinatie van grappig en hartverscheurend
Ook gelijk zin om verder te kijken vanavond, dat is een goed teken
Net gekeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
Die lover, stalker, killer docu wel eindelijk weer een een goede crime docu. Al mocht het wat korters zoals hier al werd gemeld. Uurtje was top geweest. Maar mooi politiewerk.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avatar: The Last Airbender - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Epic world, Fantasy, Mythen
Een jongen die bekendstaat als de Avatar, moet de vier elementaire krachten beheersen om een door oorlog verscheurde wereld te redden en het op te nemen tegen een wrede vijand.
The Indrani Mukerjea Story: Buried Truth - India S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire, Mediacircus, Waargebeurd
Deze docuserie onderzoekt de verdwijning van de 25-jarige Sheena Bora en de schokkende nasleep daarvan. Met nieuwe onthullingen en nooit eerder onthulde feiten.
What Men Want - VS 2019 12 1:58 uur | Comedy
Een sportagent loopt haar promotie mis en gebruikt haar nieuwe gave, de gedachten van mannen kunnen horen, om succesvol te worden in de mannenwereld van dit bedrijf.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back on the Strip - VS 2023 12 1:56 uur | Comedy
Een diepbedroefde goochelaar gaat naar Vegas om zijn dromen na te streven en vindt een doel als hij een groep oudere mannelijke strippers helpt hun oude glorie terug te winnen.
Dunki - India 2023 16 2:40 uur | Drama, Romantisch
Wanneer zijn vrienden uit Punjab het immigratieproces niet doorkomen, begeleidt een ex-soldaat hen op een riskante reis om zonder toestemming het VK binnen te komen.
Entrevías | Wrong Side of the Tracks - Spanje S03 2023 16 - Netflix Original | Drama
Wanneer zijn tienerkleindochter slachtoffer wordt van de drugsdealers die zijn buurt overnemen, neemt een boze oorlogsveteraan het heft in eigen handen.
Formula 1: Drive to Survive - VK S06 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.
Mea Culpa - VS 2024 16 2:00 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een strafrechtadvocaat de zaak aanneemt van een kunstenaar die wordt beschuldigd van moord, moet ze kiezen tussen familie, plicht en haar eigen gevaarlijke verlangens.
A través de mi ventana 3: A través de tu mirada | Through My Window 3: Looking at You - Spanje 2024 14 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Romantisch
Raquel en Ares kunnen elkaar niet vergeten, zelfs niet als ze met anderen daten. Komen ze ondanks de druk van de familie in het laatste deel van de trilogie weer bij elkaar?When the student is ready, the teacher will appear.
Sommige mensen vinden dat vooral het begin erg langdradig is en dat er weinig gebeurt, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe levens door de jaren heen veranderen. Daarom vind ik Dex zijn personage erg interessant om te zien. Emma wat minder, want die is toch wat stabieler daar in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is vier dagen sinds ik One Day af heb gekeken en er ging geen dag voorbij zonder er aan te denken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The 30th Annual Screen Actors Guild Awards - Live vanaf 25 februari 01:00 uur - VS 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
De grootste namen in de tv- en filmwereld zijn te zien op de rode loper en het podium voor de 30e jaarlijkse Screen Actors Guild Awards. (Live-event in het Engels.)
Gran Turismo: Based on a True Story - Japan/VS 2023 12 2:14 uur | Actie, Drama
De gedreven tiener Jann Mardenborough krijgt de unieke kans om professioneel autocoureur te worden vanwege zijn gaming-skills. Naar een waargebeurd verhaal.
Ted & de magische smaragd - Spanje 2022 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Als Ted per ongeluk een oude sarcofaag breekt, wekt hij een wraakzuchtige geest en reist hij met zijn vrienden de hele wereld over om de vloek ongedaan te maken.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat vooral het begin erg langdradig is en dat er weinig gebeurt, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe levens door de jaren heen veranderen. Daarom vind ik Dex zijn personage erg interessant om te zien. Emma wat minder, want die is toch wat stabieler daar in.Ik kan best begrijpen dat anderen het saai kunnen vinden, zeker als je gewend bent aan series met iedere aflevering actie en plottwists. Maar ik vond het een unieke serie, geweldige karakterontwikkeling van allebei eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chappelle's Home Team - Donnell Rawlings: A New Day - VS 2024 12 0:40 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Donnell Rawlings praat in deze stand-upspecial over toxische relaties, ouder worden, een bezoek aan Nieuw-Zeeland en zijn geheim voor co-ouderschap van een jonge zoon.When the student is ready, the teacher will appear.
Het meeste is op een oudere documentaire gebaseerd, denk niet dat er veel meer ongebruikt materiaal is.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat anderen het saai kunnen vinden, zeker als je gewend bent aan series met iedere aflevering actie en plottwists. Maar ik vond het een unieke serie, geweldige karakterontwikkeling van allebei eigenlijk wel.Beetje offtopic, ik zag overal dat One Day dezelfde vibes heeft als Normal People, te zien op NPO plus. Iedereen is lyrisch over deze serie en ook verschillende prijzen gewonnen, maar ik ben er niet echt heel kapot van. Ook korte afleveringen en het zijn er geloof ik 12, dus makkelijk weg te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het leek Cindy's vriendje maar niets en had haar er bijna uit gepraatquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:37 schreef vencodark het volgende:
The greatest night in pop: wat een leuke documentaire!
Te kort want ik blijf nog met veel vragen over en had vaak zoiets van: tell me more, show me more!
En veel mensen ken ik ook gewoon niet.
Maar ik snap wel wat ze het een beetje bondig moeten houden. Er was waarschijnlijk zoveel archiefmateriaal.
Leuk om te zien hoe Lionel als een soort leraar tussen de beroemdheden liep om de boel te coördineren.
En erg leuke anekdotes gehoord over Stevie, Ray, Bob en Diana.
Cindy Lauper met haar armbanden. Wat een leuke, spontane vrouw. Wat moet het bijzonder geweest zijn om als zo’n jonge dame tussen die legendes te staan. Love it.
Ik wil meer!!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Conspiracy: The Octopus Murders - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Een journalist doet onderzoek naar de politieke samenzwering De Octopus en wordt dood aangetroffen in zijn hotelkamer. Decennia later komen er nieuwe details aan het licht.
Code 8 Part II - VS 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Actie, Dystopisch, Sci-Fi
In een stad waarin mensen met superkrachten worden gemonitord en onderdrukt, wendt een ex-crimineel zich tot een drugsbaas om een tiener te beschermen tegen een corrupte agent.
Rojst | The Mire - Polen S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Door de overstroming van de eeuw wordt er nog een lichaam in het Gronty-bos ontdekt. Corruptie en zwendel uit de jaren 90 en geheimen uit WO II komen aan het licht.
Spartan: Ultimate Team Challenge - VS S01 2016 AL | Reality
Om een prijs van $250.000 te winnen, moeten teams van sporters slopende hindernisbanen afleggen waarbij ze fysiek en mentaal flinke klappen te verduren krijgen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuvvetli Bir Alkış | A Round of Applause - Turkije S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Offbeat
Een man met existentiële angst die verlangt naar zijn vorige leven, probeert om te gaan met zijn eigenzinnige familie in dit drama dat enkele decennia bestrijkt.
Ome Cor - Nederland 2022 AL 1:27 uur | Comedy, Drama
Nadat zijn plan om fraude met arbeidsongeschiktheid te plegen is mislukt, gaat een ex-havenarbeider op zoek naar een nieuw huis en probeert hij het bij te leggen met zijn dochter.
The Parades - Japan 2024 12 2:12 uur - Netflix Original | Drama
Een moeder gaat op zoek naar haar vermiste zoon na een vreselijke ramp. Maar dan realiseert ze zich dat ze dood is en opgesloten zit in een rijk van rusteloze geesten.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:41 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code 8.. echt zo’n film die ik waarschijnlijk gezien heb, maar hoe en de wat begint pas te dagen tijdens het kijken.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Conspiracy: The Octopus Murders - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Een journalist doet onderzoek naar de politieke samenzwering De Octopus en wordt dood aangetroffen in zijn hotelkamer. Decennia later komen er nieuwe details aan het licht.
Code 8 Part II - VS 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Actie, Dystopisch, Sci-Fi
In een stad waarin mensen met superkrachten worden gemonitord en onderdrukt, wendt een ex-crimineel zich tot een drugsbaas om een tiener te beschermen tegen een corrupte agent.
Rojst | The Mire - Polen S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Door de overstroming van de eeuw wordt er nog een lichaam in het Gronty-bos ontdekt. Corruptie en zwendel uit de jaren 90 en geheimen uit WO II komen aan het licht.
Om een prijs van $250.000 te winnen, moeten teams van sporters slopende hindernisbanen afleggen waarbij ze fysiek en mentaal flinke klappen te verduren krijgen.
Nu deel 2 er is beiden maar eens (her)kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aníkúlápó: Rise of the Spectre - Nigeria S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Imaginative
In een race tegen de klok om een rampzalig lot te voorkomen, keert reiziger Saro terug naar Ojumo. Hier moet hij een bijna onmogelijke taak volbrengen.
Blood & Water - Zuid-Afrika S04 2021 16 - Netflix Original | Drama
Een tiener in Kaapstad heeft een toevallige ontmoeting op een feestje en wil bewijzen dat een zwemster van een privéschool haar zus is die na haar geboorte is ontvoerd.
CSI: Crime Scene Investigation - VS S10-S15 2000 12 | Bloederig, Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Met behulp van ultramoderne forensische methoden weet de afdeling CSI van de politie van Las Vegas de meest bizarre moorden op te lossen.
Furies - Frankrijk S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Een jonge vrouw wil de dood van haar vader wreken en raakt verstrikt in het web van de Furie, die de vrede bewaart in de criminele onderwereld van Parijs.
Maamla Legal Hai - India S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Excentriek, Rechtbank
Bij de districtsrechtbank in Patparganj botst chaos met de letter van de wet. Eigenzinnige medewerkers proberen recht te laten zegevieren, maar botsen op obstakels.
Meet Me After School - Japan S01 2018 12 | Drama, Romantisch
Een lerares en haar voormalige leerling ontmoeten elkaar opnieuw, drie jaar na de pijnlijke afloop van hun verboden verhouding. Wederom laaien de emoties hoog op.
My Little Pony: Vertel je verhaal - VS S02 2022 6 | Kinderserie
De Mane 5 zijn terug! Sunny gaat samen met haar ponyvrienden op nog meer avonturen terwijl ze samen leven, leren en plezier maken in Hoefdorp aan Zee.
My Name Is Loh Kiwan - Zuid-Korea 2024 16 2:13 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
De Noord-Koreaanse Loh Kiwan is gedeserteerd en worstelt om in België de vluchtelingenstatus te krijgen. Hij ontmoet er een neerslachtige vrouw die alle hoop heeft verloren.
No estás sola: La lucha contra La Manada | You Are Not Alone: Fighting the Wolf Pack - Spanje 2023 12 1:42 uur - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van getuigenissen kijkt deze documentaire naar een groepsverkrachting die in 2016 plaatsvond tijdens het San Fermín-festival en wereldwijd tot protesten leidde.
Resident Alien - VS S01 2021 12 | Comedy, Drama, Sci-Fi
Een dokter in een stadje verbergt zijn buitenaardse identiteit en zijn geheime missie. Hij is op zoek naar zijn schip en probeert niet op te vallen.
Silver Linings Playbook - VS 2012 6 2:02 uur | Boek, Comedy, Drama, Offbeat, Romantisch
Silver Linings Playbook is een romantische comedy met Bradley Cooper en beschrijft de moeilijke perioden in het leven die gelukkig een keerzijde hebben.
Sniper: Ultimate Kill - VS 2017 16 1:33 uur | Actie, Misdaad
Een Colombiaanse drugsbaron neemt de smokkelroutes naar de VS over. Een scherpschutter van de marine en een FBI-agente werken samen om hem en het kartel uit te schakelen.
Somebody Feed Phil - VS S07 2022 6 - Netflix Original | Reality
Phil Rosenthal, de maker van Everybody Loves Raymond, reist de wereld rond en leert de lokale keuken en cultuur van bijvoorbeeld Bangkok, Lissabon en Mexico-Stad kennen.
Spaceman - VS 2024 12 1:48 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel, Psychologisch, Sci-Fi
Een eenzame astronaut is al zes maanden onderweg op een solomissie wanneer hij met de hulp van een mysterieus wezen op zijn schip zijn huwelijksproblemen onder ogen ziet.
Sympathy for the Devil - VS 2023 16 1:30 uur | Actie, Thriller
Een man die naar het ziekenhuis rijdt voor de geboorte van zijn dochter, belandt in een gewelddadig spel op leven en dood als een vreemdeling met een pistool in zijn auto stapt.
West of Memphis - VS 2012 12 2:27 uur | Documentaire
Documentaire over de achttien jaar durende strijd om vrijspraak voor drie mannen uit Tennessee die als tieners onterecht gevangen waren gezet voor drie schokkende moorden.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12th Fail - India 2023 6 2:26 uur | Boek, Drama
Een integere man uit een klein stadje vertrekt naar Delhi om politieagent te worden. Hij moet veel tegenslag overwinnen in aanloop naar het beruchte staatsexamen.
Big Time Adolescence - VS 2019 16 1:31 uur | Comedy
Een chaotische twintiger wordt mentor van een ontvankelijke tiener. Maar de dingen gaan mis als zijn invloed de jongere jongen tot verwoestende daden aanzet.
Pororo de kleine pinguïn - Zuid-Korea S08 2023 6 | Kinderserie
Op een klein eiland beleeft Pororo de pinguïn grappige avonturen met zijn vrienden Eddy de vos, Loopy de bever, Poby de ijsbeer en Crong de dinosaurus.
Smashed - VS 2012 AL 1:21 uur | Drama
Het huwelijk van een jong stel met een passie voor muziek en drank wordt op proef gesteld als zij stopt en hij doorgaat met drinken.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 07:41 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die octopus murders, daar komt toch een BNW naam in voor die shills in my spine veroorzaakte, een van de gevaarlijkste mensen op aarde.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Conspiracy: The Octopus Murders - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Om een prijs van $250.000 te winnen, moeten teams van sporters slopende hindernisbanen afleggen waarbij ze fysiek en mentaal flinke klappen te verduren krijgen.
Begonnen met S01.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:55 schreef Aether het volgende:
Entrevías | Wrong Side of the Tracks - Spanje S03 2023 16 - Netflix Original | Drama
Wanneer zijn tienerkleindochter slachtoffer wordt van de drugsdealers die zijn buurt overnemen, neemt een boze oorlogsveteraan het heft in eigen handen.
Ben er na S2 mee gestopt ...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Begonnen met S01.
Meisje speelt slecht, verder wel redelijk te doen om af en toe een afl te kijken.
Ik was nog maar een jong Kloddertje maar ik heb Live Aid en dit heel erg bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:37 schreef vencodark het volgende:
The greatest night in pop: wat een leuke documentaire!
Te kort want ik blijf nog met veel vragen over en had vaak zoiets van: tell me more, show me more!
En veel mensen ken ik ook gewoon niet.
Maar ik snap wel wat ze het een beetje bondig moeten houden. Er was waarschijnlijk zoveel archiefmateriaal.
Leuk om te zien hoe Lionel als een soort leraar tussen de beroemdheden liep om de boel te coördineren.
En erg leuke anekdotes gehoord over Stevie, Ray, Bob en Diana.
Cyndi Lauper met haar armbanden. Wat een leuke, spontane vrouw. Wat moet het bijzonder geweest zijn om als zo’n jonge dame tussen die legendes te staan. Love it.
Ik wil meer!!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Netflix Slam - Live 21:30 uur - VS 2024 AL 2:30 uur - Netflix Original | Sport
Een livedemonstratiewedstrijd tussen tennislegende Rafael Nadal en wonderkind Carlos Alcaraz.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot Wheels, tijd om te racen! - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Zes jonge aspirantracers leren tijdens het Hot Wheels Racekamp van de Ultieme Garage alles om de nieuwe superracers te worden.
Men on a Mission - Zuid-Korea S01 2023 6 | Comedy, Variété
Mannelijke beroemdheden doen net alsof ze middelbare scholieren zijn. Ze gaan elke week humoristische wedstrijdjes aan met sterren, die uitwisselingsscholieren spelen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik wil hier geen nieuws discussie van maken, maar er is echt minder hongersnood en armoede in de wereld en in Afrika tov die tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was nog maar een jong Kloddertje maar ik heb Live Aid en dit heel erg bewust meegemaakt.
Nog steeds word ik er verdrietig van om te weten dat we na bijna 40 jaar nog niks bereikt hebben wat betreft de hongersnood in Afrika
quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:42 schreef Aether het volgende:
Die Can i tell you a secret gekeken. Naar mijn idee een docu over identiteitsfraude die al enkele keren vaker op Netflix is geweest, maar beter uitgewerkt. Niet echt een aanrader imo.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can I Tell You A Secret? - VK Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Het leven van drie vrouwen verandert voorgoed wanneer een stalker hun socialmedia-accounts hackt. En zij zijn slechts een fractie van zijn vele slachtoffers.
The Silencing - Canada 2020 16 1:34 uur | Duister, Misdaad, Thriller
Als een voormalige jager een moordenaar probeert te vangen die wellicht zijn dochter jaren geleden heeft ontvoerd, raakt hij verwikkeld in een dodelijk kat-en-muisspel.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Ik wist t toen ik mijn post teruglas dat er wel degelijk dingen veranderd zijn in al die jaren maar geen zin om aan te passen. Dacht, jullie begrijpen toch wel wat ik bedoelquote:Op maandag 4 maart 2024 08:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wil hier geen nieuws discussie van maken, maar er is echt minder hongersnood en armoede in de wereld en in Afrika tov die tijd.
Google er maar eens op.
https://www.nemokennislin(...)er-al-de-wereld-uit/
Mooi als jij dat zegt kijk ik 'm niet verder. Kom er ook helemaal niet in.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die Can i tell you a secret gekeken. Naar mijn idee een docu over identiteitsfraude die al enkele keren vaker op Netflix is geweest, maar beter uitgewerkt. Niet echt een aanrader imo.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hannah Gadsby's Gender Agenda - VK 2024 AL 1:15 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Genderqueer comedians van over de hele wereld betreden het podium van het Alexandra Palace in Londen. Deze comedyshow wordt gepresenteerd door de bekroonde Hannah Gadsby.
The Program: Cons, Cults and Kidnapping - VS Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Een vrouw die als tiener naar een tuchtschool werd gestuurd, wordt jaren later nog steeds gekweld door haar ervaringen en onthult de corruptie en het misbruik binnen het systeem.When the student is ready, the teacher will appear.
Zie 15 posts geleden!quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Blacklist - VS S10 2021 16 | Drama, Misdaad, Psychologisch
Een briljante voortvluchtige biedt aan om de FBI te helpen om andere slechteriken te pakken, maar alleen als de nieuwe profiler Elizabeth nauw met hem samenwerkt.
Full Swing - VS S02 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze meeslepende documentaireserie volgt een diverse groep professionele golfers, zowel op als naast de baan, tijdens een meedogenloos competitieseizoen.
Supersex - Italië S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Waargebeurd
Deze serie laat zien hoe Rocco Siffredi ontsnapte aan een bescheiden leven en uitgroeide tot 's werelds grootste pornoster. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.When the student is ready, the teacher will appear.
We? Dat ze ook maar eens naar zichzelf kijken in Afrika. WE kunnen wel geld blijven pompen in deze bodemloze put, maar zolang er daar zelf intrinsiek niets veranderd blijft het een kansloze missie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was nog maar een jong Kloddertje maar ik heb Live Aid en dit heel erg bewust meegemaakt.
Nog steeds word ik er verdrietig van om te weten dat wena bijna 40 jaar nog niks bereikt hebben wat betreft de hongersnood in Afrika
Ik vond het ook een leuke filmquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Ome Cor vooral ook leuk met al die bekende Nederlanders met een klein bijrolletje. Vond ik ook wel even een luchtige afleiding.
Feest der herkenningquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Ome Cor vooral ook leuk met al die bekende Nederlanders met een klein bijrolletje. Vond ik ook wel even een luchtige afleiding.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ARA San Juan: El submarino que desapareció | ARA San Juan: The Submarine that Disappeared - Argentinië S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In 2017 werd de wereld geschokt door de tragische verdwijning van een militaire onderzeeër. In deze onderzoeksdocumentaire zien we interviews met experts en familieleden.
The Gentlemen - VK S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Drama, Offbeat
Wanneer de adellijke Eddie het familielandgoed erft, ontdekt hij daar een enorme wietplantage. En de eigenaren zijn niet van plan te vertrekken.
Greatest Days - VK 2023 12 1:43 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Vier vrouwen willen het hoogtepunt van hun tienerleven herbeleven en hun verbroken relaties herstellen. Ze komen samen om hun favoriete band live te zien spelen.
The Monuments Men - VS 2014 12 1:59 uur | Actie, Boek, Drama
Een groep kunstkenners, historici en geleerden vormt tijdens WOII een team buitenbeentjes met maar één doel: gestolen kunstwerken terugvinden voordat Hitler ze vernietigt.
Pokémon Horizons: De serie - Japan S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee jonge avonturiers gaan op reis naar onbekende landen, lossen eeuwenoude raadsels op en ontdekken Pokémon, en pokéballen, die ze nog nooit eerder hebben gezien!
Das Signal - Duitsland Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Thriller
Wanneer een astronaut verdwijnt, gaat haar familie op zoek naar antwoorden. Maar hoe meer haar familieleden ontdekken, hoe groter het gevaar wordt voor hen − en voor de wereld.
Thomas & Friends: Alle Locomotieven vooruit - VS S03 2022 AL | Kinderserie
Stap aan boord, allemaal! Op het eiland Sodor gaan Thomas en zijn vrienden aan de slag. Ze werken hard, maar hebben ook tijd voor plezier.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blown Away - Canada S04 2022 9 - Netflix Original | Competitieve reality
Tien meesterglasblazers halen alles uit de kast tijdens glasblaaswedstrijden om de kampioenstitel en een prijzenpakket ter waarde van 100.000 dollar te winnen.
Damsel - VS 2024 12 1:49 uur - Netflix Original | Fantasy, Imaginative
Het huwelijk van een jonge vrouw met een charmante prins verandert in een hevige overlevingsstrijd wanneer ze wordt geofferd aan een vuurspuwende draak.
Hacks - VS S01 2021 12 | Comedy, Drama
Na een publieke vernedering stemt een jonge schrijver er voorzichtig mee in om samen te werken met een scherpe comedylegende die met haar eigen carrièrecrisis worstelt.
Smile - VS 2022 16 1:56 uur | Bovennatuurlijke horror
Het leven van een psychiater staat op zijn kop na een verontrustende ontmoeting met een patiënt die haar blootstelt aan een kwaadaardige geest met een angstaanjagende grijns.
To Kill a Tiger - Canada 2024 12 2:07 uur - Netflix Original | Documentaire
Wanneer zijn tienerdochter een schokkende misdaad overleeft, zoekt een boer naar gerechtigheid. Hij moet de diepgewortelde onverdraagzaamheid in hun dorp trotseren.When the student is ready, the teacher will appear.
Aftitelingquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queen of Tears - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Romantisch
De koningin van de warenhuizen en de prins van de supermarkten doorstaan een huwelijkscrisis, waarna de liefde weer op wonderbaarlijke wijze begint op te bloeien.When the student is ready, the teacher will appear.
Afgelopen week gekeken. Al jaren intrigeren dat soort "scholen" me.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:23 schreef Aether het volgende:
Netflix-documentaire 'The Program' leidt tot oproep naar onderzoek beschuldigingen
https://www.filmvandaag.n(...)zoek-beschuldigingen
Goed gespeeld door allerlei bekende acteurs uit andere bekende series. Beetje flauw en iets teveel een comedy.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
The Gentleman is wel een goede serie.Gisteren alles gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eye Love You - Japan S01 2024 12 | Romantisch
Een telepathische vrouw gelooft niet meer in de liefde. Maar wanneer ze de gedachten van een zachtaardige Koreaanse student niet kan begrijpen, vliegen de vonken over.When the student is ready, the teacher will appear.
Figuranten: Bokitoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Aftiteling
* Casting: zelf
* Licht: ja, soms
* Art direction: niet
* Set dressing: niet
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The High Note - VS 2020 AL 1:53 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
In Los Angeles staat een wereldberoemde zangeres op een kruispunt in haar carrière als haar assistente, een ambitieuze producer, haar eigen ambities volgt.
The King of Staten Island - VS 2020 12 2:17 uur | Comedy, Drama
Een doelloze tatoeëerder heeft het moeilijk sinds de dood van zijn vader, die brandweerman was. Als zijn moeder jaren later iets met een andere brandweerman krijgt, ontspoort hij.
The Tax Collector - VS 2020 16 1:35 uur | Drama, Misdaad, Thriller
David, familieman en 'belastinginner' van een bende, ontdekt dat een oude vijand een territoriale oorlog wil uitvechten die hem, zijn baas en zijn partner Creeper in gevaar brengt.
Young Royals - Zweden S03/A 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Voor zover ik me kan herinneren is het een afgerond geheel. Goede serie!quote:Op maandag 11 maart 2024 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben met Bodyguard bezig, Engelse detective/actie serie. Ik hoop alleen dat het verhaal wel afgerond wordt want ik zag iets staan over een tweede seizoen maar dat is al van een paar jaar geleden, dus hopelijk is het niet gecancelled.
Gaat over een ex-Afghanistanganger die nu werkt als bodyguard voor een minister.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turning Point: The Bomb and the Cold War - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Via verslagen uit de eerste hand en gesprekken met vooraanstaande figuren over de hele wereld onderzoekt deze uitgebreide docuserie de Koude Oorlog en de nasleep ervan.When the student is ready, the teacher will appear.
Da hek nie ....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op Prime Video staat ook het tweede seizoen.
Dan wordt het wachten tot Netflix het toevoegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Da hek nie ....
Was wel benieuwd ....
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
West of Memphis vandaag gaan kijken. Duurt volgens mij ong 2,5u en zit nu op 1,5u. Maak em altijd erg boos over de villamoord in Arnhem en hoe de politie en rechtbank daar hebben gehandeld. Maar dit is wel next level in deze zaak zeg. Wat schrijnend weer. Docu is volgens mij wel al meer dan 10 jaar gelden gemaakt maar kijkt nog prima. Zit genoeg vaart in en het boeit, het maakt me heel boos en ook verdrietig omdat het zulke jonge slachtoffers zijn.
Ben begonnen met kijken op aanraden van collega's, maar ben niet zo heel goed met horror. Dus weet niet of ik het vol zal houdenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef TLC het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/eB9ghdc8cZFnK6MOvOoiwQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNw--/https://media.zenfs.com/e(...)bd3bcbd11]afbeelding[/url] ]
Smile, wat een geweldige horrorfilm,toch een van de betere in dat genre die ik gezien heb![]()
Nope, refereren ze veel naar in deze docu idd. Zal t onthouden tnx 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.
Heb je Paradise Lost ook gezien destijds? Is de moeite waard.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bandidos - Mexico S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Avontuur
Zijn vindingrijkheid en een beetje geluk genoeg om deze dievenbende te redden met een geïmproviseerd plan?
Steve Treviño: Simple Man - VS 2024 AL 0:56 uur - Netflix Original | Standup-comedy
From the secret to his successful marriage to his dad's spaghetti sandwiches, comedian Steve Treviño riffs on family life in this upbeat stand-up special.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb nu 2 afleveringen gehad en besloten dat ik de rest uit ga smeren. Heerlijke serie met goeie karakters!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
The Gentleman is wel een goede serie.Gisteren alles gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 Jam Bersama Gaspar | 24 Hours with Gaspar - Indonesië 2024 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Boek, Cyberpunk, Drama, Dystopisch, Misdaad
Een privédetective heeft nog maar 24 uur te leven en volgt een spoor van verwarrende aanwijzingen om de verdwijning van zijn jeugdvriend op te lossen.
Barbie & Stacie to the Rescue - VS 2023 AL 1:01 uur | Kinderserie
Stacie, het jongere zusje van Barbie, staat centraal in een filmavontuur met nieuwe vrienden, vrolijke liedjes en een heleboel puppy's!
Girls5eva - VS S03 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Nostalgie
Een meidengroep uit de jaren 1990 probeert een comeback te maken en wordt op hilarische wijze geconfronteerd met familie, relaties en het wel en wee van de middelbare leeftijd.
Happy Single - Nederland 2023 12 1:30 uur | Comedy, Romantisch
De uitgebluste relatietherapeut Mollie gelooft niet in de liefde. Maar wanneer onenightstand Otis haar collega wordt, kan ze dan ontkennen dat hun connectie voorbestemd lijkt?
O Ninho: Futebol e Tragédia | From Dreams to Tragedy: The Fire that Shook Brazilian Football - Brazilië S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Na een tragisch voorval in een jeugdvoetbalclub eisen rouwende families antwoorden en gerechtigheid van het populairste team van Brazilië.
Red Ollero: Mabuhay Is A Lie - Filipijnen 2024 12 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn eerste grote stand-upspecial richt comedian Red Ollero op een ongeremde manier de pijlen op fastfood, onhandige seks en het probleem van net niet beroemd zijn.
Romantik Hırsız | Art of Love - Turkije 2024 12 1:39 uur - Netflix Original | Misdaad, Romantisch
Een Interpol-agente ontdekt dat de door haar gezochte kunstdief haar ex is, en bedenkt een plan om hem op heterdaad te betrappen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Below Deck - VS S07 2016 9 | Reality
De jonge bemanning van een luxejacht navigeert het leven op zee, maar de reis wordt bemoeilijkt door romances op de werkvloer, veeleisende gasten en zeeën van drama.
Bohemian Rhapsody - VS 2018 12 2:14 uur | Drama
In deze biopic transformeert een verlegen buitenbeentje in de iconische Queen-zanger Freddie Mercury. Geïnspireerd op de turbulente opkomst en worstelingen van de band.
Chicken Nugget - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Mystery
Een vrouw stapt in een vreemde machine en verandert in... een kipnugget! Haar vader en bewonderaar beginnen een bizarre zoektocht om haar terug te brengen.
Extremely Inappropriate! - Japan S01 2024 12 | Comedy, Drama, Provocerend
Een alleenstaande vader probeert wanhopig terug te keren naar 1986 nadat hij in 2024 is beland, waar zijn ideeën uit het Showa-tijdperk totaal ongepast blijken.
Ford v. Ferrari - VS 2019 6 2:33 uur | Actie, Drama
In deze met een Oscar bekroonde film werken auto-ontwerper Carroll Shelby en racer Ken Miles samen om een einde te maken aan de heerschappij van Enzo Ferrari op Le Mans.
Irish Wish - VS 2024 6 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Maddies droomman staat op het punt om met haar beste vriendin te trouwen, maar een wens voor ware liefde op een eeuwenoude steen in Ierland verandert haar lot op magische wijze.
Mano de hierro | Iron Reign - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Joaquín Manchado leidt vanuit de haven van Barcelona zijn drugsimperium met harde hand, totdat het na een nieuwe lading compleet misgaat met zaken en zijn familie.
Monk - VS S01-S08 2002 12 | Comedy, Drama, Mystery
Een briljante detective met een dwangstoornis neemt ontslag en gaat aan het werk als consulent om de politie te helpen met hun moeilijkste zaken.
Murder Mubarak - India 2024 12 2:21 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Wanneer een fitnesstrainer wordt vermoord in een eliteclub in Delhi, moet een sluwe rechercheur de duistere geheimen van de ultrarijke leden ontrafelen om de moordenaar te vinden.
Outreau : Un cauchemar français | The Outreau Case: A French Nightmare - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire, Mediacircus
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis.
Shooter - VS 2007 16 2:06 uur | Actie, Boek, Mystery
Een ervaren scherpschutter wordt door collega's overgehaald te helpen om een moordaanslag op de president te voorkomen.
Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier en drie andere verhalen - VS 2024 12 1:28 uur - Netflix Original | Boek, Drama
De verfilming van vier fascinerende korte verhalen uit het populaire oeuvre van Roald Dahl door schrijver-regisseur Wes Anderson.When the student is ready, the teacher will appear.
Dit dus. Erg leuk, typisch Guy Ritchie die met de stereotypen in Britse samenleving speelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:55 schreef fliert het volgende:
The Gentlemen van Guy Richie, eerste paar afleveringen gezien en jawel, hij doet het weer. Vlotte gangster comedy, goed gespeeld, prima vermaak.
Jaren geleden noemde team leden mij wel eens Monk omdat ik het Whiteboard altijd schoon wilde hebben (dus niet grijs) en het snoer van de telefoon altijd ontkrulde.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Other Shore: The Diana Nyad Story - VS 2013 12 1:37 uur | Documentaire
Volg de 63-jarige zwemster Diana Nyad tijdens een gevaarlijk doel: ze wil van Cuba naar Florida zwemmen zonder beschermende haaienkooi.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |