abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212491075
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef Magica het volgende:

[..]
Vond het wel heel voorspelbaar, na een paar minuten had je al door wat er gebeurd is
Ik ook, zeker nadat ik dit las :D . Het is eigenlijk een langgerekte aflevering van 'Gestalkt' alleen nog iets sensationeler. Kijkt wel lekker weg had alleen een stuk korter gemogen.
anonieme razernist
pi_212492715
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuova Scena | Rhythm + Flow Italia - Italië S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
In deze muziekwedstrijd gaan Fabri Fibra, Geolier en Rose Villain de straten van Rome, Napels en Milaan in om de volgende Italiaanse rap-superster te vinden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212498810
pi_212506120
Animal - India 2023 16 3:21 uur | Misdaad
De geharde zoon van een machtige industrieel keert na jaren terug naar huis en zweert een bloederige wraak op hen die het leven van zijn vader bedreigen.

Footloose - VS 1984 12 1:47 uur | Drama, Musical, Romantisch
In een plattelandsstadje waar dansen verboden is, komt een tiener uit de grote stad in opstand en hoopt zo zijn nieuwe vrienden te inspireren wat vrijer te leven.

Last Breath - VK 2019 AL 1:25 uur | Documentaire
Een beroepsduiker zit vast op de bodem van de oceaan met beperkte zuurstof en weinig kans op tijdige hulp, dus probeert hij zichzelf te redden.

Mike Epps: Ready to Sell Out - VS 2024 12 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial is Mike Epps heel open over zijn slechte persoonlijke hygiëne, zijn mislukte ontrouw en zijn oorlog tegen werkende echtgenoten.

The Pursuit of Happyness - VS 2006 6 1:57 uur | Drama, Feelgood
Een sinds kort alleenstaande vader is vastbesloten om samen met zijn zoon aan de armoede te ontsnappen en werkt zich omhoog bij een beursvennootschap.

Risqué Business: The Netherlands and Germany - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Talkshow
Shin Dong-youp en Sung Si-kyung verkennen op gedurfde wijze de sekscultuur in Nederland en Duitsland door praktijkervaringen te combineren met onthullende interviews.

Seven Years in Tibet - VS 1997 12 2:16 uur | Drama
Een Oostenrijkse bergbeklimmer ontsnapt tijdens WO II uit een krijgsgevangenenkamp en belandt in Tibet, waar hij een transformerende vriendschap opbouwt met de jonge Dalai Lama.

Silverado - VS 1985 12 2:12 uur | Actie, Western
Als een bont stel brutale cowboys uit het Wilde Westen in een klein stadje aankomt om geluk te zoeken, stuit de groep op corrupte leiders en vijanden van vroeger.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 13:38:06 #205
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212510423
Die lover, stalker, killer docu wel eindelijk weer een een goede crime docu. Al mocht het wat korters zoals hier al werd gemeld. Uurtje was top geweest. Maar mooi politiewerk.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 20 februari 2024 @ 15:29:03 #206
284411 crew  heywoodu
pi_212511724
Nog altijd niks kunnen vinden na The Good Place, dus dan maar eens After Life geprobeerd, wat me niet echt trok. Aflevering één gekeken, die kwam wel gelijk binnen zeg, combinatie van grappig en hartverscheurend :o

Ook gelijk zin om verder te kijken vanavond, dat is een goed teken :+
  Spellchecker dinsdag 20 februari 2024 @ 15:31:38 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212511752
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd niks kunnen vinden na The Good Place, dus dan maar eens After Life geprobeerd, wat me niet echt trok. Aflevering één gekeken, die kwam wel gelijk binnen zeg, combinatie van grappig en hartverscheurend :o

Als ik in dit topic "After Life" zie, adviseer ik altijd "Derek" van dezelfde meneer. ^O^ O+
pi_212511980
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:31 schreef maily het volgende:

[..]
Als ik in dit topic "After Life" zie, adviseer ik altijd "Derek" van dezelfde meneer. ^O^ O+
Persoonlijk vond ik Derek alleen de eerste paar afleveringen wel leuk. Daarna ging het gauw bergafwaarts.
After Life is geweldig. O+
pi_212513208
Zijn er hier mensen die Godless gezien hebben? Wát een serie.
pi_212513859
Vond One Day uiteindelijk toch wel geslaagd. Paar mooie scenes en heb wel een traantje gelaten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_212519858
Can I Tell You A Secret? - VK Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Het leven van drie vrouwen verandert voorgoed wanneer een stalker hun socialmedia-accounts hackt. En zij zijn slechts een fractie van zijn vele slachtoffers.

The Silencing - Canada 2020 16 1:34 uur | Duister, Misdaad, Thriller
Als een voormalige jager een moordenaar probeert te vangen die wellicht zijn dochter jaren geleden heeft ontvoerd, raakt hij verwikkeld in een dodelijk kat-en-muisspel.
pi_212521390
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef Fascination het volgende:
Vond One Day uiteindelijk toch wel geslaagd. Paar mooie scenes en heb wel een traantje gelaten.
Ik ben hem alweer overnieuw aan het kijken :@ Ben ik net genezen van mijn hyper fixatie op Heartstopper, komt deze serie er aan :') :P Serie is nog mooier wanneer je weet hoe hij gaat aflopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 21-02-2024 11:38:38 ]
pi_212521436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 15:29 schreef heywoodu het volgende:

After Life O+. Dat was zo verschrikkelijk goed.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212531304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
Die lover, stalker, killer docu wel eindelijk weer een een goede crime docu. Al mocht het wat korters zoals hier al werd gemeld. Uurtje was top geweest. Maar mooi politiewerk.
Net gekeken.
Wat een twist :o
pi_212532087
Avatar: The Last Airbender - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Epic world, Fantasy, Mythen
Een jongen die bekendstaat als de Avatar, moet de vier elementaire krachten beheersen om een door oorlog verscheurde wereld te redden en het op te nemen tegen een wrede vijand.

The Indrani Mukerjea Story: Buried Truth - India S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire, Mediacircus, Waargebeurd
Deze docuserie onderzoekt de verdwijning van de 25-jarige Sheena Bora en de schokkende nasleep daarvan. Met nieuwe onthullingen en nooit eerder onthulde feiten.

What Men Want - VS 2019 12 1:58 uur | Comedy
Een sportagent loopt haar promotie mis en gebruikt haar nieuwe gave, de gedachten van mannen kunnen horen, om succesvol te worden in de mannenwereld van dit bedrijf.
pi_212548182
Back on the Strip - VS 2023 12 1:56 uur | Comedy
Een diepbedroefde goochelaar gaat naar Vegas om zijn dromen na te streven en vindt een doel als hij een groep oudere mannelijke strippers helpt hun oude glorie terug te winnen.

Dunki - India 2023 16 2:40 uur | Drama, Romantisch
Wanneer zijn vrienden uit Punjab het immigratieproces niet doorkomen, begeleidt een ex-soldaat hen op een riskante reis om zonder toestemming het VK binnen te komen.

Entrevías | Wrong Side of the Tracks - Spanje S03 2023 16 - Netflix Original | Drama
Wanneer zijn tienerkleindochter slachtoffer wordt van de drugsdealers die zijn buurt overnemen, neemt een boze oorlogsveteraan het heft in eigen handen.

Formula 1: Drive to Survive - VK S06 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Coureurs, managers en teameigenaars leven in een snelle wereld – zowel op als buiten de racebaan – tijdens elk moordend seizoen vol Formule 1-races.

Mea Culpa - VS 2024 16 2:00 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een strafrechtadvocaat de zaak aanneemt van een kunstenaar die wordt beschuldigd van moord, moet ze kiezen tussen familie, plicht en haar eigen gevaarlijke verlangens.

A través de mi ventana 3: A través de tu mirada | Through My Window 3: Looking at You - Spanje 2024 14 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Romantisch
Raquel en Ares kunnen elkaar niet vergeten, zelfs niet als ze met anderen daten. Komen ze ondanks de druk van de familie in het laatste deel van de trilogie weer bij elkaar?
pi_212560112
Het is vier dagen sinds ik One Day af heb gekeken en er ging geen dag voorbij zonder er aan te denken ;(.
In Southern Sun
pi_212560864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is vier dagen sinds ik One Day af heb gekeken en er ging geen dag voorbij zonder er aan te denken ;(.
Sommige mensen vinden dat vooral het begin erg langdradig is en dat er weinig gebeurt, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe levens door de jaren heen veranderen. Daarom vind ik Dex zijn personage erg interessant om te zien. Emma wat minder, want die is toch wat stabieler daar in.

SPOILER
pi_212560994
The 30th Annual Screen Actors Guild Awards - Live vanaf 25 februari 01:00 uur - VS 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
De grootste namen in de tv- en filmwereld zijn te zien op de rode loper en het podium voor de 30e jaarlijkse Screen Actors Guild Awards. (Live-event in het Engels.)

Gran Turismo: Based on a True Story - Japan/VS 2023 12 2:14 uur | Actie, Drama
De gedreven tiener Jann Mardenborough krijgt de unieke kans om professioneel autocoureur te worden vanwege zijn gaming-skills. Naar een waargebeurd verhaal.

Ted & de magische smaragd - Spanje 2022 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Als Ted per ongeluk een oude sarcofaag breekt, wekt hij een wraakzuchtige geest en reist hij met zijn vrienden de hele wereld over om de vloek ongedaan te maken.
pi_212563146
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Sommige mensen vinden dat vooral het begin erg langdradig is en dat er weinig gebeurt, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe levens door de jaren heen veranderen. Daarom vind ik Dex zijn personage erg interessant om te zien. Emma wat minder, want die is toch wat stabieler daar in.

SPOILER
Ik kan best begrijpen dat anderen het saai kunnen vinden, zeker als je gewend bent aan series met iedere aflevering actie en plottwists. Maar ik vond het een unieke serie, geweldige karakterontwikkeling van allebei eigenlijk wel.

SPOILER
In Southern Sun
pi_212604345
The greatest night in pop: wat een leuke documentaire!
Te kort want ik blijf nog met veel vragen over en had vaak zoiets van: tell me more, show me more!
En veel mensen ken ik ook gewoon niet.
Maar ik snap wel wat ze het een beetje bondig moeten houden. Er was waarschijnlijk zoveel archiefmateriaal.
Leuk om te zien hoe Lionel als een soort leraar tussen de beroemdheden liep om de boel te coördineren.
En erg leuke anekdotes gehoord over Stevie, Ray, Bob en Diana.
Cyndi Lauper met haar armbanden. Wat een leuke, spontane vrouw. Wat moet het bijzonder geweest zijn om als zo’n jonge dame tussen die legendes te staan. Love it.
Ik wil meer!! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 27-02-2024 14:19:48 ]
pi_212604362
Chappelle's Home Team - Donnell Rawlings: A New Day - VS 2024 12 0:40 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Donnell Rawlings praat in deze stand-upspecial over toxische relaties, ouder worden, een bezoek aan Nieuw-Zeeland en zijn geheim voor co-ouderschap van een jonge zoon.
pi_212604369
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 07:37 schreef vencodark het volgende:
This Is Pop :P
pi_212604414
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 07:45 schreef Aether het volgende:

[..]
This Is Pop :P
Seen it! ;)
pi_212604460
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 07:37 schreef vencodark het volgende:
Het meeste is op een oudere documentaire gebaseerd, denk niet dat er veel meer ongebruikt materiaal is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')