SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Captivating the King - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Te midden van een koninklijke en politieke machtsstrijd leert een koning een intrigerende vrouw kennen, wiens verborgen verlangen naar wraak onbedoeld verandert in liefde.
How to Build a Girl - VK 2020 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Drama
De nerdy Johanna verhuist naar Londen, maar dat loopt grondig fout als ze zich daar ontpopt tot een grofgebekte muziekcriticus om haar straatarme familie te redden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik moest gewoon een beetje huilen. Wat een drama voor Denise en Aaronquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
Die wil ik nog gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.
Waar zoek jij op?
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fitness, Exercise en je kan ook heel goed zoeken op Nike.
https://www.netflix.com/tudum/articles/nike-training-club incl alle soorten.
Dat verklaart een hoop. Ik gebruikte dezelfde zoektermen en ik kreeg gewoon niks.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:
[..]
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.
Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.
[..]
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
Ik gebruik Windscribe en dat werkt prima. Heb maandelijks 30Gb gratis data daarmee, maar gebruik het eigenlijk nauwelijks. Windscribe werkte prima tot nu toe, als ik het gebruikte. Kan dr zo mee wisselen van locatie.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
waar zoek je op want ik zie ze ook nietquote:Op zondag 21 januari 2024 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waar zoek je op want ik zie ze ook niet
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
waar zoek je op want ik zie ze ook niet
Rustig maar, is gewone interesse en van een probleem is al helemaal geen sprakequote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
thanks, wellicht moet ik het op de televisie proberen maar op de app op de telefoon krijg ik dit niet.quote:
Nou, ik zie 'm echt niet. Niet via mn android tv niet, niet via mn gsm. Met geen van mn drie netflix-accounts terwijl ik toch echt in Nederland zit.quote:
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.
Ik zie ook niets, zowel op iPad, Apple TV als browser kan ik niets vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.
Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
Misschien moeten we het eerst ontgrendelen en verdienen. Ik kijk horror en true crime, dat lukt me nooit.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.
Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |