abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2024 @ 23:45:56 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212111592

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212111703
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212113400
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captivating the King - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Te midden van een koninklijke en politieke machtsstrijd leert een koning een intrigerende vrouw kennen, wiens verborgen verlangen naar wraak onbedoeld verandert in liefde.

How to Build a Girl - VK 2020 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Drama
De nerdy Johanna verhuist naar Londen, maar dat loopt grondig fout als ze zich daar ontpopt tot een grofgebekte muziekcriticus om haar straatarme familie te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212113723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
Ik moest gewoon een beetje huilen. Wat een drama voor Denise en Aaron :X Wat fijn dat er uiteindelijk toch een soort van gerechtigheid was.

Rechercheur Misty _O_
  Spellchecker zondag 21 januari 2024 @ 11:31:44 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212114943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Die wil ik nog gaan kijken.
pi_212119533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.

Waar zoek jij op?
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.

Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Fitness, Exercise en je kan ook heel goed zoeken op Nike.

https://www.netflix.com/tudum/articles/nike-training-club incl alle soorten.
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
pi_212121067
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:

[..]
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.

Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.
[..]
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
Dat verklaart een hoop. Ik gebruikte dezelfde zoektermen en ik kreeg gewoon niks.
pi_212121505
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Tap tap tap
pi_212121900
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Ik gebruik Windscribe en dat werkt prima. Heb maandelijks 30Gb gratis data daarmee, maar gebruik het eigenlijk nauwelijks. Windscribe werkte prima tot nu toe, als ik het gebruikte. Kan dr zo mee wisselen van locatie.

Als ik zoek op Nike training club collection zie ik 19 titels als ik als locatie een server in Amerika kies.

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 21-01-2024 19:24:09 ]
pi_212122172
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:

Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 januari 2024 @ 19:42:16 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_212122190
Nike werkt prima, geen vpn voor nodig ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_212122195
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
waar zoek je op want ik zie ze ook niet :?
  zondag 21 januari 2024 @ 19:45:43 #13
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_212122227
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2024 @ 19:49:48 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212122300
Nog bedankt voor degene die The Good Place aan heeft bevolen, drie afleveringen gezien en we vinden het beiden hartstikke leuk tot nu toe *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212122345
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:

Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
pi_212122381
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
Rustig maar, is gewone interesse en van een probleem is al helemaal geen sprake :)
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef laziness het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
thanks, wellicht moet ik het op de televisie proberen maar op de app op de telefoon krijg ik dit niet.
pi_212122490
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef laziness het volgende:
Nike werkt prima, geen vpn voor nodig ^O^
Nou, ik zie 'm echt niet. Niet via mn android tv niet, niet via mn gsm. Met geen van mn drie netflix-accounts terwijl ik toch echt in Nederland zit.

Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.

Unimog meldt overigens dat die collectie hier in Nederland ook te zien zou moeten zijn.
  zondag 21 januari 2024 @ 20:48:00 #18
47102 Elvi
miemkwien
pi_212123202
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef laziness het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor magie -O- Ik wil ook yoga doen ;(
  zondag 21 januari 2024 @ 20:49:44 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_212123234
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Inbox het volgende:

[..]

Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.

Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.

Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
pi_212123386
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:

[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.

Ik zie ook niets, zowel op iPad, Apple TV als browser kan ik niets vinden.

Via Google vind ik ze wel, maar krijg dan foutcode 22004, niet beschikbaar in deze regio bij het afspelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212123426
:D mysterie hier.
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 21:15:03 #22
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212123606
Ik kan al die Nike-dingen gewoon vinden en afspelen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_212123622
Ik zie ook niks als ik op Nike zoek.
Tap tap tap
pi_212123629
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Misschien moeten we het eerst ontgrendelen en verdienen. Ik kijk horror en true crime, dat lukt me nooit.
Tap tap tap
pi_212123634
Misschien krijg je het alleen te zien als je sportief bent. Of juist veel te dik en wil het je aansporen sportief te gaan zijn. Who knows :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')