abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212004744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kijken meer mensen 'The Rookie'?

Best geinig :)
Ja, verbazingwekkend leuk! Had niet veel verwachtingen, maar we vermaken ons er goed mee!
I want to believe...
  vrijdag 12 januari 2024 @ 15:24:01 #277
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_212004997
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2024 08:18 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Galaxy Quest - VS 1999 12 1:42 uur | Camp, Comedy, Satire, Sci-Fi
Tientallen jaren na het succes van een scifi-serie worden de uitgerangeerde sterren van de serie gerekruteerd door aliens om een intergalactische reddingsmissie uit te voeren.
By Grabthar's Hammer, die ga ik weer eens kijken....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_212005531
Heb Berlin afgekeken, ik vond het wel steeds leuker worden moet ik zeggen :Y
  vrijdag 12 januari 2024 @ 16:59:20 #279
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212005738
Had docu captains of the world voor een groot deel gezien. Voor de voetbalfan wel mooie beelden. Al was het toch wel weer ff schuimbekken op de bank tijdens die ARG-NL beelden }:| Dat ze ook ff niet die Messi handsbal laten zien en je die penal voor Argentinie vanuit een vreemde hoek ziet en er geen twijfel is.
pi_212006122
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
Had docu captains of the world voor een groot deel gezien. Voor de voetbalfan wel mooie beelden. Al was het toch wel weer ff schuimbekken op de bank tijdens die ARG-NL beelden }:| Dat ze ook ff niet die Messi handsbal laten zien en je die penal voor Argentinie vanuit een vreemde hoek ziet en er geen twijfel is.
_O- Ik zat me daar ook gelijk weer over op te winden
pi_212009842
Berlin beviel me wel, en een open einde dus ik denk dat er wel een vervolg in zit.

Nu met Fool Me Once bezig, Harlan Coben series doen het altijd goed op Netflix, en zo ook deze. Goed plot.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212013943
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiskey Tango Foxtrot - VS 2016 16 1:52 uur | Boek, Comedy, Drama
Een verslaggeefster wil haar leven een impuls geven en gaat met het leger naar een oorlogsgebied in het Midden-Oosten, waar ze haar journalistieke talent herontdekt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212018164
Net de laatste aflevering van Derry Girls gekeken, erg leuk. _O_ Grappig, maar ook een serieuzere ondertoon. Heel mooi gedaan.
pi_212024558
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 20:31 schreef Em31 het volgende:
Net de laatste aflevering van Derry Girls gekeken, erg leuk. _O_ Grappig, maar ook een serieuzere ondertoon. Heel mooi gedaan.
Ik heb het geprobeerd, maar ik denk dat het mijn humor niet is ofzo. Ik vond er niks aan :@
pi_212031262
Ik opende een draadje op reddit met de titel "What common product has a feature you’re not sure everyone is aware of?" en daar stond: Netflix has a Fitness or Exercise genre where you can watch and workout alongside videos.. Dus ik checken en verdorie, het is nog waar ook _O- Ik had geen idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212031408
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik opende een draadje op reddit met de titel "What common product has a feature you’re not sure everyone is aware of?" en daar stond: Netflix has a Fitness or Exercise genre where you can watch and workout alongside videos.. Dus ik checken en verdorie, het is nog waar ook _O- Ik had geen idee.
Netflix heeft 'verborgen' items dus :o
pi_212031524
The Story Behind Netflix’s Secret Category Codes
https://www.netflix.com/tudum/articles/netflix-secret-codes-guide
pi_212034315
SPOILER: Trailers
maboroshi - Japan 2024 6 1:51 uur - Netflix Original | Boek, Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Na een explosie in een fabriek komt de tijd in een stadje stil te staan en worstelen de 14-jarige Masamune en zijn vriendinnen met de snel instortende realiteit.

Murder on The Orient Express - VS 2017 12 1:54 uur | Boek, Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
De briljante detective Hercule Poirot onderzoekt een complex moordmysterie aan boord van een luxueuze trein waarvan de excentrieke passagiers allemaal verdacht zijn.
pi_212056641
Die Andes vliegramp film gezien en het was erg indrukwekkend :o :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212058996
American Nightmare - VS 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Een koppel wordt ervan beschuldigd een vreselijke inbraak en ontvoering in 2015 in scne te hebben gezet, maar dan duikt de vrouw opeens op. Gebaseerd op een waargebeurde misdaad.

Ponto Final - Brazili S01 2024 6 - Netflix Original | Comedy
Ivan, chauffeur van een illegaal busje, benadert het eind van zijn huwelijk en de dagelijkse beslommeringen met humor in deze maffe comedyserie gefilmd voor een live publiek.

Urban Legend - VS 1998 16 1:39 uur | Horror
Na verschillende gruwelijke moorden op haar universiteitscampus vermoedt de nieuwsgierige Natalie dat er n meedogenloze moordenaar verantwoordelijk is.
pi_212073468
Blue Bayou - VS 2021 12 1:57 uur | Drama
Antonio is als Koreaans-Amerikaans adoptiekind opgegroeid in Louisiana. Hij vecht dan ook om bij zijn familie te blijven als hij ontdekt dat hij het land uit kan worden gezet.

From the Ashes - Saoedi-Arabi 2024 12 1:33 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Op een strenge meisjesschool laait een mysterieuze brand op. Iedereen vraagt zich af of het een ongeluk was of brandstichting.

Kbra - Turkije S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Psychologisch
Wanneer een man berichten ontvangt die de toekomst lijken te voorspellen, krijgt hij volgelingen – en machtige vijanden.

No Hard Feelings - VS 2023 14 1:43 uur | Comedy, Romantisch
Een barkeeper heeft de nodige tegenslag en gaat een bijzondere uitdaging aan als een rijk echtpaar haar inhuurt om hun wereldvreemde zoon te versieren.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 januari 2024 @ 07:59:24 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_212073589
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2024 20:33 schreef Aether het volgende:
The Story Behind Netflix’s Secret Category Codes
https://www.netflix.com/tudum/articles/netflix-secret-codes-guide
Geinig, hoewel Netflix het zelf wel een beetje schrijft als iets heel bijzonders, terwijl we - neem ik aan - allemaal snappen dat alle content is ingedeeld in allerlei hele specifieke groepjes :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212084457
Van Modern Family naar drugsbaron(es) ; de miniserie Griselda, van de makers van Narcos

volgende week, ben benieuwd ! :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212085873
60 Minuten - Duitsland 2024 16 1:29 uur - Netflix Original | Actie
Om de voogdij over zijn dochter te behouden, laat een wanhopige MMA-vechter een grote wedstrijd schieten en racet hij door Berlijn om op haar verjaardagsfeestje te raken.

The Bequeathed - Zuid-Korea Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Na de dood van een onbekende oom erft een vrouw een begraafplaats en raakt ze betrokken bij een reeks moorden en duistere geheimen.

Full Circle - VS 2023 9 1:43 uur | Documentaire
De verhalen van de virale zitskir Trevor Kennison en alpinist Barry Corbet staan centraal in deze docu over de geschiedenis van adaptieve atleten in extreme sporten.

The Kitchen - VK 2024 12 1:48 uur - Netflix Original | Drama, Sci-Fi
Izi wil graag weg uit The Kitchen, een van de laatste flatwijken in Londen. Maar wanneer de jonge Benji in zijn leven komt, staat hij voor een aantal moeilijke beslissingen.

Love on the Spectrum - VS S02 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
In deze romantische docuserie gaan mensen met autisme op zoek naar de liefde en leren omgaan met de veranderende wereld van daten en relaties.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 10:16:53 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_212087840
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.

Waar zoek jij op?
pi_212088281
quote:
American Nightmare - VS 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Een koppel wordt ervan beschuldigd een vreselijke inbraak en ontvoering in 2015 in scne te hebben gezet, maar dan duikt de vrouw opeens op. Gebaseerd op een waargebeurde misdaad.

Mijn hemel, wat een verhaal. :o Echt een aanrader.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_212093409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.

Waar zoek jij op?
Fitness, Exercise en je kan ook heel goed zoeken op Nike.

https://www.netflix.com/tudum/articles/nike-training-club incl alle soorten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212098913
Love on the Spectrum is weer terug voor season 2. Erg leuk en ontwapenend en hier kunnen ze nog jaren mee door, ook met edities in andere landen. De Australische versie waar het format oorspronkelijk vandaan komt, meen ik, was ook erg goed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212106056
boy swallows universe ^O^
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')