SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galaxy Quest - VS 1999 12 1:42 uur | Camp, Comedy, Satire, Sci-Fi
Tientallen jaren na het succes van een scifi-serie worden de uitgerangeerde sterren van de serie gerekruteerd door aliens om een intergalactische reddingsmissie uit te voeren.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
The ranch weet ik niet, maar die andere 2 zijn top ! Spijtig dat ze beiden niet meer lopen..quote:Op woensdag 27 december 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norsemen, Happy en The Ranch gaan eens op het lijstje, Young Sheldon al met veel plezier gekeken
Echt enorme ellende inderdaad ! Slecht acteren ok, maar 9 van de 10 aspecten van de serie slaan nergens op of zijn heel slecht neergezet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu dacht ik met The Ex-Wife een slechte Britse mini-serie gezien te hebben afgelopen week…..guess what?! Het kan nog slechter met Harlan Coben’s Fool Me Once.
Jammer, had me erop verheugd aangezien ik de eerste 2 Cobens goed vond.
Knap ook dat ik echt geen enkel karakter sympathiek vond.
En Britse series zijn toch echt wel mijn ding.
Ik zit dat nu te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:39 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vond Fool Me Once juist wel leuk![]()
Eens ff kieken wat die andere series zijn.
De titel was wel een enorme hint hèquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu dacht ik met The Ex-Wife een slechte Britse mini-serie gezien te hebben afgelopen week…..guess what?! Het kan nog slechter met Harlan Coben’s Fool Me Once.
Jammer, had me erop verheugd aangezien ik de eerste 2 Cobens goed vond.
Knap ook dat ik echt geen enkel karakter sympathiek vond.
En Britse series zijn toch echt wel mijn ding.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DI4RIES - Italië S02/B 2023 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Een eerste liefde, de eerste zoen, plezier met vrienden, en ruzies met rivalen. 's Ochtends op school, 's middags bij de zee. Elke dag zit vol verrassingen!
Pete Davidson: Turbo Fonzarelli - VS 2024 12 0:56 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian Pete Davidson gaat helemaal los in deze stand-upspecial, van zijn jeugdliefde voor Leonardo DiCaprio tot het verontrustende cadeau dat hij kreeg van een stalker.
The Proposal - VS 2009 6 1:48 uur | Comedy, Romantisch
Als ze dreigt haar visum kwijt te raken met uitzetting tot gevolg, dwingt een ergerlijke hoofdredactrice haar ondergewaardeerde assistent om met haar te trouwen.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh dat is wel leukquote:
Ik zit dat nu ook te kijken, omdat ik van Britse series houd. En Joanne Lumley er in speelt. Maar jemig, wat een rare ongeloofwaardige kronkels heeft dit.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit dat nu te kijken.![]()
Geheel niet slecht inderdaad.
Ja, ik begrijp je wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zit dat nu ook te kijken, omdat ik van Britse series houd. En Joanne Lumley er in speelt. Maar jemig, wat een rare ongeloofwaardige kronkels heeft dit.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:01 schreef TLC het volgende:
Binnenkort maar eens die film over de vliegtuigcrash in de Andes kijken (waar ze delen van de doden moesten opeten om te overleven), ik heb alleen die andere versie gezien 'Alive'.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:18 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond gekeken. Wel echt een aanrader. Mooi in beeld gebracht!
Inderdaad hoor. Het acteren is prima, maar het script? OMGquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel.
Maar toch zeker het aanzien waard. Allerlei pluimage aan mensen ook weer paraat inclusief een 'klein' volwassen mens. Netflix nietwaar!
Zolang ze maar selecteren op het belangrijkste en dat is kunnen acteren!
Wij kijken het ook. Zijn aangeland bij aflevering 5.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zit dat nu ook te kijken, omdat ik van Britse series houd. En Joanne Lumley er in speelt. Maar jemig, wat een rare ongeloofwaardige kronkels heeft dit.
Haha, zit in aflevering 7 en stel het verder kijken steeds uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kijken het ook. Zijn aangeland bij aflevering 5.
Weet nog steeds niet echt of ik het goed vind.
Misschien omdat al die verhaallijnen ook in het boek voorkomen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad hoor. Het acteren is prima, maar het script? OMGZoveel verhaallijntjes uitzetten, dat werkt bij mij niet meer, misschien het idee er achter dat er daarna nog serie 2 tot en met 8 kan komen ofso. Vond Lumley wel weer briljant in haar (bescheiden) rolletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat al die verhaallijnen ook in het boek voorkomen?Geloof ik niet zo, uit een goed boek valt er prima een script te maken. Dit sloeg soms nergens op, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een (gemene) schoonmoeder kan het ook nooit goed doen uiteraard.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:35 schreef Firuze60 het volgende:
Vond Lumley wel weer briljant in haar (bescheiden) rolletje.
Ken deze serie niet maar wel ff op de lijst gezet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:40 schreef maily het volgende:
Neumatt S2 afgekeken; een boel afspraken die telkens weer niet doorgingen om verschillende redenen.
Hoop op een S3.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Break Point - VS S02 2023 9 - Netflix Original | Documentaire
Reis mee met enkele van 's werelds meest getalenteerde tennissers die willen schitteren op Grand Slam-toernooien in een seizoen boordevol actie.
Kingdom 3: The Flame of Destiny - Japan 2023 12 2:09 uur | Actie
Een machtige generaal keert terug naar het slagveld om zijn koninkrijk te beschermen tegen een invasie, samen met een volwassen oorlogswees die droomt van glorie.
The Trust: A Game of Greed - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie strijden deelnemers samen om een kwart miljoen dollar. Zullen ze het geld eerlijk verdelen of elkaar tegenwerken om zelf meer te krijgen?When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy Swallows Universe - Australië Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Een jongetje dat in de jaren 80 opgroeit in de buitenwijken van Brisbane, wordt geconfronteerd met de harde realiteit van het leven en het naderende onheil dat zijn gezin bedreigt.
Champion - VK S01 2024 14 - Netflix Original | Drama
Rapper Bosco is na zijn vrijlating uit de gevangenis klaar voor een comeback, totdat zijn zus Vita voor het voetlicht treedt en hun familieband op de proef stelt.
Forst - Polen S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een rechercheur die vanwege zijn onconventionele onderzoekmethodes wordt geschorst, gaat buiten de wet om samenwerken met een journalist om een reeks brute moorden op te lossen.
Killer Soup - India S01 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat, Thriller
Swathi wil graag een restaurant openen, maar dan wordt haar man vermoord. Samen met haar minnaar beraamt ze een waanzinnig plan: hij zal zich voordoen als haar man.
Sonic Prime - VS S03 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Als een explosieve strijd met dr. Eggman het universum verbrijzelt, racet Sonic door parallelle dimensies om zijn vrienden terug te vinden en samen de wereld te redden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 11-01-2024 17:21:14 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Yes, uitermate vermakelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
Kijken meer mensen 'The Rookie'?
Best geinig
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lift - VS 2024 12 1:46 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een professionele dief en zijn ervaren team gaan voor de ultieme roof van $ 500 miljoen aan goud uit een kluis in een vliegtuig op 10 km hoogte.
Love is Blind: Sverige - Zweden S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Het unieke datingexperiment strijkt neer in Zweden waar plaatselijke singles op zoek gaan naar ware liefde en een huwelijksaanzoek doen - allemaal voordat ze elkaar hebben gezien.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |