abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211908641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:58 schreef TAmaru het volgende:

Ik heb ook een aantal afleveringen Manifest gekeken maar vond het zo slecht en ongeloofwaardig, ook het acteerwerk, dat ik denk ik na aflevering 4 of 5 gestopt ben.
Ik heb het helemaal afgekeken, ik ben helemaal van de hoofdrolspelers gaan houden O+ En ja, ik zag wel dat het geen top acteurs waren, maar oh wat was ik dol op mijn guilty pleasure tv-serie O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:37:22 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211908979
Ik kijk nu The Rookie en ik vind het erg leuk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211912031
Iemand berlin al gezien? Zit nu te kijken maar boeit me nog niet echt.
pi_211912302
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu dacht ik met The Ex-Wife een slechte Britse mini-serie gezien te hebben afgelopen week…..guess what?! Het kan nog slechter met Harlan Coben’s Fool Me Once.

Jammer, had me erop verheugd aangezien ik de eerste 2 Cobens goed vond.

Knap ook dat ik echt geen enkel karakter sympathiek vond.

En Britse series zijn toch echt wel mijn ding.
Dat onsympathieke is ook precies de bedoeling.

Maar niets met Michelle Keegan (The big smile from the UK), Joanna Lumley (tofste wijf ooit), Adeel Akhtar (meest bekroonde acteur in Engeland van de laatste jaren) of Thorin Oakenshield hebben is gewoon knap :D
pi_211912339
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Brothers Sun - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Als zijn familie wordt bedreigd door een mysterieuze vijand, vertrekt een triadelid uit Taipei naar LA om zijn eigenzinnige moeder en nietsvermoedende jongere broer te beschermen.

Delicious in Dungeon - Japan S01E01 2024 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Offbeat, Sci-Fi
Kerkers, draken ... en heerlijke monsterstoofpot? Avonturiers begeven zich in een vervloekt, bedolven koninkrijk om hun kameraad te redden en koken onderweg bergen voedsel.

Good Burger - VS 1997 6 1:35 uur | Comedy
Twee tieners werken in een cafetaria. Als een populaire hamburgerketen de concurrentie aanwakkert, proberen ze het restaurant te redden van de ondergang.

La sociedad de la nieve | Society of the Snow - Spanje 2024 12 2:25 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Als een vliegtuig in het afgelegen hart van het Andesgebergte neerstort, werken de overlevenden samen en worden ze elkaars laatste hoop om de weg naar huis te vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Aether op 04-01-2024 07:49:45 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211912367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal afgekeken, ik ben helemaal van de hoofdrolspelers gaan houden O+ En ja, ik zag wel dat het geen top acteurs waren, maar oh wat was ik dol op mijn guilty pleasure tv-serie O+
Uitgekeken, het einde was zo verschrikkelijk voorspelbaar dat het lachwekkend was.
  donderdag 4 januari 2024 @ 08:42:05 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211912589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 07:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat onsympathieke is ook precies de bedoeling.

Maar niets met Michelle Keegan (The big smile from the UK), Joanna Lumley (tofste wijf ooit), Adeel Akhtar (meest bekroonde acteur in Engeland van de laatste jaren) of Thorin Oakenshield hebben is gewoon knap :D
Is het een hobbit-crossover dan? :wtf:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211912610
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Is het een hobbit-crossover dan? :wtf:
Jammer dat Lee Pace ontbreekt dan.
pi_211912923
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jammer dat Lee Pace ontbreekt dan.
:9~ :9~ :9~
Tap tap tap
pi_211912950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:9~ :9~ :9~
Brother Day _O_
  donderdag 4 januari 2024 @ 14:28:55 #236
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_211915989
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 02:00 schreef Magica het volgende:
Zoveel slechter dan het origineel. Kon mij vrij weinig boeien
The more debt, the better
  donderdag 4 januari 2024 @ 14:55:18 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211916249
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 02:00 schreef Magica het volgende:
Aan begonnen, maar boeit mij niet echt.
Slecht aftreksel van Casa de Papel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_211916978
Begonnen met Berlin, ja het lijkt op LCP maar dat heb je al snel met de makers daarvan, ze hebben een bepaalde stijl van verhaallijnen brengen, de komische noot ook te laten mee spelen. Ik vind het wel leuk, het is erg herkenbaar; the Alex Pina style, maar een slap aftreksel van LCP zou ik het niet willen noemen. Het scoort ook best goed zag ik, dus ik denk dat er wel een nieuw seizoen gaat komen ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211918667
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2024 14:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Slecht aftreksel van Casa de Papel.
en zelfs dat heb ik nooit afgekeken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 4 januari 2024 @ 19:39:52 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211918977
Hmm, ik vond Fool Me Once juist wel leuk :)

Eens ff kieken wat die andere series zijn.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211921750
SPOILER: Trailers
Good Grief - VS 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een kunstenaar gaat na de dood van zijn man, een beroemde schrijver, met zijn twee beste vrienden naar Parijs, waar ze gevoelige geheimen en harde waarheden delen.

Gyeongseong Creature - Zuid-Korea D02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Gyeongseong, 1945. In Seoel onder koloniaal bewind proberen een zakenman en een detective te overleven en nemen het op tegen een monster ontstaan uit menselijke hebzucht.

The Hunt - VS 2020 16 1:30 uur | Horror
In deze duistere horrorsatire jaagt de rijke elite als vertier op onschuldige, gewone burgers. Maar dan keert een van hen zich tegen haar achtervolgers.

Maggie Moore(s) - VS 2023 16 1:39 uur | Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
In een klein stadje vol grote geheimen werken een politiecommissaris en een amateur-speurneus samen om de moorden op te lossen op twee vrouwen met dezelfde naam: Maggie Moore.
pi_211921909
Kleo seizoen 2 komt er ook aan zag ik *O* *O*
pi_211924664
The brothers sun is leuk, Genoeg actie, en met een knipoog.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 22:15:20 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211931638
Okay, er worden weleens vertaalfoutjes gemaakt. Maar deze vond ik echt dom.

Politie komt bij een groep paintballers. Die hebben camouflage aan. Er wordt gezegd: 'he's got a camo shirt'

Vertaling: 'hij draagt een camel shirt'

En dan meerdere keren dezelfde fout. Er loopt ook niemand met een kamelen shirt :') Man man man.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211931909
quote:
83s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, er worden weleens vertaalfoutjes gemaakt. Maar deze vond ik echt dom.

Politie komt bij een groep paintballers. Die hebben camouflage aan. Er wordt gezegd: 'he's got a camo shirt'

Vertaling: 'hij draagt een camel shirt'

En dan meerdere keren dezelfde fout. Er loopt ook niemand met een kamelen shirt :') Man man man.
F&S / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #4
pi_211933298
Insidious: The Red Door - VS 2023 16 1:47 uur | Horror
Josh Lambert en zijn zoon Dalton worstelen met een generatie-overstijgend trauma wanneer onderdrukte herinneringen bovenkomen aan de demon die hun gezin achtervolgt.
pi_211941204
Binnenkort maar eens die film over de vliegtuigcrash in de Andes kijken (waar ze delen van de doden moesten opeten om te overleven), ik heb alleen die andere versie gezien 'Alive'.
pi_211942386
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 20:01 schreef TLC het volgende:
Binnenkort maar eens die film over de vliegtuigcrash in de Andes kijken (waar ze delen van de doden moesten opeten om te overleven), ik heb alleen die andere versie gezien 'Alive'.
Ik heb het vanavond gekeken. Wel echt een aanrader. Mooi in beeld gebracht!
pi_211946651
Japan - India 2023 16 2:34 uur | Comedy, Drama, Misdaad
Een mysterieuze dief die liefst juwelierszaken berooft, laat zijn oog vallen op het fortuin van een politicus en raakt verwikkeld in een ongeziene politieachtervolging.

Transporter 2 - VS 2005 16 1:28 uur | Actie, Misdaad
In dit met actie gevulde vervolg raakt chauffeur Frank Martin betrokken bij de ontvoering van de zoon van een politicus.
pi_211956295
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 06:11 schreef Aether het volgende:
Insidious: The Red Door - VS 2023 16 1:47 uur | Horror
Josh Lambert en zijn zoon Dalton worstelen met een generatie-overstijgend trauma wanneer onderdrukte herinneringen bovenkomen aan de demon die hun gezin achtervolgt.
Net als die andere films in deze reeks ; geen aanrader, op het laatst was het 'wanneer is die film nu afgelopen ?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')