SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good Grief - VS 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een kunstenaar gaat na de dood van zijn man, een beroemde schrijver, met zijn twee beste vrienden naar Parijs, waar ze gevoelige geheimen en harde waarheden delen.
Gyeongseong Creature - Zuid-Korea D02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Gyeongseong, 1945. In Seoel onder koloniaal bewind proberen een zakenman en een detective te overleven en nemen het op tegen een monster ontstaan uit menselijke hebzucht.
The Hunt - VS 2020 16 1:30 uur | Horror
In deze duistere horrorsatire jaagt de rijke elite als vertier op onschuldige, gewone burgers. Maar dan keert een van hen zich tegen haar achtervolgers.
Maggie Moore(s) - VS 2023 16 1:39 uur | Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
In een klein stadje vol grote geheimen werken een politiecommissaris en een amateur-speurneus samen om de moorden op te lossen op twee vrouwen met dezelfde naam: Maggie Moore.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
F&S / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #4quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, er worden weleens vertaalfoutjes gemaakt. Maar deze vond ik echt dom.
Politie komt bij een groep paintballers. Die hebben camouflage aan. Er wordt gezegd: 'he's got a camo shirt'
Vertaling: 'hij draagt een camel shirt'
En dan meerdere keren dezelfde fout. Er loopt ook niemand met een kamelen shirtMan man man.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insidious: The Red Door - VS 2023 16 1:47 uur | Horror
Josh Lambert en zijn zoon Dalton worstelen met een generatie-overstijgend trauma wanneer onderdrukte herinneringen bovenkomen aan de demon die hun gezin achtervolgt.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb het vanavond gekeken. Wel echt een aanrader. Mooi in beeld gebracht!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:01 schreef TLC het volgende:
Binnenkort maar eens die film over de vliegtuigcrash in de Andes kijken (waar ze delen van de doden moesten opeten om te overleven), ik heb alleen die andere versie gezien 'Alive'.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japan - India 2023 16 2:34 uur | Comedy, Drama, Misdaad
Een mysterieuze dief die liefst juwelierszaken berooft, laat zijn oog vallen op het fortuin van een politicus en raakt verwikkeld in een ongeziene politieachtervolging.
Transporter 2 - VS 2005 16 1:28 uur | Actie, Misdaad
In dit met actie gevulde vervolg raakt chauffeur Frank Martin betrokken bij de ontvoering van de zoon van een politicus.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 06:11 schreef Aether het volgende:
Net als die andere films in deze reeks ; geen aanrader, op het laatst was het 'wanneer is die film nu afgelopen ?'SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insidious: The Red Door - VS 2023 16 1:47 uur | Horror
Josh Lambert en zijn zoon Dalton worstelen met een generatie-overstijgend trauma wanneer onderdrukte herinneringen bovenkomen aan de demon die hun gezin achtervolgt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galaxy Quest - VS 1999 12 1:42 uur | Camp, Comedy, Satire, Sci-Fi
Tientallen jaren na het succes van een scifi-serie worden de uitgerangeerde sterren van de serie gerekruteerd door aliens om een intergalactische reddingsmissie uit te voeren.When the student is ready, the teacher will appear.
The ranch weet ik niet, maar die andere 2 zijn top ! Spijtig dat ze beiden niet meer lopen..quote:Op woensdag 27 december 2023 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Norsemen, Happy en The Ranch gaan eens op het lijstje, Young Sheldon al met veel plezier gekeken
Echt enorme ellende inderdaad ! Slecht acteren ok, maar 9 van de 10 aspecten van de serie slaan nergens op of zijn heel slecht neergezet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu dacht ik met The Ex-Wife een slechte Britse mini-serie gezien te hebben afgelopen week…..guess what?! Het kan nog slechter met Harlan Coben’s Fool Me Once.
Jammer, had me erop verheugd aangezien ik de eerste 2 Cobens goed vond.
Knap ook dat ik echt geen enkel karakter sympathiek vond.
En Britse series zijn toch echt wel mijn ding.
Ik zit dat nu te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:39 schreef matthijst het volgende:
Hmm, ik vond Fool Me Once juist wel leuk![]()
Eens ff kieken wat die andere series zijn.
De titel was wel een enorme hint hèquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu dacht ik met The Ex-Wife een slechte Britse mini-serie gezien te hebben afgelopen week…..guess what?! Het kan nog slechter met Harlan Coben’s Fool Me Once.
Jammer, had me erop verheugd aangezien ik de eerste 2 Cobens goed vond.
Knap ook dat ik echt geen enkel karakter sympathiek vond.
En Britse series zijn toch echt wel mijn ding.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DI4RIES - Italië S02/B 2023 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Een eerste liefde, de eerste zoen, plezier met vrienden, en ruzies met rivalen. 's Ochtends op school, 's middags bij de zee. Elke dag zit vol verrassingen!
Pete Davidson: Turbo Fonzarelli - VS 2024 12 0:56 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian Pete Davidson gaat helemaal los in deze stand-upspecial, van zijn jeugdliefde voor Leonardo DiCaprio tot het verontrustende cadeau dat hij kreeg van een stalker.
The Proposal - VS 2009 6 1:48 uur | Comedy, Romantisch
Als ze dreigt haar visum kwijt te raken met uitzetting tot gevolg, dwingt een ergerlijke hoofdredactrice haar ondergewaardeerde assistent om met haar te trouwen.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh dat is wel leukquote:
Ik zit dat nu ook te kijken, omdat ik van Britse series houd. En Joanne Lumley er in speelt. Maar jemig, wat een rare ongeloofwaardige kronkels heeft dit.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit dat nu te kijken.![]()
Geheel niet slecht inderdaad.
Ja, ik begrijp je wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zit dat nu ook te kijken, omdat ik van Britse series houd. En Joanne Lumley er in speelt. Maar jemig, wat een rare ongeloofwaardige kronkels heeft dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |