abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2024 @ 23:45:56 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212111592

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212111703
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212113400
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Captivating the King - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Te midden van een koninklijke en politieke machtsstrijd leert een koning een intrigerende vrouw kennen, wiens verborgen verlangen naar wraak onbedoeld verandert in liefde.

How to Build a Girl - VK 2020 12 1:44 uur | Boek, Comedy, Drama
De nerdy Johanna verhuist naar Londen, maar dat loopt grondig fout als ze zich daar ontpopt tot een grofgebekte muziekcriticus om haar straatarme familie te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212113723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
Ik moest gewoon een beetje huilen. Wat een drama voor Denise en Aaron :X Wat fijn dat er uiteindelijk toch een soort van gerechtigheid was.

Rechercheur Misty _O_
  Spellchecker zondag 21 januari 2024 @ 11:31:44 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212114943
quote:
Die wil ik nog gaan kijken.
pi_212119533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik kan ze dus niet vinden. Als ik zoek dan krijg ik reality programmas.

Waar zoek jij op?
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.

Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Fitness, Exercise en je kan ook heel goed zoeken op Nike.

https://www.netflix.com/tudum/articles/nike-training-club incl alle soorten.
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
pi_212121067
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:

[..]
In Nederland zitten ze niet in het aanbod. Ik heb net even gekeken naar aanleiding van die post en kon ze ook niet vinden.

Als je een VPN gebruikt en je locatie veranderd naar Amerika dan vind je ze wel.
[..]
Als jij ze wel vind, zit je dus niet in Nederland waarschijnlijk want hier vind ie ze niet.
Pas als ik de VPN inschakel en op Amerika zet, dan kan ik ze vinden als ik zoek op Nike.
Dat verklaart een hoop. Ik gebruikte dezelfde zoektermen en ik kreeg gewoon niks.
pi_212121505
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Tap tap tap
pi_212121900
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon ze ook niet vinden.
Maar ik dacht dat Netflix VPN blokkeerde? Ik gebruikte dat een paar jaar geleden maar op een gegeven moment werd ik eraf gegooid.
Ik gebruik Windscribe en dat werkt prima. Heb maandelijks 30Gb gratis data daarmee, maar gebruik het eigenlijk nauwelijks. Windscribe werkte prima tot nu toe, als ik het gebruikte. Kan dr zo mee wisselen van locatie.

Als ik zoek op Nike training club collection zie ik 19 titels als ik als locatie een server in Amerika kies.

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 21-01-2024 19:24:09 ]
pi_212122172
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:20 schreef Inbox het volgende:

Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 januari 2024 @ 19:42:16 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_212122190
Nike werkt prima, geen vpn voor nodig ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_212122195
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zit gewoon in Nederland en heb geen enkel probleem ze te vinden.
waar zoek je op want ik zie ze ook niet :?
  zondag 21 januari 2024 @ 19:45:43 #13
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_212122227
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 januari 2024 @ 19:49:48 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212122300
Nog bedankt voor degene die The Good Place aan heeft bevolen, drie afleveringen gezien en we vinden het beiden hartstikke leuk tot nu toe *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212122345
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:

Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
pi_212122381
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat heb ik al lang gezegd. Het probleem ligt niet aan mijn kant hoor.
Rustig maar, is gewone interesse en van een probleem is al helemaal geen sprake :)
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef laziness het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
thanks, wellicht moet ik het op de televisie proberen maar op de app op de telefoon krijg ik dit niet.
pi_212122490
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef laziness het volgende:
Nike werkt prima, geen vpn voor nodig ^O^
Nou, ik zie 'm echt niet. Niet via mn android tv niet, niet via mn gsm. Met geen van mn drie netflix-accounts terwijl ik toch echt in Nederland zit.

Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.

Unimog meldt overigens dat die collectie hier in Nederland ook te zien zou moeten zijn.
  zondag 21 januari 2024 @ 20:48:00 #18
47102 Elvi
miemkwien
pi_212123202
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef laziness het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor magie -O- Ik wil ook yoga doen ;(
  zondag 21 januari 2024 @ 20:49:44 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_212123234
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef Inbox het volgende:

[..]

Wellicht omdat mn accounts elders geregistreerd zijn, maar ik krijg gewoon de Nederlandse catalogus als ik hier inlogd ben.

Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.

Is dit het algoritme? Moet ik eerst een sport docu kijken voor ik het krijg?
pi_212123386
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:

[..]
Dat is het niet. Ik ben in Nederland geregistreerd en heb een Nederlands account. Geen vpn of andere fratsen. Het is mijn eigen account. En ik krijg niks als ik op fitness, nike, of welke andere zoekterm zoek.

Ik zie ook niets, zowel op iPad, Apple TV als browser kan ik niets vinden.

Via Google vind ik ze wel, maar krijg dan foutcode 22004, niet beschikbaar in deze regio bij het afspelen.
pi_212123426
:D mysterie hier.
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 21:15:03 #22
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212123606
Ik kan al die Nike-dingen gewoon vinden en afspelen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_212123622
Ik zie ook niks als ik op Nike zoek.
Tap tap tap
pi_212123629
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Misschien moeten we het eerst ontgrendelen en verdienen. Ik kijk horror en true crime, dat lukt me nooit.
Tap tap tap
pi_212123634
Misschien krijg je het alleen te zien als je sportief bent. Of juist veel te dik en wil het je aansporen sportief te gaan zijn. Who knows :')
pi_212123648
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Misschien krijg je het alleen te zien als je sportief bent. Of juist veel te dik en wil het je aansporen sportief te gaan zijn. Who knows :')
Maar ik ben dik :'(
Tap tap tap
  zondag 21 januari 2024 @ 21:18:09 #27
47102 Elvi
miemkwien
pi_212123649
Ik vind het wel gek dat we dus niet allemaal dezelfde content krijgen.
pi_212123654
Ik heb nog aan iemand anders gevraagd wat zij te zien krijgt.
Tap tap tap
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 21:21:28 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212123702
Ik weet niet of dit al genoemd is:

Als je de taal van het Netflix-menu op Nederlands hebt staan, krijg je alleen programma's te zien die Nederlands ondertiteld zijn. Die Nike-dingen zijn niet Nederlands ondertiteld. Ik heb Netflix op Engels staan voor de menu's en dan heb je wat meer content.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 21-01-2024 21:35:06 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_212124039
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:21 schreef Mike het volgende:

Als je de taal van het Netflix-menu op Nederlands hebt staan, krijg je alleen programma's te zien die Nederlands ondertiteld zijn. Die Nike-dingen zijn niet Nederlands ondertiteld. Ik heb Netflix op Engels staan voor de menu's en dan heb je wat meer content.
Dit is het. Ik heb nu ook Nike content.
Tap tap tap
pi_212124061
quote:

:D
pi_212124119
quote:

oh! Ik heb alles, ook de ondertiteling op Engels staan! Je bent duidelijk iets op het spoor! :o
pi_212124193
Niet dat ik het ga gebruiken.
Tap tap tap
pi_212124239
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik het ga gebruiken.
Ik ook niet :D Maar het was wel een raar mysterie dat de één het wel ziet en de ander niet. Met dezelfde zoektermen.
pi_212124261
Nu ben ik nieuwsgierig geworden. Maar hoe kan ik die instellingen veranderen op mn tv,zodat ik dit ook kan bekijken zonder VPN aan te slingeren?
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 21:59:55 #36
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212124328
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef Inbox het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig geworden. Maar hoe kan ik die instellingen veranderen op mn tv,zodat ik dit ook kan bekijken zonder VPN aan te slingeren?
Volgens mij is het een kwestie van in je account (kun je ook even op je telefoon of tablet aanpassen) de taal van de site op Engels zetten.
  zondag 21 januari 2024 @ 22:01:01 #37
47102 Elvi
miemkwien
pi_212124344
quote:

Serieus? Is dat het :D

Ga het meteen omzetten _O-
  zondag 21 januari 2024 @ 22:01:30 #38
47102 Elvi
miemkwien
pi_212124353
Dit vind ik best een lifehack _O-
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 22:02:12 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212124362
Ik kwam er ooit achter dat je meer content hebt in het Engels omdat ik een nieuwe standup special wilde zien die ik nergens kon vinden. Daar hadden ze nog geen Nederlandse ondertiteling voor en dan kreeg je 'm als Nederlander ook niet te zien. Tenzij je de taal van de menu's aanpast dus.
pi_212125016
Midnight Express _O_ _O_ en daarna een aflevering van Seinfeld, dat was een goed avondje NF :D ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212125819
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:59 schreef Mike het volgende:

[..]
Volgens mij is het een kwestie van in je account (kun je ook even op je telefoon of tablet aanpassen) de taal van de site op Engels zetten.
Ik heb het gevonden.

In je profiel (avatar) het potloodje selecteren en dan idd de taal naar Engels zetten. Wat bizar dat ie dan wel tevoorschijn komt. Nadeel is wel dat je als je dan toch iets met Nederlandse ondertiteling wilt zien, je het in moet stellen tijdens het afspelen (toets omlaag)
pi_212137536
The Favourite - VK 2018 12 2:00 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Terwijl een zieke koningin Anne haar greep op een koninkrijk in oorlog verliest, raakt haar vertrouwelinge in de clinch met een sluwe jonge rivaal voor de genegenheid van de heerser.

Jacqueline Novak: Get on Your Knees - VS 2024 AL 1:34 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De veelgeprezen off-Broadway-show van comedian Jacqueline Novak biedt een intellectuele en intieme kijk op de geschiedenis van fellatio.

Love Deadline - Japan S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
Vrouwen ontmoeten potentiële echtgenoten en reizen naar prachtige locaties. Het addertje onder het gras? Alleen vrouwen kunnen een aanzoek doen, en mannen hebben een deadline.

Net geen Narwal - VS S02 2023 AL - Netflix Original | Boek, Kinderserie
De nieuwsgierige kleine Kelp denkt al zijn hele leven dat hij een narwal is, totdat hij erachter komt dat hij eigenlijk een eenhoorn is. Nu heeft hij twee werelden om te ontdekken!
pi_212148165
quote:
Wat een terugkerende tunnelvisie weer idd. Eerste 2 afleveringen gezien. Derde morgen maar kijken want heb me al te boos gemaakt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  woensdag 24 januari 2024 @ 00:29:45 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212148413
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 23:47 schreef StevenHyde het volgende:

Wat een terugkerende tunnelvisie weer idd. Eerste 2 afleveringen gezien. Derde morgen maar kijken want heb me al te boos gemaakt.
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212149299
Queer Eye - VS S08 2023 12 - Netflix Original | Reality
Leg de zakdoekjes maar klaar! Deze gloednieuwe 'Fab Five' komen met hippe tips, emotioneel geladen make-overs en oprechte ontboezemingen die allerlei gevoelens losmaken.

Six Nations: Full Contact - VK S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
De beste rugbyteams van Europa strijden om de beker in het Guinness Zeslandentoernooi van 2023, ronde na ronde, wedstrijd na wedstrijd.

La sociedad de la nieve: Wie waren we op de berg? - Spanje 2024 14 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
Kijk hoe het creatieve proces achter 'Society of the Snow' tot stand is gekomen, met cast, crew, regisseur J.A. Bayona en zelfs echte overlevenden.
pi_212152962
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Eerste aflevering bekeken en ik erger mij nu al rot over alle kortzichtige aannames van de politie.
Wel een mooi einde. Wel een aanrader om dan iig het einde te checken ;)
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_212153791
De eerste 5 afleveringen van Young Royals komen op 11 maart op Netflix te staan. De laatste aflevering 18 maart. Nu heb ik toch geen tijd om de serie te bingen, maar voor degene die dat wel kunnen is het wel vrij matig :D Ik gok dat aflevering 5 een vette cliffhanger heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 24-01-2024 15:48:41 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2024 @ 16:18:03 #48
284411 crew  heywoodu
pi_212154156
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
De eerste 5 afleveringen van Young Royals komen op 11 maart op Netflix te staan. De laatste aflevering 18 maart. Nu heb ik toch geen tijd om de serie te bingen, maar voor degene die dat wel kunnen is het wel vrij matig :D Ik gok dat aflevering 5 een vette cliffhanger heeft.

[ afbeelding ]
Heb je straks een midseason finale met een weekje tot het vervolg _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_212154263
quote:

[ afbeelding ]
  woensdag 24 januari 2024 @ 16:31:22 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212154320
quote:

[ afbeelding ]
Zag na het bekijken van de trailer het commentaar
"Finally a teen show where the teenagers look like teenagers"
Jep, puisterige pubers, alles behalve Eye Candy
LOL
pi_212154369
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heb je straks een midseason finale met een weekje tot het vervolg _O-
Ik kan me niet herinneren dat Netflix dit vaker zo gedaan heeft? Of gebeurt dit vaker?
pi_212154385
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:29 schreef golfer het volgende:

Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3 *O*
pi_212154431
Denise Huskins and Aaron Quinn's American Nightmare Isn’t Over
https://www.netflix.com/t(...)-huskins-aaron-quinn
pi_212154439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zag na het bekijken van de trailer het commentaar
"Finally a teen show where the teenagers look like teenagers"
Jep, puisterige pubers, alles behalve Eye Candy
LOL
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2024 @ 17:04:01 #55
284411 crew  heywoodu
pi_212154578
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is ook één van de redenen waarom ik deze serie fijn vind om naar de kijken. Het zijn niet van die gepolijste acteurs met hagelwitte tanden.
Behalve zo te zien de twee modellen op de cover :+
pi_212154593
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Behalve zo te zien de twee modellen op de cover :+
Een van die 'modellen' heeft puistjes en een beetje ruwe huid, wat niet te zien is op de foto. De ander heeft dat niet, maar is geen model volgens mij. En de rest van de cast is ook gewoontjes wat betreft looks.
  Spellchecker woensdag 24 januari 2024 @ 22:26:21 #57
197773 crew  maily
pi_212161150
Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.

Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia.
  donderdag 25 januari 2024 @ 11:34:01 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212163221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:37 schreef Isabeau het volgende:

Er komt gelukkig nog een politieheld in deel 3 *O*
Inderdaad iemand die wel gewoon verbanden kon bedenken.
Verder blijft het in- en intriest hoe slecht het systeem van de politie, met door de bevolking gekozen functionarissen (sheriffs etc) functioneert.
SPOILER
Ik kan mij goed voorstellen dat zowel Denise als Aaron nu nog steeds last hebben van wat er in 2015 is gebeurd.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 25-01-2024 11:41:27 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 januari 2024 @ 12:01:30 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_212163559
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
Masters of the Universe: Revolution - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Het is techniek tegen magie. He-Man en zijn vrienden bestrijden de duistere krachten van Skeletor in een episch gevecht om het hart van Eternia.
By the power of grayskull!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 25 januari 2024 @ 15:16:32 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212165417
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2024 06:43 schreef Aether het volgende:
Griselda - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Waargebeurd
Deze fictieve dramatisering is gebaseerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe Griselda Blanco in Medellín begon en als 'de Madrina' een drugsimperium in Miami opbouwde.
Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212166541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:26 schreef maily het volgende:
Boy Swallows Universe :{ _O-
Is dat goed of slecht? :o Staat op m'n kijklijst vanwege Travis Fimmel O+

Ik bingede Love on the Spectrum er door heen, wat heerlijk ongegeneerd en ongemakkelijk allemaal O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Spellchecker donderdag 25 januari 2024 @ 17:43:33 #63
197773 crew  maily
pi_212166556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Is dat goed of slecht? :o Staat op m'n kijklijst vanwege Travis Fimmel O+

Ik bingede Love on the Spectrum er door heen, wat heerlijk ongegeneerd en ongemakkelijk allemaal O+
Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Met een grote glimlach.
SPOILER
pi_212166560
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
SPOILER
Geweld ben ik wel gewend van Travis Fimmel :+
Bedankt!
  vrijdag 26 januari 2024 @ 00:14:31 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212171719
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 15:16 schreef golfer het volgende:

Op mijn kijklijst gezet. Heb haar waargebeurde geschiedenis net gelezen. Haar zoon met de fraaie voornamen Michael Corleone heeft nog geprobeerd via een rechtzaak deze serie tegen te houden.
Vanavond was er bij Op1 ook een heel item erover.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212172343
Badland Hunters - Zuid-Korea 2024 16 1:48 uur - Netflix Original | Actie
Na een dodelijke aardbeving geldt in Seoul het recht van de sterkste en komt een onverschrokken jager in actie om een tiener te redden die door een krankzinnige dokter is ontvoerd.

Dinner Time Live With David Chang - VS S01E01 2024 AL - Netflix Original | Lifestyle
Chef David Chang hosts an unfiltered dining experience as he cooks for celebrity guests and shares culinary secrets. (Live event in English.)

Sit Down with Stand Up Udom Taephanich - Thailand 2024 AL 2:04 uur - Netflix Original | Talkshow
De bekende Thaise stand-upcomedian Udom Taephanich deelt zijn unieke verhalen en perspectieven in dit baanbrekende interview met Yuthana Boonorm.
pi_212182550
Griselda gekeken maar op een of andere manier greep het me niet, ik kwam niet in het verhaal. Het kabbelde maar een beetje voort maar werd nergens echt pakkend. Acteerwerk vond ik ook middelmatig met weinig charismatische/aansprekende acteurs. Jammer, had er wel meer van verwacht. -O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 23:04:15 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212182776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 22:51 schreef Felixa het volgende:
Griselda gekeken maar op een of andere manier greep het me niet, ik kwam niet in het verhaal. Het kabbelde maar een beetje voort maar werd nergens echt pakkend. Acteerwerk vond ik ook middelmatig met weinig charismatische/aansprekende acteurs. Jammer, had er wel meer van verwacht. -O-
Ik kijk nu naar aflevering 2 en amuseer mij vooral om de herkenbaarheid van de inrichtingen, de auto's en vooral de kapsels en de kleding.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212184959
Doctor Slump - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Twee briljante artsen, ooit rivalen op school, komen bij toeval weer bij elkaar. Ze hebben elk te maken met de ergste inzinking in hun leven en vinden onverwacht troost bij elkaar.
pi_212204275
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
SPOILER
Maily! :(
SPOILER
  Spellchecker zondag 28 januari 2024 @ 18:24:21 #71
197773 crew  maily
pi_212204404
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Maily! :(
SPOILER
Wat jammer dat je het vond tegenvallen .... ^O^

Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik :+
pi_212204433
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:24 schreef maily het volgende:

[..]
Wat jammer dat je het vond tegenvallen .... ^O^

Misschien vind je "the fundamentals of caring" wel leuk? Feelgood-film.
Vind ik :+
Ik vertrouw jou niet meer o|O
  Spellchecker zondag 28 januari 2024 @ 18:26:37 #73
197773 crew  maily
pi_212204444
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:26 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik vertrouw jou niet meer o|O
:D :*
pi_212208778
Griselda bingt wel lekker weg, ik vind het tot zover goed (ben nu bij aflevering 3), en n beetje Scarface achtige muziek maakt het helemaal af ^O^
  maandag 29 januari 2024 @ 00:06:32 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212208912
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 23:48 schreef TLC het volgende:
Griselda bingt wel lekker weg, ik vind het tot zover goed (ben nu bij aflevering 3), en n beetje Scarface achtige muziek maakt het helemaal af ^O^
Intussen helemaal afgekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat ik nooit van haar gehoord had, terwijl ik al die andere beruchte narcos wel van naam kende in die tijd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_212209606
Deep Fear - VK 2023 16 1:25 uur | Thriller
Een vrouw wordt geconfronteerd met gevaren boven en onder het oppervlak van de oceaan wanneer haar solo-zeiltocht in het Caribisch gebied een gevecht om te overleven wordt.

The Greatest Night in Pop - VS 2024 12 1:37 uur - Netflix Original | Documentaire
In januari 1985 kwamen de beroemdste muzieksterren op een avond samen om 'We Are the World' op te nemen. Deze documentaire blikt achter de schermen van een historische gebeurtenis.

Kleine Bheem: Speeltijd - India S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Bheem, een vrolijke, oersterke peuter, gaat naar school. Ga mee op avontuur in zijn klas, waar hij vriendjes krijgt en kattenkwaad uithaalt!
pi_212210108
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat gevoel heb ik wel vaker bij Netflix. Soms gebruik ik de zoekfunctie en dan zie ik zoveel meer interessante series/films dan wanneer ik gewoon door de catalogus ga.

Overigens die Nike ongein is bij mij ook onvindbaar. Kan ze pas zien wanneer ik op de VPN naar de VS ga zitten.

Edit: Net de lifehack meegekregen. :') .

Is er overigens een website waarbij je alle content kunt zien maar ook kunt filteren?
Gisteren wel een website gevonden maar daar staat alles over 186 pagina's verspreid en staat Hindi gemengd met Engels en Spaans.

[ Bericht 17% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-01-2024 09:08:40 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212210897
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Night_Agen
https://www.ad.nl/show/re(...)ie-zo-goed~aa921fc3/

Mij boeide de serie The Night Agent , 10 afleveringen en men zou werken aan een seizoen 2
pi_212217741
The Greatest Night In Pop _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212217770
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat hier ook op het kijklijstje :Y
pi_212220474
Jack Whitehall: Settle Down - VK 2024 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Jack Whitehall staat op het podium in de O2 Arena in Londen en praat over honden, drinken, alleen uit eten gaan en uiteindelijk besluiten om zich te settelen en vader te worden.

NASCAR: Full Speed - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Gedreven door passie en de roem van de NASCAR Cup strijden coureurs en hun teams om het kampioenschap en de kans om geschiedenis te schrijven in deze sportdocumentaire.
pi_212231037
Genoten van Griselda en het ijzersterke acteren van Sofia Vergara _O_

SPOILER
Dit is trouwens de echte Griselda Blanco

[ Bericht 17% gewijzigd door TLC op 30-01-2024 23:01:43 ]
pi_212232229
Alexander: The Making of a God - VK S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Interviews met experts en aangrijpende reconstructies onthullen het buitengewone leven van Alexander de Grote en zijn brandende verlangen om de wereld te veroveren.

Baby Bandito - Chili S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Waargebeurd
Zijn naam is Kevin Tapia. Maar in Europa staat hij bekend als 'Baby Bandito'. Dit is het verhaal van de skater die in Chili de overval van de eeuw pleegde.

Love Never Lies: Poland - Polen S02 2023 14 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie testen zes koppels hun vertrouwen in elkaar via een leugendetector met oogscan. Bedrog kost geld, maar de waarheid wordt beloond.

The Lucky One - VS 2012 12 1:40 uur | Boek, Drama, Romantisch
Een marinier denkt dat zijn geluksamulet (een foto van een onbekende vrouw) hem heeft gered. Eenmaal thuis gaat hij op zoek naar de dame die zijn leven heeft veranderd.

The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse - Japan S01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
Wanneer een doemprofetie zich begint te voltrekken in het vredige land Britannia, onderneemt een jongen met een gouden hart een reis vol ontdekkingen en wraak.

WIL - België 2024 16 1:54 uur | Boek, Drama, Duister
Twee jonge politieagenten worden verscheurd door de keuze tussen collaboreren of het verzet helpen in het door nazi's bezette Antwerpen tijdens de Tweede Wereldoorlog.
pi_212242153
  woensdag 31 januari 2024 @ 23:32:39 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212243935
Geweldige film bekeken over een gebeurtenis uit 1972 die ik mij nog kon herinneren (ja, ik ben oud):
La sociedad de la Nieve.

Maar minstens zo leuk en interessant is de documentaire die ze gemaakt hebben over het maken van die film op Netflix.
Wie waren we op de berg? is een documentaire van Netflix over de opnames van de film La sociedad de la nieve. De documentaire gaat in op het creatieve proces achter de film, met interviews met de cast, crew, regisseur J.A. Bayona en zelfs echte overlevenden van de Andes-vliegramp van 1972.

https://www.netflix.com/title/81755382
Poef.....gone! ©golfer
pi_212244298
WIL is ook een aanrader hoor, over twee politie agenten in Antwerpen tijdens de Tweede Wereldoorlog ^O^
pi_212245056
Call Me by Your Name - Italië 2017 12 2:12 uur | Drama, Romantisch
In de zomer van 1983 bouwt de 17-jarige Elio op het Italiaanse platteland een levensveranderende band op met Oliver, de charismatische onderzoeksassistent van zijn vader.

Despicable Me - VS 2010 6 1:34 uur | Comedy, Familiefilm
Een crimineel meesterbrein bedenkt een plan om de maan te stelen. Maar als drie weeskinderen zijn hart veroveren, loopt alles anders dan verwacht.

Despicable Me 2 - VS 2013 6 1:37 uur | Comedy, Familiefilm
Meer gadgets, Minions en chaos! Gru is slechterik af en wil alleen nog voor zijn meisjes zorgen. Maar een geheime organisatie rekruteert hem om het kwade te bestrijden.

Despicable Me 3 - VS 2017 6 1:29 uur | Comedy, Familiefilm
Gru verliest zijn baan als hij een jaren 80-kindsterretje, nu superschurk, niet weet te pakken, maar krijgt er familie bij als hij ontdekt een tweelingbroer te hebben.

House, M.D. - VS S01-S08 2011 12 | Drama, Duister
Hugh Laurie in de hoofdrol als de nukkige dr. Gregory House, een arts die minachtend met zijn patiënten omgaat maar ze wel van de meest mysterieuze ziekten geneest.

Minions - VS 2015 6 1:30 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
De banaangele brabbelende handlangers van ‘Verschrikkelijke ikke’ zijn de sterren in deze prequel die het verhaal vertelt van hun aanbidding van een superschurk.

Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir - VS S03 2019 6 | Kinderserie
Wanneer Parijs in gevaar is, verandert Marinette in Ladybug. Maar ze weet niet dat Adrien, op wie ze verliefd is, als de superheld Cat Noir ook steden redt.

November Criminals - VS 2017 12 1:26 uur | Boek, Drama, Thriller
Een tiener onderzoekt met zijn beste vriendin de moord op een klasgenoot omdat ze vinden dat de politie niet snel genoeg werkt. Ze ontdekken een duistere, pijnlijke waarheid.

The Peacemaker - VS 1997 12 2:04 uur | Actie, Spionage
Nadat terroristen een voorraad kernkoppen hebben gestolen, werkt een wetenschapper samen met een onbezonnen geheim agent om ze op te sporen en een aanval te voorkomen.

RedLife - Thailand 2023 16 2:01 uur | Drama, Duister, Romantisch
Een crimineel en een studente dromen van een leven vol liefde en saamhorigheid en proberen te ontsnappen aan de sloppenwijken van Bangkok.
  donderdag 1 februari 2024 @ 10:07:43 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212246438
Ben aan Yellowstone begonnen, een serie waar eigenlijk niemand deugd en op de een of andere manier onsympathiek is.
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:12:18 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_212247343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben aan Yellowstone begonnen, een serie waar eigenlijk niemand deugd en op de een of andere manier onsympathiek is.
-O- was even blij met je dode mus. Dacht dat ie op netlfix stond.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:15:07 #90
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212247389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 11:12 schreef avotar het volgende:

[..]
-O- was even blij met je dode mus. Dacht dat ie op netlfix stond.
Doet het dat in NL niet? Hier in D wel. Is kut als dat per land verschillend is.
pi_212247435
Ik was ook al aan het zoeken geslagen... en vond dit
https://www.streamwijzer.nl/yellowstone-kijken-serie-2018/
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:19:50 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212247466
Volgens Justwatch alleen te zien op SkyShowtime (of Ziggo met SkyShowtime pakket)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 1 februari 2024 @ 11:48:18 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212247880
Sorry voor de dooie mus. Is een VPN naar D een optie?
pi_212253413
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kan dit soort series gewoon niet kijken. Ik moet tenminste iemand sympathiek vinden.
  donderdag 1 februari 2024 @ 19:20:28 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212253965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan dit soort series gewoon niet kijken. Ik moet tenminste iemand sympathiek vinden.
Had je dat ook bij AbFab?
pi_212254048
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond het ook tamelijk tegenvallen. Ik had het realistischer verwacht of zo. Dit is meer een soort rare gewelddadige Hollywoodfantasie.
Edit: Staat trouwens niet op Netflix realiseer ik me nu.
anonieme razernist
pi_212259547
Farang | Mayhem! - Frankrijk 2023 16 1:39 uur | Actie, Drama, Misdaad
Een ex-gevangene maakt een nieuwe start, maar raakt opnieuw in zijn oude wereldje verzeild. Zijn nieuwe familie loopt nu gevaar en hij zint op wraak.

Jesus Revolution - VS 2023 12 2:00 uur | Boek, Drama
Een hippie-straatpredikant, een ongelukkige tiener en een puriteinse Californische dominee besluiten in de jaren 70 een nieuw soort kerk te beginnen.

Let's Talk About CHU - Taiwan S01 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Parttimevlogger Chu Ai praat via haar kanaal openhartig over seks. Maar in het dagelijkse leven heeft ze meer moeite met dit onderwerp.

Orion en het Donker - VS 2024 6 1:32 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Een jongen met een levendige fantasie overwint zijn angsten op een onvergetelijke reis door de nacht met zijn nieuwe vriend: het reusachtige, lachende wezen Donker.

Prisoner's Daughter - VS 2022 16 1:40 uur | Drama
Als een geharde man met terminale kanker uit de gevangenis wordt vrijgelaten, verzoent hij zich met zijn dochter. Maar dan wordt hij geconfronteerd met een crisis in haar gezin.
pi_212267283
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Net gezien en die was inderdaad _O_ _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Spellchecker vrijdag 2 februari 2024 @ 23:32:44 #99
197773 crew  maily
pi_212270374
Barracuda Queens _O- _O_

Lijkt een beetje op Pretty Little Liars.
pi_212270380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 23:32 schreef maily het volgende:
Barracuda Queens _O- _O_

Lijkt een beetje op Pretty Little Liars.
Oeh, dan moet ik die kijken. Ik vond PLL fantastisch O+
pi_212270889
Ik ben niet zo van de crime docu's maar

Till murder do us part
Soering vs. Haysom

:o :o

Aanrader hoor

en een reden waarom bioscopen videobewaking zouden moeten hebben ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: