SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Guilt Trip - VS 2012 6 1:36 uur | Comedy, Feelgood
Andy en zijn moeder Joyce nemen allebei emotionele bagage mee op hun geïmproviseerde reis door het hele land. Het goede nieuws is dat ze ook elkaar hebben.
Southern All Stars Chigasaki Live 2023 - Japan 2023 12 2:26 uur | Concert
Vijfenveertig jaar na hun debuut geeft de populaire rockband Southern All Stars een vierdaags concert in Chigasaki, de geboorteplaats van zanger Keisuke Kuwata.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Wat was dit aangenaam om te kijkenquote:
Ik vond het, als medeoudje, ook erg leuk! Meer respect gekregen voor Lionel Richiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was dit aangenaam om te kijken(misschien niet voor jonge mensen, maar dit is mijn jeugd, al die grote namen
)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee en vriendjes in Oz - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Dee komt via een mysterieuze sleutel terecht in het land van Oz, waarna ze op een muzikale reis gaat om magie te redden en de held van het verhaal te worden.
The Devil Wears Prada - VS 2006 9 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Een afgestudeerde ontdekt haar eigen kracht - en stijl - terwijl ze moet lijden om succes te boeken als assistente van de tirannieke redacteur van een modetijdschrift.
Luz - Brazilië S01 2024 9 - Netflix Original | Drama
Het avontuurlijke schoolmeisje Luz wordt opgevoed door een vriendelijke Kaingang-familie. Samen met haar vuurvliegje gaat ze op zoek naar de waarheid over haar afkomst.
Raël: Le prophète des extraterrestres | Raël: The Last Prophet - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie onderzoekt hoe een door ufo's geïnspireerde religie in een controversiële sekte kon veranderen. Bevat interviews met volgers, critici en Raël zelf.
Regular Show - VS S01-S03 2011 12 | Comedy
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.When the student is ready, the teacher will appear.
Ook eerst 'even' de American Music Awards presenteren en dan nog tot diep in de nacht (eh, ochtend) doorgaan met de leiding hebben bij het opnemen van een song waar ze dus maar een paar uur voor hebben. Woah.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik vond het, als medeoudje, ook erg leuk! Meer respect gekregen voor Lionel Richie
quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:54 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Devil wears Prada heb ik wel tig keer gekekenSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee en vriendjes in Oz - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Dee komt via een mysterieuze sleutel terecht in het land van Oz, waarna ze op een muzikale reis gaat om magie te redden en de held van het verhaal te worden.
The Devil Wears Prada - VS 2006 9 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Een afgestudeerde ontdekt haar eigen kracht - en stijl - terwijl ze moet lijden om succes te boeken als assistente van de tirannieke redacteur van een modetijdschrift.
Luz - Brazilië S01 2024 9 - Netflix Original | Drama
Het avontuurlijke schoolmeisje Luz wordt opgevoed door een vriendelijke Kaingang-familie. Samen met haar vuurvliegje gaat ze op zoek naar de waarheid over haar afkomst.
Raël: Le prophète des extraterrestres | Raël: The Last Prophet - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie onderzoekt hoe een door ufo's geïnspireerde religie in een controversiële sekte kon veranderen. Bevat interviews met volgers, critici en Raël zelf.
Regular Show - VS S01-S03 2011 12 | Comedy
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik kan m niet vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:43 schreef TLC het volgende:
Ik ben niet zo van de crime docu's maar
Till murder do us part
Soering vs. Haysom
![]()
![]()
Aanrader hoor
en een reden waarom bioscopen videobewaking zouden moeten hebben
Doet het niet zodra ik ingelogd bentquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/81445995
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staanquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Doet het niet zodra ik ingelogd bent
Niet op de gsm, niet als ik zoek op de tv zelfterwijl ik er zeker van ben dat ik m eerder wel voorbij heb zien komen.
Benieuwd waarom bioscopen dus videobewaking nodig zouden hebben.
Ik ben er al achter. Het was een leeftijdsrestrictie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staan
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik blijf erbij dat Young Royals slaat op Wilhelm en Simon en dus dat ze end game zijn
Ja, ik vind van welquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duplex - VS 2003 6 1:29 uur | Comedy
Een echtpaar wil graag dat hun buurvrouw vertrekt, zodat ze haar appartement met huursubsidie kunnen overnemen. Misschien moeten ze haar een handje helpen.
Jigarthanda DoubleX - India 2023 16 2:50 uur | Actie, Drama
In de jaren 70 besluit een bijzondere filmmaker om samen te werken met een beruchte gangster die een passie heeft voor Hollywood-westerns en ervan droomt om beroemd te worden.
One Day - VK Miniserie 2024 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Nadat Emma en Dexter samen naar het afstudeerfeest zijn geweest, scheiden hun wegen, maar hun levens blijven met elkaar verweven. Gebaseerd op de roman van David Nicholls.
Rikkie de Ooievaar 2 - Duitsland 2023 6 1:24 uur | Familiefilm, Feelgood
Wanneer de dappere mus Rikkie zijn ooievaarsadoptiegezin verlaat, gaat hij samen met een groep mussen op pad om een boosaardige pauw te slim af te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
Vond 'm best leuk destijds!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben met een nieuwe (oude) serie begonnen, Between uit 2015. In een stadje gaat iedereen dood, BEHALVE iedereen onder de 22. Eerste aflevering bevalt prima.
Zag hem vandaag ook.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are You There God? It's Me, Margaret - VS 2023 12 1:46 uur | Boek, Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
De elfjarige Margaret worstelt in de jaren 70 met nieuwe vriendschappen, het gezinsleven, geloofsvragen en het lange wachten tot de puberteit eindelijk aanbreekt.
Bhakshak - India 2024 12 2:14 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een worstelende lokale journalist bijt zich vast in een onderzoek naar afschrikwekkende misbruikzaken die worden verdoezeld in een opvangtehuis voor jonge meisjes.
An Incurable Case of Love - Japan S01 2020 9 | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Nanase werd vijf jaar geleden verliefd op dokter Tendo. Nu ze verpleegkundige is, ontmoet ze hem weer, maar hij lijkt totaal niet op de aardige man die ze vroeger kende.
A Killer Paradox - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Offbeat, Thriller
Als een gewone jongeman per ongeluk iemand vermoordt, volgen er meer moorden en raakt hij verstrikt in een eindeloos kat-en-muisspel met een sluwe rechercheur.
Kül | Ashes - Turkije 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Romantisch
Van een betoverende fantasie tot een gevaarlijke affaire, het leven van een rijke getrouwde vrouw raakt tijdens het lezen van een ongepubliceerd boek volkomen van de rails.
Lover, Stalker, Killer - VS 2024 12 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende documentaire probeert een monteur voor het eerst online te daten. Hij ontmoet een vrouw die haar romantische obsessie tot het uiterste drijft.
Machos alfa - Spanje S02 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Raúl en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Lover Stalker Killer
![]()
Er op gezet, nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |