Ook eerst 'even' de American Music Awards presenteren en dan nog tot diep in de nacht (eh, ochtend) doorgaan met de leiding hebben bij het opnemen van een song waar ze dus maar een paar uur voor hebben. Woah.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik vond het, als medeoudje, ook erg leuk! Meer respect gekregen voor Lionel Richie
quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:54 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Devil wears Prada heb ik wel tig keer gekekenSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee en vriendjes in Oz - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Dee komt via een mysterieuze sleutel terecht in het land van Oz, waarna ze op een muzikale reis gaat om magie te redden en de held van het verhaal te worden.
The Devil Wears Prada - VS 2006 9 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood
Een afgestudeerde ontdekt haar eigen kracht - en stijl - terwijl ze moet lijden om succes te boeken als assistente van de tirannieke redacteur van een modetijdschrift.
Luz - Brazili S01 2024 9 - Netflix Original | Drama
Het avontuurlijke schoolmeisje Luz wordt opgevoed door een vriendelijke Kaingang-familie. Samen met haar vuurvliegje gaat ze op zoek naar de waarheid over haar afkomst.
Ral: Le prophte des extraterrestres | Ral: The Last Prophet - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie onderzoekt hoe een door ufo's genspireerde religie in een controversile sekte kon veranderen. Bevat interviews met volgers, critici en Ral zelf.
Regular Show - VS S01-S03 2011 12 | Comedy
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik kan m niet vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:43 schreef TLC het volgende:
Ik ben niet zo van de crime docu's maar
Till murder do us part
Soering vs. Haysom
![]()
![]()
Aanrader hoor
en een reden waarom bioscopen videobewaking zouden moeten hebben
Doet het niet zodra ik ingelogd bentquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/81445995
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staanquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Doet het niet zodra ik ingelogd bent
Niet op de gsm, niet als ik zoek op de tv zelfterwijl ik er zeker van ben dat ik m eerder wel voorbij heb zien komen.
Benieuwd waarom bioscopen dus videobewaking nodig zouden hebben.
Ik ben er al achter. Het was een leeftijdsrestrictie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem wel, maar heb Netflix nu dus op Engels staan
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik blijf erbij dat Young Royals slaat op Wilhelm en Simon en dus dat ze end game zijn
Ja, ik vind van welquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat is een leuke serie? Nog niks van gezien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duplex - VS 2003 6 1:29 uur | Comedy
Een echtpaar wil graag dat hun buurvrouw vertrekt, zodat ze haar appartement met huursubsidie kunnen overnemen. Misschien moeten ze haar een handje helpen.
Jigarthanda DoubleX - India 2023 16 2:50 uur | Actie, Drama
In de jaren 70 besluit een bijzondere filmmaker om samen te werken met een beruchte gangster die een passie heeft voor Hollywood-westerns en ervan droomt om beroemd te worden.
One Day - VK Miniserie 2024 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Nadat Emma en Dexter samen naar het afstudeerfeest zijn geweest, scheiden hun wegen, maar hun levens blijven met elkaar verweven. Gebaseerd op de roman van David Nicholls.
Rikkie de Ooievaar 2 - Duitsland 2023 6 1:24 uur | Familiefilm, Feelgood
Wanneer de dappere mus Rikkie zijn ooievaarsadoptiegezin verlaat, gaat hij samen met een groep mussen op pad om een boosaardige pauw te slim af te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Vond 'm best leuk destijds!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben met een nieuwe (oude) serie begonnen, Between uit 2015. In een stadje gaat iedereen dood, BEHALVE iedereen onder de 22. Eerste aflevering bevalt prima.
Zag hem vandaag ook.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are You There God? It's Me, Margaret - VS 2023 12 1:46 uur | Boek, Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
De elfjarige Margaret worstelt in de jaren 70 met nieuwe vriendschappen, het gezinsleven, geloofsvragen en het lange wachten tot de puberteit eindelijk aanbreekt.
Bhakshak - India 2024 12 2:14 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een worstelende lokale journalist bijt zich vast in een onderzoek naar afschrikwekkende misbruikzaken die worden verdoezeld in een opvangtehuis voor jonge meisjes.
An Incurable Case of Love - Japan S01 2020 9 | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Nanase werd vijf jaar geleden verliefd op dokter Tendo. Nu ze verpleegkundige is, ontmoet ze hem weer, maar hij lijkt totaal niet op de aardige man die ze vroeger kende.
A Killer Paradox - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Offbeat, Thriller
Als een gewone jongeman per ongeluk iemand vermoordt, volgen er meer moorden en raakt hij verstrikt in een eindeloos kat-en-muisspel met een sluwe rechercheur.
Kl | Ashes - Turkije 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Drama, Psychologisch, Romantisch
Van een betoverende fantasie tot een gevaarlijke affaire, het leven van een rijke getrouwde vrouw raakt tijdens het lezen van een ongepubliceerd boek volkomen van de rails.
Lover, Stalker, Killer - VS 2024 12 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende documentaire probeert een monteur voor het eerst online te daten. Hij ontmoet een vrouw die haar romantische obsessie tot het uiterste drijft.
Machos alfa - Spanje S02 2022 14 - Netflix Original | Comedy
De vier vrienden Pedro, Luis, Ral en Santi voelen zich niet echt thuis in de nieuwe wereld van mondige vrouwen en proberen zich elk op hun eigen chaotische manier aan te passen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Lover Stalker Killer
![]()
Er op gezet, nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een hele nacht doorhalen, leek het op de klok. Lionel Richie was geweldig, maar meer artiesten in die documentaire. Michael Jackson ook, wat een perfectionist toen. Ook Stevie Wonder met dat helpen van die ene zanger. Boeiende documentaire.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook eerst 'even' de American Music Awards presenteren en dan nog tot diep in de nacht (eh, ochtend) doorgaan met de leiding hebben bij het opnemen van een song waar ze dus maar een paar uur voor hebben. Woah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 10-02-2024 21:55:36 ]
Dank voor je tip!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben met een nieuwe (oude) serie begonnen, Between uit 2015. In een stadje gaat iedereen dood, BEHALVE iedereen onder de 22. Eerste aflevering bevalt prima.
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Goed, nog een paar afleveringen en dan zijn we alweer door The Good Place heen
Erg jammer, want het is geweldig bevallen. Maar dan rest natuurlijk de vraag: wat hierna? The Good Place werd de opvolger van Brooklyn Nine-Nine, dus we zoeken nu weer een leuke comedy met 20-25 minuten durende afleveringen. Community vind ik nog altijd ruk, The Office heeft zij weinig zin in, dus die vallen sowieso af. Ik wil graag Modern Family kijken, maar dat staat volgens mij op Disney+ en dat heb ik niet.
Die vond ik heerlijk om te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.
Oh ja, Atypical hebben we volgens mij al helemaal gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt met Atypical. En als je kinderen hebt is Working Moms ook leuk.
Als je geen kinderen hebt is het ook erg leuk (vond ik althans, geen kinderen hier).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zit nog in S1; weet niet of ik het helemaal uit ga kijken ....quote:Op zondag 11 februari 2024 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij seizoen 2 en het wordt best wel bruut!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allied - VS 2016 12 2:05 uur | Spionage, Thriller
De geallieerde agent Max Vatan valt voor een Franse spion tijdens de Tweede Wereldoorlog. Wanneer hij hoort dat ze mogelijk een dubbelagent is, wil hij haar onschuld bewijzen.
Cut Throat City - VS 2020 16 2:03 uur | Drama, Misdaad, Provocerend
Een jongeman en zijn beste vrienden belanden in de nasleep van orkaan Katrina in een uitzichtloze positie en kiezen voor het slechte pad in de 9th Ward van New Orleans.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunderland 'Til I Die - VK S03 2020 12 - Netflix Original | Reality
Deze docuserie volgt de Engelse voetbalclub Sunderland in het seizoen 2017-18, waarin de spelers proberen terug te komen na hun degradatie uit de Premier League.
Taylor Tomlinson: Have It All - VS 2024 AL 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Taylor Tomlinson praat over droombanen, een ideale partner en omgaan met angst, waarbij de eeuwige vraag luidt "Is het mogelijk om alles te hebben?"
Zabij mnie, kochanie | Kill Me If You Dare - Polen 2024 12 1:34 uur - Netflix Original | Comedy
Een winnend lot heeft grote gevolgen voor een getrouwd stel: ze bedenken allebei een plan om elkaar te vermoorden voor het prijzengeld.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben klaar! Helaas komt s03 pas volgend jaar. Al is er wel iets voor te zeggen dat het nu ook klaar zou kunnen zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zit nog in S1; weet niet of ik het helemaal uit ga kijken ....
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bom Dia, Vernica | Good Morning, Vernica - Brazili S03 2022 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een ondergewaardeerde agente zit achter een datingsite-crimineel aan. Ze ontdekt een man en vrouw met een afschuwelijk geheim dat schuilgaat achter een samenzwering.
Die Liebeskmmerer | The Heartbreak Agency - Duitsland 2024 14 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Wanneer een sceptische journalist met tegenzin deelneemt aan liefdesverdriettherapie voor een artikel, opent hij uiteindelijk zijn hart voor zijn charmante therapeut.
Love Is Blind - VS S06 2023 12 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.
The Photograph - VS 2020 AL 1:46 uur | Drama, Romantisch
Als een journalist een vrouw helpt familiegeheimen te ontsluieren na de dood van haar moeder, waar ze geen contact mee had, ontvouwt zich een liefdesverhaal in verleden en heden.
Players - VS 2024 16 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een New Yorkse sportjournaliste heeft een draaiboek vol versiertrucs, maar valt onverwachts voor een fling. Kan ze alleen op de korte baan spelen of houdt ze het nu langer vol?
A Soweto Love Story - Zuid-Afrika 2024 9 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een moeder die haar drie alleenstaande zonen graag ziet trouwen, belooft haar huis aan de eerste die in het huwelijksbootje stapt. Het leidt tot een race naar het altaar.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb deze gezien prima docu.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:29 schreef THEFXR het volgende:
bbbrrrrr, eng hoor
https://www.netflix.com/title/81611991
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlRawabi School for Girls - Jordani S02 2021 12 - Netflix Original | Drama
De gepeste buitenbeentjes op de chique meisjesschool AlRawabi plannen een reeks riskante wraakacties om hun pesters terug te pakken.
Below Deck Sailing Yacht - VS S02 2020 AL | Reality
Het superjacht Parsifal III kiest het ruime sop met een kleurrijke nieuwe bemanning. Op zee krijgen ze te maken met harde wind, romantiek en meer in deze spin-off van de hitserie.
Crossroads - VS 2002 6 1:33 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Als jeugdvriendinnen Lucy, Mimi en Kit op een roadtrip gaan, krijgen ze de kans weer naar elkaar toe te groeien, verliefd te worden en zichzelf te ontdekken.
Dragon Sakura S2 - Japan S01 2021 12 | Drama, Manga, Underdog
Met de hulp van een oud-leerling die hij jaren geleden heeft geholpen, gaat een advocaat als leraar op een school in problemen werken om leerlingen op een topuniversiteit te krijgen.
House of Ninjas - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Duister, Thriller
Een disfunctioneel gezin dat ooit een geducht ninjabestaan leidde, moet jaren later opnieuw schimmige missies ondernemen om een reeks dreigingen af te wenden.
Law & Order: Special Victims Unit - VS S06-S11 1999 12 | Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Deze scherpe politieserie met focus op de procedures, volgt de Special Victims Unit die zich bezighoudt met seksuele misdrijven als verkrachting, incest en pedofilie.
Love, Simon - VS 2018 12 1:51 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
De middelbarescholier Simon is gay, maar wil nog niet uit de kast komen. Hij probeert achter de identiteit te komen van de persoon op wie hij online verliefd is geworden.
NCIS - VS S10-S14 2003 12 | Drama, Misdaad, Mystery
Volg de eigenzinnige agenten van de NCIS - de Naval Criminal Investigative Service - die terroristen en andere opvallende criminelen opsporen.
(P)caro: El pequeo Nicols | Little Nicholas: Life of a Scoundrel - Spanje Miniserie 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Als tiener bewoog Kleine Nicols zich tussen politici, miljonairs en zelfs leden van de koninklijke familie. Deze docu bevat opnieuw cruciale getuigenissen over deze zaak.
Ready, Set, Love - Thailand S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
In een wereld waar de mannelijke bevolking afneemt, besluit een vrouw deel te nemen aan een door de overheid gesponsorde datingwedstrijd.
The Vince Staples Show - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Provocerend
De rapper en acteur Vince Staples, die enigszins beroemd en rijk is, staat voor de uitdagingen en verrassingen van het dagelijks leven in zijn woonplaats The Beach.
De Vuurlinie - Nederland 2023 16 1:55 uur | Drama
Een veteraan met hoge onderscheidingen voor zijn missies in Afghanistan brengt de oorlog naar huis als een onrechtmatige aanklacht zijn grootste geheim dreigt te onthullen.
Young Guns II - VS 1990 12 1:44 uur | Actie, Western
Billy the Kid en zijn bende zoeken hun toevlucht in Mexico nu Billy een prijs op zijn hoofd heeft staan. Maar zijn voormalige partner Pat Garrett zit hem op de hielen.When the student is ready, the teacher will appear.
Vond ik eerst ook, hoor, toch blijven uitkijken. Het einde is ontroerend.quote:Op maandag 12 februari 2024 17:57 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 5 van 14 afleveringen van One Day gezien. Kijkt lekker weg, korte afleveringen dus dat wil wel. Maar er moet wel wat gebeuren want het kabbelt nog een beetje voort.
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek gisteren American Nightmare. Het is wel een terugkerend thema in diverse docu-series: politie in de VS die er een zooitje van maakt/mensen niet gelooft. Allemachtig.
Daar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avgrunden | The Abyss - Zweden 2023 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Als de Zweedse stad Kiruna langzaam wegzinkt, moet Frigga kiezen tussen haar familie en haar baan als hoofd beveiliging bij 's werelds grootste ondergrondse mijn.
Einstein and the Bomb - VK 2024 12 1:16 uur - Netflix Original | Documentaire
Wat gebeurde er nadat Einstein was gevlucht uit nazi-Duitsland? Dit docudrama duikt aan de hand van archiefbeelden en Einsteins eigen woorden in het brein van een gekweld genie.
Komedi Kacau - Indonesi S01 2024 9 - Netflix Original | Comedy
Een onfortuinlijke man wordt bij zijn eigen bedrijf ontslagen en moet zijn broze huwelijk en zijn slecht lopende comedyclub zien te redden.
Warrior - VS S01-S03 2019 16 - Max Original | Actie, Boek, Drama, Duister, Kungfu, Misdaad
Een Chinese vechtkunstenaar komt aan in het San Francisco van de 19e eeuw. Hij wordt lid van een machtige misdaadfamilie en neemt het op tegen rivaliserende bendes in Chinatown.When the student is ready, the teacher will appear.
Afgelopen nacht een docu gezien waarbij de politie het wel helemaal goed deedquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
Vond het wel heel voorspelbaar, na een paar minuten had je al door wat er gebeurd isquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb deze gezien prima docu.
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:
Ik ga er ook nog aan beginnen ..... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
Het is denk ik meer een vrouwending. Ik keek het 10 minuten en ik was hookedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Adult - VS 2011 12 1:34 uur | Comedy, Drama, Duister
Als een gescheiden schrijfster via een brief van een ex-vriend te horen krijgt dat zijn vrouw bevallen is, keert ze terug naar huis om weer dichter bij hem te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetchedquote:Op zondag 18 februari 2024 00:33 schreef golfer het volgende:
Met een jaar vertraging aan het kijken naar Fauda serie 4. Angstwekkend actueel soms met de huidige situatie tussen Isral en Hamas.
Misschien heeft Hamas het idee wel opgedaan door deze serie?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:21 schreef Aether het volgende:
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetched
When Middle East analyst and ‘Fauda’ writer Avi Issacharoff was pitched a script of a cross-border invasion, he scoffed at the idea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |