abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212757240
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:23 schreef Aether het volgende:
Netflix-documentaire 'The Program' leidt tot oproep naar onderzoek beschuldigingen
https://www.filmvandaag.n(...)zoek-beschuldigingen
Afgelopen week gekeken. Al jaren intrigeren dat soort "scholen" me.

De docu zelf had m.i. beter gekund. Had het liever door ervaren docu-makers gemaakt gezien met de hoofdrolspelers gewoon vertellen adhv de beschikbare beelden en hun ervaringen.

Blij dat er onderzoek gaat komen.
Dankzij oa Paris Hilton is dit al een tijdje een hot item.

Ik vond het 10-15 jaar geleden al vreselijk om de beelden te zien bij Dr Phil waarbij tieners letterlijk in het holst van de nacht ontvoerd werden ;(
pi_212757296
Voor nu even wat luchtigers: Ome Cor :7
  roze zondag 10 maart 2024 @ 09:03:30 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212766651
The Gentleman is wel een goede serie. _O_ Gisteren alles gekeken. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_212767096
Ome Cor was leuk, flinterdun verhaal wel maar dat maakt me met dit soort films dus niks uit.

En een tijdje geleden hadden een aantal van jullie het over The Rookie.

Had zoiets van: das toch hartstikke oud! Maar dat was dus Rookie Blue :D
Inmiddels een paar afleveringen van gezien, vandaag verder ermee tussen het huishouden door :+
  Spellchecker zondag 10 maart 2024 @ 10:22:59 #265
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212767646
Resident Alien was leuk ^O^
  zondag 10 maart 2024 @ 11:19:04 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212768450
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
Goed gespeeld door allerlei bekende acteurs uit andere bekende series. Beetje flauw en iets teveel een comedy.
Wij zijn nu aangeland bij aflevering 4.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212768479
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eye Love You - Japan S01 2024 12 | Romantisch
Een telepathische vrouw gelooft niet meer in de liefde. Maar wanneer ze de gedachten van een zachtaardige Koreaanse student niet kan begrijpen, vliegen de vonken over.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212768628
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:13 schreef Aether het volgende:

[..]
Aftiteling

* Casting: zelf
* Licht: ja, soms
* Art direction: niet
* Set dressing: niet
Figuranten: Bokito :D
pi_212775820
Sympathy for the devil, met Nicolas Cage, ik vond het wel 1,5 uur vermakelijk

^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker zondag 10 maart 2024 @ 23:17:16 #270
197773 crew  maily
pi_212780501
Damsel, en het nut van een 15-delige trouwjurk _O-
pi_212781815
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
The High Note - VS 2020 AL 1:53 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
In Los Angeles staat een wereldberoemde zangeres op een kruispunt in haar carrière als haar assistente, een ambitieuze producer, haar eigen ambities volgt.

The King of Staten Island - VS 2020 12 2:17 uur | Comedy, Drama
Een doelloze tatoeëerder heeft het moeilijk sinds de dood van zijn vader, die brandweerman was. Als zijn moeder jaren later iets met een andere brandweerman krijgt, ontspoort hij.

The Tax Collector - VS 2020 16 1:35 uur | Drama, Misdaad, Thriller
David, familieman en 'belastinginner' van een bende, ontdekt dat een oude vijand een territoriale oorlog wil uitvechten die hem, zijn baas en zijn partner Creeper in gevaar brengt.

Young Royals - Zweden S03/A 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.
  Moderator/colorchick maandag 11 maart 2024 @ 09:12:24 #272
382129 crew  Donna
pi_212782451
Ik heb From Scratch gekeken gisteren. Mini serie. Vond het echt heel leuk! O+
pi_212786142
Young Royals vandaag *O* Ik moet weer even in het verhaal komen, dus eerst even weer seizoen 2 kijken.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 16:33:20 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_212787124
Ik ben met Bodyguard bezig, Engelse detective/actie serie. Ik hoop alleen dat het verhaal wel afgerond wordt want ik zag iets staan over een tweede seizoen maar dat is al van een paar jaar geleden, dus hopelijk is het niet gecancelled.

Gaat over een ex-Afghanistanganger die nu werkt als bodyguard voor een minister.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 16:52:18 #275
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212787304
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2024 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben met Bodyguard bezig, Engelse detective/actie serie. Ik hoop alleen dat het verhaal wel afgerond wordt want ik zag iets staan over een tweede seizoen maar dat is al van een paar jaar geleden, dus hopelijk is het niet gecancelled.

Gaat over een ex-Afghanistanganger die nu werkt als bodyguard voor een minister.
Voor zover ik me kan herinneren is het een afgerond geheel. Goede serie!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_212789454

Smile, wat een geweldige horrorfilm,toch een van de betere in dat genre die ik gezien heb :D ^O^
pi_212789995
Oscars 2024 – Nominaties en winnaars

https://www.netflix.com/browse/genre/81755766
pi_212794356
Turning Point: The Bomb and the Cold War - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Via verslagen uit de eerste hand en gesprekken met vooraanstaande figuren over de hele wereld onderzoekt deze uitgebreide docuserie de Koude Oorlog en de nasleep ervan.
  Admin dinsdag 12 maart 2024 @ 10:44:54 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212795782
quote:
Op zondag 10 maart 2024 @ 10:22 schreef maily het volgende:
Op Prime Video staat ook het tweede seizoen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Spellchecker dinsdag 12 maart 2024 @ 11:17:08 #280
197773 crew  maily
pi_212796101
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 10:44 schreef Breuls het volgende:

[..]
Op Prime Video staat ook het tweede seizoen. :)

Da hek nie ....

Was wel benieuwd ....
pi_212796445
Monk de serie komt naar Netflix *O*

The glorry kijk ik nu, maar had echt in het begin moeite om alle personen uit elkaar te houden, zowel qua uiterlijk als namen. Dat is het lastige aan Zuid-Koreaanse series. Ze lijken veel op elkaar en die namen zijn voor ons lastig te koppelen aan een persoon. Verhaal is op zich wel prima, maar je mist een hoop details om bovenstaande redenen en omdat sms berichten niet vertaald worden.

Als je daardoor heen kijkt is wel een aardige serie en vermaak mij er prima mee.
  Admin dinsdag 12 maart 2024 @ 12:05:33 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212796584
quote:
Op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:17 schreef maily het volgende:

[..]

Da hek nie ....

Was wel benieuwd ....
Dan wordt het wachten tot Netflix het toevoegt.

Ik was wel verbaasd; ik heb S1 op Netflix zitten kijken, in de verwachting dat ik door kon met S2, maar dat stond er helemaal niet op. :{

En toen zag ik het per toeval op Prime staan, met wél S2. Supervaag allemaal, maar ik kon tenminste verder. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 17:30:57 #283
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212800369
West of Memphis vandaag gaan kijken. Duurt volgens mij ong 2,5u en zit nu op 1,5u. Maak em altijd erg boos over de villamoord in Arnhem en hoe de politie en rechtbank daar hebben gehandeld. Maar dit is wel next level in deze zaak zeg. Wat schrijnend weer. Docu is volgens mij wel al meer dan 10 jaar gelden gemaakt maar kijkt nog prima. Zit genoeg vaart in en het boeit, het maakt me heel boos en ook verdrietig omdat het zulke jonge slachtoffers zijn.
pi_212800777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
West of Memphis vandaag gaan kijken. Duurt volgens mij ong 2,5u en zit nu op 1,5u. Maak em altijd erg boos over de villamoord in Arnhem en hoe de politie en rechtbank daar hebben gehandeld. Maar dit is wel next level in deze zaak zeg. Wat schrijnend weer. Docu is volgens mij wel al meer dan 10 jaar gelden gemaakt maar kijkt nog prima. Zit genoeg vaart in en het boeit, het maakt me heel boos en ook verdrietig omdat het zulke jonge slachtoffers zijn.
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.

Heb je Paradise Lost ook gezien destijds? Is de moeite waard.
pi_212802714
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef TLC het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/eB9ghdc8cZFnK6MOvOoiwQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNw--/https://media.zenfs.com/e(...)bd3bcbd11]afbeelding[/url] ]

Smile, wat een geweldige horrorfilm,toch een van de betere in dat genre die ik gezien heb :D ^O^
Ben begonnen met kijken op aanraden van collega's, maar ben niet zo heel goed met horror. Dus weet niet of ik het vol zal houden :')
  dinsdag 12 maart 2024 @ 20:28:03 #286
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212802774
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.

Heb je Paradise Lost ook gezien destijds? Is de moeite waard.
Nope, refereren ze veel naar in deze docu idd. Zal t onthouden tnx 😉
pi_212804303
Damsel was ook weer vermakelijk :Y
pi_212806080
Bandidos - Mexico S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Avontuur
Zijn vindingrijkheid en een beetje geluk genoeg om deze dievenbende te redden met een geïmproviseerd plan?

Steve Treviño: Simple Man - VS 2024 AL 0:56 uur - Netflix Original | Standup-comedy
From the secret to his successful marriage to his dad's spaghetti sandwiches, comedian Steve Treviño riffs on family life in this upbeat stand-up special.
pi_212816896
Ik heb er respect voor hoe One Day mijn cringe-tolerantie keer op keer weet te tarten. Dat is meestal een goed teken.
pi_212817968
Zojuist Young Royals afgekeken. Nouja, afgekeken niet, we wachten nog op de laatste aflevering die aanstaande maandag verschijnt. Pfoe, ik ben een beetje van mijn stuk wel. Met sommige personages en verhalen heb je gewoon een klik. Je leeft mee met alles wat ze meemaken en zo jammer dat dit het laatste seizoen is.

In de 5e aflevering van seizoen 3 is ook Duncan Laurence's Arcade te horen, wat echt supertof voor hem is.
  donderdag 14 maart 2024 @ 00:39:55 #291
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_212818458
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu 2 afleveringen gehad en besloten dat ik de rest uit ga smeren. Heerlijke serie met goeie karakters!
pi_212818473
das signal ^O^
...
pi_212818995
24 Jam Bersama Gaspar | 24 Hours with Gaspar - Indonesië 2024 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Boek, Cyberpunk, Drama, Dystopisch, Misdaad
Een privédetective heeft nog maar 24 uur te leven en volgt een spoor van verwarrende aanwijzingen om de verdwijning van zijn jeugdvriend op te lossen.

Barbie & Stacie to the Rescue - VS 2023 AL 1:01 uur | Kinderserie
Stacie, het jongere zusje van Barbie, staat centraal in een filmavontuur met nieuwe vrienden, vrolijke liedjes en een heleboel puppy's!

Girls5eva - VS S03 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Nostalgie
Een meidengroep uit de jaren 1990 probeert een comeback te maken en wordt op hilarische wijze geconfronteerd met familie, relaties en het wel en wee van de middelbare leeftijd.

Happy Single - Nederland 2023 12 1:30 uur | Comedy, Romantisch
De uitgebluste relatietherapeut Mollie gelooft niet in de liefde. Maar wanneer onenightstand Otis haar collega wordt, kan ze dan ontkennen dat hun connectie voorbestemd lijkt?

O Ninho: Futebol e Tragédia | From Dreams to Tragedy: The Fire that Shook Brazilian Football - Brazilië S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Na een tragisch voorval in een jeugdvoetbalclub eisen rouwende families antwoorden en gerechtigheid van het populairste team van Brazilië.

Red Ollero: Mabuhay Is A Lie - Filipijnen 2024 12 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn eerste grote stand-upspecial richt comedian Red Ollero op een ongeremde manier de pijlen op fastfood, onhandige seks en het probleem van net niet beroemd zijn.

Romantik Hırsız | Art of Love - Turkije 2024 12 1:39 uur - Netflix Original | Misdaad, Romantisch
Een Interpol-agente ontdekt dat de door haar gezochte kunstdief haar ex is, en bedenkt een plan om hem op heterdaad te betrappen.
pi_212832150
Below Deck - VS S07 2016 9 | Reality
De jonge bemanning van een luxejacht navigeert het leven op zee, maar de reis wordt bemoeilijkt door romances op de werkvloer, veeleisende gasten en zeeën van drama.

Bohemian Rhapsody - VS 2018 12 2:14 uur | Drama
In deze biopic transformeert een verlegen buitenbeentje in de iconische Queen-zanger Freddie Mercury. Geïnspireerd op de turbulente opkomst en worstelingen van de band.

Chicken Nugget - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Mystery
Een vrouw stapt in een vreemde machine en verandert in... een kipnugget! Haar vader en bewonderaar beginnen een bizarre zoektocht om haar terug te brengen.

Extremely Inappropriate! - Japan S01 2024 12 | Comedy, Drama, Provocerend
Een alleenstaande vader probeert wanhopig terug te keren naar 1986 nadat hij in 2024 is beland, waar zijn ideeën uit het Showa-tijdperk totaal ongepast blijken.

Ford v. Ferrari - VS 2019 6 2:33 uur | Actie, Drama
In deze met een Oscar bekroonde film werken auto-ontwerper Carroll Shelby en racer Ken Miles samen om een einde te maken aan de heerschappij van Enzo Ferrari op Le Mans.

Irish Wish - VS 2024 6 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Maddies droomman staat op het punt om met haar beste vriendin te trouwen, maar een wens voor ware liefde op een eeuwenoude steen in Ierland verandert haar lot op magische wijze.

Mano de hierro | Iron Reign - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Joaquín Manchado leidt vanuit de haven van Barcelona zijn drugsimperium met harde hand, totdat het na een nieuwe lading compleet misgaat met zaken en zijn familie.

Monk - VS S01-S08 2002 12 | Comedy, Drama, Mystery
Een briljante detective met een dwangstoornis neemt ontslag en gaat aan het werk als consulent om de politie te helpen met hun moeilijkste zaken.

Murder Mubarak - India 2024 12 2:21 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Wanneer een fitnesstrainer wordt vermoord in een eliteclub in Delhi, moet een sluwe rechercheur de duistere geheimen van de ultrarijke leden ontrafelen om de moordenaar te vinden.

Outreau : Un cauchemar français | The Outreau Case: A French Nightmare - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire, Mediacircus
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis.

Shooter - VS 2007 16 2:06 uur | Actie, Boek, Mystery
Een ervaren scherpschutter wordt door collega's overgehaald te helpen om een moordaanslag op de president te voorkomen.

Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier en drie andere verhalen - VS 2024 12 1:28 uur - Netflix Original | Boek, Drama
De verfilming van vier fascinerende korte verhalen uit het populaire oeuvre van Roald Dahl door schrijver-regisseur Wes Anderson.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 10:34:11 #295
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212834213
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 12:55 schreef fliert het volgende:
The Gentlemen van Guy Richie, eerste paar afleveringen gezien en jawel, hij doet het weer. Vlotte gangster comedy, goed gespeeld, prima vermaak.
Dit dus. Erg leuk, typisch Guy Ritchie die met de stereotypen in Britse samenleving speelt.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 10:34:45 #296
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212834225
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef maily het volgende:
Begon sterk, zwakte af later in de serie
  vrijdag 15 maart 2024 @ 11:17:18 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212834733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:51 schreef StephanL het volgende:
Monk de serie komt naar Netflix *O*

Jaren geleden noemde team leden mij wel eens Monk omdat ik het Whiteboard altijd schoon wilde hebben (dus niet grijs) en het snoer van de telefoon altijd ontkrulde.
Toch eens kijken.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 11:23:08 #298
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212834807
Weet niet of het in NL te streamen is maar Weissensee is erg goed, een Partijfamillie in Oostberlijn (drama) over hun leven in de DDR, de Wende en daarna.
pi_212838804
pi_212844580
The Other Shore: The Diana Nyad Story - VS 2013 12 1:37 uur | Documentaire
Volg de 63-jarige zwemster Diana Nyad tijdens een gevaarlijk doel: ze wil van Cuba naar Florida zwemmen zonder beschermende haaienkooi.
pi_212844582
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')