Afgelopen week gekeken. Al jaren intrigeren dat soort "scholen" me.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:23 schreef Aether het volgende:
Netflix-documentaire 'The Program' leidt tot oproep naar onderzoek beschuldigingen
https://www.filmvandaag.n(...)zoek-beschuldigingen
Goed gespeeld door allerlei bekende acteurs uit andere bekende series. Beetje flauw en iets teveel een comedy.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
The Gentleman is wel een goede serie.Gisteren alles gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eye Love You - Japan S01 2024 12 | Romantisch
Een telepathische vrouw gelooft niet meer in de liefde. Maar wanneer ze de gedachten van een zachtaardige Koreaanse student niet kan begrijpen, vliegen de vonken over.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Figuranten: Bokitoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Aftiteling
* Casting: zelf
* Licht: ja, soms
* Art direction: niet
* Set dressing: niet
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The High Note - VS 2020 AL 1:53 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
In Los Angeles staat een wereldberoemde zangeres op een kruispunt in haar carrière als haar assistente, een ambitieuze producer, haar eigen ambities volgt.
The King of Staten Island - VS 2020 12 2:17 uur | Comedy, Drama
Een doelloze tatoeëerder heeft het moeilijk sinds de dood van zijn vader, die brandweerman was. Als zijn moeder jaren later iets met een andere brandweerman krijgt, ontspoort hij.
The Tax Collector - VS 2020 16 1:35 uur | Drama, Misdaad, Thriller
David, familieman en 'belastinginner' van een bende, ontdekt dat een oude vijand een territoriale oorlog wil uitvechten die hem, zijn baas en zijn partner Creeper in gevaar brengt.
Young Royals - Zweden S03/A 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Voor zover ik me kan herinneren is het een afgerond geheel. Goede serie!quote:Op maandag 11 maart 2024 16:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben met Bodyguard bezig, Engelse detective/actie serie. Ik hoop alleen dat het verhaal wel afgerond wordt want ik zag iets staan over een tweede seizoen maar dat is al van een paar jaar geleden, dus hopelijk is het niet gecancelled.
Gaat over een ex-Afghanistanganger die nu werkt als bodyguard voor een minister.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turning Point: The Bomb and the Cold War - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Via verslagen uit de eerste hand en gesprekken met vooraanstaande figuren over de hele wereld onderzoekt deze uitgebreide docuserie de Koude Oorlog en de nasleep ervan.When the student is ready, the teacher will appear.
Da hek nie ....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op Prime Video staat ook het tweede seizoen.
Dan wordt het wachten tot Netflix het toevoegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Da hek nie ....
Was wel benieuwd ....
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
West of Memphis vandaag gaan kijken. Duurt volgens mij ong 2,5u en zit nu op 1,5u. Maak em altijd erg boos over de villamoord in Arnhem en hoe de politie en rechtbank daar hebben gehandeld. Maar dit is wel next level in deze zaak zeg. Wat schrijnend weer. Docu is volgens mij wel al meer dan 10 jaar gelden gemaakt maar kijkt nog prima. Zit genoeg vaart in en het boeit, het maakt me heel boos en ook verdrietig omdat het zulke jonge slachtoffers zijn.
Ben begonnen met kijken op aanraden van collega's, maar ben niet zo heel goed met horror. Dus weet niet of ik het vol zal houdenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef TLC het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/eB9ghdc8cZFnK6MOvOoiwQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNw--/https://media.zenfs.com/e(...)bd3bcbd11]afbeelding[/url] ]
Smile, wat een geweldige horrorfilm,toch een van de betere in dat genre die ik gezien heb![]()
Nope, refereren ze veel naar in deze docu idd. Zal t onthouden tnx 😉quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al ruim 10 jaar geleden zelfs zag ik later na mijn post hierover.
Heb je Paradise Lost ook gezien destijds? Is de moeite waard.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bandidos - Mexico S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Avontuur
Zijn vindingrijkheid en een beetje geluk genoeg om deze dievenbende te redden met een geïmproviseerd plan?
Steve Treviño: Simple Man - VS 2024 AL 0:56 uur - Netflix Original | Standup-comedy
From the secret to his successful marriage to his dad's spaghetti sandwiches, comedian Steve Treviño riffs on family life in this upbeat stand-up special.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb nu 2 afleveringen gehad en besloten dat ik de rest uit ga smeren. Heerlijke serie met goeie karakters!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:03 schreef Ama het volgende:
The Gentleman is wel een goede serie.Gisteren alles gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 Jam Bersama Gaspar | 24 Hours with Gaspar - Indonesië 2024 16 1:38 uur - Netflix Original | Actie, Boek, Cyberpunk, Drama, Dystopisch, Misdaad
Een privédetective heeft nog maar 24 uur te leven en volgt een spoor van verwarrende aanwijzingen om de verdwijning van zijn jeugdvriend op te lossen.
Barbie & Stacie to the Rescue - VS 2023 AL 1:01 uur | Kinderserie
Stacie, het jongere zusje van Barbie, staat centraal in een filmavontuur met nieuwe vrienden, vrolijke liedjes en een heleboel puppy's!
Girls5eva - VS S03 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Nostalgie
Een meidengroep uit de jaren 1990 probeert een comeback te maken en wordt op hilarische wijze geconfronteerd met familie, relaties en het wel en wee van de middelbare leeftijd.
Happy Single - Nederland 2023 12 1:30 uur | Comedy, Romantisch
De uitgebluste relatietherapeut Mollie gelooft niet in de liefde. Maar wanneer onenightstand Otis haar collega wordt, kan ze dan ontkennen dat hun connectie voorbestemd lijkt?
O Ninho: Futebol e Tragédia | From Dreams to Tragedy: The Fire that Shook Brazilian Football - Brazilië S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Na een tragisch voorval in een jeugdvoetbalclub eisen rouwende families antwoorden en gerechtigheid van het populairste team van Brazilië.
Red Ollero: Mabuhay Is A Lie - Filipijnen 2024 12 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn eerste grote stand-upspecial richt comedian Red Ollero op een ongeremde manier de pijlen op fastfood, onhandige seks en het probleem van net niet beroemd zijn.
Romantik Hırsız | Art of Love - Turkije 2024 12 1:39 uur - Netflix Original | Misdaad, Romantisch
Een Interpol-agente ontdekt dat de door haar gezochte kunstdief haar ex is, en bedenkt een plan om hem op heterdaad te betrappen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Below Deck - VS S07 2016 9 | Reality
De jonge bemanning van een luxejacht navigeert het leven op zee, maar de reis wordt bemoeilijkt door romances op de werkvloer, veeleisende gasten en zeeën van drama.
Bohemian Rhapsody - VS 2018 12 2:14 uur | Drama
In deze biopic transformeert een verlegen buitenbeentje in de iconische Queen-zanger Freddie Mercury. Geïnspireerd op de turbulente opkomst en worstelingen van de band.
Chicken Nugget - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Mystery
Een vrouw stapt in een vreemde machine en verandert in... een kipnugget! Haar vader en bewonderaar beginnen een bizarre zoektocht om haar terug te brengen.
Extremely Inappropriate! - Japan S01 2024 12 | Comedy, Drama, Provocerend
Een alleenstaande vader probeert wanhopig terug te keren naar 1986 nadat hij in 2024 is beland, waar zijn ideeën uit het Showa-tijdperk totaal ongepast blijken.
Ford v. Ferrari - VS 2019 6 2:33 uur | Actie, Drama
In deze met een Oscar bekroonde film werken auto-ontwerper Carroll Shelby en racer Ken Miles samen om een einde te maken aan de heerschappij van Enzo Ferrari op Le Mans.
Irish Wish - VS 2024 6 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Maddies droomman staat op het punt om met haar beste vriendin te trouwen, maar een wens voor ware liefde op een eeuwenoude steen in Ierland verandert haar lot op magische wijze.
Mano de hierro | Iron Reign - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Joaquín Manchado leidt vanuit de haven van Barcelona zijn drugsimperium met harde hand, totdat het na een nieuwe lading compleet misgaat met zaken en zijn familie.
Monk - VS S01-S08 2002 12 | Comedy, Drama, Mystery
Een briljante detective met een dwangstoornis neemt ontslag en gaat aan het werk als consulent om de politie te helpen met hun moeilijkste zaken.
Murder Mubarak - India 2024 12 2:21 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Wanneer een fitnesstrainer wordt vermoord in een eliteclub in Delhi, moet een sluwe rechercheur de duistere geheimen van de ultrarijke leden ontrafelen om de moordenaar te vinden.
Outreau : Un cauchemar français | The Outreau Case: A French Nightmare - Frankrijk Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire, Mediacircus
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis.
Shooter - VS 2007 16 2:06 uur | Actie, Boek, Mystery
Een ervaren scherpschutter wordt door collega's overgehaald te helpen om een moordaanslag op de president te voorkomen.
Het wonderlijk verhaal van Hendrik Meier en drie andere verhalen - VS 2024 12 1:28 uur - Netflix Original | Boek, Drama
De verfilming van vier fascinerende korte verhalen uit het populaire oeuvre van Roald Dahl door schrijver-regisseur Wes Anderson.When the student is ready, the teacher will appear.
Dit dus. Erg leuk, typisch Guy Ritchie die met de stereotypen in Britse samenleving speelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:55 schreef fliert het volgende:
The Gentlemen van Guy Richie, eerste paar afleveringen gezien en jawel, hij doet het weer. Vlotte gangster comedy, goed gespeeld, prima vermaak.
Jaren geleden noemde team leden mij wel eens Monk omdat ik het Whiteboard altijd schoon wilde hebben (dus niet grijs) en het snoer van de telefoon altijd ontkrulde.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Other Shore: The Diana Nyad Story - VS 2013 12 1:37 uur | Documentaire
Volg de 63-jarige zwemster Diana Nyad tijdens een gevaarlijk doel: ze wil van Cuba naar Florida zwemmen zonder beschermende haaienkooi.When the student is ready, the teacher will appear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |