Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zettenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds geen punten kwijt, dus dat moment komt steeds dichterbij.
Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Oei.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zetten
Ze is wit geworrequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.
Nee, extreme overacting.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Moltalk is toch niet leuk? Of moet ik blijven kijken?
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef Moira het volgende:
Topito’s waren 1/3e toch? Dus dan zou er nu 1 ‘topo’ compleet moeten zijn met de eerste 3 afvallers.
Volgende week verwacht ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vast al ergens gevraagd maar welke actrice is de Mexicaanse waarzegster? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik was juist uitermate content met de 3 afvallers tot nu toe. Van mij hoeven ze niet terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:47 schreef svann het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan die hoopvolle herintreders die het telkens niet redden. Sneu wel.
Zojuist gevonden. Amanda Polo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.
Ja bleek uiteindelijk jammere timing te zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha die gasten wilden shinen dat ze wisten dat Justin de mol was
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zojuist gevonden. Amanda Polo.
Ohja, sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zojuist gevonden. Amanda Polo.
Het lijkt mij ook sterk dat die de mol is.quote:
Mij ook. Lijkt me echt niet iemand die overtuigend kan acteren. In tegenstelling tot mijn keuze Jeroen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat die de mol is.
Jeroen was vandaag wel vrij hilarisch aanwezig. Maar je zo in het middelpunt plaatsen en de aandacht op je vestigen is niet echt logisch als mol.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Lijkt me echt niet iemand die overtuigend kan acteren. In tegenstelling tot mijn keuze Jeroen.
Niet echt maar dan soms wel weer handig als je de aandacht (als potentiële mol) van je af probeert te halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jeroen was vandaag wel vrij hilarisch aanwezig. Maar je zo in het middelpunt plaatsen en de aandacht op je vestigen is niet echt logisch als mol.
Zou kunnen maar gaf geloof ik best veel goede antwoorden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt maar dan soms wel weer handig als je de aandacht (als potentiële mol) van je af probeert te halen.
Het was ook een extreem vage opdracht waar het overal fout kon gaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat het topo-spel op deze wijze verneukt werd zei overigens ook wel wat over de intelligentie van de deelnemers.
Klopt wel, maar dat je op het eindbord simpelweg alleen de keuze tussen de steden opschrijft zonder ook maar met 1 ander onderdeel in het spel rekening te houden is niet erg sterk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was ook een extreem vage opdracht waar het overal fout kon gaan.
Of mollerij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat je op het eindbord simpelweg alleen de keuze tussen de steden opschrijft zonder ook maar met 1 ander onderdeel in het spel rekening te houden is niet erg sterk.
Nee die Kees was gewoon de mol, deze is dat imo duidelijk nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de vorige Kees ook, te voor de hand liggend, dus die sloot ik uit.
Vragenvuurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
Wat was eigenlijk de titel van deze aflevering ? ik heb die gemist
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligentquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie riep als eerste dat idee om die puzzelantwoorden op deze manier in te vullen in die topo opdracht?
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
''Tut'', ff opgezocht :
1) Aanstellerig type 2) Boerentrien 3) Fopspeen 4) Houterig meisje 5) Houterig, stijf meisje 6) Kalm 7) Minder leuk meisje 8) Plant 9) Radijs 10) Rustig 11) Slome vrouw 12) Stijf meisje 13) Stil 14) Stil! 15) Talmer 16) Talmster 17) Teut 18) Trage vrouw 19) Troela 20) Troel 21) Tussenwerpsel 22) Vervelend vrouwspersoon
-----------
Rian was erg stil bij de pubquiz
Ze zegt sowieso niet zoveelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegd
Kan toch.quote:
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?quote:
Voor zijn tut natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad niet
Ja, het was de enige ietwat logische verklaring die Google gaf voor wat iets is wat je zou kunnen hebben, en waarvoor je je eventueel zou kunnen schamen. Maar goed, het zal ook wel verderquote:Op zondag 21 januari 2024 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zo
Dat is uitgezonden zo inderdaad... Wat er werkelijk aan vooraf ging weten kijkers niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligent
En wat zou je er dan mee gaan doen? Fappen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.
Hetzelfde gold voor Rey Mysterio. Sr. is niet meer en Jr. worstelt in WWE. Anna en Jeroen hebben veel tijd besteed aan die namen. Als een van de twee de mol is (en dus voorbereid is op de namen die deelnemen aan Lucha Libre) hebben ze als 'fanatieke kandidaat' superveel tijd besteed aan het tekenen en benoemen van Luchadores die zeker te weten niet op de foto zullen staan en waarmee de opdracht sowieso gaat falen.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat zo eens even te kijken naar lucha libre, en volgens mij hadden ze op straat de naam Blue Demon van iemand gekregen en die getekend? Kennelijk een grote legende binnen de lucha libre, dus logisch dat mensen op straat hem noemen. Detail: die is in de jaren 80 gestopt en in 2000 overleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Demon
Dat is dan ook het leuke van die vraag, want dat kun je dus ook de andere kant op spelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 06:32 schreef ThijsTH het volgende:
Die vraag over "pakt de mol de kaartjes aan voor de worstelwedstrijd" is zeer waarschijnlijk door iedereen met NEE beantwoord (omdat dat statistisch veel kansrijker is) en om deze al helemaal zeker goed te hebben moet je hem als niet mol zijnde zelf aanpakken....aangezien Fons en Kees hier erg happig op waren, denk ik dat zij de Mol niet zijn.
Ik zit tot nu toe op Rian en Tooske.
quote:Op maandag 22 januari 2024 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat zo eens even te kijken naar lucha libre, en volgens mij hadden ze op straat de naam Blue Demon van iemand gekregen en die getekend? Kennelijk een grote legende binnen de lucha libre, dus logisch dat mensen op straat hem noemen. Detail: die is in de jaren 80 gestopt en in 2000 overleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Demon
Klopt, maar ze vragen ook meermaals aan de mensen welke worstelaars NU in de ring aanwezig zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Hetzelfde gold voor Rey Mysterio. Sr. is niet meer en Jr. worstelt in WWE. Anna en Jeroen hebben veel tijd besteed aan die namen. Als een van de twee de mol is (en dus voorbereid is op de namen die deelnemen aan Lucha Libre) hebben ze als 'fanatieke kandidaat' superveel tijd besteed aan het tekenen en benoemen van Luchadores die zeker te weten niet op de foto zullen staan en waarmee de opdracht sowieso gaat falen.
'Team ring' kon het sowieso bijna niet goed doen, het is in zo'n omgeving bijna godsonmogelijk om alle vier met dezelfde acteur een foto te maken, zonder ook maar één andere acteur erbij op de achtergrond, want het zijn steeds 'gevechten'/showtjes per groep. Dat ze er één juist hadden is al een wonder. Was gewoon een beetje nare opdracht, jammer dat ze het verplichte lucha libre-deel van een WIDM in Mexico zo gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar ze vragen ook meermaals aan de mensen welke worstelaars NU in de ring aanwezig zijn.
Dus dat klopt daar dan weer niet mee.
Daarnaast is de echte mol plek toch echt in de ring, daar kon je op zo veel manieren het saboteren.
Wat ze dan ook alle 4 wel deden.
Prachtige opdracht toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Team ring' kon het sowieso bijna niet goed doen, het is in zo'n omgeving bijna godsonmogelijk om alle vier met dezelfde acteur een foto te maken, zonder ook maar één andere acteur erbij op de achtergrond, want het zijn steeds 'gevechten'/showtjes per groep. Dat ze er één juist hadden is al een wonder. Was gewoon een beetje nare opdracht, jammer dat ze het verplichte lucha libre-deel van een WIDM in Mexico zo gedaan hebben.
Ja, de sfeer en alles was mooi natuurlijk, maar het is een kutopdracht als je selfies moet maken met één acteur terwijl er telkens tig acteurs tegelijk die ring in komen, én als het ook pas telt als alle vier in die uiterst lastige opdracht slagen. En dat levert dan één geldige acteur op, die dan ook nog eens moet matchen met precies één van de acteurs die de lui op straat hebben getekend op basis van beschrijvingen van mensen die gewoon hun favoriet noemen ipv iemand die in elk geval die avond in de ring staat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Prachtige opdracht toch?
De hele sfeer en dan in de ring de executie.
Het kwam over alsof het lastig was zo'n selfie te maken, en de makers hadden er natuurlijk ook niet veel invloed op. Maar zou het in de praktijk zo lastig zijn? Aangezien het toch een show blijft.
Maar juist omdat het makkelijk te saboteren is en je wss dus ook niet gaat opvallen wil je daar als mol toch zitten?
In het hotel en op straat is het saboteren zo veel lastiger.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Moira het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik niet bij
Onderweg naar Schiphol voor een weekje wintersportwe hebben wel een laptop mee dus wss vanavond gelijk terugkijken
En volgende week zaterdag op tijd weer thuis
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Moira het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik niet bij
Onderweg naar Schiphol voor een weekje wintersportwe hebben wel een laptop mee dus wss vanavond gelijk terugkijken
En volgende week zaterdag op tijd weer thuis
Dat zou wel logisch zijn met die topito ja. Want als het staat voor een uitnodiging voor de ontmaskering van de mol zou dat wel heel suf zijn na Albanië.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit dat we minimaal 1 afvaller terug gaan zien
Ja, ik heb nu een topito gewonnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Salina het volgende:
Jij speelt vier op een rij @:Redefine?
Nu dan toch eindelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze spreken toch Spaans? Dan kunnen ze toch afdingen?
Op zich is het nog niet eens zo ingewikkeld. Maar dat gedoe met die telefoon en die troeven zorgt er wel voor dat ik al niet heel geboeid meer kijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n matig te snappen opdracht als kijker
Dit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is het nog niet eens zo ingewikkeld. Maar dat gedoe met die telefoon en die troeven zorgt er wel voor dat ik al niet heel geboeid meer kijk.
Het zijn de afvallers!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef Redefine het volgende:
Waarom trouwens steeds die beelden van die mannen die gevolgd worden. Gaan die ze straks overvallen ofzo
Ah ja nu zie ik het.quote:
Rond Boszhard in shambles.quote:
Drie redactieleden hadden een idee en de regisseur kon niet kiezen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Het wordt niet makkelijker te volgen met al die opdrachten door elkaar
Lijkt Magnolia wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Het wordt niet makkelijker te volgen met al die opdrachten door elkaar
Nog minder geld in de pot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
Waarom laat Kees hem nog een keer bellen?
Dat zou nog kunnen ja.quote:
Denk niet dat het zal lukken voor haar.quote:
10% kansquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat het zal lukken voor haar.
Denk dat de liplezers gelijk krijgen.quote:
Jaja, net zoals het goed Nederlandse Cameroon.quote:
Heb je wel een troef gewonnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Door een onverwacht telefoontje geen punten kunnen inzetten
Dat lijkt mij van niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Moet de teruggekeerde ook de test invullen?
Dat komt natuurlijk door al die opdrachten die we hebben gedaan, oh wacht.quote:
Absoluut. Staat denk ik wel in de top tien matigste afleveringen ooit van WIDM.quote:
Juist een instromer m/v.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:25 schreef DaMart het volgende:
Geen afvaller... goed gegokt in de prono.
Dat. En dan ook nog eens dat ze de terugkeer van de afvaller als een rode draad door de hele aflevering hebben laten lopen. Dat een afvaller terugkomt/kan terugkomen hoort wel een beetje bij WIDM, maar normaliter is dat gekoppeld aan een opdracht, zodat we daarna tenminste weer door kunnen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
- 1 opdracht waarvan je meteen weet dat ze aan de telefoon blijven hangen voor jokers
- afvaller die terug kan keren
- mingeld
- geen test & executie
- niet laten zien wie er terugkomt
Wat een treurigheid.
Ditquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
Het is dat Rick McCullough zelf al is gestopt, anders was deze aflevering toch wel reden voor ontslag.
Ze laten de mol geen opdrachten missen, dat geloof ik niet. Dat was bij de Belg uiteindelijk ook niet zo, als ik het mij goed herinnerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Laat de terugkomer aub geen mol zijn, dan hebben ze wel erg naar de Belgen gekeken vorig seizoen
En dat het een rode draad is, is dan nog tot daaraantoe, maar zorg dan ook voor een pay-off aan het einde!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En dan ook nog eens dat ze de terugkeer van de afvaller als een rode draad door de hele aflevering hebben laten lopen. Dat een afvaller terugkomt/kan terugkomen hoort wel een beetje bij WIDM, maar normaliter is dat gekoppeld aan een opdracht, zodat we daarna tenminste weer door kunnen...
Eens. Ze overschatten heel erg hoe boeiend de gemiddelde kijker de terugkeer van een afvaller vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dat het een rode draad is, is dan nog tot daaraantoe, maar zorg dan ook voor een pay-off aan het einde!
Ik heb gewoon n verdachte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
MOL / [WIDM 2024] Het grote hints & theorieën topic!
Ron Boszhartquote:
op ze alledriequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Je kan in de app nu weer op Jip inzetten
Ook op babs en Justinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Je kan in de app nu weer op Jip inzetten
Hoop het. Jip vind ik de leukstevquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef kipknots het volgende:
Geef Jip wel een redelijke kans, als je goed naar de sleutels kijkt moet wel opvallen dat er een aantal dezelfde zijn. Denk dat een kandidaat geneigd is om een unieke te pakken.
De Mol kan niet terug zijn gekomen zonder puur bedrog vanuit de productie. Dus dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Laat de terugkomer aub geen mol zijn, dan hebben ze wel erg naar de Belgen gekeken vorig seizoen
I know maar hoop dat 1 van die 3 sowieso de mol niet usquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar de kans voor Jip is wel erg klein
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
De Mol kan niet terug zijn gekomen zonder puur bedrog vanuit de productie. Dus dat zal wel loslopen.
Zowel met de opdracht om terug te komen als met de keuze voor sleutels is de invloed van de andere kandidaten te groot.
Het zou wel heel toevallig zijn als de afvallers én niet betrapt worden met zijn 3en op de markt + vervolgens ook nog eens de juiste sleutel voor de kist met daarin de Mol wordt gekozen. De verdeling was immers 60/30/10.
Teveel risico op het naar huis gaan van de Mol; en die kan niet naar huis.
Lijkt mij niet dat ze de andere twee voor spek en bonnen die opdrachten hebben laten doen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijn
Nee joh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijn
Niets anders dan andere jaren?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef SterreKaatje het volgende:
Ligt het nu aan mij of ie die moltalk een soort afgeraffeld riedeltje geworden?!
En België vorig jaar dan met dat Back to the future thema?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee joh.
De mol laten ze niet afvallen. Dat gaat tegen hele principe van WIDM in.
En dan gaan ze het ook niet op zo'n manier saboteren. Dat zou echt alles kapot maken als dat straks bekend zou worden.
eens, dit had voor mij niet gehoeven, dan nog liever een groepsvrijstellingquote:
Daar heeft de mol geen enkele opdracht gemist en is strikt genomen het spel nooit uit geweest, dat vind ik iets heel anders.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En België vorig jaar dan met dat Back to the future thema?
Er is zelfs een winnaar geweest die een rood scherm heeft gezien.quote:
Inderdaad zeiden wij hier ook. Volgens mij krijgen we maar ook de helft mee van de uitleg. De standaard shit wordt honderd keer verteld door de fucking kandidaten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
snap ik de opdracht nou nietze moeten dus kiezen wat de medekandidaten hebben gekocht? Dan hadden die toch gewoon 10 sjaaltjes van een 3 peso kunnen kopen. Dan was het overduidelijk wat van hun was
lijkt er sowieso op dat de makers geinspireerd zijn door Expeditie Robinson, Verliezerseiland, mogelijkheid terug te keren.....quote:Op zondag 28 januari 2024 00:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad zeiden wij hier ook. Volgens mij krijgen we maar ook de helft mee van de uitleg. De standaard shit wordt honderd keer verteld door de fucking kandidaten.
Ook die shit geld steeds. Niemand interesseert dat geld die kijkt. Het heeft 0 waarde. Dan de opdracht in de boot. Waarom op de boot waarom daar er zijn zoveel leukere dingen te verzinnen.
Torens bouwen.... serieus?
De mol krijgt nooit een rood scherm.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know maar hoop dat 1 van die 3 sowieso de mol niet us
Ik vraag me daarom af waarom ze ze niet gewoon grijs hebben gelaten in de app.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:15 schreef TLC het volgende:
De mol kan sowieso nooit 1 van de 3 afvallers zijn, gewoon omdat het voor de andere 2 dan totaal kansloos zou zijn om terug te keren, hoe snel je ook een toren bouwt, en dat is dan gewoon niet netjes.
Precies zelfde voorkeur. Krijg echt jeuk op plekken waar je het niet wil hebben van die Justin.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik vraag me daarom af waarom ze ze niet gewoon grijs hebben gelaten in de app.
w.b. mijn voorkeur voor de afvaller die terugkomt: Jip > Babs > Justin. Die vent geeft me de kriebels.
Neem nog een slokje azijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad zeiden wij hier ook. Volgens mij krijgen we maar ook de helft mee van de uitleg. De standaard shit wordt honderd keer verteld door de fucking kandidaten.
Ook die shit geld steeds. Niemand interesseert dat geld die kijkt. Het heeft 0 waarde. Dan de opdracht in de boot. Waarom op de boot waarom daar er zijn zoveel leukere dingen te verzinnen.
Torens bouwen.... serieus?
Voor het eerst inderdaad dat de uitleg niet klopte met wat wij zagen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
snap ik de opdracht nou nietze moeten dus kiezen wat de medekandidaten hebben gekocht? Dan hadden die toch gewoon 10 sjaaltjes van een 3 peso kunnen kopen. Dan was het overduidelijk wat van hun was
Is voor de show wel leuk dit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, dit had voor mij niet gehoeven, dan nog liever een groepsvrijstelling
Ja, heel opvallend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik Fons nou zeggen "wie is het?" voordat de kist open was?
Ik zag online een video langskomen dat de 10 sleutels schijnbaar er anders uitzien. Met een verdeling 6/3/1.quote:
geen afvaller ivm aantal aleveringen eventueel is imo geen drama. Maar iemand die terugkomt is pure armoequote:
Vond het maar overdreven gedoe met die zonnebrillen en capuchons. En dan paniekerige gedoe terwijl de opdrachten na elkaar zijn opgenomenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:36 schreef Moira het volgende:
Ik vond het wel een leuke opdracht die ze erbij hadden voor de 3 potentiële terugkomers, op de markt
Ik vind die zonnebrillen en capuchons weinig waarde hebben als er een complete cameraploeg achter je aan loopt, waarom zijn dat de andere kandidaten niet opgevallen ?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het maar overdreven gedoe met die zonnebrillen en capuchons. En dan paniekerige gedoe terwijl de opdrachten na elkaar zijn opgenomen
Omdat de opdrachten niet tegelijkertijd worden opgenomenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind die zonnebrillen en capuchons weinig waarde hebben als er een complete cameraploeg achter je aan loopt, waarom zijn dat de andere kandidaten niet opgevallen ?
Dan heeft het vermommen toch geen nut ?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat de opdrachten niet tegelijkertijd worden opgenomen
Ja wat me ook opviel was dat Justin steeds zei “blijf op de uitkijk he, roepen als je camera’s ziet”, terwijl ze meestal juist de camera’s moeten doodzwijgenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind die zonnebrillen en capuchons weinig waarde hebben als er een complete cameraploeg achter je aan loopt, waarom zijn dat de andere kandidaten niet opgevallen ?
Toen ze die doos aan het open schroeven waren hing er een spiegel aan de muur. Een fractie van een seconde was de cameraman in beeld. Ik heb het niet gepauzeerd of teruggekeken, maar het leek mij meer een engel mannetje met een eenvoudige handheld dan een volwaardige cameraploeg. Dat zou van een afstandje niet moeten opvallen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef TLC het volgende:
ze moeten het wel spannend houden voor de kijker natuurlijk. Misschien dat ze daarom graag met BN'ers werken, die spelen het spel wel meequote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan heeft het vermommen toch geen nut ?
Dat ja. De trend van de laatste jaren waarbij minstens de helft van de opdrachten iets is waarbij een stel BNers door een drukke stad door elkaar aan het lopen is en niemand weet wat er nu precies gebeurt zet door.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Net teruggekeken, stikvervelende uitzending. Om eerlijk te zijn vind ik het seizoen ook niet zo denderend tot nu toe, geen leuke groep en de opdrachten zijn ook maar mwah.
Volgens mij is dit al 20 jaar het concept van WIDM toch? Hysterische BN-ers die door steden rennen op zoek naar niets?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat ja. De trend van de laatste jaren waarbij minstens de helft van de opdrachten iets is waarbij een stel BNers door een drukke stad door elkaar aan het lopen is en niemand weet wat er nu precies gebeurt zet door.
En dan elke minuut van een opdracht even een deelnemer aan het woord om de spelregels nog maar een keer te herhalen
Die shots waren niet opgenomen met een complete cameraploeg, maar met een gimbal.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Doe jij voor dit programma ook de editing?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:53 schreef Alcatranz. het volgende:
Die shots waren niet opgenomen met een complete cameraploeg, maar met een gimbal.
Ik kan er ook maar moeilijk in komen ja. Alleen Anna en Kees beklijven nog watquote:Op zondag 28 januari 2024 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Net teruggekeken, stikvervelende uitzending. Om eerlijk te zijn vind ik het seizoen ook niet zo denderend tot nu toe, geen leuke groep en de opdrachten zijn ook maar mwah.
Ik heb alle (minus 1,vergeten in te zettenquote:
Ik zat eerst ook op Anna, maar idd die is geen verdachte meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb alle (minus 1,vergeten in te zetten. Weken wel op Anna plus een ander gezeten, maar Anna zie ik laatste weken niks verdachts meer doen
Gezien de analyses van liplezers etc zal het Babs wel zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook op Anna, maar idd die is geen verdachte meer.
Ben wel benieuwd wie er uit de kist komt
?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezien de analyses van liplezers etc zal het Babs wel zijn
We gaan het zien vanavond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezien de analyses van liplezers etc zal het Babs wel zijn
Schijnt dat er in een spoiler ergens een reactie van een kandidaat op onthulling te zijn waarop duidelijk 'Babs' te zien was qua liplezen. Maar ik papagaai alleen maar na he zelf niets gezienquote:
Ach, met 60% kans is dat natuurlijk ook het minst verrassend, als dat zo isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt dat er in een spoiler ergens een reactie van een kandidaat op onthulling te zijn waarop duidelijk 'Babs' te zien was qua liplezen. Maar ik papagaai alleen maar na he zelf niets gezien
Ik ga gewoon wederom voor de volle bak op Fons, geen zin om te veranderen en het dan ineens fout te hebbenquote:
Is lgbt dus grotere kans op mol-schapquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt dat er in een spoiler ergens een reactie van een kandidaat op onthulling te zijn waarop duidelijk 'Babs' te zien was qua liplezen. Maar ik papagaai alleen maar na he zelf niets gezien
Ik zag haar vd week bij de AH hier in t dorp en moest mezelf bedwingen om niet ff op haar af te stappen voor informatiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Tooske verdenk ik het minst, maar dat is misschien ook meer wens: zó irritant altijd alle aandacht op willen eisen
Ook weer op die boot met dat landenspelletje, Jeroen komt met 'Qatar' en Tooske zit te gillen en te doen en dat ze 'kwaliteit' zei en zo kwamen ze erop en armen in de lucht en juichen en alles
Amsterdam vlakbij zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zag haar vd week bij de AH hier in t dorp en moest mezelf bedwingen om niet ff op haar af te stappen voor informatie![]()
(Zij kent me niet, en vind het sowieso stom om dan een bn'er te benaderen)
Ze woont hier in het dorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze woont hier in het dorpIs het echt zo kak of allemaal vooroordelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zó kak is het niet vind ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:16 schreef roos94 het volgende:
Is het echt zo kak of allemaal vooroordelen?
Dat is mijn fout elke keer, tijdens de uitzending nog veranderenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wederom voor de volle bak op Fons, geen zin om te veranderen en het dan ineens fout te hebben
Daar heb ik sowieso geen last van, zodra we gaan kijken gaan de telefoons weg en notificatiedingetjes enzo uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is mijn fout elke keer, tijdens de uitzending nog veranderen
Leuk gehad?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef Moira het volgende:
Pohhhh minutenwerk dit, nét thuis van wintersport
Dan heb je de terugreis erg goed gepland en getimed!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef Moira het volgende:
Goed getimedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef Moira het volgende:
Niet opgehouden door protesterende boeren?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef Moira het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |