Hoop het. Jip vind ik de leukstevquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef kipknots het volgende:
Geef Jip wel een redelijke kans, als je goed naar de sleutels kijkt moet wel opvallen dat er een aantal dezelfde zijn. Denk dat een kandidaat geneigd is om een unieke te pakken.
De Mol kan niet terug zijn gekomen zonder puur bedrog vanuit de productie. Dus dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Laat de terugkomer aub geen mol zijn, dan hebben ze wel erg naar de Belgen gekeken vorig seizoen
I know maar hoop dat 1 van die 3 sowieso de mol niet usquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar de kans voor Jip is wel erg klein
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
De Mol kan niet terug zijn gekomen zonder puur bedrog vanuit de productie. Dus dat zal wel loslopen.
Zowel met de opdracht om terug te komen als met de keuze voor sleutels is de invloed van de andere kandidaten te groot.
Het zou wel heel toevallig zijn als de afvallers én niet betrapt worden met zijn 3en op de markt + vervolgens ook nog eens de juiste sleutel voor de kist met daarin de Mol wordt gekozen. De verdeling was immers 60/30/10.
Teveel risico op het naar huis gaan van de Mol; en die kan niet naar huis.
Lijkt mij niet dat ze de andere twee voor spek en bonnen die opdrachten hebben laten doen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijn
Nee joh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle sleuteltjes konden het sleuteltje van de mol geweest zijn
Niets anders dan andere jaren?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef SterreKaatje het volgende:
Ligt het nu aan mij of ie die moltalk een soort afgeraffeld riedeltje geworden?!
En België vorig jaar dan met dat Back to the future thema?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee joh.
De mol laten ze niet afvallen. Dat gaat tegen hele principe van WIDM in.
En dan gaan ze het ook niet op zo'n manier saboteren. Dat zou echt alles kapot maken als dat straks bekend zou worden.
eens, dit had voor mij niet gehoeven, dan nog liever een groepsvrijstellingquote:
Daar heeft de mol geen enkele opdracht gemist en is strikt genomen het spel nooit uit geweest, dat vind ik iets heel anders.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En België vorig jaar dan met dat Back to the future thema?
Er is zelfs een winnaar geweest die een rood scherm heeft gezien.quote:
Inderdaad zeiden wij hier ook. Volgens mij krijgen we maar ook de helft mee van de uitleg. De standaard shit wordt honderd keer verteld door de fucking kandidaten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
snap ik de opdracht nou nietze moeten dus kiezen wat de medekandidaten hebben gekocht? Dan hadden die toch gewoon 10 sjaaltjes van een 3 peso kunnen kopen. Dan was het overduidelijk wat van hun was
lijkt er sowieso op dat de makers geinspireerd zijn door Expeditie Robinson, Verliezerseiland, mogelijkheid terug te keren.....quote:Op zondag 28 januari 2024 00:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad zeiden wij hier ook. Volgens mij krijgen we maar ook de helft mee van de uitleg. De standaard shit wordt honderd keer verteld door de fucking kandidaten.
Ook die shit geld steeds. Niemand interesseert dat geld die kijkt. Het heeft 0 waarde. Dan de opdracht in de boot. Waarom op de boot waarom daar er zijn zoveel leukere dingen te verzinnen.
Torens bouwen.... serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |