Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zettenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds geen punten kwijt, dus dat moment komt steeds dichterbij.
Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Oei.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zetten
Ze is wit geworrequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.
Nee, extreme overacting.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Moltalk is toch niet leuk? Of moet ik blijven kijken?
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef Moira het volgende:
Topito’s waren 1/3e toch? Dus dan zou er nu 1 ‘topo’ compleet moeten zijn met de eerste 3 afvallers.
Volgende week verwacht ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vast al ergens gevraagd maar welke actrice is de Mexicaanse waarzegster? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik was juist uitermate content met de 3 afvallers tot nu toe. Van mij hoeven ze niet terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:47 schreef svann het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan die hoopvolle herintreders die het telkens niet redden. Sneu wel.
Zojuist gevonden. Amanda Polo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.
Ja bleek uiteindelijk jammere timing te zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha die gasten wilden shinen dat ze wisten dat Justin de mol was
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zojuist gevonden. Amanda Polo.
Ohja, sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zojuist gevonden. Amanda Polo.
Het lijkt mij ook sterk dat die de mol is.quote:
Mij ook. Lijkt me echt niet iemand die overtuigend kan acteren. In tegenstelling tot mijn keuze Jeroen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat die de mol is.
Jeroen was vandaag wel vrij hilarisch aanwezig. Maar je zo in het middelpunt plaatsen en de aandacht op je vestigen is niet echt logisch als mol.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Lijkt me echt niet iemand die overtuigend kan acteren. In tegenstelling tot mijn keuze Jeroen.
Niet echt maar dan soms wel weer handig als je de aandacht (als potentiële mol) van je af probeert te halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jeroen was vandaag wel vrij hilarisch aanwezig. Maar je zo in het middelpunt plaatsen en de aandacht op je vestigen is niet echt logisch als mol.
Zou kunnen maar gaf geloof ik best veel goede antwoorden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt maar dan soms wel weer handig als je de aandacht (als potentiële mol) van je af probeert te halen.
Het was ook een extreem vage opdracht waar het overal fout kon gaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat het topo-spel op deze wijze verneukt werd zei overigens ook wel wat over de intelligentie van de deelnemers.
Klopt wel, maar dat je op het eindbord simpelweg alleen de keuze tussen de steden opschrijft zonder ook maar met 1 ander onderdeel in het spel rekening te houden is niet erg sterk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was ook een extreem vage opdracht waar het overal fout kon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |