Of mollerij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat je op het eindbord simpelweg alleen de keuze tussen de steden opschrijft zonder ook maar met 1 ander onderdeel in het spel rekening te houden is niet erg sterk.
Nee die Kees was gewoon de mol, deze is dat imo duidelijk nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de vorige Kees ook, te voor de hand liggend, dus die sloot ik uit.
Vragenvuurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
Wat was eigenlijk de titel van deze aflevering ? ik heb die gemist
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligentquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie riep als eerste dat idee om die puzzelantwoorden op deze manier in te vullen in die topo opdracht?
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
''Tut'', ff opgezocht :
1) Aanstellerig type 2) Boerentrien 3) Fopspeen 4) Houterig meisje 5) Houterig, stijf meisje 6) Kalm 7) Minder leuk meisje 8) Plant 9) Radijs 10) Rustig 11) Slome vrouw 12) Stijf meisje 13) Stil 14) Stil! 15) Talmer 16) Talmster 17) Teut 18) Trage vrouw 19) Troela 20) Troel 21) Tussenwerpsel 22) Vervelend vrouwspersoon
-----------
Rian was erg stil bij de pubquiz
Ze zegt sowieso niet zoveelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegd
Kan toch.quote:
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?quote:
Voor zijn tut natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad niet
Ja, het was de enige ietwat logische verklaring die Google gaf voor wat iets is wat je zou kunnen hebben, en waarvoor je je eventueel zou kunnen schamen. Maar goed, het zal ook wel verderquote:Op zondag 21 januari 2024 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zo
Dat is uitgezonden zo inderdaad... Wat er werkelijk aan vooraf ging weten kijkers niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligent
En wat zou je er dan mee gaan doen? Fappen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.
Hetzelfde gold voor Rey Mysterio. Sr. is niet meer en Jr. worstelt in WWE. Anna en Jeroen hebben veel tijd besteed aan die namen. Als een van de twee de mol is (en dus voorbereid is op de namen die deelnemen aan Lucha Libre) hebben ze als 'fanatieke kandidaat' superveel tijd besteed aan het tekenen en benoemen van Luchadores die zeker te weten niet op de foto zullen staan en waarmee de opdracht sowieso gaat falen.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat zo eens even te kijken naar lucha libre, en volgens mij hadden ze op straat de naam Blue Demon van iemand gekregen en die getekend? Kennelijk een grote legende binnen de lucha libre, dus logisch dat mensen op straat hem noemen. Detail: die is in de jaren 80 gestopt en in 2000 overleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Demon
Dat is dan ook het leuke van die vraag, want dat kun je dus ook de andere kant op spelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 06:32 schreef ThijsTH het volgende:
Die vraag over "pakt de mol de kaartjes aan voor de worstelwedstrijd" is zeer waarschijnlijk door iedereen met NEE beantwoord (omdat dat statistisch veel kansrijker is) en om deze al helemaal zeker goed te hebben moet je hem als niet mol zijnde zelf aanpakken....aangezien Fons en Kees hier erg happig op waren, denk ik dat zij de Mol niet zijn.
Ik zit tot nu toe op Rian en Tooske.
quote:Op maandag 22 januari 2024 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat zo eens even te kijken naar lucha libre, en volgens mij hadden ze op straat de naam Blue Demon van iemand gekregen en die getekend? Kennelijk een grote legende binnen de lucha libre, dus logisch dat mensen op straat hem noemen. Detail: die is in de jaren 80 gestopt en in 2000 overleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Demon
Klopt, maar ze vragen ook meermaals aan de mensen welke worstelaars NU in de ring aanwezig zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Hetzelfde gold voor Rey Mysterio. Sr. is niet meer en Jr. worstelt in WWE. Anna en Jeroen hebben veel tijd besteed aan die namen. Als een van de twee de mol is (en dus voorbereid is op de namen die deelnemen aan Lucha Libre) hebben ze als 'fanatieke kandidaat' superveel tijd besteed aan het tekenen en benoemen van Luchadores die zeker te weten niet op de foto zullen staan en waarmee de opdracht sowieso gaat falen.
'Team ring' kon het sowieso bijna niet goed doen, het is in zo'n omgeving bijna godsonmogelijk om alle vier met dezelfde acteur een foto te maken, zonder ook maar één andere acteur erbij op de achtergrond, want het zijn steeds 'gevechten'/showtjes per groep. Dat ze er één juist hadden is al een wonder. Was gewoon een beetje nare opdracht, jammer dat ze het verplichte lucha libre-deel van een WIDM in Mexico zo gedaan hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar ze vragen ook meermaals aan de mensen welke worstelaars NU in de ring aanwezig zijn.
Dus dat klopt daar dan weer niet mee.
Daarnaast is de echte mol plek toch echt in de ring, daar kon je op zo veel manieren het saboteren.
Wat ze dan ook alle 4 wel deden.
Prachtige opdracht toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Team ring' kon het sowieso bijna niet goed doen, het is in zo'n omgeving bijna godsonmogelijk om alle vier met dezelfde acteur een foto te maken, zonder ook maar één andere acteur erbij op de achtergrond, want het zijn steeds 'gevechten'/showtjes per groep. Dat ze er één juist hadden is al een wonder. Was gewoon een beetje nare opdracht, jammer dat ze het verplichte lucha libre-deel van een WIDM in Mexico zo gedaan hebben.
Ja, de sfeer en alles was mooi natuurlijk, maar het is een kutopdracht als je selfies moet maken met één acteur terwijl er telkens tig acteurs tegelijk die ring in komen, én als het ook pas telt als alle vier in die uiterst lastige opdracht slagen. En dat levert dan één geldige acteur op, die dan ook nog eens moet matchen met precies één van de acteurs die de lui op straat hebben getekend op basis van beschrijvingen van mensen die gewoon hun favoriet noemen ipv iemand die in elk geval die avond in de ring staat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Prachtige opdracht toch?
De hele sfeer en dan in de ring de executie.
Het kwam over alsof het lastig was zo'n selfie te maken, en de makers hadden er natuurlijk ook niet veel invloed op. Maar zou het in de praktijk zo lastig zijn? Aangezien het toch een show blijft.
Maar juist omdat het makkelijk te saboteren is en je wss dus ook niet gaat opvallen wil je daar als mol toch zitten?
In het hotel en op straat is het saboteren zo veel lastiger.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Moira het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik niet bij
Onderweg naar Schiphol voor een weekje wintersportwe hebben wel een laptop mee dus wss vanavond gelijk terugkijken
En volgende week zaterdag op tijd weer thuis
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Moira het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik niet bij
Onderweg naar Schiphol voor een weekje wintersportwe hebben wel een laptop mee dus wss vanavond gelijk terugkijken
En volgende week zaterdag op tijd weer thuis
Dat zou wel logisch zijn met die topito ja. Want als het staat voor een uitnodiging voor de ontmaskering van de mol zou dat wel heel suf zijn na Albanië.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit dat we minimaal 1 afvaller terug gaan zien
Ja, ik heb nu een topito gewonnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef Salina het volgende:
Jij speelt vier op een rij @:Redefine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |