Of mollerij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat je op het eindbord simpelweg alleen de keuze tussen de steden opschrijft zonder ook maar met 1 ander onderdeel in het spel rekening te houden is niet erg sterk.
Nee die Kees was gewoon de mol, deze is dat imo duidelijk nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de vorige Kees ook, te voor de hand liggend, dus die sloot ik uit.
Vragenvuurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
Wat was eigenlijk de titel van deze aflevering ? ik heb die gemist
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligentquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie riep als eerste dat idee om die puzzelantwoorden op deze manier in te vullen in die topo opdracht?
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
''Tut'', ff opgezocht :
1) Aanstellerig type 2) Boerentrien 3) Fopspeen 4) Houterig meisje 5) Houterig, stijf meisje 6) Kalm 7) Minder leuk meisje 8) Plant 9) Radijs 10) Rustig 11) Slome vrouw 12) Stijf meisje 13) Stil 14) Stil! 15) Talmer 16) Talmster 17) Teut 18) Trage vrouw 19) Troela 20) Troel 21) Tussenwerpsel 22) Vervelend vrouwspersoon
-----------
Rian was erg stil bij de pubquiz
Ze zegt sowieso niet zoveelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de 2e opdracht heeft ze ook niets gezegd
Kan toch.quote:
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?quote:
Voor zijn tut natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap die hele zin niet. Schaamt zich voor 'diens tut'. Wat is 'mijn tut', of 'jouw tut'? Waar schaamt die persoon zich nou voor?
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een tut is dan heb je er geen.
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fopspeen, kennelijk. Dat heb ik inderdaad niet
Ja, het was de enige ietwat logische verklaring die Google gaf voor wat iets is wat je zou kunnen hebben, en waarvoor je je eventueel zou kunnen schamen. Maar goed, het zal ook wel verderquote:Op zondag 21 januari 2024 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat alleen in het Zuiden des lands zo
Dat is uitgezonden zo inderdaad... Wat er werkelijk aan vooraf ging weten kijkers niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kees, maar die is dan ook gewoon niet zo intelligent
En wat zou je er dan mee gaan doen? Fappen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |