Op zich is het nog niet eens zo ingewikkeld. Maar dat gedoe met die telefoon en die troeven zorgt er wel voor dat ik al niet heel geboeid meer kijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weer zo'n matig te snappen opdracht als kijker
Dit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is het nog niet eens zo ingewikkeld. Maar dat gedoe met die telefoon en die troeven zorgt er wel voor dat ik al niet heel geboeid meer kijk.
Het zijn de afvallers!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:44 schreef Redefine het volgende:
Waarom trouwens steeds die beelden van die mannen die gevolgd worden. Gaan die ze straks overvallen ofzo
Ah ja nu zie ik het.quote:
Rond Boszhard in shambles.quote:
Drie redactieleden hadden een idee en de regisseur kon niet kiezen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Het wordt niet makkelijker te volgen met al die opdrachten door elkaar
Lijkt Magnolia wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Het wordt niet makkelijker te volgen met al die opdrachten door elkaar
Nog minder geld in de pot.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
Waarom laat Kees hem nog een keer bellen?
Dat zou nog kunnen ja.quote:
Denk niet dat het zal lukken voor haar.quote:
10% kansquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat het zal lukken voor haar.
Denk dat de liplezers gelijk krijgen.quote:
Jaja, net zoals het goed Nederlandse Cameroon.quote:
Heb je wel een troef gewonnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Door een onverwacht telefoontje geen punten kunnen inzetten
Dat lijkt mij van niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Moet de teruggekeerde ook de test invullen?
Dat komt natuurlijk door al die opdrachten die we hebben gedaan, oh wacht.quote:
Absoluut. Staat denk ik wel in de top tien matigste afleveringen ooit van WIDM.quote:
Juist een instromer m/v.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:25 schreef DaMart het volgende:
Geen afvaller... goed gegokt in de prono.
Dat. En dan ook nog eens dat ze de terugkeer van de afvaller als een rode draad door de hele aflevering hebben laten lopen. Dat een afvaller terugkomt/kan terugkomen hoort wel een beetje bij WIDM, maar normaliter is dat gekoppeld aan een opdracht, zodat we daarna tenminste weer door kunnen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
- 1 opdracht waarvan je meteen weet dat ze aan de telefoon blijven hangen voor jokers
- afvaller die terug kan keren
- mingeld
- geen test & executie
- niet laten zien wie er terugkomt
Wat een treurigheid.
Ditquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
Het is dat Rick McCullough zelf al is gestopt, anders was deze aflevering toch wel reden voor ontslag.
Ze laten de mol geen opdrachten missen, dat geloof ik niet. Dat was bij de Belg uiteindelijk ook niet zo, als ik het mij goed herinnerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Laat de terugkomer aub geen mol zijn, dan hebben ze wel erg naar de Belgen gekeken vorig seizoen
En dat het een rode draad is, is dan nog tot daaraantoe, maar zorg dan ook voor een pay-off aan het einde!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En dan ook nog eens dat ze de terugkeer van de afvaller als een rode draad door de hele aflevering hebben laten lopen. Dat een afvaller terugkomt/kan terugkomen hoort wel een beetje bij WIDM, maar normaliter is dat gekoppeld aan een opdracht, zodat we daarna tenminste weer door kunnen...
Eens. Ze overschatten heel erg hoe boeiend de gemiddelde kijker de terugkeer van een afvaller vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dat het een rode draad is, is dan nog tot daaraantoe, maar zorg dan ook voor een pay-off aan het einde!
Ik heb gewoon n verdachte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
MOL / [WIDM 2024] Het grote hints & theorieën topic!
Ron Boszhartquote:
op ze alledriequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Je kan in de app nu weer op Jip inzetten
Ook op babs en Justinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Je kan in de app nu weer op Jip inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |