quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Komt die mirrorroom ook op de stream?
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenen
Ik vond gisteravond met Karen toch wel een beginnetjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Tom met geen een dame echt wat wil......ja lief en aardig zijn maar zie er totaal geen flirterige gesprekken of blikken bij geen een van de vrouwen......
Of ik moet me zo vergissen. Hij heeft graag vrouwen om zich heen omdat hij zich daar lekker bij voelt maar dat is ook echt alles.
Ariana is best pittig denk als het niet naar haar zin gaat. Benieuwd of ze ook stottert als ze booswoest isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenen
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Tom met geen een dame echt wat wil......ja lief en aardig zijn maar zie er totaal geen flirterige gesprekken of blikken bij geen een van de vrouwen......
Of ik moet me zo vergissen. Hij heeft graag vrouwen om zich heen omdat hij zich daar lekker bij voelt maar dat is ook echt alles.
Ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond gisteravond met Karen toch wel een beginnetje
Tis dat Danny er de hele tijd bij zat
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ariana is best pittig denk als het niet naar haar zin gaat. Benieuwd of ze ook stottert als ze booswoest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...
Toen ie opstond na de massage leek ie ff apart te lopen...
Ja ze heeft vooral moeite als ze zenuwachtig is, gister toen met Tom ook even in de keuken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.
Hadden ze vorig jaar zelf gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ah, dit keer niet die lelijke naam stickers op de lade van de badkamer.
Had ik nog niet gezien.
Veel beter zo.
Zou leuk zijn als die spiegels ook stiekem ramen waren, in de badkamer.
Hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze heeft vooral moeite als ze zenuwachtig is, gister toen met Tom ook even in de keuken.
Lastig wel als je daar in de hut af en toe leugentje om bestwil moet doen. Dan valt ze zo door de mand.
Oh, weet ik niet meer. Maar kan goed idd. Ik vond het in elk geval afschuwelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar zelf gedaan geloof ik
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...
Toen ie opstond na de massage leek ie ff apart te lopen...
ze heeft sonja al eenpaar keer een sneer gegevenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.
Volgens mij wisselen ze die afquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:05 schreef ben34567 het volgende:
Valt me op dat ze op de Belgische stream (denk stream 1 op videomand) bijna nooit Tyron of Randy op beeld laten zien. Ik zou bijna vergeten dat het bewoners zijn.
Karen is kapsterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie echt een heel nieuwe manier van föhnen.
I know. Maar dan nog. Mijn kapster doet dit echt nooit zo.quote:
Bij jezelf is sowieso andersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know. Maar dan nog. Mijn kapster doet dit echt nooit zo.
Daarom zeg ik ook een nieuwe manierquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is het eng mens dat ineens achter u staat zonder dat je het opmerkt. Ik zou me daar soms een bult schrikken.
Ja, en pas praat als je haar opgemerkt hebt.....spooky.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is het eng mens dat ineens achter u staat zonder dat je het opmerkt. Ik zou me daar soms een bult schrikken.
100 lagen make upquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, die gaan zich de hele dag optutten voor vanavond.
Alice is net klaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, die gaan zich de hele dag optutten voor vanavond.
Ja, nu je het zegt valt het ook op ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:22 schreef greysbones het volgende:
Ariana maakt woorden heel lang
Vooral aan het eind van de zin
Ze gaat nu zout strooien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana heeft nu al 2 keer een break genomen van het wandelen
In de zin van : ‘oeps niet storen’ of ‘niet kijken naar die billen’ ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vond wel grappig. Alice stond op de bank oefeningen te doen, Tyron komt buiten, ziet haar en draait zich om![]()
![]()
Cold reading doet ze nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, toont ook lekker veel interesse naar haar gesprekspartner .... zeikwijf
Hoe kan je een open deur intrappen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen wordt moeder
En gaat er op uit
Optie 2 denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In de zin van : ‘oeps niet storen’ of ‘niet kijken naar die billen’ ?
Hij doet wel de hele tijd mee met "de jonkies"quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Tyron vindt Lenie nog jong in geest
Randy ook
Welke bril hebben die mannen op
Ja maar vindt hem niet jong van geestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij doet wel de hele tijd mee met "de jonkies"
En ze vinden het sporten wat men doet een voorbeeld voor iedereenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en randy vinden lenie jong van geest en nog heel actief voor een oudere.
Zeiden ze al zittend in de zonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze vinden het sporten wat men doet een voorbeeld voor iedereen
Jong van geest of dom jong van geest....dus kinderlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Tyron vindt Lenie nog jong in geest
Randy ook
Welke bril hebben die mannen op
Ik hou juist wel van mensen die het kind in hun levend houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jong van geest of dom jong van geest....dus kinderlijk.
Tom, Sonja en Lenie te overheersend en storend. Ariana te afwezig. De rest lijken mij ok maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
Randy komt zover we hebben kunnen zien best lui over
Ook wat moeite mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Er gebeurd ook werkelijk helemaal niets
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Hetzelfde gevoel hier, hoop dat als die lui uit de spiegelkamer eindelijk terug komen,quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
En volgens de produktie is de editie van 2024 een gevolg van het success van 2023. Echt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.
quote:
Het is meer een vakantie oord, zittend in de zonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.
Snap je ,weet het niet beter uit te leggen....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van mensen die het kind in hun levend houden.
Dat is niet dom lijkt mij.
Ja, ik vind de tv uitzendingen beter dan de streams Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaas
Precies. Maar dat uithongeren ben ik ook klaar mee. Ze casten de verkeerde mensen. Denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Het is meer een vakantie oord, zittend in de zon
ze doet alleen maar bil oefeningenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Alice is buiten biloefeningen aan het doen
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel hier, hoop dat als die lui uit de spiegelkamer eindelijk terug komen,
er wat meer reuring gaat ontstaan ........ maar ik moet het eerlijk gezegd nog zien ...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraag
Hey is die poster veranderd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:43 schreef ledn81 het volgende:
Insert dramatisch muziekje
"Bewoner Ashley kijkt naar haar medebewoners die een spel spelen.. Zal ze er morgen zelf nog zijn..."[ afbeelding ]
En benen. Want armen kan ze niet zelfstandig trainen daar zei ze.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze doet alleen maar bil oefeningen
Ja dat snap ik ook niet dan kunnnen ze beter weer dat arm en rijk er weer in brengen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Maar dat uithongeren ben ik ook klaar mee. Ze casten de verkeerde mensen. Denk ik.
Ja, merkte iemand hier eerder ook al op ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
Hey is die poster veranderd?
dat was eerst 7 + 1 = 52
Echt..? echt goed als je dat opvalt. Zal eens zien of ik eerdere opname heb met andere posterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
dat was eerst 7 + 1 = 52
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaas
Hoorde Tyron tegen Lenie zeggen.....niet doen man met die snot hand......Brigit schaamt zich dood voor manlief denk ik hoe vaak hij in de fout gaat met netjes en schoon,quote:
weet ik 100% zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, merkte iemand hier eerder ook al op ...
staat daar content van dingen die achter sl gebeuren?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.
Ik denk dat social media daar debet aan is.
Op Instagram en twitter (X)en Facebook staat ook conten,t ik denk ook om negatief gezeik daar in de hand te houden of te controleren.
Inderdaad. Heb ik reeds eerder aangegeven. Zulllen nog meer wijzigingen komen denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
dat was eerst 7 + 1 = 52
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamer
Ja. Die shaggy kop van Basiri ook steeds. Hij haat het daar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamer
ja maar hij is al in de groep geweest en opeens moest hij weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zitten
Hele diepe zucht toen hij te horen kreeg een tas met zijn spullen te moeten gaan vullenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zitten
Mediterenquote:
Nee daarvoorquote:
Ik ga vast op de bank liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt zin in, geleide meditatie met Ariana, lekker man ....
Berichten dat er helemaal niets gebeurt, of als er iets gebeurt we geen streams daarvan krijgen, zal ook niet helpen om lezers te doen besluiten naar de tv-uitzendingen te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.
Ik denk dat social media daar debet aan is.
Op Instagram en twitter (X)en Facebook staat ook conten,t ik denk ook om negatief gezeik daar in de hand te houden of te controleren.
Ja ik zag het daarna....10 hele secondequote:
Was dat als straf of iets verloren of zomaar gekozen.....als dat zo is dan kan ik het me voorstellen. Hij zal wel denken hier heb ik me niet voor opgegeven. Dan duurt het lang hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja maar hij is al in de groep geweest en opeens moest hij weg.
en dan zit je daar met ronari die best wel zat te klagen al vanaf dag 1.
lijkt me ook wel een omschakeling.
vond het sneu dat hij buiten zat
Ja, echt een wereldrecordquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zag het daarna....10 hele seconde
Ik denk het. In het begin werd er gezegd dat voor extra content je naar instagram etc. moet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Lillibet het volgende:
[..]
staat daar content van dingen die achter sl gebeuren?
ik kijk daar nooit
Ze zijn ook allemaal zo enthousiast.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt zin in, geleide meditatie met Ariana, lekker man ....
oh ok maar meeste is echt wel voor der billenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En benen. Want armen kan ze niet zelfstandig trainen daar zei ze.
ja erg he. Een geleide meditatie ook nog. Dan vallen ze in slaap en dat mag niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Een geleide meditatie gaat ze geven.
Zou kunnen, ik snap het welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok maar meeste is echt wel voor der billen
En uit aflevering 1:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Niets aan veranderd dus. Hier zien er sommige spoken dusquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zet de verwarming maar wat hoger
Bewijs. Het is gewoon een poster. Die niet veranderen kan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Wel heel leuk als ze daar toch iets mee moeten ofzo. cijfers om die kistjes open te maken bijv. poster zal vast een functie hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
Mandela effectquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef bpi het volgende:
[..]
Niets aan veranderd dus. Hier zien er sommige spoken dus
Ging ook even twijfelen ja, het blijft Big Brother, dus het had zomaar zo kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef bpi het volgende:
[..]
Niets aan veranderd dus. Hier zien er sommige spoken dus
Denk wel dat het een puzzel isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
is toch allemaal hetzelfde ? 7+2=51quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
Het enige dat ik hierover vond , is dat het misschien iets met Amerikaanse 🚖 taxi wetgeving te maken kan hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Al eens geprobeerd via Google lens?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:58 schreef KangaP het volgende:
[..]
Het enige dat ik hierover vond , is dat het misschien iets met Amerikaanse 🚖 taxi wetgeving te maken kan hebben.
Code 52 of zoiets 7 gepresteerde uren plus 2
hmmmm, bedankt voor het opzoeken, mindfuck dus, sorry voor de verwarringquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Check je DMquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:00 schreef GayGuy het volgende:
@:DGK_Tegengas je had mij een berichtje gestuurd, maar ik zat op mijn mobiel, en klikte het, perongeluk weg.
Iets met een link naar die massage?
deel je massages uit @DGK_Tegengas?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:00 schreef GayGuy het volgende:
@:DGK_Tegengas je had mij een berichtje gestuurd, maar ik zat op mijn mobiel, en klikte het, perongeluk weg. Iets met een link naar die massage?
Tom is gewild bij de vrouwen én bij de mannen.quote:
Hopelijk Ariana in team met Tomquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
De teams worden uit elkaar gehaald.
Dat gaan sommigen zo niet fijn vinden.
Op het moment dat Lenie dit heel aandachtig aan het bekijken was, een aantal dagen geleden, stond er "7 + 2 = 51". Ik maakte daar toen nota van. We zullen zien of dit in de toekomst zich nog voordoet. Ik zal vanaf nu heel aandachtig kijken en jullie informeren. Ik denk niet dat ik spoken zag maar als dit zo zou zijn dan zal ik nederig zijn en mijn foutje bevestigen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is toch allemaal hetzelfde ? 7+2=51
Geile of geleide ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
deel je massages uit @:dgk_tegengas?
Neeeee!!quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geile of geleide ?
@:Moeraskat
Dat gaat lekker botsen 😁quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:07 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ariana met sonja is ook een top combi
Ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee!!
Misschien dat Bas met Tom wil
Die leek heel teleurgesteld toen Tom en Sonja genomineerd waren en ontzettend te balen
Luisteren is niet haar sterkste kant.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ariana moet weer door Ashley heen praten.
En praten ook al nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisteren is niet haar sterkste kant.
Wat welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisteren is niet haar sterkste kant.
iemand welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog de poll van die belg gezien?
Adriana is acrobaat en Ashley de clown?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Adriana geeft Ashley nog even een peptalk
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
Alleen over wat je op de streams ziet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
En dat Sophie iets leuks aanheeft.![]()
Mogen we tijdens de live hier wel posten?
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerdenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerden
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
ja dat opperde iemand hier vanmorgen alquote:
Oquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:19 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerden
Feest is het nog te vroeg voor denk ik, was vorige jaar ook pas in week 3 of 4 dacht ik. Verwacht vanavond en morgen veel SLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja dat opperde iemand hier vanmorgen al
dat er wellicht een feest komt in de gameroom die we niet mogen zien
De live is op stream 1, vanuit de studioquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.
Streamlock met filmpje Ronahi best leuk. Vind haar wel interessant. Basiri ook wel interessante kandidaat.
Same here.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.
Streamlock met filmpje Ronahi best leuk. Vind haar wel interessant. Basiri ook wel interessante kandidaat.
Nee, ik ook nog niet, misschien veranderd het nog.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie trouwens ook helemaal geen toegevoegde waarde aan dat spelen in duo's, iemand wel ?
Nee!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie trouwens ook helemaal geen toegevoegde waarde aan dat spelen in duo's, iemand wel ?
Nu nog niet, maar kan later wel interessante toegevoegde waarde als je botsende karakters hebt. Ik verwacht dat PON duo misschien ook nieuwe duo’s mogen bepalen. Gezamenlijke munten kan ook interessant zijn. In een duo willen die veel munten heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
O nou vind ik nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Naomi is oud geworden. En die daarnaast flets
altijd tochquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook nog niet, misschien veranderd het nog.
Denk dat ze dachten kom laten we weer eens wat anders proberen.
Even voor de goede orde finale gaat nog steeds tussen NL en BE.
Dus FEBO beslist verloop
Jepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet geloven. Dus ik negeer dat soort dingen meestal omdat het programma er niet echt leuker van zal worden. Dan maar struisvogelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
altijd toch
was toch met de moeder van rene die toen vertelde dat het al bekend was dat hij eruit moest toen er nog volop gestemd kon worden
feit alleen al dat vast staat dat er 2 ned 2 belgen de finale in moeten geeft al genoeg aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet geloven. Dus ik negeer dat soort dingen meestal omdat het programma er niet echt leuker van zal worden. Dan maar struisvogelen.
komt misschien nogquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat sowieso ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
feit alleen al dat vast staat dat er 2 ned 2 belgen de finale in moeten geeft al genoeg aan.
ze sturen het
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is al vier jaar zo hèquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef Snensie het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat er live streaming is als ze niks willen laten zien. Reden voor mij om van streamingsdienst te wisselen.
games vorig jaar kwamen ook later pasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wel.
Voorheen kreeg je altijd al snel kampen. Kamp 1 tegen kamp 2.
Omdat je nu steeds duos gaat husselen en dus slaapkamers veranderd de dynamiek wellicht iedere week
Ik vind dit echt wel een leuk idee.
Wel jammer is dat er niet meteen een week challenge is gestart of een 24 uurs opdracht.
Jax en?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
games vorig jaar kwamen ook later pas
Preciesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Juist met die Duos,
Dan krijg je meteen dat ze op elkaar gaan vertrouwen
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:33 schreef Kodiak100 het volgende:
ik ben vooral benieuwd welke vuilniszakken ze Geraldine en Tatayana gaan aantrekken
Wel van Vinted anders is het niet groen
Nou ik vind het juist veel slechter worden in mijn beleving maar het vorige seizoen heb ik niet gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ah, mooi excuus om op m’n werk de lift te blijven pakken naar zes.
Anders valt m’n kont af.
Check.
Ah kak.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Balen dat mijn huis of de tweede en derde verdieping is zonder lift
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Leeg halen soppen (leuk werkje voor lenie) en weer opnieuw vullen
Wat coollllquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:39 schreef Lillibet het volgende:
lenie heeft het over allemaal bb laten zetten
tyron wil tattoo van bb
Goed voorbeeld doet volgen. Niks mis mee.quote:
Ik snap wel dat ze met een rustige week starten. Je moet tijd hebben om elkaar te leren kennen, banden de bouwen en ook de ontdekken wie je wel en niet leuk vind. Zowel voor deelnemers als kijkers.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wel.
Voorheen kreeg je altijd al snel kampen. Kamp 1 tegen kamp 2.
Omdat je nu steeds duos gaat husselen en dus slaapkamers veranderd de dynamiek wellicht iedere week
Ik vind dit echt wel een leuk idee.
Wel jammer is dat er niet meteen een week challenge is gestart of een 24 uurs opdracht.
ipv een spiegelkamer een echoput. Laat hem maar ff 24u naar zijn eigen gezang luisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
Mag Lenie niet in zo’n geluidsarme kamer ??
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ipv een spiegelkamer een echoput. Laat hem maar ff 24u naar zijn eigen gezang luisteren
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ipv een spiegelkamer een echoput. Laat hem maar ff 24u naar zijn eigen gezang luisteren
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:56 schreef ledn81 het volgende:
De vrouw van Lenie is in die filmpjes iets te blij en roept in die SL filmpjes ook iets te enthousiast : "rust hier rust hier"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |