Hopelijk Ariana in team met Tomquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:59 schreef Rhosyn het volgende:
De teams worden uit elkaar gehaald.
Dat gaan sommigen zo niet fijn vinden.
Op het moment dat Lenie dit heel aandachtig aan het bekijken was, een aantal dagen geleden, stond er "7 + 2 = 51". Ik maakte daar toen nota van. We zullen zien of dit in de toekomst zich nog voordoet. Ik zal vanaf nu heel aandachtig kijken en jullie informeren. Ik denk niet dat ik spoken zag maar als dit zo zou zijn dan zal ik nederig zijn en mijn foutje bevestigen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is toch allemaal hetzelfde ? 7+2=51
Geile of geleide ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
deel je massages uit @:dgk_tegengas?
Neeeee!!quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geile of geleide ?
@:Moeraskat
Dat gaat lekker botsen 😁quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:07 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ariana met sonja is ook een top combi
Ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee!!
Misschien dat Bas met Tom wil
Die leek heel teleurgesteld toen Tom en Sonja genomineerd waren en ontzettend te balen
Luisteren is niet haar sterkste kant.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ariana moet weer door Ashley heen praten.
En praten ook al nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisteren is niet haar sterkste kant.
Wat welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisteren is niet haar sterkste kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |