Ja, nu je het zegt valt het ook op ....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:22 schreef greysbones het volgende:
Ariana maakt woorden heel lang
Vooral aan het eind van de zin
Ze gaat nu zout strooien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana heeft nu al 2 keer een break genomen van het wandelen
In de zin van : ‘oeps niet storen’ of ‘niet kijken naar die billen’ ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vond wel grappig. Alice stond op de bank oefeningen te doen, Tyron komt buiten, ziet haar en draait zich om![]()
![]()
Cold reading doet ze nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, toont ook lekker veel interesse naar haar gesprekspartner .... zeikwijf
Karen wordt moederquote:
Hoe kan je een open deur intrappen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen wordt moeder
En gaat er op uit
Optie 2 denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In de zin van : ‘oeps niet storen’ of ‘niet kijken naar die billen’ ?
Hij doet wel de hele tijd mee met "de jonkies"quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Tyron vindt Lenie nog jong in geest
Randy ook
Welke bril hebben die mannen op
Ja maar vindt hem niet jong van geestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij doet wel de hele tijd mee met "de jonkies"
En ze vinden het sporten wat men doet een voorbeeld voor iedereenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en randy vinden lenie jong van geest en nog heel actief voor een oudere.
Zeiden ze al zittend in de zonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze vinden het sporten wat men doet een voorbeeld voor iedereen
Jong van geest of dom jong van geest....dus kinderlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Tyron vindt Lenie nog jong in geest
Randy ook
Welke bril hebben die mannen op
Ik hou juist wel van mensen die het kind in hun levend houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jong van geest of dom jong van geest....dus kinderlijk.
Tom, Sonja en Lenie te overheersend en storend. Ariana te afwezig. De rest lijken mij ok maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
Randy komt zover we hebben kunnen zien best lui over
Ook wat moeite mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Er gebeurd ook werkelijk helemaal niets
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Er gebeurd ook werkelijk helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |