Ja. Die shaggy kop van Basiri ook steeds. Hij haat het daar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamer
ja maar hij is al in de groep geweest en opeens moest hij weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zitten
Hele diepe zucht toen hij te horen kreeg een tas met zijn spullen te moeten gaan vullenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zitten
Mediterenquote:
Nee daarvoorquote:
Ik ga vast op de bank liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt zin in, geleide meditatie met Ariana, lekker man ....
Berichten dat er helemaal niets gebeurt, of als er iets gebeurt we geen streams daarvan krijgen, zal ook niet helpen om lezers te doen besluiten naar de tv-uitzendingen te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.
Ik denk dat social media daar debet aan is.
Op Instagram en twitter (X)en Facebook staat ook conten,t ik denk ook om negatief gezeik daar in de hand te houden of te controleren.
Ja ik zag het daarna....10 hele secondequote:
Was dat als straf of iets verloren of zomaar gekozen.....als dat zo is dan kan ik het me voorstellen. Hij zal wel denken hier heb ik me niet voor opgegeven. Dan duurt het lang hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja maar hij is al in de groep geweest en opeens moest hij weg.
en dan zit je daar met ronari die best wel zat te klagen al vanaf dag 1.
lijkt me ook wel een omschakeling.
vond het sneu dat hij buiten zat
Ja, echt een wereldrecordquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zag het daarna....10 hele seconde
Ik denk het. In het begin werd er gezegd dat voor extra content je naar instagram etc. moet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Lillibet het volgende:
[..]
staat daar content van dingen die achter sl gebeuren?
ik kijk daar nooit
Ze zijn ook allemaal zo enthousiast.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt zin in, geleide meditatie met Ariana, lekker man ....
oh ok maar meeste is echt wel voor der billenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En benen. Want armen kan ze niet zelfstandig trainen daar zei ze.
ja erg he. Een geleide meditatie ook nog. Dan vallen ze in slaap en dat mag niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Een geleide meditatie gaat ze geven.
Zou kunnen, ik snap het welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok maar meeste is echt wel voor der billen
En uit aflevering 1:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
17 januari 19u16
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |