Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Er gebeurd ook werkelijk helemaal niets
Hetzelfde gevoel hier, hoop dat als die lui uit de spiegelkamer eindelijk terug komen,quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik wi niet negatief zijn, maar ik hou dit echt niet vol om hele dagen naar dit te kijken.
Er gebeurd ook werkelijk helemaal niets
En volgens de produktie is de editie van 2024 een gevolg van het success van 2023. Echt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.
quote:
Het is meer een vakantie oord, zittend in de zonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kunnen het te goed met elkaar vinden.
Snap je ,weet het niet beter uit te leggen....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van mensen die het kind in hun levend houden.
Dat is niet dom lijkt mij.
Ja, ik vind de tv uitzendingen beter dan de streams Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaas
Precies. Maar dat uithongeren ben ik ook klaar mee. Ze casten de verkeerde mensen. Denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Het is meer een vakantie oord, zittend in de zon
ze doet alleen maar bil oefeningenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Alice is buiten biloefeningen aan het doen
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel hier, hoop dat als die lui uit de spiegelkamer eindelijk terug komen,
er wat meer reuring gaat ontstaan ........ maar ik moet het eerlijk gezegd nog zien ...
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraag
Hey is die poster veranderd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:43 schreef ledn81 het volgende:
Insert dramatisch muziekje
"Bewoner Ashley kijkt naar haar medebewoners die een spel spelen.. Zal ze er morgen zelf nog zijn..."[ afbeelding ]
En benen. Want armen kan ze niet zelfstandig trainen daar zei ze.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze doet alleen maar bil oefeningen
Ja dat snap ik ook niet dan kunnnen ze beter weer dat arm en rijk er weer in brengen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Maar dat uithongeren ben ik ook klaar mee. Ze casten de verkeerde mensen. Denk ik.
Ja, merkte iemand hier eerder ook al op ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
Hey is die poster veranderd?
dat was eerst 7 + 1 = 52
Echt..? echt goed als je dat opvalt. Zal eens zien of ik eerdere opname heb met andere posterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
dat was eerst 7 + 1 = 52
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het is wel echt heel erg dit jaar. Het wordt steeds meer een programma voor op tv en minder voor de streamers helaas
Hoorde Tyron tegen Lenie zeggen.....niet doen man met die snot hand......Brigit schaamt zich dood voor manlief denk ik hoe vaak hij in de fout gaat met netjes en schoon,quote:
weet ik 100% zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, merkte iemand hier eerder ook al op ...
staat daar content van dingen die achter sl gebeuren?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het aanbod van de streams verpest het een beetje. Meestal maar 1 stream (of dezelfde 2 streams) Vaak enorm ingezoomd. Te veel SL.
Ik denk dat social media daar debet aan is.
Op Instagram en twitter (X)en Facebook staat ook conten,t ik denk ook om negatief gezeik daar in de hand te houden of te controleren.
Inderdaad. Heb ik reeds eerder aangegeven. Zulllen nog meer wijzigingen komen denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
dat was eerst 7 + 1 = 52
Ja idd. Ik vond Basiri vrij down overkomen in de uitzending. Lijkt me ook heel zwaar om daar zo lang te moeten zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die 3 moeten zich toch helemaal rot vervelen daar in die spiegelkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |