quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
Alleen over wat je op de streams ziet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
En dat Sophie iets leuks aanheeft.![]()
Mogen we tijdens de live hier wel posten?
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerdenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerden
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
ja dat opperde iemand hier vanmorgen alquote:
Oquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:19 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerden
Feest is het nog te vroeg voor denk ik, was vorige jaar ook pas in week 3 of 4 dacht ik. Verwacht vanavond en morgen veel SLquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja dat opperde iemand hier vanmorgen al
dat er wellicht een feest komt in de gameroom die we niet mogen zien
De live is op stream 1, vanuit de studioquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.
Streamlock met filmpje Ronahi best leuk. Vind haar wel interessant. Basiri ook wel interessante kandidaat.
Same here.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De live is volgens mij ook te zien op de streams alleen dan vanuit het huis.
Streamlock met filmpje Ronahi best leuk. Vind haar wel interessant. Basiri ook wel interessante kandidaat.
Nee, ik ook nog niet, misschien veranderd het nog.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie trouwens ook helemaal geen toegevoegde waarde aan dat spelen in duo's, iemand wel ?
Nee!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie trouwens ook helemaal geen toegevoegde waarde aan dat spelen in duo's, iemand wel ?
Nu nog niet, maar kan later wel interessante toegevoegde waarde als je botsende karakters hebt. Ik verwacht dat PON duo misschien ook nieuwe duo’s mogen bepalen. Gezamenlijke munten kan ook interessant zijn. In een duo willen die veel munten heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
O nou vind ik nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Naomi is oud geworden. En die daarnaast flets
altijd tochquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee, ik ook nog niet, misschien veranderd het nog.
Denk dat ze dachten kom laten we weer eens wat anders proberen.
Even voor de goede orde finale gaat nog steeds tussen NL en BE.
Dus FEBO beslist verloop
Jepquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet geloven. Dus ik negeer dat soort dingen meestal omdat het programma er niet echt leuker van zal worden. Dan maar struisvogelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
altijd toch
was toch met de moeder van rene die toen vertelde dat het al bekend was dat hij eruit moest toen er nog volop gestemd kon worden
feit alleen al dat vast staat dat er 2 ned 2 belgen de finale in moeten geeft al genoeg aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet geloven. Dus ik negeer dat soort dingen meestal omdat het programma er niet echt leuker van zal worden. Dan maar struisvogelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |