iemand welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand nog de poll van die belg gezien?
Adriana is acrobaat en Ashley de clown?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Adriana geeft Ashley nog even een peptalk
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
denk nog steeds dat vanavond de nieuwe duo's gevormd moeten worden met de nieuwe erbij
Hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:15 schreef Lillibet het volgende:
Alleen over wat je op de streams ziet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
En dat Sophie iets leuks aanheeft.![]()
Mogen we tijdens de live hier wel posten?
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerdenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat we vorig jaar en het jaar daarvoor ook hier op de live reageerden
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Genomineerd om te moeten kiezen met wie ze willen samenwerken?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop ik ook op.![]()
ja dat opperde iemand hier vanmorgen alquote:
Oquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:19 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee basari moet opnieuw de duo's maken en rekening ermee houden dat die 3 niet bij elkaar mogen en er 2 nieuwen bij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |