Oh, weet ik niet meer. Maar kan goed idd. Ik vond het in elk geval afschuwelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar zelf gedaan geloof ik
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...
Toen ie opstond na de massage leek ie ff apart te lopen...
ze heeft sonja al eenpaar keer een sneer gegevenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.
Volgens mij wisselen ze die afquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:05 schreef ben34567 het volgende:
Valt me op dat ze op de Belgische stream (denk stream 1 op videomand) bijna nooit Tyron of Randy op beeld laten zien. Ik zou bijna vergeten dat het bewoners zijn.
Karen is kapsterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie echt een heel nieuwe manier van föhnen.
I know. Maar dan nog. Mijn kapster doet dit echt nooit zo.quote:
Bij jezelf is sowieso andersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know. Maar dan nog. Mijn kapster doet dit echt nooit zo.
Daarom zeg ik ook een nieuwe manierquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is het eng mens dat ineens achter u staat zonder dat je het opmerkt. Ik zou me daar soms een bult schrikken.
Ja, en pas praat als je haar opgemerkt hebt.....spooky.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is het eng mens dat ineens achter u staat zonder dat je het opmerkt. Ik zou me daar soms een bult schrikken.
100 lagen make upquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, die gaan zich de hele dag optutten voor vanavond.
Alice is net klaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, die gaan zich de hele dag optutten voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |