Nee Tom, dat is eerder 40 cmquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zit 30 cm vanaf karen, maar kan er ook niks mee
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is Ariana nu weer terug?
Dan ga ik slapen!
Tot morgen cos![]()
Ik ga met je mee. (Eigen bed, voordat dit een MEETOOTJE word. Ik ben soms een wandelende METOO bom😅)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is Ariana nu weer terug?
Dan ga ik slapen!
Tot morgen cos![]()
Jij hebt niet gevolgd ???quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Danny en Randy zijn mijn favorieten voor nu.
En Tyron dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
Je moet meer kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
hier hoef je geen spycholoog voor te zijn om te zien wat daar gebeurtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:10 schreef Jockari het volgende:
Karen, haarwrijvend, geïnteresserd in verhaal van Tom/
[ afbeelding ]
*in agenda zet : Morgen filmpjes opnemen van Karen die denkt dat Tom haar leuk vindtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:10 schreef Jockari het volgende:
Karen, haarwrijvend, geïnteresserd in verhaal van Tom/
[ afbeelding ]
ik zag tom geen massage geven aan ariana ..............quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
*in agenda zet : Morgen filmpjes opnemen van Karen die denkt dat Tom haar leuk vindt
En wederzijds denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
*in agenda zet : Morgen filmpjes opnemen van Karen die denkt dat Tom haar leuk vindt
Hier ga je mee scoren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nog even de massage van Tom monteren ...
32quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had Karen en Danny gedacht, maar had Danny geen 53 jaar gegeven. Hoe oud is Karen?
Danny is toch homo?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had Karen en Danny gedacht, maar had Danny geen 53 jaar gegeven. Hoe oud is Karen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n vrouw vindt denk ik van niet.
Owquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee heeft ook een vrouw/vriendin hoorde ik vanmiddag weer op stream.
Masseert hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nog even de massage van Tom monteren ...
my lips are sealedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh dan mag ze wel op Tom idd. Maar ik zal het onder ons houden hier verder
Ja, dat zegt niets. Ik heb er meer gezien waarbij de vrouw van niet dachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen vrouwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in slaap van het verhaal van Tom, maar Karen blijft erg geinteresseerd en giechelt op de juiste momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tom probeert danny op deze manier weg te krijgen, maar dat is een taaie, en dan wil hij zijn slag slaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in slaap van het verhaal van Tom, maar Karen blijft erg geinteresseerd en giechelt op de juiste momenten.
Dan ga ik mijn sexualiteit nog maar eens evalueren🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Danny en Lenie gaan nog wel een setje worden ....
Zonnebank?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
Tom gaat soms naar Ibiza, "hier in Ibiza" bedoelt hij (20 minuten rijden zegt hij, geen idee wat hij daarmee bedoelt).
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Sorry moest even lachen om een grappig stottertje.
Je bent hier toch om het spel te spelen of niet
Ariana : "Ja anders ging ik wel naar LLLLL INGO"
Dat doen ze vast op een beter tijdstip dan nu in de late avond.quote:
arme hondquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu blijf ik toch nog maar even kijken .. hond uitlaten kan zo wel.
deze tekst verduidelijkt iets beter wat gebeurdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Er worden chloortabletten in de hottub gegooid. Of in ieder geval, dat willen ze, maar de voorraadkamer is dicht.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou vooruit ... de hond gaat uit... tot morgen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou vooruit ... de hond gaat uit... tot morgen
lolquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een leuke gif, of kan gif niet met geluidquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Sorry moest even lachen om een grappig stottertje.
Je bent hier toch om het spel te spelen of niet
Ariana : "Ja anders ging ik wel naar LLLLL INGO"
was aan het opnemen, ga hem er idd wel even uitknippen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een leuke gif, of kan gif niet met geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ze zitten op de bank te kletsenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er niets te zien is? Houthakken hebben we inmiddels ook wel gehad ...
OK ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten op de bank te kletsen
Want een kind van 5 kijkt rond deze tijd livestreams?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:33 schreef ben34567 het volgende:
Als je een kind hebt dat meekijkt wil je toch niet dat die u klef ziet doen met een of andere onbekende vrouw. Dat zou toch bij mij meespelen moest ik meedoen. Eventuele romance voor na BB; maar niet tijdens.
Dat wordt zeker in de afleveringen getoond (moest er iets intiems gebeuren)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Want een kind van 5 kijkt rond deze tijd livestreams?
Oh Mama wat doe U nu ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat wordt zeker in de afleveringen getoond (moest er iets intiems gebeuren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was iets te laat, mis denk ik twee minuten aan het begin ....![]()
Ariana en Karen over Tom - 19 januari 2024Die ga ik even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wanneer komen de twee nieuwe?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal hier al wel benoemd zijn, maar Bassie moet nieuwe duo's maken. En er komen nog 2 nieuwe bewoners.
Zal wel erna zijn, om mensen naar de livestream te lokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk morgen tijdens de live of er na.
Er zijn maar 14 bedden in de hele hut. Dit weekend moet er iemand vertrekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Dan zitten ze op 15 inwoners, dus ik denk dat dit dan de laatste zullen zijn, al valt er wel weer 1 af na vanavond.
Ik hoop idd dat er wel meer reuring komt. Maar het heeft ook altijd wel wat tijd nodig. Word al meer geroddeld onderhand. Roddelen is altijd goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:26 schreef tassie127 het volgende:
Mensen. Wat is het toch saai hè. Was zo hyped dat het weer zou beginnen maar het valt zo tegen. Streams zijn zo saai dat ik misschien 3x heb gekeken en er niks te zien was. Lees liever hier mee dan dat ik het zelf aan zet. Das toch erg! Misschien morgen na de live wat actie hoop ik maar vooralsnog vind ik het doodsaai!
Dat idd. Maar alleen al dat rantsoen slaat nergens op. En waarop niet gewoon wat gezelschapsspellen, legpuzzels of sport apparatuur naar binnen. Dat ze zichzelf ook bezig kunnen houden ipv om 9 uur al in bed te liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Misschien moeten ze het format van BB weer opnieuw gaan uitvinden na dit seizoen, mooi moment ook na 25 jaar. Net zoals wat Talpa heeft gedaan. Die hebben toen DGK gebracht, Utopia, EJVJL allemaal shows met als basis 27/4 streams te volgen op internet en een dagelijkse daily met de afgelopen 48 uur of langer, en verzin een nieuwe twist, net zoals b.v. Secret Story, elkaars geheimen raden. Zou je b.v. nu iets kunnen verzinnen als b.v. iemands angsten raden, ik noem maar wat.
Toen Ashley het over de molton had, wist Tyron niet wat dat was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef BB-King het volgende:
Ashley wist niet dat België ook aan zee lag.
Vorig jaar waren de karakters veel scherper en ik denk dat het gemiddelde IQ ook wel hoger lag. We hadden vorig jaar ook mazzel met de sleutel opdracht waardoor Judy snel genomineerd werd en dat bracht Jason vrijwel meteen in de problemen en er dus ook rap kampen gingen ontstaan en kampen is goed. Die lui in die spiegelkamer zitten er te lang met eigenlijk maar weinig effect. Het is nu een soort omroep Max uitvoering geworden een slow tv.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:26 schreef tassie127 het volgende:
Mensen. Wat is het toch saai hè. Was zo hyped dat het weer zou beginnen maar het valt zo tegen. Streams zijn zo saai dat ik misschien 3x heb gekeken en er niks te zien was. Lees liever hier mee dan dat ik het zelf aan zet. Das toch erg! Misschien morgen na de live wat actie hoop ik maar vooralsnog vind ik het doodsaai!
Ja dit maar ook het eten, het normaal kunnen douchen en wassen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Iceage het volgende:
Wat ik me afvraag heeft iedereen inmiddels zijn/haar koffer al terug ? Zoniet wat vind Febo daar zo lollig aan dat koffer gedoe? ik vind het achterhaald dom en totaal nutteloos.
Zijn er nog een paar die geen koffer hebben. Helaas voor de FEBO doet het ze weinig volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Iceage het volgende:
Wat ik me afvraag heeft iedereen inmiddels zijn/haar koffer al terug ? Zoniet wat vind Febo daar zo lollig aan dat koffer gedoe? ik vind het achterhaald dom en totaal nutteloos.
+10. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit maar ook het eten, het normaal kunnen douchen en wassen.
Waarom dat primitieve?
Als ze nou meer spellen kregen om munten te winnen, dan zou het nog nut hebben
Ze kan misschien niks doen aan die uitstraling, maar ik erger me zo erg aan. Benieuwd of het ook zo overkomt voor de medebewonersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft echt een sjaggie kop he die Ariane
Ik zag haar en dacht meteen aan een resting bitchface.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft echt een sjaggie kop he die Ariane
Dat hadden ook 5 leuke dagen kunnen wezen (moeten zijn toch ?)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
TeruglezenAlleen maar gemopper.
![]()
En we hebben nog maar 5 dagen naar streams gekeken. .....
Wat mij betreft was het dat ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:03 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat hadden ook 5 leuke dagen kunnen wezen (moeten zijn toch ?)
Ze kan dat voelen hèquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn de bewoners ontgoocheld? Ariana heeft het daar over.
Leuk dat je even komt kijken en meepostenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:12 schreef Iceage het volgende:
Rhosyn.
Ik vind dat de cos het leuk heeft gemaakt. Ik heb ook niet het idee dat de bewoners leuke dagen hebben gehad tot nu toe. Deels geef ik je gelijk. Maar laten we maar stoppen met deze discussie en hopen op positieve ontwikkelingen.
Take care.
Wat betreft dat de cos het leuker maakt ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:12 schreef Iceage het volgende:
Rhosyn.
Ik vind dat de cos het leuk heeft gemaakt. Ik heb ook niet het idee dat de bewoners leuke dagen hebben gehad tot nu toe. Deels geef ik je gelijk. Maar laten we maar stoppen met deze discussie en hopen op positieve ontwikkelingen.
Take care.
Nog even wachtenquote:
Ben wel benieuwd naar haar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
Ik vind de groep op zich niks mis mee
Ze hoeven elkaar niet vanaf dag 1 de hersenen in te slaan
Dat is wel heeeel ongezellig
En ze zijn nog niet compleet natuurlijk
Misschien na vandaag
Ik ben bang dat ze een beetje verzuipt tussen de andere damesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar.
[ afbeelding ]
Die je via de telefoon. Hoorde?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
Tijdens de openingsuitzending vond ik haar 10x niks, maar tijdens de reguliere uitzendingen vond ik haar een stuk leuker worden!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar.
[ afbeelding ]
Haar binnenkomst was idd nogal opmerkelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens de openingsuitzending vond ik haar 10x niks, maar tijdens de reguliere uitzendingen vond ik haar een stuk leuker worden!
Je bedoelt een iets oudere vrouw?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
Ja die jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die je via de telefoon. Hoorde?
Ze klonk wel wat ouder
Ow god neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die ja
Als het maar geen kitty type is
oudje van seizoen 2 ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
zo klonk ze niet aan de telefoonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
En ze hebben zakskes gekregen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Allemaal de paprika aan het snijden
Nein nein nein!!quote:
Anders wordt BB zelf gecanceld vanwege voedsel verspillingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze hebben zakskes gekregen.
Eindelijk een groepsopdrachtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Allemaal de paprika aan het snijden
Precies dat denk ik al dagen, je kan de macroni als vermeceli gebruiken , paprika soep, ook hadden ze met de paprika's een pasta saus kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze er al een keer soep van gemaakt ?
d dat er dan gezellig uit zienquote:
Ja met olie in de ovenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies dat denk ik al dagen, je kan de macroni als vermeceli gebruiken , paprika soep, ook hadden ze met de paprika's een pasta saus kunnen maken.
Volgens mij kan dat dan best clashen met Ariana en/of Lenie...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die ja
Als het maar geen kitty type is
Ik gok dat de 3 uit de mirrorroom worden vervangen door Ashley ( mocht zij de ongelukkige zijn )quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef Iceage het volgende:
Ik verwacht niet dat de Febo Ashley laat gaan. Ze maakt teveel TV. Ik denk dat er een plottwist gaat komen. Of er gaat niemand of er is iets met die kistjes. Er kan altijd een bed bij. Afwachten maar.
Mijn favoriet tot nu toe is Karen.
Even weer oefenen hoe ik ook alweer caps maak en plaats (dat is lang geleden.)
Take Care
dan is er een bed te weinigquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef Iceage het volgende:
Ik verwacht niet dat de Febo Ashley laat gaan. Ze maakt teveel TV. Ik denk dat er een plottwist gaat komen. Of er gaat niemand of er is iets met die kistjes. Er kan altijd een bed bij. Afwachten maar.
Take Care
Die soep ga ik zelf nog maken.Vond ik een heel goed idee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:36 schreef Lillibet het volgende:
Nog niet gezien dat er soep van werd gemaakt. Lijken wat minder kreatief in de keuken te zijn. Misschien komt er nog een keukencreatief iemand bij.
Ik ga Ashley echt niet missen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]
dan is er een bed te weinig
zal toch iemand uitmoeten
ik hoop het ook, maar dan hebben we een beddeprobleem, of ze moeten de secretroom weer gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef Iceage het volgende:
Take Care
Basiri gaat bij Ariana.. de een nieuwe wordt gekoppeld aan die in de glazenkamer zitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar dan hebben we een beddeprobleem, of ze moeten de secretroom weer gaan gebruiken.
[ link | afbeelding ]
Hottub leegmaken, luchtbed erin en opdracht voor Lenie daarin te slapen tot hij genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar dan hebben we een beddeprobleem, of ze moeten de secretroom weer gaan gebruiken.
[ link | afbeelding ]
Basiri had een shirt met roze letters ..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Basiri gaat bij Ariana.. de een nieuwe wordt gekoppeld aan die in de glazenkamer zit
Als enige? Welke kleuren hebben de andere dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basiri had een shirt met roze letters ..
Tom en Sonja hebben rozequote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als enige? Welke kleuren hebben de andere dan?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga Ashley echt niet missen.
oh dat heb ik met sonjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga Ashley echt niet missen.
Daar gaat Basiri over.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Basiri gaat bij Ariana.. de een nieuwe wordt gekoppeld aan die in de glazenkamer zit
Ah ok, dus de slaap indelen wordt ook weer anders..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Sonja hebben roze
Als ik het goed heb
Moet Bas nieuwe groepjes maken
En de nieuwe en de mirror allemaal in een ander groepje
Denk ik wel jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, dus de slaap indelen wordt ook weer anders..
Soep zonder bouillon en kruiden lijkt me best smakeloos.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Misschien kaartjes met namen er op en dat hij die uit een bak moet halen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar gaat Basiri over.
Hij moet drie keer de groep verdelen. Afhankelijk van wie weg gaat zaterdag. Ik hoop dat hij pen en papier krijgt. Of kaartjes. Lijkt me sterk dat hij dat allemaal moet onthouden.
Ze hebben wel zoutquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Soep zonder bouillon en kruiden lijkt me best smakeloos.
Ja dat wel maar ze kunnen toch wat meer variatie in huis brengen dit is heel saai al drie seizoenen op rij die week hetzelfde etenquote:
Ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze kunnen toch wat meer variatie in huis brengen dit is heel saai al drie seizoenen op rij die week hetzelfde eten
Ze krijgen denk ik vanaf morgen wel andere eten..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die nieuwe die graag kookt heeft.niet veel te doen. Is totaal geen kunst om groenten kip en macaroni te koken. Denk dat me kleindochter van 4 dit nog kan
Zal vast niet maar jij bent toch niet Opa Koos uit BB2quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze kunnen toch wat meer variatie in huis brengen dit is heel saai al drie seizoenen op rij die week hetzelfde eten
Leniequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom de EHBO-trommel erbij?
Hij heeft auwquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, alleen waarom
Ja of ziko uit BB1?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
uitgaansgelegenheid in antwerpen?
ja begreep niet goed of ze die nu bedoelden of iets van uitgaan...quote:
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou trouwens continu overprikkeld zijn daar. De kleurschema vind ik mooi, maar ergens een rustig muurtje of zo...
(alhoewel, toen ik kind was hadden we een groen met roze met geel huis en had ik nergens last vanmaar nu als volwassene denk ik help
)
De dame gister aan de telefoon was gek op kokenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )
Ow die kleuren vindt ik ook brrrrrrrquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.
de kleuren vind ik mooi daar
klopt dat zei zequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De dame gister aan de telefoon was gek op koken
Het heeft allemaal wel wat... alleen een rustpunt in je huis is ook fijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )
denk dat het groene kamertje min of meer een rustpunt isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel wat... alleen een rustpunt in je huis is ook fijn
Sommige kamers wel, zoals de woonkamer, maar de keuken weer minder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.
de kleuren vind ik mooi daar
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef Lillibet het volgende:
[..]
denk dat het groene kamertje min of meer een rustpunt is
maar wel in kleur
ik heb niet veel met dat roze zalmkleurigequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommige kamers wel, zoals de woonkamer, maar de keuken weer minder.
Hij had het over Extrema,dat zijn wel leuke feestjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:02 schreef Lillibet het volgende:
Mooie verhalen van tom om indruk te maken op karin
Lenie is toch het rustpunt in huis ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij en dat hij een bus had gekocht met vrienden meen ik voor festivalsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het over Extrema,dat zijn wel leuke feestjes.
Oh ja! Hij is zo lekker stil en kalm en bemoeid zich enkel met zijn eigen zakenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lenie is toch het rustpunt in huis ?
Hebben jullie die poster met "7 + 2 = 51" al eens goed bekeken. Dat was voorheen "7 + 1 = 52". Gaat allicht in de toekomst nog wijzigen denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lenie is toch het rustpunt in huis ?
slim nee was mij niet opgevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef czvt het volgende:
[..]
Hebben jullie die poster met "7 + 2 = 51" al eens goed bekeken. Dat was voorheen "7 + 1 = 52". Gaat allicht in de toekomst nog wijzigen denk ik.
Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraagquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Ik vind haar zo apart groot hoofd/gezicht hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Voordeel hiervan is dat je het stil kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik mensen zie/hoor eten met dit soort programma's vraag ik me haast af of ik misofonie heb. Alleen zij eten gewoon ranzig... Smakken en open monden en dat soort dingen. Brrrr
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel hiervan is dat je het stik kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zit
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo apart groot hoofd/gezicht hebben
zijn er wel meer die dat doenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Die Lenie zit constant te eten met open mond 😫
Dan zou ik er wel iets van zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel hiervan is dat je het stil kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zit
Ik denk van nature. Ze heeft wel nephaar in haar eigen haar gevlochten. Je ziet soms van die witte dingetjes zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraag
Dat laatste is te zien aan haar haarlijn. Wilde er wat over typen, maar durfde dat nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk van nature. Ze heeft wel nephaar in haar eigen haar gevlochten. Je ziet soms van die witte dingetjes zitten.
Check Rhosyn haar post.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze nu 'n pruik op, ik zie 'n randje
Ja... maar dat sappige geluid kun je niet tegengaan soms... sommigen eten sappiger dan anderenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel iets van zeggen.
Sappiger nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat sappige geluid kun je niet tegengaan soms... sommigen eten sappiger dan anderen
Die is best heel treffend.quote:
Maar die persoon kan heel goed met de mond dicht eten maar jij je toch stoort aan het geluid. Die persoon doet dan niets verkeerds. Het kraken van chips bv in je mond of als je een cracker eet dat gekraak er van.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel iets van zeggen.
Tom kan alles.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Tom kan wel goed met borden lopen zeg. 'k Doe het hem niet na
Tom gaat vast winnenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:34 schreef Lillibet het volgende:
ze spelen weer balletje in mandjes gooien
klagen is ook ietsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Ariana doet ook helemaal niks he
Ik was wel een beetje jaloers op Karen gisterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]dat kan niet anders want hij is goooed in alles
Ook leuk om jou weer te zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
leuk je weer te zien
Ze heeft een heel slechte huid, maar denk zelf dat juist al die troep de boel afsluit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus 5 lagen troep smeert Alice op haar gezicht. Zo zonde toen ze niets op had zag ze er zo lekker fris uit
Liefst op Tomquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
klagen is ook iets![]()
en landen heel lang landen
haha dat snap ik en vanmorgen stonden ze gezellig samen af te wassenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje jaloers op Karen gister
quote:
Stoute Karenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
haha dat snap ik en vanmorgen stonden ze gezellig samen af te wassen
ze gaan samen een keer stappen. blijkt dat ze wederzijdse kennissen hebben ook
maar we zouden hem delen![]()
maar ja zij deelt hem niet met ons zo te zien
Cultuurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Die Lenie zit constant te eten met open mond 😫
Volgens mij zelfs een heel bovenstuk pruik.. Haar zijscheiding is breed en geverfd lijkt wel als de camera er boven op staat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze nu 'n pruik op, ik zie 'n randje
Dan is ze boos op Tom en vindt hij haar niet leuk omdat ze stottertquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:40 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
ja dat gaat nog wat worden als tom echt wat zou krijgen met iemand in het huis en zij moet toekijken![]()
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |