Dat is een leuke gif, of kan gif niet met geluidquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Sorry moest even lachen om een grappig stottertje.
Je bent hier toch om het spel te spelen of niet
Ariana : "Ja anders ging ik wel naar LLLLL INGO"
was aan het opnemen, ga hem er idd wel even uitknippen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is een leuke gif, of kan gif niet met geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ze zitten op de bank te kletsenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er niets te zien is? Houthakken hebben we inmiddels ook wel gehad ...
OK ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten op de bank te kletsen
Want een kind van 5 kijkt rond deze tijd livestreams?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:33 schreef ben34567 het volgende:
Als je een kind hebt dat meekijkt wil je toch niet dat die u klef ziet doen met een of andere onbekende vrouw. Dat zou toch bij mij meespelen moest ik meedoen. Eventuele romance voor na BB; maar niet tijdens.
Dat wordt zeker in de afleveringen getoond (moest er iets intiems gebeuren)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Want een kind van 5 kijkt rond deze tijd livestreams?
Oh Mama wat doe U nu ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat wordt zeker in de afleveringen getoond (moest er iets intiems gebeuren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was iets te laat, mis denk ik twee minuten aan het begin ....![]()
Ariana en Karen over Tom - 19 januari 2024Die ga ik even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Wanneer komen de twee nieuwe?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal hier al wel benoemd zijn, maar Bassie moet nieuwe duo's maken. En er komen nog 2 nieuwe bewoners.
Zal wel erna zijn, om mensen naar de livestream te lokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk morgen tijdens de live of er na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |