quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n vrouw vindt denk ik van niet.
Owquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee heeft ook een vrouw/vriendin hoorde ik vanmiddag weer op stream.
Masseert hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nog even de massage van Tom monteren ...
my lips are sealedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh dan mag ze wel op Tom idd. Maar ik zal het onder ons houden hier verder
Ja, dat zegt niets. Ik heb er meer gezien waarbij de vrouw van niet dachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Z'n vrouw vindt denk ik van niet.
Je bent dan ook geen vrouwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in slaap van het verhaal van Tom, maar Karen blijft erg geinteresseerd en giechelt op de juiste momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tom probeert danny op deze manier weg te krijgen, maar dat is een taaie, en dan wil hij zijn slag slaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val in slaap van het verhaal van Tom, maar Karen blijft erg geinteresseerd en giechelt op de juiste momenten.
Dan ga ik mijn sexualiteit nog maar eens evalueren🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Danny en Lenie gaan nog wel een setje worden ....
Zonnebank?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:20 schreef Jockari het volgende:
Tom gaat soms naar Ibiza, "hier in Ibiza" bedoelt hij (20 minuten rijden zegt hij, geen idee wat hij daarmee bedoelt).
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Sorry moest even lachen om een grappig stottertje.
Je bent hier toch om het spel te spelen of niet
Ariana : "Ja anders ging ik wel naar LLLLL INGO"
Dat doen ze vast op een beter tijdstip dan nu in de late avond.quote:
arme hondquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu blijf ik toch nog maar even kijken .. hond uitlaten kan zo wel.
deze tekst verduidelijkt iets beter wat gebeurdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Er worden chloortabletten in de hottub gegooid. Of in ieder geval, dat willen ze, maar de voorraadkamer is dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |