Tom kan alles.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Tom kan wel goed met borden lopen zeg. 'k Doe het hem niet na
Tom gaat vast winnenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:34 schreef Lillibet het volgende:
ze spelen weer balletje in mandjes gooien
klagen is ook ietsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Ariana doet ook helemaal niks he
Ik was wel een beetje jaloers op Karen gisterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]dat kan niet anders want hij is goooed in alles
Ook leuk om jou weer te zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
leuk je weer te zien
Ze heeft een heel slechte huid, maar denk zelf dat juist al die troep de boel afsluit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus 5 lagen troep smeert Alice op haar gezicht. Zo zonde toen ze niets op had zag ze er zo lekker fris uit
Liefst op Tomquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
klagen is ook iets![]()
en landen heel lang landen
haha dat snap ik en vanmorgen stonden ze gezellig samen af te wassenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje jaloers op Karen gister
quote:
Stoute Karenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:39 schreef Lillibet het volgende:
[..]
haha dat snap ik en vanmorgen stonden ze gezellig samen af te wassen
ze gaan samen een keer stappen. blijkt dat ze wederzijdse kennissen hebben ook
maar we zouden hem delen![]()
maar ja zij deelt hem niet met ons zo te zien
Cultuurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Die Lenie zit constant te eten met open mond 😫
Volgens mij zelfs een heel bovenstuk pruik.. Haar zijscheiding is breed en geverfd lijkt wel als de camera er boven op staat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze nu 'n pruik op, ik zie 'n randje
Dan is ze boos op Tom en vindt hij haar niet leuk omdat ze stottertquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:40 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
ja dat gaat nog wat worden als tom echt wat zou krijgen met iemand in het huis en zij moet toekijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |