Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraagquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Ik vind haar zo apart groot hoofd/gezicht hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Voordeel hiervan is dat je het stil kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik mensen zie/hoor eten met dit soort programma's vraag ik me haast af of ik misofonie heb. Alleen zij eten gewoon ranzig... Smakken en open monden en dat soort dingen. Brrrr
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel hiervan is dat je het stik kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zit
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo apart groot hoofd/gezicht hebben
zijn er wel meer die dat doenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:17 schreef happyme28 het volgende:
Die Lenie zit constant te eten met open mond 😫
Dan zou ik er wel iets van zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel hiervan is dat je het stil kan zetten dat lukt je niet als iemand naast je zit
Ik denk van nature. Ze heeft wel nephaar in haar eigen haar gevlochten. Je ziet soms van die witte dingetjes zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft zij ook haar lippen laten opzwellen of heeft ze van nature dikke lippen. Tegenwoordig is dat bij veel vrouwen de grote vraag
Dat laatste is te zien aan haar haarlijn. Wilde er wat over typen, maar durfde dat nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk van nature. Ze heeft wel nephaar in haar eigen haar gevlochten. Je ziet soms van die witte dingetjes zitten.
Check Rhosyn haar post.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze nu 'n pruik op, ik zie 'n randje
Ja... maar dat sappige geluid kun je niet tegengaan soms... sommigen eten sappiger dan anderenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel iets van zeggen.
Sappiger nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat sappige geluid kun je niet tegengaan soms... sommigen eten sappiger dan anderen
Die is best heel treffend.quote:
Maar die persoon kan heel goed met de mond dicht eten maar jij je toch stoort aan het geluid. Die persoon doet dan niets verkeerds. Het kraken van chips bv in je mond of als je een cracker eet dat gekraak er van.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel iets van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |