Er zijn maar 14 bedden in de hele hut. Dit weekend moet er iemand vertrekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Dan zitten ze op 15 inwoners, dus ik denk dat dit dan de laatste zullen zijn, al valt er wel weer 1 af na vanavond.
Ik hoop idd dat er wel meer reuring komt. Maar het heeft ook altijd wel wat tijd nodig. Word al meer geroddeld onderhand. Roddelen is altijd goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:26 schreef tassie127 het volgende:
Mensen. Wat is het toch saai hè. Was zo hyped dat het weer zou beginnen maar het valt zo tegen. Streams zijn zo saai dat ik misschien 3x heb gekeken en er niks te zien was. Lees liever hier mee dan dat ik het zelf aan zet. Das toch erg! Misschien morgen na de live wat actie hoop ik maar vooralsnog vind ik het doodsaai!
Dat idd. Maar alleen al dat rantsoen slaat nergens op. En waarop niet gewoon wat gezelschapsspellen, legpuzzels of sport apparatuur naar binnen. Dat ze zichzelf ook bezig kunnen houden ipv om 9 uur al in bed te liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Misschien moeten ze het format van BB weer opnieuw gaan uitvinden na dit seizoen, mooi moment ook na 25 jaar. Net zoals wat Talpa heeft gedaan. Die hebben toen DGK gebracht, Utopia, EJVJL allemaal shows met als basis 27/4 streams te volgen op internet en een dagelijkse daily met de afgelopen 48 uur of langer, en verzin een nieuwe twist, net zoals b.v. Secret Story, elkaars geheimen raden. Zou je b.v. nu iets kunnen verzinnen als b.v. iemands angsten raden, ik noem maar wat.
Toen Ashley het over de molton had, wist Tyron niet wat dat was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef BB-King het volgende:
Ashley wist niet dat België ook aan zee lag.
Vorig jaar waren de karakters veel scherper en ik denk dat het gemiddelde IQ ook wel hoger lag. We hadden vorig jaar ook mazzel met de sleutel opdracht waardoor Judy snel genomineerd werd en dat bracht Jason vrijwel meteen in de problemen en er dus ook rap kampen gingen ontstaan en kampen is goed. Die lui in die spiegelkamer zitten er te lang met eigenlijk maar weinig effect. Het is nu een soort omroep Max uitvoering geworden een slow tv.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:26 schreef tassie127 het volgende:
Mensen. Wat is het toch saai hè. Was zo hyped dat het weer zou beginnen maar het valt zo tegen. Streams zijn zo saai dat ik misschien 3x heb gekeken en er niks te zien was. Lees liever hier mee dan dat ik het zelf aan zet. Das toch erg! Misschien morgen na de live wat actie hoop ik maar vooralsnog vind ik het doodsaai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |