Ja of ziko uit BB1?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
uitgaansgelegenheid in antwerpen?
ja begreep niet goed of ze die nu bedoelden of iets van uitgaan...quote:
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou trouwens continu overprikkeld zijn daar. De kleurschema vind ik mooi, maar ergens een rustig muurtje of zo...
(alhoewel, toen ik kind was hadden we een groen met roze met geel huis en had ik nergens last vanmaar nu als volwassene denk ik help
)
De dame gister aan de telefoon was gek op kokenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze er al een keer soep van gemaakt ?
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )
Ow die kleuren vindt ik ook brrrrrrrquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.
de kleuren vind ik mooi daar
klopt dat zei zequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De dame gister aan de telefoon was gek op koken
Het heeft allemaal wel wat... alleen een rustpunt in je huis is ook fijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk meer die overkill aan lampen( voor tv zal het nodig zijn )
denk dat het groene kamertje min of meer een rustpunt isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel wat... alleen een rustpunt in je huis is ook fijn
Sommige kamers wel, zoals de woonkamer, maar de keuken weer minder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zou daar ook last van hebben van al dat licht en de warmte die het afgeeft.
de kleuren vind ik mooi daar
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef Lillibet het volgende:
[..]
denk dat het groene kamertje min of meer een rustpunt is
maar wel in kleur
ik heb niet veel met dat roze zalmkleurigequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommige kamers wel, zoals de woonkamer, maar de keuken weer minder.
Hij had het over Extrema,dat zijn wel leuke feestjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:02 schreef Lillibet het volgende:
Mooie verhalen van tom om indruk te maken op karin
Lenie is toch het rustpunt in huis ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij en dat hij een bus had gekocht met vrienden meen ik voor festivalsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het over Extrema,dat zijn wel leuke feestjes.
Oh ja! Hij is zo lekker stil en kalm en bemoeid zich enkel met zijn eigen zakenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lenie is toch het rustpunt in huis ?
Hebben jullie die poster met "7 + 2 = 51" al eens goed bekeken. Dat was voorheen "7 + 1 = 52". Gaat allicht in de toekomst nog wijzigen denk ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lenie is toch het rustpunt in huis ?
slim nee was mij niet opgevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:11 schreef czvt het volgende:
[..]
Hebben jullie die poster met "7 + 2 = 51" al eens goed bekeken. Dat was voorheen "7 + 1 = 52". Gaat allicht in de toekomst nog wijzigen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |