Leuk dat je even komt kijken en meepostenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:12 schreef Iceage het volgende:
Rhosyn.
Ik vind dat de cos het leuk heeft gemaakt. Ik heb ook niet het idee dat de bewoners leuke dagen hebben gehad tot nu toe. Deels geef ik je gelijk. Maar laten we maar stoppen met deze discussie en hopen op positieve ontwikkelingen.
Take care.
Wat betreft dat de cos het leuker maakt ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:12 schreef Iceage het volgende:
Rhosyn.
Ik vind dat de cos het leuk heeft gemaakt. Ik heb ook niet het idee dat de bewoners leuke dagen hebben gehad tot nu toe. Deels geef ik je gelijk. Maar laten we maar stoppen met deze discussie en hopen op positieve ontwikkelingen.
Take care.
Nog even wachtenquote:
Ben wel benieuwd naar haar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
Ik vind de groep op zich niks mis mee
Ze hoeven elkaar niet vanaf dag 1 de hersenen in te slaan
Dat is wel heeeel ongezellig
En ze zijn nog niet compleet natuurlijk
Misschien na vandaag
Ik ben bang dat ze een beetje verzuipt tussen de andere damesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar.
[ afbeelding ]
Die je via de telefoon. Hoorde?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
Tijdens de openingsuitzending vond ik haar 10x niks, maar tijdens de reguliere uitzendingen vond ik haar een stuk leuker worden!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar.
[ afbeelding ]
Haar binnenkomst was idd nogal opmerkelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens de openingsuitzending vond ik haar 10x niks, maar tijdens de reguliere uitzendingen vond ik haar een stuk leuker worden!
Je bedoelt een iets oudere vrouw?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
Ja die jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die je via de telefoon. Hoorde?
Ze klonk wel wat ouder
Ow god neequote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die ja
Als het maar geen kitty type is
oudje van seizoen 2 ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
zo klonk ze niet aan de telefoonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
De nieuwe dame
Zou dat een oudje zijn?
En ze hebben zakskes gekregen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
Allemaal de paprika aan het snijden
Nein nein nein!!quote:
Anders wordt BB zelf gecanceld vanwege voedsel verspillingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze hebben zakskes gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |