Ja dit maar ook het eten, het normaal kunnen douchen en wassen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Iceage het volgende:
Wat ik me afvraag heeft iedereen inmiddels zijn/haar koffer al terug ? Zoniet wat vind Febo daar zo lollig aan dat koffer gedoe? ik vind het achterhaald dom en totaal nutteloos.
Zijn er nog een paar die geen koffer hebben. Helaas voor de FEBO doet het ze weinig volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Iceage het volgende:
Wat ik me afvraag heeft iedereen inmiddels zijn/haar koffer al terug ? Zoniet wat vind Febo daar zo lollig aan dat koffer gedoe? ik vind het achterhaald dom en totaal nutteloos.
+10. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit maar ook het eten, het normaal kunnen douchen en wassen.
Waarom dat primitieve?
Als ze nou meer spellen kregen om munten te winnen, dan zou het nog nut hebben
Ze kan misschien niks doen aan die uitstraling, maar ik erger me zo erg aan. Benieuwd of het ook zo overkomt voor de medebewonersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft echt een sjaggie kop he die Ariane
Ik zag haar en dacht meteen aan een resting bitchface.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze heeft echt een sjaggie kop he die Ariane
Dat hadden ook 5 leuke dagen kunnen wezen (moeten zijn toch ?)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
TeruglezenAlleen maar gemopper.
![]()
En we hebben nog maar 5 dagen naar streams gekeken. .....
Wat mij betreft was het dat ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:03 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat hadden ook 5 leuke dagen kunnen wezen (moeten zijn toch ?)
Ze kan dat voelen hèquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn de bewoners ontgoocheld? Ariana heeft het daar over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |