Dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Lenie laten we jou droppen op een eiland vol giftige slangen
Samen met Ariana, een zeer moeilijke naam voor Leniequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Lenie laten we jou droppen op een eiland vol giftige slangen
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreamsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende: Ik ga toch even terugzoeken in de nacht van maandag op dinsdag, eerste dag van de streams ....
Ik herinner mij net, dat er dinsdag na 0100 uur enige tijd een streamlock was op stream 1 ....
![]()
Is vrouw eigen Odie.quote:
Moet ze natuurlijk eerst VIP worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil wel meedoen aan special forces vips.
![]()
![]()
![]()
bedoel je aflevering 5 ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag komt langzaam online, DM voor de link ...
Geen idee, zie die eerste nacht na de streamlock alleen een slaapkamer op stream 1, niets anders ....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreams
ff denken, ze kwamen terug van de game room waar ze samen iets gedaan hadden , en toen riepen ze, hey spiegels, wanneer was dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreams
Was dat nie na de pon gamequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ff denken, ze kwamen terug van de game room waar ze samen iets gedaan hadden , en toen riepen ze, hey spiegels, wanneer was dat?
Nu weet ze het wel ... Nou dacht het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zijn coördinaten? Ik had niet anders verwacht.![]()
![]()
Peking express.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
waar heeft Karen zich met haar broer voor ingeschreven?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oeh dat was wel een mooi programma
Beetje een stabij koppie.quote:
Een aantalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik wilde net inschakelen, maar slapen ze al?🤣🤣🤣
Bijnaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik wilde net inschakelen, maar slapen ze al?🤣🤣🤣
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Lenie ook in z'n vinger gesneden?
En ik geef het plaatje.quote:
de finaleronde zeker voor de 100K..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie legt nog eens bondgenoten uit of zo
Ariane steeds woester.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom beetje Karen uitdagen
Meisjes plagen...
of gewixtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Lenie ook in z'n vinger gesneden?
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig, ook hier op Fok. Het wordt met het jaar alleen maar saaier.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef TheLuckyman het volgende:
Dacht ook nog even de stream te kijken, maar het is weer helemaal niks hè. Bijzonder dat je op social media weinig leest over hoe saai het eigenlijk is.. (of ik kijk verkeerd)
Roeien met de riemen die we hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig, ook hier op Fok. Het wordt met het jaar alleen maar saaier.
Ik vermaak me prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die we hebben
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.![]()
Samen maken we er iets leuks van.
Bil Brother?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef mario390 het volgende:
is dann alice de enige de nergens
metgedaan heeft?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:57 schreef GayGuy het volgende:
Lieve big brother, GRAAG het DISCOLICHT aan, en muziek op standje DOOF
Achteraan sluiten...quote:
19quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:58 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven dit , dat kind is net 18
Als ze kunnen schommelen...quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en die blik van Ariana ....![]()
die kijkt de hele dag zoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en die blik van Ariana ....![]()
ze maakt vlogsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef mario390 het volgende:
is dann alice de enige de nergens
metgedaan heeft?
Die zit inwendig voodoo-spreuken op Karen af te schieten!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit inwendig voodoo-spreuken op Karen af te schieten!
Bezige bij dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze maakt vlogs
ze is model voor shein
ze verkoopt sieraden
ze heeft een zeer goed lopende tik tok
haar youtube kanaal loopt ook super
De mannenbladen spreken de laatste dagen veel over haar en halen foto's van haar instagram.
en dat alles kan je vinden door 1 x haar naam in te vullen op google
[ link | afbeelding ]
En mooi wisselen naar Arianaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
Dat tongetje van Karen af en toe zo genietend naar buiten
model vor shein ben ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze maakt vlogs
ze is model voor shein
ze verkoopt sieraden
ze heeft een zeer goed lopende tik tok
haar youtube kanaal loopt ook super
De mannenbladen spreken de laatste dagen veel over haar en halen foto's van haar instagram.
en dat alles kan je vinden door 1 x haar naam in te vullen op google
[ link | afbeelding ]
dat heeft zij zeker nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wacht tot iemand Alice haar OnlyFans account kan vinden ....
+1quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom is echt de meest sympathieke bewoner dit jaar, en daarna Karen ...
Zijn piemel steekt tegen de bank zo te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het truitje al uit![]()
![]()
, you go tommieboy
Leniequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je zou voor minderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn piemel steekt tegen de bank zo te zien.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:12 schreef Snoozey het volgende:
wow. velen zouden hier de bank willen zijn. of wat?
Nee, FreshFruit! Nee! 😂quote:
quote:
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo'n vaart zal het niet lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Jockari het volgende:
BB geef ze ruimte !
[ link | afbeelding ]
Hij lijkt me niet onaardig maar kan hem moeilijk volgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
ik vind tom nog steeds een aansteller met zijn nagellag en trieste tattoos
Volledig mee eens !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.
Nagellak had sonja gedaan want roze teamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
ik vind tom nog steeds een aansteller met zijn nagellag en trieste tattoos
quote:
Niet helemaal "puur natuur" maar zeker een leuke meid!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.
oke , dan streep ik dat doorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nagellak had sonja gedaan want roze team
Ohja de spiegels waren ook geplaatst tijdens een gameroom moment. Was niet in de nacht. Ze moesten in de nacht pas iets doen met die kistjes en later ook die sleutel halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, zie die eerste nacht na de streamlock alleen een slaapkamer op stream 1, niets anders ....
Voorlopig ga ik ook voor Karen, maar de vorige jaren hebben mij ook al laten kantelen. Dus onder voorbehoud is het voor mij nu Karen.quote:
Hey Woud.quote:
Ook geen punten.quote:
Wel de Britse mag ik hopen?quote:
Vind je hem een leuke jongeman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur, laat even weten of het werkt ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Too latequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil het spel sympathiek spelen
Ze wilt niet buiten uitgekotst worden
Je collega`s komen rellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:23 schreef Dotteke het volgende:
De sc is hier BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Dit is de COS niet de sc 😉
openen heel traag, link aanklikken, na 1 minuut zwart beeld draaiend wieltje , gaat ie lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik gooi zo de cos op slot. Vervelend voor mensen die de COS willen lezen.quote:
jep doet het hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks!Ik heb het recht om te bepalen!
Werkt bij mij perfect. Weeral dank ! @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zijn 2 uur, moet misschien weer terug naar 1 uur ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef rinardo het volgende:
openen heel traag, link aanklikken, na 1 minuut zwart beeld draaiend wieltje , gaat ie lopen.
En een sessie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of Ariana nog een maskertje doet met tom morgen
Zij het maskertje, Karen de massage! Arme meid..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Zou zondag zijn. En ik denk niet dat ze doorheeft dat het niet wederzijds isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zij het maskertje, Karen de massage! Arme meid..
Het zit haar niet mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zij het maskertje, Karen de massage! Arme meid..
Achteraan sluiten..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik wil wel een sessie met Tom
niet gelukt, bang dat ze wat mist misschien?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
Ariana wilde om 9 uur al naar bed toch
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
niet gelukt, bang dat ze wat mist misschien?
Aansluitenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemde uitdrukking: "achteraan sluiten"...
Echt?quote:
In deze context wel🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vreemde uitdrukking: "achteraan sluiten"...
Wat nu weerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
luister, serieus ik heb dinge gezien...
aldus ariana
what else is nieuwquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Oe… slaapkamer discussie. Toch enige vorm van discussie. Beetje Nederland vs Belgie 😋
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
na big brother gaat ze het allemaal vertelle
In No Biggie?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
na big brother gaat ze het allemaal vertelle
Hopelijk morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef marky het volgende:
Wanneer komt de alcohol er in? Ben benieuwd als Ariana aan de alcohol gaat.
neehee, ariana heeft het over iemand. die wil iemand gelijk nomineren zodra ze de kans krijgt. en dingen heeft gezien.quote:
Ah. Ik zit bij Tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
neehee, ariana heeft het over iemand. die wil iemand gelijk nomineren zodra ze de kans krijgt. en dingen heeft gezien.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
Zou Ariana niet voor astro tv hebben gewerkt ofzo
Vind ik haar echt ene type voorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
Zou Ariana niet voor astro tv hebben gewerkt ofzo
Met Sonjaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen gaat er morgen een spa dagje van maken
GAAAAAAP😴😴😴😴😴quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen gaat er morgen een spa dagje van maken
Wat een liefdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
lenie krijgt de slofjes van ashley als ze gaat
Hij heeft ze toch al gedragenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
lenie krijgt de slofjes van ashley als ze gaat
zeker, hele dag ingelopen al. nu passen zequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch al gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazi.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:41 schreef Jockari het volgende:
Zou Tom hier flecijobben ? Hij sprak zoiets als naam uit. Niet duidelijk gehoord.Kwam ik ook op uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou Tom hier flecijobben ? Hij sprak zoiets als naam uit. Niet duidelijk gehoord.Dewattus??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Zo mis je wel Tom.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik kijk alleen de stream niet. Kijk even de aflevering terug en lig al op bed
Voel mij nog steeds bleehhh
Nog steedsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
Danny is nog steeeds of alweer het derde wiel.
De helft van de bewoners ligt ook al urenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik kijk alleen de stream niet. Kijk even de aflevering terug en lig al op bed
Voel mij nog steeds bleehhh
Zou Tom hier flecijobben ? Hij sprak zoiets als naam uit. Niet duidelijk gehoord.denk het wel! van de insta, volgens mij staat hij op deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het wel! van de insta, volgens mij staat hij op deze fotoYep ! Daar gaat hij dus flexi-jobben. Wij zijn als cossers grondige onderzoeksrechters natuurlijk ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast Den Danny?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Ik doe een BB’tje
Op de bank met een dekentje
Kan Danny nog iets van lerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep ! Daar gaat hij dus flexi-jobben. Wij zijn als cossers grondige onderzoeksrechters natuurlijk ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo ver is dat niet. Antwerpen is Stad, de rest is parking in vlaanderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis dat Antwerpen zo ver is voor mij. En nu zit ie toch nog in BB
Jill enters the chatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef odie22 het volgende:
danny wil alleen maar babbellen , maar daar win je geen BB mee pannenkoek
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT:1 uur stellen users nogal prijs op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
OT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:Ik denk 1 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handiger als je een stukje zoekt
Maar wat is voor jou beter te doen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zelfde idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk 1 uur
Handiger als je een stukje zoekt
Maar wat is voor jou beter te doen ?
Heb je haar weer.quote:
Dank u wel @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank allen, 2 uur kost mij minder tijd, maar ik snap de voorkeur voor 1 uur.
Ga terug naar 1 uur ....
print hem uit. zet hem als wallpaper. weet ik veel. handjes onder de dekens. en veel plezierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil Tom blijven kijken maar ook gaan slapen...
Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil Tom blijven kijken maar ook gaan slapen...
Verleden jaar was er ook zo een kartonnen Rob in BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
print hem uit. zet hem als wallpaper. weet ik veel. handjes onder de dekens. en veel plezier
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
print hem uit. zet hem als wallpaper. weet ik veel. handjes onder de dekens. en veel plezier
Ja want die kon geen opdrachten meedoen met zijn kniequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verleden jaar was er ook zo een kartonnen Rob in BB.
ach ze trekt alles zo in het persoonlijke. zeer vermoeiendquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zat bij karen uiteraard, wat had ze nu weer ?
Jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |