Nog steedsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:44 schreef greysbones het volgende:
Danny is nog steeeds of alweer het derde wiel.
De helft van de bewoners ligt ook al urenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik kijk alleen de stream niet. Kijk even de aflevering terug en lig al op bed
Voel mij nog steeds bleehhh
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:41 schreef Jockari het volgende:
Zou Tom hier flecijobben ? Hij sprak zoiets als naam uit. Niet duidelijk gehoord.denk het wel! van de insta, volgens mij staat hij op deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het wel! van de insta, volgens mij staat hij op deze fotoYep ! Daar gaat hij dus flexi-jobben. Wij zijn als cossers grondige onderzoeksrechters natuurlijk ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast Den Danny?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
Ik doe een BB’tje
Op de bank met een dekentje
Kan Danny nog iets van lerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep ! Daar gaat hij dus flexi-jobben. Wij zijn als cossers grondige onderzoeksrechters natuurlijk ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo ver is dat niet. Antwerpen is Stad, de rest is parking in vlaanderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis dat Antwerpen zo ver is voor mij. En nu zit ie toch nog in BB
Jill enters the chatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef odie22 het volgende:
danny wil alleen maar babbellen , maar daar win je geen BB mee pannenkoek
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT:1 uur stellen users nogal prijs op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
OT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:Ik denk 1 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handiger als je een stukje zoekt
Maar wat is voor jou beter te doen ?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Zelfde idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk 1 uur
Handiger als je een stukje zoekt
Maar wat is voor jou beter te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |