quote:
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom is echt de meest sympathieke bewoner dit jaar, en daarna Karen ...
Zo'n vaart zal het niet lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Jockari het volgende:
BB geef ze ruimte !
[ link | afbeelding ]
Hij lijkt me niet onaardig maar kan hem moeilijk volgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
ik vind tom nog steeds een aansteller met zijn nagellag en trieste tattoos
Volledig mee eens !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.
Nagellak had sonja gedaan want roze teamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef odie22 het volgende:
ik vind tom nog steeds een aansteller met zijn nagellag en trieste tattoos
quote:
Niet helemaal "puur natuur" maar zeker een leuke meid!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:13 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Karen is een van de weinige daar die puur en echt is. Wife material.
oke , dan streep ik dat doorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nagellak had sonja gedaan want roze team
Ohja de spiegels waren ook geplaatst tijdens een gameroom moment. Was niet in de nacht. Ze moesten in de nacht pas iets doen met die kistjes en later ook die sleutel halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, zie die eerste nacht na de streamlock alleen een slaapkamer op stream 1, niets anders ....
Voorlopig ga ik ook voor Karen, maar de vorige jaren hebben mij ook al laten kantelen. Dus onder voorbehoud is het voor mij nu Karen.quote:
Hey Woud.quote:
Ook geen punten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |