Wel de Britse mag ik hopen?quote:
Vind je hem een leuke jongeman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1700 uur, laat even weten of het werkt ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Too latequote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil het spel sympathiek spelen
Ze wilt niet buiten uitgekotst worden
Je collega`s komen rellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:23 schreef Dotteke het volgende:
De sc is hier BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Dit is de COS niet de sc 😉
openen heel traag, link aanklikken, na 1 minuut zwart beeld draaiend wieltje , gaat ie lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik gooi zo de cos op slot. Vervelend voor mensen die de COS willen lezen.quote:
jep doet het hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks!Ik heb het recht om te bepalen!
Werkt bij mij perfect. Weeral dank ! @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zijn 2 uur, moet misschien weer terug naar 1 uur ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef rinardo het volgende:
openen heel traag, link aanklikken, na 1 minuut zwart beeld draaiend wieltje , gaat ie lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |