Dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Lenie laten we jou droppen op een eiland vol giftige slangen
Samen met Ariana, een zeer moeilijke naam voor Leniequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Lenie laten we jou droppen op een eiland vol giftige slangen
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreamsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende: Ik ga toch even terugzoeken in de nacht van maandag op dinsdag, eerste dag van de streams ....
Ik herinner mij net, dat er dinsdag na 0100 uur enige tijd een streamlock was op stream 1 ....
![]()
Is vrouw eigen Odie.quote:
Moet ze natuurlijk eerst VIP worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil wel meedoen aan special forces vips.
![]()
![]()
![]()
bedoel je aflevering 5 ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag komt langzaam online, DM voor de link ...
Geen idee, zie die eerste nacht na de streamlock alleen een slaapkamer op stream 1, niets anders ....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreams
ff denken, ze kwamen terug van de game room waar ze samen iets gedaan hadden , en toen riepen ze, hey spiegels, wanneer was dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zijn toen die spiegels geplaatst? Dat zie je dan misschien terug? Of waren die er al tijdens de eerste livestreams
Was dat nie na de pon gamequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ff denken, ze kwamen terug van de game room waar ze samen iets gedaan hadden , en toen riepen ze, hey spiegels, wanneer was dat?
Nu weet ze het wel ... Nou dacht het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zijn coördinaten? Ik had niet anders verwacht.![]()
![]()
Peking express.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
waar heeft Karen zich met haar broer voor ingeschreven?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oeh dat was wel een mooi programma
Beetje een stabij koppie.quote:
Een aantalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik wilde net inschakelen, maar slapen ze al?🤣🤣🤣
Bijnaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik wilde net inschakelen, maar slapen ze al?🤣🤣🤣
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Lenie ook in z'n vinger gesneden?
En ik geef het plaatje.quote:
de finaleronde zeker voor de 100K..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie legt nog eens bondgenoten uit of zo
Ariane steeds woester.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom beetje Karen uitdagen
Meisjes plagen...
of gewixtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Lenie ook in z'n vinger gesneden?
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig, ook hier op Fok. Het wordt met het jaar alleen maar saaier.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef TheLuckyman het volgende:
Dacht ook nog even de stream te kijken, maar het is weer helemaal niks hè. Bijzonder dat je op social media weinig leest over hoe saai het eigenlijk is.. (of ik kijk verkeerd)
Roeien met de riemen die we hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig, ook hier op Fok. Het wordt met het jaar alleen maar saaier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |